Acnt σε ευχαριστώ για τις συμβουλές σου. Δεν είμαι συνάδελφος. Να εξηγήσω λοιπόν λίγο την κατάσταση: στην περίπτωσή μου υπάρχει τόσο επιβλέπων μηχανικός όσο και εργολάβος. Ο μηχανικός, παρόλο που θα έπρεπε να επιβλέπει τις εργασίες αγρόν αγοράζει, χωρίς να θέλω να τον σχολιάσω περισσότερο. Η διαφορά μου δημιουργήθηκε με την εταιρία εμπορίας σκυροδέματος καθότι διαπίστωσα ότι ο εργολάβος μου τα είχε, κοινώς, κάνει πλακάκια με διάφορες εταιρίες και ενώ με χρέωνε υλικά, τα "έριχνε" σε άλλες κατασκευές του. Έτσι έγινε και με την εταιρία μπετόν. Δε με ενδιαφέρει να διαπιστώσω πόσα κυβικά έπεσαν συνολικά στο σπίτι γιατί και τη συνεργασία μου με τον εργολάβο διέκοψα και σκυρόδεμα παρέλαβα τόσο πριν όσο και μετά από τη συγκεκριμενη εταιρία, από άλλες εταιρίες. Με ενδιαφέρει λοιπόν να αποδείξω ότι οι βαρέλες της συγκεκριμένης εταιρίας που μετέφεραν το σκυρόδεμα δεν έχουν αυτή τη χωρητικότητα και επομένως με υπερχρέωσαν, δεδομένου μάλιστα ότι ο εργολάβος πληρωνόταν με το κυβικό μέτρο. Σκέψου ότι από το τμήμα συγκοινωνιών βρήκα τα ωφέλιμα φορτία των βαρέλων και επουδενί δεν πλησιάζουν, όχι να καλύψουν τα κ.μ. που μου καταλογίζουν για την κάθε βαρέλα.
Varvaris έχεις απόλυτο δίκιο. Αφενός όμως μία εκ των βαρέλων έχει ωφέλιμο φορτίο 3,6 κ.μ. και ισχυρίζονται ότι μετέφερε 9 (!!!!) και αφετέρου όταν τους είπα ότι ο εργολάβος είχε ξανακάνει αυτή τη "λαδιά" δηλ. χρέωσε υλικά σε εμένα ενώ τα πήγε αλλού, οι ίδιοι τους ισχυρίστηκαν ότι είναι αξιόπιστη εταιρία και δε θα ρίσκαραν επουδενί σε κάποιο έλεγχο της τροχαίας ή του ΣΔΟΕ να διαπιστωθεί κάποια παρανομία σε βάρος τους. Άρα ούτε το να υπερβούν το νόμιμο βάρος-φορτίο θα ρίσκαραν, πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενά τους.
Παρατήρηση: Μην διαχωρίζετε διαδοχικές δημοσιεύσεις σας.
acnt