Μετάβαση στο περιεχόμενο

evarepo

Members
  • Περιεχόμενα

    19
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

evarepo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In
  • Collaborator Rare

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. (Mεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Καλησπέρα σας, Σε βιομηχανικό χώρο έγινε υπέρβαση κάλυψης/δόμησης με ισόγειο χώρο και υπερκείμενο πατάρι (πάνω από την υπέρβαση ισογείου) το οποίο έχει πρόσβαση με εσωτερική μεταλλική σκάλα. Ο ισόγειος χώρος είναι σε συνέχεια του υφιστάμενου, χωρίς χώρισμα αλλά αποτελεί χώρο αποθήκης και περιλαμβάνει και 2 wc. Στο υπερκείμενο πατάρι επίσης αποθηκεύονται μηχανήματα και υλικά και υπάρχει και μικρό ανοιχτό κουζινάκι. Για τον 4495/ 17 θεωρώ τον ισόγειο χώρο ΚΧ και το πατάρι έχει μειωτικό συντελεστή. Θέλω να ρωτήσω σχετικά με την αλλαγή στο Ε9 και την δήλωση τετραγωνικών, αν οι καταχωρήσεις θα γίνουν πάλι με τον ίδιο τρόπο (ισόγειο ΚΧ, πατάρι ΒΧ) ή είναι όλα Κ,Χ καθώς βρίσκονται μέσα στο περίγραμμα του κτιρίου ή θεωρούμε την πραγματική χρήση τους που είναι βοηθητική;
  2. 🙏
  3. Την Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου, είχε γίνει μια προσπάθεια να γίνουν αυθημερόν κάποια βήματα (να δοθεί άμεσα η 'άρνηση' και να προσκομισθεί μαζί με 'ένσταση΄και την αρχική αίτηση στον 1ο όροφο). Μάλλον τότε μαζεύτηκαν παραπάνω άτομα (ήταν 3 άτομα που έκαναν ταυτόχρονα την αίτηση) και κινητοποιήθηκαν οι υπάλληλοι να βρουν πιο άμεσο τρόπο. Εσείς , όταν έρθει ταχυδρομικά η 'άρνηση' ξαναπάτε στο τσμέδε και κάνετε την ένσταση και ξανα κατάθεση των δικαιολογητικών (δείτε τα βήματα παραπάνω, σύμφωνα με τις τελευταίες μαρτυρίες). Και περιμένετε την αποδοχή. Υπάρχει η κ. Καραγεώργου (προϊσταμένη Διεύθυνσης Εισφορών) νομίζω στον 1ο όροφο, την οποία μπορείτε να βρείτε για ερωτήσεις (και πιέσεις...) όταν ξαναπάτε. Σιγά σιγά θα αυξηθεί ο κόσμος που θα πηγαίνει στο Τσμέδε για να κάνει τα παραπάνω και μπορεί να ομαλοποιηθεί η διαδικασία.
  4. Μετά από διαδικασίες και συζητήσεις για πιο σύντομη και εύκολη θεώρηση βιβλιαρίων και χορήγηση ασφ. ενημερότητας την εβδομάδα που πέρασε, τα βήματα που αναφέρονται σε προηγούμενο μήνυμα αλλάζουν σε κάποια σημεία (από το 2 και μετά) και γίνονται ως εξής: 2. Η Διεύθυνση Εισφορών, άμεσα επισυνάπτει τη ΓΡΑΠΤΗ της ΑΡΝΗΣΗ εκτέλεσης της Απόφασης της ΔΕ (από τη δν/ση εισφορών στο 2ο), στη συνέχεια ο συνάδελφος πρέπει να υποβάλλει έντυπο ένστασης (ξανά στον 3ο) και στη συνέχεια η ένσταση, η γραπτή άρνηση και τα υπόλοιπα, τα πάει ο συνάδελφος στον 1ο όροφο στον κο Δάμη (τμήμα ασφάλισης) 3. Με απόφαση της ΔΕ του ΤΣΜΕΔΕ γίνεται γραπτή αποδοχή της πιο πάνω αίτησης, σύμφωνα και με την από 05.12.2011 απόφασή της, στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση της ΔΕ (συνήθως κάθε Δευτέρα στις 3μμ) 4. Οι Διευθύνσεις Εισφορών και Υγείας και Πρόνοιας προχωρούν σε ΘΕΩΡΗΣΗ βιβλιάριου υγείας και ΧΟΡΗΓΗΣΗ ασφαλιστικής ενημερότητας (2 ημέρες μετά τη ΔΕ, δηλαδή κάθε Τετάρτη)
  5. Μετά από πίεση προς τη Διοίκηση του Ταμείου και με απόφαση της ΔΕ του ΤΣΜΕΔΕ: 250/28-01-2013 τα βήματα για θεώρηση βιβλιαρίου και χορήγηση ασφαλ.ενημερότητας χωρίς καταβολή εισφορών είναι: 1_ Ο ενδιαφερόμενος υποβάλλει ΕΙΔΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ* προς τις Διευθύνσεις Εισφορών και Υγείας και Πρόνοιας, στο Πρωτόκολλο του ΤΣΜΕΔΕ. (Κολοκοτρώνη 4, 3ος όροφος, γραφείο 10 / ή άλλο παράρτημα ΤΣΜΕΔΕ αντίστοιχα). * Η φόρμα της Ειδικής Αίτησης παρέχεται από το ΤΣΜΕΔΕ / πρωτόκολλο. ΣΥΝΥΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ :+ - από ελεύθερους επαγγελματίες και μισθωτούς* : εκκαθαριστικό ΔΟΥ των δύο τελευταίων ετών -από μισθωτούς (επιπλέον), θεωρημένο αντίγραφο της απόλυσης -από νέους ασφαλισμένους, Υπεύθυνη Δήλωση μη υποβολής φορολογικής δήλωσης, θεωρημένη από την οικεία ΔΟY * αντίστοιχα και για εργαζόμενους με “εκ περιτροπής εργασία”. 2_ Η Διεύθυνση Εισφορών, άμεσα επισυνάπτει τη ΓΡΑΠΤΗ της ΑΡΝΗΣΗ εκτέλεσης της Απόφασης της ΔΕ, και όλα τα παραπάνω μαζί πάνε στο επόμενο βήμα. 3_ Με απόφαση της ΔΕ του ΤΣΜΕΔΕ γίνεται ΓΡΑΠΤΗ ΑΠΟΔΟΧΗ της πιο πάνω αίτησης, σύμφωνα και με την από 05.12.2011 απόφασή της, στην αμέσως επόμενη συνεδρίαση της ΔΕ (συνήθως κάθε Δευτέρα στις 3μμ) 4_ Οι Διευθύνσεις Εισφορών και Υγείας και Πρόνοιας: προχωρούν σε ΘΕΩΡΗΣΗ βιβλιάριου υγείας και ΧΟΡΗΓΗΣΗ ασφαλιστικής ενημερότητας (2 ημέρες μετά τη ΔΕ, δηλαδή κάθε Τετάρτη) και αναφέρουν την αντίρρησή τους προς το ΔΣ του ΕΤΑΑ
  6. τις τελευταίες τρεις εβδομάδες έχουν πραγματοποιηθεί δύο πιεστικές παρεμβάσεις στο διοικητικό συμβούλιο του τσμέδε, με αιτήματα την θεώρηση βιβλιαρίων και ασφ.ενημερότητας για όλους, όχι στις αυξήσεις εισφορών και σε αναδρομικά, δυνατότητα αποσύνδεσης από το τσμέδε και αναγνώριση ανέργων μηχανικών. Παρ' ότι κρίσιμα για όλους τους μηχανικούς, η προσέλευση των μηχανικών σε αυτές τις κινητοποιήσεις είναι απογοητευτική. Δευτέρα, 4 Φεβρουαρίου, ο πρόεδρος Τσμέδε και Attica bank (!), κ.Γαμβρίλης και το υπόλοιπο διοικητικό συμβούλιο σχεδόν δεσμεύτηκαν για τη θεώρηση βιβλιαρίων υπό κάποιους όρους και για το 2013, ενώ συζητήθηκε και το θέμα των παράλογων αυξήσεων. Οι όροι προς το παρόν είναι αυτοί: ελεύθεροι επαγγελματίες με ατομικό ή οικογενειακό εισόδημα τελευταίων 2 ετών μικρότερο των 30.000, απολυμένοι μισθωτοί, νέοι ασφαλισμένοι την τελευταία τριετία, που δεν υποβάλλουν φορολογική δήλωση (με μηδενικό εισόδημα). Το αποτέλεσμα από την παρέμβαση της Δευτέρας είναι οτι όσοι έχουν οφειλές και επείγονται να θεωρήσουν το βιβλιάριό τους ή να αντικαταστήσουν το παλιό βιβλιάριο, κάνουν την εξής διαδικασία: κάνουν μια αίτηση στο τσμέδε όπου αναφέρεται οτι ζητείται θεώρηση βιβλιαρίου ενώ υπάρχουν οφειλές (3ος όροφος, πρωτόκολλο), και μαζί να επισυνάψουν εκκαθαριστικά των δύο προηγούμενων ετών, να την καταθέσουν στο πρωτόκολλο. Αυτή η διαδικασία είναι καλό να γίνεται μέχρι την Πέμπτη κάθε εβδομάδας, τη Δευτέρα θα περνάει διοικητικό συμβούλιο και την Τετάρτη ο/η ασφαλισμένος/η θα πηγαίνει στο Τσμεδε και θα σφραγίζει βιβλιάριο. Στην παρέμβαση στο δ.σ. επίσης ζητήθηκε η αύξηση του ορίου 30.000 ευρώ σε 50.000 ευρώ τη διετία. Θα ήταν καλό να υπάρχει ενημέρωση για τις προσπάθειες που γίνονται, και ακόμα καλύτερα, προσέλευση των μηχανικών σε μαζικές κινητοποιήσεις. Τις Παρασκευές γύρω στις 6.00μμ γίνεται συνήθως συνέλευση των μηχανικών στο αμφιθέατρο του ΤΕΕ. μπορεί κάποιος να ενημερωθεί κι απ το blog της συνέλευσης http://synelefsimixanikon.wordpress.com/author/synelefsimixanikon/
  7. θα ήθελα να ρωτήσω για τον υπολογισμό των χώρων στάθμευσης για ένα οικόπεδο με εμβαδόν 505 τ.μ. κάλυψη 70%, και σ.δ. 1.40. Το οικόπεδο είναι στην περιοχή βιοπα ανω λιοσίων και το κτίριο θα έχει χρήση βιομηχανική.Υπάρχουν πρασιές 5μ. στην μπροστινή και την πίσω όψη του. Από ότι διάβασα, οι θέσεις στάθμευσης που χρειάζονται είναι: για τον πραγματοποιούμενο σ.δ. 460/ 60 = 8 θέσεις Αν ο ιδιοκτήτης εξαντλήσει το ύψος στο μέλλον θα πρέπει να συμπληρώσει: υπόλοιπος σ.δ.= (505χ1.4) - 460= 247 / 80 = 3 θέσεις Το 1 θέση ανά 80 το είδα στο φεκ 76 α'/ 5-3-04, για προσθήκες. Είναι σωστός ο τρόπος υπολογισμού; Όσο για τη φύτευση, υπολογίζω τα 2/3 του ακάλυπτου: 2/3 χ (505 χ 30%)= 101 τ.μ. Είναι έτσι; Με αυτά τα δεδομένα στο ισόγειο και εντός πρασιάς πρέπει να βρεθούν οι παραπάνω θέσεις και η φύτευση. Πρέπει να ελαττώσω το ισόγειο; να γίνει υπόγειο για τις θέσεις στάθμευσης (κάτι που ο ιδιοκτήτης δεν το επιθυμούσε λόγω κόστους); Επισυνάπτω ένα σκαρίφημα, αν χρειάζονται παραπάνω διευκρινήσεις θα στείλω. ευχαριστώ!
  8. κατάλαβα. έχω ετοιμάσει τα σχέδια οπότε πρέπει να κινηθεί πρώτα (ή παράλληλα) ο μηχανολόγος για να τα καταθέσει για άδεια εγκατάστασης. ευχαριστώ να ρωτήσω κάτι ακόμα. Η όλη διαδικασία για την άδεια εγκατάστασης πόσο κοστολογείται περίπου; ποια είναι μια λογική τιμή για την άδεια μιας βιοτεχνία χαμηλής όχλησης (κατασκευή εξαρτημάτων με βαφεία , cnc κτλ) σε επιφάνεια 450 τ.μ. συνολικά, ισόγειο και πατάρι;
  9. ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Τώρα ξεκινάω τη διαδικασία, είχε παγώσει το θέμα για κάποιο διάστημα.
  10. Έχω κάποια ερωτήματα για άδεια βιομηχανικού/βιοτεχνικού κτηρίου. Διάβασα στην ιστοσελίδα της πολεοδομιας οτι τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τον έλεγχο πληρότητας περιλαμβάνουν και τις εγκρίσεις από διάφορες υπηρεσίες. Όταν είναι ειδικό κτήριο, βιοτεχνικό, σε ποια φάση γίνεται η υποβολή για έγκριση από το Υπουργείο Βιομηχανίας; Μου φαίνεται αδύνατο να γίνεται στην αρχή γιατί τα σχέδια που θα εγκριθούν από το Υπουργείο και τα σχέδια που θα εγκριθούν από την πολεοδομία μετά τον αρχιτεκτονικό έλεγχο πρέπει να συμφωνούν απόλυτα. Αν υπάρχει κάποια αλλαγή κατά τον έλεγχο στην πολεοδομία δεν πρέπει να εγκριθούν ξανά από το Υπουργείο Βιομηχανίας; Η άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας ακολουθεί την οικοδομική άδεια; Την αναλαμβάνει ο μηχανολόγος της άδειας;ευχαριστώ, ελπίζω να με ενημερώσει κάποιος.
  11. Για έκδοση νέας άδειας ιδιωτικού έργου, ισόγεια οικοδομή σε περιοχή βιοπα, πως υπολογίζεται ο προϋπολογισμός του έργου; Στη φόρμα επεξεργασίας στοιχείων του τεε έβαλα ένα ποσό που προέκυψε στο περίπου από έναν αναλυτικό υπολογισμό του κόστους και στρογγυλοποιημένο προς τα πάνω. Σύμφωνα με αυτή την τιμή διαμορφώθηκαν οι αμοιβές. Είναι σωστός αυτός ο τρόπος ή υπάρχει κάποιος τύπος που να καθορίζει τον προϋπολογισμό;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.