Μετάβαση στο περιεχόμενο

chrisch

Members
  • Περιεχόμενα

    13
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    Αθήνα

chrisch's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Πώς γίνεται να βάλω ένα ομοιόμορφο φορτίο σε μέρος του φορέα και όχι σε ολόκληρο το μήκος του;
  2. Μήπως δεν επιλύει υπερστατικούς φορείς και τσάμπα παιδευόμαστε;
  3. Αγαπητέ Παναγιώτη, είμαι βέβαιος οτι δεν έχεις πρόβλημα μαζί μου. Ούτε κι εγώ μαζί σου φυσικά. Αυτό που ήθελα να "θίξω" ήταν το αυστηρό ύφος του μηνύματος σου διότι μου θύμησε point system. Καταλαβαίνω απόλυτα την ύπαρξη και χρησιμότητα των κανόνων και θα είμαι προσεκτικότερος στο εξής. Ειλικρινά σας ευχαριστώ για τη βοήθεια και την καλή θέληση. Χαίρομαι που είμαι μέλος της κοινότητας... Με εκτίμηση, Χρήστος Υ.Γ.: Όσο για το Frame2D, όταν το μήκος της δοκού είναι ένα μέτρο όλα καλά! Αν βάλω τα δεδομένα των ασκήσεων, "χαλάει".. Βρίσκει διαφορετικές απο τις δικές μου τιμές.. Δε νομίζω να έχω κάνει λάθος στην επίλυση στο χέρι.. Το δοκίμασα πολλάκις..
  4. Εντάξει.. με συγχωρείς.. Φίλε Παναγιώτη δεν έκανα και κανένα αδίκημα.. Ας υπάρχει ένα πιο ευχάριστο κλίμα στο φόρουμ.. Σαν φοιτητής ανέτρεξα σ' εσάς τους εμπειρότερους για βοήθεια, όχι για να μου μετράτε τις παρατυπίες.. Καταλαβαίνω ότι οι κανόνες είναι κανόνες βέβαια, αλλά συγχωρείστε κι εμάς τους νέους που μαθαίνουμε ακόμα.. Πάντως όλα καλά με το Frame2D, το τσέκαρα! Με κάθε σεβασμό, Χρήστος
  5. Στο frame2d κάνω ένα απλό παράδειγμα αμφιέριστης δοκού μ' ένα ομοιόμορφο φορτίο 28.5 kN/m (G=10 kN/m και Q=10 kN/m, 1.35xG+1.50xQ) και στον υπολογισμό μου δίνει μέγιστη και ελάχιστη τέμνουσα +-61.28 kN. Πού το βρήκε; Δε θα έπρεπε να μου δίνει +-14.25kN; Στο Beam!2D πρέπει να ορίσω μια ομάδα χαρακτηριστικών για τους φορείς και μου ζητά E,I,A αλλά δεν τα γνωρίζω... Τι κάνω;
  6. Σας ευχαριστώ θερμά για το ενδιαφέρον! Είμαι τριτοετής φοιτητής Έργων Υποδομής στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Τις ροπές αδράνειας δεν τις υπολογίζω και θεωρούμε ότι είναι ΕxΙ σε κάθε φορέα. Έχω επιλέξει να μην υπολογίζει τα ίδια βάρη, αλλά τζίφος... Πάντως, χίλια ευχαριστώ σε όλους! Το προγραμματάκι του ΕΜΠ έψαξα στο google αλλά δεν βρήκα κάπου να το κατεβάσω. Καμιά ιδέα;
  7. Διατομές; στο χαρτί, λύνω με τη μέθοδο Cross και δεν λαμβάνω κάπου υπόψιν τις διατομές. Τα ίδια βάρη τα συνυπολογίζω στα G της κάθε πλάκας στο πρόγραμμα.
  8. Φίλε Mystic, χρησιμοποιώ το Frame2d αλλά δεν βρίσκω τις ίδιες τιμές μ' αυτές που υπολόγισα με το χέρι... Δεν ξέρω τι κάνω λάθος...
  9. Καλησπέρα σας! Υπάρχει κάποιο πρόγραμμα ή αρχείο excel που να λύνει ισοστατικούς και υπερστατικούς φορείς; Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
  10. Μέσον; Σοβαρά; Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο... Θα ρωτήσω κανέναν "ψαγμένο" καθηγητή του Γενικού Τμήματος Παιδαγωγικών Μαθημάτων να μου πει για τη διαδικασία...
  11. GeorgeS είναι πολύ λυπηρά αυτά που λες... Είναι γεγονότα που με κάνουν πολλές φορές να σκέφτομαι οτι θα ήταν προτιμότερο να έχω γεννηθεί πολίτης άλλης χώρας... Αγαπητή giota83 (ελπίζω να μη σφάλω σχετικά με το φύλο) η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. παρέχει παιδαγωγική και τεχνολογική εκπαίδευση στους σπουδαστές της, έχοντας δύο κύκλους σπουδών, τον πρώτο που διαρκεί 8 ακαδ. εξάμηνα και τον δεύτερο διάρκειας 2 ακαδ. εξαμήνων. Στον α' κύκλο παρέχεται πτυχίο εκπαιδευτικού τεχνολογικής εκπαίδευσης (δευτεροβάθμιας) ενώ στον β' κύκλο πτυχίο μηχανικού τεχνολογικής κατεύθυνσης (ισότιμο ΤΕΙ). Η εισαγωγή γίνεται με πανελλήνιες εξετάσεις είτε από τα Ενιαία είτε από τα Τεχνικά Λύκεια της χώρας. Επίσης πρόσβαση έχουν και κύπριοι μαθητές όμως δεν γνωρίζω λεπτομέρειες για τον τρόπο εισαγωγής τους. Στην πράξη, τα μαθήματα της σχολής είναι τεχνικά μαθήματα (βλ. Στατική, Εφαρμ. Μηχανική, Αντοχή Υλικών, Οπλ. Σκυρόδεμα, Υδραυλική κλπ.) και παιδαγωγικά (βλ. Παιδαγωγική Ψυχολογία, Εκπαιδευτική Διοίκηση, Διδακτική Μεθοδολογία κλπ.). Παράλληλα η Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. υλοποιεί προγράμματα α) Παιδαγωγικής Κατάρτισης για εκπαιδευτικούς ή υποψήφιους εκπαιδευτικούς και β) Επιμόρφωσης ή Εξειδίκευσης διάρκειας δύο εξαμήνων. Η εισαγωγή στα προγράμματα αυτά δεν γνωρίζω πως γίνεται. Ελπίζω να σε βοήθησα. Ένα κακό της σχολής (και μάλλον των περισσότερων απ' οτι μου έχουν πει) είναι οτι δεν μας ενημερώνει για διάφορα πράγματα, αλλά το κάνουν τρίτοι... ----------------------------------- πηγή "Οι Σπουδές στην Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε." Θα γίνουν κινητοποιήσεις την Παρασκευή 20/3. Δεν ξέρω ποιό είναι το μέλλον των δικαιωμάτων μας. Δεν γνωρίζω καν τι λύσεις/αλλαγές έχουν προταθεί, που "κολλάει" το ζήτημα κ.τ.ο.
  12. Δηλαδή; ΠΕ ή ΤΕ, και τι συνεπάγεται αυτό; Όσο για το δεύτερο ερώτημά μου, αν κάνω και μεταπτυχιακό (π.χ. στο Πανεπιστήμιο Πατρών) θα έχω τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα που θα έχω και ως πτυχιούχος Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.;
  13. Καλησπέρα σε όλους! Είμαι τριτοετής φοιτητής της Α.Σ.Παι.Τ.Ε. στο τμήμα των Εκπαιδευτικών Πολιτικών Έργων Υποδομής. Θα ήθελα να ρωτήσω αν το πτυχίο της σχολής είναι Π.Ε. ή Τ.Ε. και τι συνεπάγεται κάθε περίπτωση; Δυστυχώς απ' τη σχολή δεν πήρα σαφή απάντηση, γι' αυτό και απευθύνομαι σ' εσάς! Θα ήθελα επίσης να ρωτήσω, αν ένας μεταπτυχιακός τίτλος οδηγεί σε αλλαγή των επαγγελματικών δικαιωμάτων.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.