Μετάβαση στο περιεχόμενο

mkyprian

Members
  • Περιεχόμενα

    22
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

mkyprian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. οκ ευχαριστώ πολυ !!!
  2. Τι καταλαβαίνω: ξέρω πως ειναι η κατανομη τασεων σε ραβδους χωρις εγκοπές για εφελκυσμο και καμψη, δεν ξερω πως θα ειναι αν αυτες εχουν πάνω κάποιες εγκοπες ή σπειρώματα για παραδειγμα. ευχαριστώ.
  3. Σπουδάζω μηχανολογος μηχανικος. Απλα θελω σε ενα αξονα ασπουμε με σπειρωματα που καταπονείτε σε εφελκισμο ή κάμψη κτλ. Να καταλαμβαίνω την κατανομή των τάσεων. Αν υπάρχει κανενα προγραμματακι ευκολο χωρις πολλα πολλα δεδομενα να τα βγάζει θα ηταν βοηθητικο νομίζω.
  4. Υπάρχει κάτι έτσι ώστε να καταλάβω σωστά τις κατανομές τάσεων σε άξονες σε διάφορες φορτίσεις? Ευχαριστώ.
  5. Ξέρετε που μπορώ να βρώ βιβλία ηλεκτρονικά για διάβρωση? Έχω κάποιες εργασίες να κάνω. Ελληνικά ή Αγγλικά. Κατα προτίμηση Ελληνικά.
  6. και οι εργασιες που εχω με μηχανηματα γινονται εντωμεταξυ , δεν μπορεις να το κανεις χωρις εξοπλισμο πιστευω.
  7. στειλε μου το e-mail σου.
  8. ευχαριστουμε!
  9. αχαμ, φοιτητης ειμαι οποτε λογικο να εχω τετοια ερωτηματα
  10. και επίσης ένας μηχανολόγος μηχανικός μπορεί να δει ένα τόρνο και να νομίζει ότι είναι διαστημόπλοιο .... δεν μαθαίνουμε τίποτα πρακτικά.. γιατί κ με τα πρακτικά μπορείς να σκεφτείς κάποια πράγματα το πως πρέπει να σχεδιάσουν. αν σε κάποιο μηχανολόγο μηχανικό τον βάλεις να σφίξει στο τσωκ ένα τεμάχιο κ να κάνει εκκίνηση ενός συμβατικού τόρνου το πιο πιθανόν είναι να σκοτωθεί ξεχνώντας το κλειδί πάνω στο τσωκ(η και από άλλους πολλούς παράγοντες). Πως αυτός να μπορεί να επιβλέψει τεχνητές?
  11. Γιατί ρε φίλε δεν συμφωνείς? Εγώ πιστεύω πως έτσι είναι, φυσικά μπορεί να σου λένε κάποια πράγματα αλλά άμα εκείνο το καιρό αρχίζεις να μαθαίνεις σχέδιο ίσως να μην τα λαμβάνεις υπόψη! ας πάρουμε παράδειγμα ένα άξονα με 2 διαφορετικές διαμέτρους, και πρέπει να μπει ένα απλό ρουλεμάν στη μικρή διάμετρο, ε στο σχέδιο θα κάνεις και ένα αυλάκι στο τέλος τις μικρής διαμέτρου για να μπορεί να πατήσει τελείως το ρουλεμάν(η μια του πλευρά). κοίτα με το Σχέδιο εγώ δεν έχω πρόβλημα, οπότε μπορεί κ να τα καταλαβαίνω επδ είχα κάνει σχέδιο πριν την σχολή και δούλεψα και τόρνους/φρέζες/πλάνες κτλ. οπότε εμένα μπορεί να μου φαίνονται λογικά, αλλά στην παράδοση οι καθηγητές λένε τους λόγους κτλ. Μ’αρέσει πολύ το σχέδιο βασικά αλλά έχω πρόβλημα με τον αυχένα μου και ήταν ένα μαρτύριο!
  12. Έχω καταλήξει να κάνω εργασία για μεταλλικούς αφρούς, έχετε τίποτα πληροφορίες να μου δώσετε στα ελληνικά?
  13. εγω ειμαι στο ΑΠΘ Μηχανολογος Μηχανικος αν θελετε να ρωτησετε. 5ο ετος. Κατασκευαστικο. που λετε αν δεν ξερεις να σχεδιαζεις τα απλα πως να μαθεις να σχεδιαζεις αυτα που θες? το να μαθεις μονος σου μηχανολογικο σχεδιο ειναι αρκετα δυσκολο παντος(σχεδον ακατορθωτο γιατι χρειαζεσε καποιο να σε διορθωνει). Εγω σχεδιο αν υπολογισουμε και τα χρονια του σχολιου μου εχω κανει αρκετα χρονια(ειμαι απο τεχνικο λυκειο) και αμα δω ενα σωστο μηχανολογικο σχεδιο μπορω να το καταλαβω πιστευω, σκεψη θελει το σχεδιο. επισης το σχεδιο το μαθαινεις στη σχολη μου στο μαθημα για μηχανολογικο σχεδιο και οχι στα Στοιχεια Μηχανων. εκει υποτιθεται ξερεις ηδη σχεδιο κ μαθαινεις πως να υπολογιζεις.
  14. μηχανες ΜΕΚ ασπουμε? αν ειναι αυτο δν νομιζω να γινεται απο εναν κσι μονο ανθρωπο κατι τετοιο.
  15. Σαν εκκολαπτωμενος μηχανολογος μηχανικος (χεχε) συμφωνω με τον απο πανω μου. επισης δεν νομιζω να διαφερει και πολυ απο συμβατικη εργαλειομηχανη στους κραδασμους(αλλα δεν ειμαι και σιγουρος) φιλε,εργασια εχεις να κανεις? εχω κατι λιγο σχετικα πραγματα, σε εργασια. 1)ΖΥΓΟΣΤΑΘΜΙΣΗ ΥΠΟ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 2)μέτρηση εύρους ταλαντώσεις και πειραματικός υπολογισμός ιδιοσυχνοτήτων Παρατήρηση: Τα Greeklish απαγορεύονται. Αν δεν μπορείτε να τα αποφύγετε, διαβάστε τι μπορείτε να κάνετε ΕΔΩ. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum. Ευχαριστώ, Χάρης.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.