ariss
Members-
Περιεχόμενα
170 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
ariss's Achievements
Newbie (1/15)
5
Φήμη στην κοινότητα
-
Οτι δε λύνεται κόβεται . Γιατί να είναι τακτοποιημένα και να μην είναι χύμα μέσα στο σκαουλάκι?
-
Και κάτι άλλο που μου ήρθε τώρα. Οι μειωτήρες αυξάνονται σε όγκο, κόστος, πολυπλοκότητα κατασκευής όσο αυξάνεται η ισχύς και ο λόγος μείωσης. Αρα μπορεί ότι κερδίζεις απο τη μηχανή να το χάνεις στο μειωτήρα ( αν υποθέσουμε ότι κατασκευάζεται πολύστροφη μηχανή με τα χαρακτηριστικά που θέλουμε)
-
Χαίρομαι! Αυτο δεν μπορώ να το απαντήσω αλλα όπως καταλαβαίνεις καθε περίπτωση είναι διαφορετική και λαμβάνοντας υπόψη όλους τους παράγοντες καταλήγεις στην κατάλληλη μηχανή. Το ρυμουλκό φαντάζομαι ότι θα έχει μεγάλες απαιτήσεις σε ροπή. και όχι σε ταχύτητα. Ξεκινώντας απο αυτό ίσως καταλήξεις κάπου.
-
Να αναλύσω περισότερο την άποψή μου. Θεωρητικά ο νίκος μπορεί να έχει δίκιο χωρίς να έχω ψάξει τις σχέσεις. Αλλα λαμβάνει υπόψην του μόνο τον όγκο εμβολισμού. Αν υποθέσουμε ότι κατασκευάζαμε έναν τέτοιο κινητήρα τι δυνάμεις θα αναπτύσονταν στα διάφορα εξαρτήματα και τι διαστάσεις θα έπρεπε να έχουν και απο τι υλικό θα έπρεπε να είναι κατασκευασμένα για να μη σπάσουν? Για πόση ώρα θα μπορεί να λειτουργεί στις 6000 στρ? Τι απόδοση καυσίμου θα έχει σε αυτές τις στροφές? Τι σύστημα λίπανσης και ψύξης θα χρειαζόταν? Επίσης η φθορά στα διάφορα εξαρτήματα εξαρτάται απο την ταχύτητα περιστροφής. Κάθε πότε θα χρειαζόταν συντήρηση? Τι συνολικό κόστος λειτουργίας θα είχε για όλη τη διάρκεια ζωής του? Ενας μηχανικός πρέπει να λαμβάνει όλους τους παράγοντες υπόψην του. Αλλιώς λέγεται φυσικός . Καλοπροαίρετα πάντα Νίκο αλλα η νοοτροπία του μηχανικού ξεφευγει απο το να λύσουμε μια άσκηση στην εξεταστική χρησιμοποιώντας τύπους. Οχι οτι δεν χρειάζετια κιαυτό. Αλλα περισότερο μετράει η κριτική σκέψη. Καλη επιτυχία
-
Ενδιαφέρων θέμα. Ηθελα να βάλω και το θέμα του χρόνου ζωής σε σχέση με την ταχύτητα περιστροφής. Καθώς και το αν είνα πρακτικά δυνατόν να κατασκευαστούν ταχύστροφοι κινητήρες με τέτοια ισχύ λόγω άλλων περιορισμών. Εκτός αν έχουμε κινητήρες με προδιαγραφές FERRARI που αμφιβάλω αν είναι συμφέρουσα λυση. Μήπως οι μεγάλοι ναυτικοί κινητήρες ξεκινάνε το σχεδιασμό με βάση αυτές τις στροφές και προσαρμόζουν τις διαστάσεις στην απαιτούμενη ισχύ, ροπή?
-
Καλησπέρα Γνωρίζει κανείς κάποιο τρόπο για επισκευή συγκόληση πλαστικής δεξαμενής? Δε γνωρίζω ακριβώς το υλικό. Εχει σπάσει στο κάτω μέρος (πάτο).
-
Συγνώμη για τα ορθογραφικά (Δεν είχα πιεί καφέ ακόμα). Αναφέρομαι και παίρνει.
-
abouts Θα ήθελα να πω κιεγώ την προσωπική μου άποψη. Τα φόρουμ έχουν τη χρησιμότητα να βρίσκει κάποιος απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα. Δεν είναι για επιστημονικές αναλύσεις ούτε για να κάνουμε επίδειξη γνώσεων ( δεν αναφαίρομαι σε σένα). Δε βρίσκω χρήσιμο να κάνει κάποιος μία ερώτηση και να πέρνει απάντηση "γκούγλαρέ το" ή να ρωτάει κάτι όπως πόσο κάνει 2+3 και να πέρνει απάντηση για τη θεωρία αριθμών. Είναι λογικό οι απαντήσεις να μην είναι πλήρης επιστημονικά γιατι βρισκόμαστε σε φόρουμ και όποιος απαντά το κάνει στον ελεύθερο του χρόνο και "για την ψυχή της μανόυλας του". Και φυσικά ο καθένας κρίνει αν η απάντηση που πήρε είναι ικανοποιητική και σωστή. Προφανώς αυτός που έκανε τη συγκεκριμένη ερώτηση έχει πρόσβαση στη θεωρία και στο διαδίκτυο για να βρεί όσες πληροφορίες θέλει. Ομως σκεφτείτε όταν ήσασταν φοιτητές τι είδους απάντηση ψάχνατε στα ερωτήματά σας. Αυτά με αφορμή την άποψη του abouts, που αφορούν όλο το φόρουμ και την τάση που έχουν κάποιοι είτε να γενικεύουν είτε να απαντούν χωρίς να βοηθούν, γιατί το ερώτημα είναι πολύ "απλό" ή πολύ "σύνθετο".
-
Ακριβώς.
-
Τα μπεκάκια έχουν μία συγκεκριμένη παροχή.Προτείνω να επιλέξεις τα μικρότερα καθώς προτεραιότητα δεν είναι ο χρόνος που θα τελείωνει το ποότισμα αλλα η οικονομία ( Μικρή αυξηση της ισχύος της αντλίας θα επιφέρει τεράστια αυξηση στο κόστος των ΦΒ) . Με δεδομένο αυτήν την παροχή και το πόσα μπεκ έχεις αννα γραμμή θα πρέπει να αποφασίσεις το μέγεθος της. Εκεί χρειάζεσαι τα διαγράμματα απωλειών απο κατασκευαστές σωλήνων. Η διαδικασία δεν είναι ευθεία. Εννοώ οτι θα πρέπει να κάνεις δοκιμές και να δείς αν σου βγαίνει. Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός πάντως ότι πρόβλημα συναντήσεις ρώτα.
-
Για να επιλέξεις αντλία ( και έπειτα κινητήρα) πρέπει να ξέρεις παροχή και μανομετρικό. Ανάλογα τη καλλιέργεια επιλέγεις τον τρόπο άρδευσης (τεχνητή βροχή, στάγδην άρδευση κτλ). Σύμφωνα με τον τρόπο άρδευσης υπολογίζεις την παροχή και το μανομετρικό. Απο ότι κατάλαβα η αντλία θα στέλνει σε κάποια δεξαμενή και απο εκεί θα αρδευεις με φυσική ροή. Οπότε η δεξαμενή σου θα πρέπει να είναι σε ύψος που να καλύπτει τις ανάγκες σου σε μανομετρικό. Την αντλία θα την υπολογίσεις με μανομετρικό το μέγιστο ύψος της στάθμης της δεξαμενής. Αφου βρείς την αντλία υπολογίζεις την ισχύ του κινητήρα σύμφωνα με τον τύπο του gnuselt. Για τις διαστάσεις των σωλήνων θα προσπαθήσεις να διατηρήσεις τις απώλειες σε λογικά επίπεδα. Υπάρχουν καμπύλες που δίνουν τις απώλειες ανάλογα με την παροχή το είδος τη διατομή και το μήκος του σωλήνα. Αρα τελικά πρέπει να σχεδιάσεις τον τρόπο άρδευσης το δίκτυο κτλ και απο εκεί και πέρα προχωράς.
-
Καλησπέρα. Μήπως ενοείς 2 στρέμματα? Υπάρχουν εγκατεστημένα τα ΦΒ? Εχουν ιβέρτερ? Αν όχι υπάρχει μία εταιρία που βγάζει αντλία για σύνδεση κατευθείαν σε ΦΒ. Ο κινητήρας είναι DC Και προσαρμόζεται στην ισχύ των ΦΒ ανάλογα την ηλιοφάνεια. Με αυτόν τον τρόπο εκμεταλεύεσαι όλες τις ώρες ηλιοφάνειας. Βγαίνει μέχρι μία ορισμένη ισχύ γιατί απο ένα σημείο και πάνω είναι ασύμφορο. Δεν αναφέρω την εταιρία για να μη θεωρηθεί διαφήμιση. Αν ενδιαφέρεσαι στείλε μου πμ. Πάντως το κόστος δεν είναι μικρό και μία φθηνότερη ενναλακτική είναι βενζινοκίνητη η πετραιλεοκίνητη αντλία.
-
Καλησπέρα Τώρα τελεύταία κάνω έρευνα για εγκατάσταση φωτοβολταικών. Κάποιες εταιρίες προσφέρουν και εξτρα πιστοποίηση για το έργο. Ποιά είναι η χρησιμότητα της πιστοποίησησς? Αλάζει οτρόπος εγκατάστασης σε περίπτωση που αποφασίσω να το πιστοποιήσω? Χρειάζεται για κάποιο άλλο σκοπο σε κάποια άλλη διαδικασία? (πχ ασφάλιση πώληση κλπ) Επίσης υπάρχει μία πτώση τιμών στο 50% σε διάστημα ενός χρόνου. Συμβαίνει κάτι που μου διαφευγει και αυτή η πτώση είναι το τελευταίο δέλεαρ για να πείσουν του καταναλωτές να προχωρήσουν σε εγκατάσταση? ( περίπου όπως στη λαική "σκοτώνουν" τις τελευταίες ντομάτες) Ευχαριστώ
-
Η πίεση στον τύπο αυτό είναι η μέγιστη και ελάχιστη πίεση που θα ρυθμιστεί ο πιεζοαστάτης και όχι αυτή του δικτύου της ΕΥΔΑΠ. Συνήθως είναι απ 2-2.5 ελάχιστη και 4- 4.5 μέγιστη.
-
Εστειλα πρόσφατα τα χαρτιά με κούριερ. Στο τηλέφωνο μου είπαν ότι όλα είναι καλά και περιμένουν επιτροπή. Θα γίνει τίποτα ή πρέπει να πάω απο εκέι?