Μετάβαση στο περιεχόμενο

allegria1996

Members
  • Περιεχόμενα

    8
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

allegria1996's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Πιστεύω ότι καλύφθηκα με τις απαντήσεις σας. Σας ευχαριστώ όλους.
  2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου: είμαι διατεθειμένος να πληρώσω τις πραγματικές ποσότητες, εφόσον υπάρχουν, που όμως όπως προείπα από τη συγκεκριμένη εταιρία δεν υφίστανται. Δε θέλω να αδικήσω κανέναν, ανεξάρτητα από τις αδικίες που έχουν γίνει σε βάρος μου. Ζήτησα από το μηχανικό μου να μου ετοιμάσει μία τεχνική έκθεση αλλά αφενός είναι βαρέας καύσεως και αφετέρου μου μίλησε για απόκλιση, χωρίς να μου προσδιορίσει ποσοστό. Η εταιρία ισχυρίζεται ότι έχει ρίξει περίπου 50 κ.μ.. Η απόκλιση μπορεί να καλύψει αυτές τις ποσότητες; Βέβαια, επιμένω πως δεν υπάρχει περίπτωση να παρέδωσαν μπετόν και να μην το ήξερα γιατί ήμουν ΠΑΝΤΑ ΠΑΡΩΝ. Συγνώμη για τα κεφαλαία.
  3. Acnt δεν είναι όλες οι βαρέλες το ίδιο και από το τμήμα συγκοινωνιών μου είπαν ότι η ποσότητα που πρέπει κατά τα νόμιμα να "παίρνει" μία βαρέλα καθορίζεται από το ωφέλιμο φορτίο της. Επομένως με νοιάζει με τι βαρέλα μου τα έφεραν γιατί είμαι σίγουρος καταρχήν ότι αδίκως, όπως εξηγώ παρακάτω, μου χρεώνουν μπετόν αλλά στην εσχάτη με ενδιαφέρει να αποδείξω ότι με υπερχρέωσαν. Αλήθεια πώς ξέρεις ότι οι βαρέλες "παίρνουν" μέχρι 10 κ.μ.; Γιατί σε ένα τιμολόγιο με χρέωσαν 11 και ήταν η μοναδική βαρέλα που δεν μπόρεσα να βρω το ωφέλιμο φορτίο της. Varvaris δεν τίθεται θέμα ούτε εκδίκησης ούτε τιμωρίας. Εγώ ουδέποτε πήρα σκυρόδεμα από τη συγκεκριμένη εταιρία γιατί μετά τη "λαδιά" που μου έκανε ο εργολάβος και για διάστημα περίπου 2 μηνών που συνέχισα τη συνεργασία μου μαζί του, παραλάμβανα ο ίδιος τα υλικά, οπότε είμαι βέβαιος γι αυτό, απλώς αυτοί ισχυρίζονται το αντίθετο και ως εκ περισσού προσπαθώ να αποδείξω ότι ακόμη και αν υποθέσουμε ότι πήρα μπετόν από αυτήν την εταιρία, που επιμένω πως όχι, σίγουρα δεν είναι οι ποσότητες που μου καταλογίζουν. Επομένως επιδιώκω να αποδείξω ότι ψεύδονται και είναι στο "κόλπο" με τον εργολάβο.
  4. Acnt σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου. Δεν είμαι συνάδελφος. Να εξηγήσω λοιπόν λίγο την κατάσταση: στην περίπτωσή μου υπάρχει τόσο επιβλέπων μηχανικός όσο και εργολάβος. Ο μηχανικός, παρόλο που θα έπρεπε να επιβλέπει τις εργασίες αγρόν αγοράζει, χωρίς να θέλω να τον σχολιάσω περισσότερο. Η διαφορά μου δημιουργήθηκε με την εταιρία εμπορίας σκυροδέματος καθότι διαπίστωσα ότι ο εργολάβος μου τα είχε, κοινώς, κάνει πλακάκια με διάφορες εταιρίες και ενώ με χρέωνε υλικά, τα "έριχνε" σε άλλες κατασκευές του. Έτσι έγινε και με την εταιρία μπετόν. Δε με ενδιαφέρει να διαπιστώσω πόσα κυβικά έπεσαν συνολικά στο σπίτι γιατί και τη συνεργασία μου με τον εργολάβο διέκοψα και σκυρόδεμα παρέλαβα τόσο πριν όσο και μετά από τη συγκεκριμενη εταιρία, από άλλες εταιρίες. Με ενδιαφέρει λοιπόν να αποδείξω ότι οι βαρέλες της συγκεκριμένης εταιρίας που μετέφεραν το σκυρόδεμα δεν έχουν αυτή τη χωρητικότητα και επομένως με υπερχρέωσαν, δεδομένου μάλιστα ότι ο εργολάβος πληρωνόταν με το κυβικό μέτρο. Σκέψου ότι από το τμήμα συγκοινωνιών βρήκα τα ωφέλιμα φορτία των βαρέλων και επουδενί δεν πλησιάζουν, όχι να καλύψουν τα κ.μ. που μου καταλογίζουν για την κάθε βαρέλα. Varvaris έχεις απόλυτο δίκιο. Αφενός όμως μία εκ των βαρέλων έχει ωφέλιμο φορτίο 3,6 κ.μ. και ισχυρίζονται ότι μετέφερε 9 (!!!!) και αφετέρου όταν τους είπα ότι ο εργολάβος είχε ξανακάνει αυτή τη "λαδιά" δηλ. χρέωσε υλικά σε εμένα ενώ τα πήγε αλλού, οι ίδιοι τους ισχυρίστηκαν ότι είναι αξιόπιστη εταιρία και δε θα ρίσκαραν επουδενί σε κάποιο έλεγχο της τροχαίας ή του ΣΔΟΕ να διαπιστωθεί κάποια παρανομία σε βάρος τους. Άρα ούτε το να υπερβούν το νόμιμο βάρος-φορτίο θα ρίσκαραν, πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενά τους. Παρατήρηση: Μην διαχωρίζετε διαδοχικές δημοσιεύσεις σας. acnt
  5. Να σου πω την αλήθεια δε "σκαμπάζω" και πολύ από την ορολογία σας. Διάβασα στα πεταχτά τις υπόλοιπες σελίδες αλλά περιορισμένα πράγματα αντιλήφθηκα. Με κάλυψες απόλυτα, σε ευχαριστώ και πάλι.
  6. Χάρη σε ευχαριστώ πολύ. Ειλικρινά με διαφώτισες. Ωστόσο το φυλλάδιο είναι του Μαρτίου 2006. Μήπως οι τιμές μεταβλήθηκαν; Μπορώ να βρω τις σημερινές τιμές; Και κάτι τελευταίο με την ελπίδα να μη σε πρήζω: τύπος τσιμέντου στα τιμολόγια αναφέρεται cemi i/b-m, ελάχιστο τσιμέντο 270 κιλά και κατηγορία σκυροδέματος Σ154 δηλ. σύμφωνα με το φυλλάδιό σου, θα πρέπει να το υπολογίζω προς 2.400; Σε ευχαριστώ και πάλι.
  7. Έχω λάβει γνώση των κανόνων συμμετοχής του forum και σε διαβεβαιώ ότι και Αναζήτηση έκανα και τις 7 σελίδες αυτού του θέματος ανέγνωσα ωστόσο δεν έλαβα απάντηση στο ερώτημά μου. Δε με ενδιαφέρει η τιμή του συγκεκριμένου σκυροδέματος αλλά η αναλογία του κυβικού μέτρου σε κιλά καθότι υποπτεύομαι πως η εταιρία εμπορίας σκυροδέματος μου χρέωσε ποσότητες που δε χωρούσαν καν στις βαρέλες που τις μετέφεραν και επειδή πλέον έχω από το τμήμα συγκοινωνιών τα ωφέλιμα φορτία τις εκάστοτε βαρέλας, θα ήθελα να διασταυρώσω τη χωρητικότητά τους σε κ.μ. από το συγκεκριμένο μπετόν. Ενδεχομένως να απαντήθηκε το ερώτημά μου αλλά ως ιδιώτης που είμαι μπορεί να την προσπέρασα κατά λάθος. Θα εκτιμούσα λοιπόν ιδιαιτέρως αν λάμβανα μία σαφή απάντηση στο ερώτημά μου. Ευχαριστώ και πάλι.
  8. Καλησπέρα σας και σας ευχαριστώ εκ των προτέρω. Θα ήθελα να μάθω την αναλογία κιλών ανά κυβικό μέτρο μπετόν. Η κατηγορία σκυροδέματος που με ενδιαφέρει είναι c16/20, κάθιση s2, μέγιστος κόκκος 31,5. Δηλ. η απορία μου είναι μία βαρέλα που έχει ωφέλιμο φορτίο πχ 15.000 κιλά, πόσα κυβικά μέτρα του συγκεκριμένου μπετόν μπορεί να μεταφέρει; Υπάρχει κάποιος τύπος; Υπάρχει κάποιο επίσημο σάιτ όπου να προκύπτει η αναλογία; Σας ευχαριστώ και πάλι. Παρατήρηση: Πρίν κάνουμε μία δημοσίευση, χρησιμοποιούμε την Αναζήτηση ώστε να δούμε εάν η απορία μας έχει απαντηθεί αλλού. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής του forum. acnt
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.