Πέρα απο το Νόμο υπάρχει και η κρίση του μηχανικού ο οποίος καλείται να εξάγει τα δικά του συμπεράσματα απο την δαιδαλώδη ελληνική νομοθεσία και να κατευθύνει τον πελάτη του προς τη νόμιμη και πιο αναίμακτη οδό. Δεν είναι πάντα όλα γραμμένα στο Νόμο. Ο Νόμος δεν μπορεί να συμπεριλαμβάνει όλες τις υποπεριπτωσεις.
Στα δικά μας, θεωρώ οτι παραβάσεις οποιουδήποτε τύπου (εκτος εσ. διαρρυθμίσεων που δεν αποτελούν αυθαιρεσία) δεν μπορούν να εξαιρεθούν απο την συμπλήρωση της ΗΤΚ γιατί θα σκαλώσει η δουλειά σε μελλοντικές διοικητικές ή νομικές πράξεις αφού ξέρουμε οτι οι Νόμοι είναι διατυπωμένοι με ασάφεια και ο καθένας τους ερμηνέυει διαφορετικά. Εμπλέκονται πολλοί, νέοι αγοραστές, συμβολαιογράφοι, δικηγόροι, άλλοι μηχανικοί οι οποίοι θα δούν τις παραβάσεις και θα πρέπει να συμφωνήσουν μαζί σου αλλιώς πάει αλλού η δουλειά..
Όσο για τις εξαιρέσεις σχετικά με τα κουφώματα, μπορείς να μου υποδείξεις σε ποιο σημείο αναφέρονται τα νέα κουφώματα και η καθαίρεση υφιστάμενων, που συν τοις αλλοις αποτελούν και αλλαγή κοινόχρηστης όψης? Δε μιλάω για αλλαγή διαστάσεων ούτε μετατόπιση..νεο ανοιγμα και καθαίρεση υφιστάμενου. Θα σου πω εγώ. Πουθενά. Αποτελεί παράβαση και εντάσσεται στο άρθρο 100 του 4495.
Στο τέλος, αναφέρεις οτι ειναι αλλού το θέμα στην μη τακτοποίηση παραβάσεων. Σε τι αναφέρεσαι ακριβώς?