Καλησπέρα @dimitris GM ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο και την απάντηση σου.
Ουσιαστικά πρόκειται για δύο ανεξάρτητες λειτουργικά οικίες χωρίς εσωτερική επικοινωνία (πχ εσωτερική σκάλα μεζονέτας αφού δεν πρόκειται για διώροφη μεζονέτα), όπως επίσης και χωρίς εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους (όπως για παράδειγμα εσωτερικό κλιμακοστάσιο πολυκατοικίας), αφού λόγω του επικλινούς του εδάφους η πρόσβαση στην πάνω στάθμη γίνεται με ράμπα 5% από την είσοδο του οικοπέδου και η πρόσβαση στην άλλη στάθμη γίνεται με κατάβαση δρόμου κλίσης 20 % με αυτοκίνητο το οποίο σταθμεύει στο επίπεδο της εισόδου. Συνεπώς, θεωρώ ότι η προσπέλαση σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους είναι δυνατή. Παραθέτω εικόνες όπου με βελάκια επισημαίνονται οι είσοδοι της κάθε κατοικίας. Πρόκειται να κατασκευαστεί με την φιλοσοφία της κλασικής οικογενειακής διπλοκατοικίας χωρίς σύσταση.
Επί της ευκαιρίας σχετικά με την Εγκύκλιο ΑμεΑ/42382/13 - Διευκρινίσεις για την εφαρμογή του άρθρου 26 του ΝΟΚ παράγραφος β)¨ Στα νέα κτήρια με χρήση κατοικίας και παραπάνω από μια οριζόντιες ιδιοκτησίες, που δεν έχουν από τον Κτιριοδομικό Κανονισμό (άρθρο 29 – ΥΑ.3046/1989 ΦΕΚ.59/Δ΄) υποχρέωση ανελκυστήρα, επιβάλλεται να εξασφαλίζεται η αυτόνομη και ασφαλής, οριζόντια και κατακόρυφη προσπέλαση ΑμεΑ/εμποδιζόμενων ατόμων, με στοιχεία κατάλληλων προδιαγραφών, όπως ράμπες, αναβατόρια, ανελκυστήρες, κ.λπ., σε όλους τους εξωτερικούς και εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους των κτηρίων κατοικίας.¨ θα μπορούσε να μας καλύψει αυτή η παράγραφος; Είναι μία εγκυκλίος εν ισχύ που βασίζεται όμως στον κατηργημένο κτιριοδομικό; Επίσης και η παράγραφος α) που απευθύνεται σε μονοκατοικίες ακολουθεί την ίδια λογική.
217eb5f4-4a20-4302-ac34-c0f2786034f1.jfif
3c057764-21f6-4e19-a1f1-a34f1e96e24e.jfif