Μετάβαση στο περιεχόμενο

ghortat

Members
  • Περιεχόμενα

    11
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχ/κος ΗΥ & Πληροφορικής

ghortat's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Μα αν το Α' ΠΕΑ εκδοθεί πχ 12/2020 και έστω ότι δε χρησιμοποιηθεί σε αυτή τη φάση άρα στην επόμενη αίτηση με αυτό το ΠΕΑ στο επόμενο εξοικονομώ του 2021, λογικά θα πληρώσει και το 400ρι του Α' ΠΕΑ
  2. Έστω ότι δεν μπει κάποιος στο πρόγραμμα μια δεδομένη χρονική στιγμή, το ΠΕΑ δεν πληρώνεται τελικά αν ο πελάτης μπει σε επόμενη φάση του προγράμματος;
  3. Αν οι πόροι δε διατεθούν τελικά, η εύλογη απάντηση είναι ναι. Η διαδικασία δε γνωρίζω όμως τι προβλέπει. Δε βρήκα κάτι σε οδηγό και FAQ.
  4. Υπάρχει ενδεχόμενο να δεχτούν νέες αιτήσεις αν υπάρξει κενό αφού απορρίψουν αυτές που για xyz λόγους δεν προχωρήσουν σε τελική υλοποίηση; Δεν πρόλαβα δυστυχώς γιατί ενώ είχα χρόνο (10.15) δεν είδα το επόμενο στάδιο της ολοκλήρωσης καταχώρησης όπου συμπλήρωνες τις προτάσεις παρεμβάσεων σε ξεχωριστές εγγραφές. Νόμιζα ότι είχα τελειώσει και επειδή δεν είδα mail επιβεβαίωσης λέω θα έχω κάνει κάποια χαζομάρα. Ότι να ναι...
  5. Ευχαριστώ πολύ. Σχετικά με την πόρτα που αναφέρατε ότι δεν "μπορεί" να είναι συρόμενη εννοούσατε για τυχόν 6μ πόρτα;
  6. Καλημέρα! Σε ευχαριστώ πολύ για το feedback. Κατά τη γνώμη μου 1 μέτρο μεγαλύτερη πόρτα έστω 4 μέτρα (συρόμενη είναι τώρα) δε θα έχω πρόβλημα για τον ελιγμό. Το μπετουδάκι κύλισης της πόρτας θα το αλλάξω ώστε να είναι μέσα στον ακάλυπτο σαν λογική συνέχεια της ευθείας ΖΗ στο σχήμα. Έστω λοιπόν ότι πολεοδομικά οκ, στη συνέχεια ο δήμος τι θα πει για την είσοδο - έξοδο και την "μετακίνηση" του δέντρου; Μπορεί απλά να απορρίψει το αίτημα χωρίς να τον απασχολεί η δυνατότητα ελιγμών απλά για να μην ασχοληθεί με το δέντρο;
  7. Νομίζω παρεξήγησες τι έγραψα. Μου ζήτησες καποιες διευκρινίσεις και προσπάθησα να σου δώσω απαντήσεις έστω περιγραφικά. Τα απλά μαθηματικά διότι ως εδώ ο συλλογισμός μου είναι απλός και λογικός όμως δεν έχω τη λύση. Ούτε αρχιτέκτονας είμαι να έχω την εξειδικευμένη γνώση γι΄'αυτό και πόσταρα εδώ ζητώντας συμβουλή.
  8. Δυστυχώς δεν ασχολούμαι με σχεδιαστικά. Νομίζω ότι διαφαίνεται καθαρά το πεδίο ορισμού έστω και σε αυτό πρόχειρο edit της κάτοψης αναφέροντας τις διαστάσεις του προβλήματος έστω προσεγγιστικά αφού δεν απεικονίζεται πουθενά ο υπάρχον παράτυπος χώρος. Το αυτοκίνητο είναι SUV με μήκος 4.67, πλάτος 1,87 κ κύκλο στροφής 10,4. Επιπρόσθετα, ούτε ο στύλος ή το δέντρο απεικονίζονται κάπου άρα δεν έχω την επακριβή τους θέση με συντεταγμένες αλλά κατά προσέγγιση δηλαδή ο στύλος είναι προβολή του Ζ πίσω από τη μάντρα που κάνει σαν πι ενώ η πόρτα ξεκινάει από το Ζ (πλάτος 3μ) και 1 μ περίπου απέχει το δέντρο από το τέλος της (προς το Ε) όπως τα έχω τοποθετήσει στο αρχικό σχέδιο άνωθεν. Ορίστε η κάτοψη παρακάτω στις πραγματικές διαστάσεις (1:50) αν βοηθάει περισσότερο. Με απλά μαθηματικά όμως το πρόβλημα είναι ότι αν έχουμε έναν κύκλο με διάμετρο 10,4 (ρ=5,2) τότε ιδανικά χρειάζεται κανείς 1.5 μήκος αυτοκινήτου για να στρίψει κάθετα όπερ σημαίνει χώρος διαστάσεων τουλάχιστον 7x7 με αφετηρία την είσοδο για στάθμευση πχ στο P2 κινούμενο προς τα εμπρός (για έξοδο το αντίστοιχο με όπισθεν). Σαν οριοθέτηση λοιπόν του γκαράζ στη μία διάσταση έχω μόνο 6 μέτρα περίπου ενώ στην άλλη δεν έχω περιορισμό (~10μ). Αυτά στο δικό μου το μυαλό που δεν είμαι αρχιτέκτονας είναι λογικά, αλλά αναρωτιέμαι η πολεοδομία θα δώσει το οκ για είσοδο - έξοδο πχ 4 μέτρα πλάτος; Γι' αυτό ρώτησα αν υπάρχει περιορισμός βάση νομοθεσίας για πόρτα ίση με το μισό της φάτσας ή αν μπορεί να επεκταθεί στα 6 μέτρα.
  9. Έφτιαξα ήδη εξαρτημένο τοπογραφικό το οποίο πήγα για δήλωση 1221 στον συμβολαιογράφο μαζί με την κάτοψη (άνωθεν σχήμα edited). Απλά δεν μπορώ να καταλάβω τι περιορισμό έχω στην είσοδο - έξοδο. Μπορώ να έχω πόρτα 5μέτρα;
  10. Έκανα ένα λάθος σχετικά με ακτίνα στροφής 12 μ, κύκλο στροφής εννοούσα και για να είμαι ακριβής είναι 10.4μ όπερ σημαίνει ότι χρειάζομαι τουλάχιστον 5.2μ ακτίνα από το κέντρο του νοητού κύκλου που τέμνει κάθετα την ευθεία στο μέσον του αυτοκινήτου πχ στο P2. Συνεπώς δεν επαρκεί το όριο της πόρτας στο Π. Ποιά η γνώμη σας και τι ισχύει σε τέτοιες περιπτώσεις; Το λογικό επιχείρημά μου θα βρει ανταπόκριση ή θα πάρω απάντηση ότι κάνε ελιγμό στον ακάλυπτο και κόψε το κεφάλι σου δεν μας απασχολεί;
  11. Καλησπέρα σας, Έχω ξεκινήσει τη διαδικασία έκδοσης νέας άδειας για τη δημιουργία ανοιχτών θέσεων στάθμευσης στον ακάλυπτο του οικοπέδου μου. Η είσοδος - έξοδος είναι στο τέρμα αδιεξόδου οδού και προς το παρόν υπάρχει παράνομα διαμορφωμένη 1 θέση στάθμευσης στην πρασιά με συρόμενη καγκελόπορτα όπως μπορείτε να δείτε και στην κάτοψη που επισυνάπτω. Θέλω να επεκτείνω λοιπόν τον χώρο αυτόν στον χώρο που περικλείεται στο παραλληλόγραμμο με γκρι. Το πρόβλημα που πρέπει να υπερκεράσω είναι οι ελιγμοί διότι θα παρκάρω κάθετα και με δεδομένο ότι η ακτίνα στροφής του αυτοκινήτου είναι 12μέτρα θα πρέπει να μεγαλώσω / μετακινήσω την πόρτα προς το δέντρο. Η απορία μου είναι πολεοδομικά τι ισχύει για το πλάτος της εισόδου; Μπορεί να είναι > 7.2/2 και αν ναι, μπορεί αυτό να δικαιολογεί την κοπή / μεταφύτευση του δέντρου προς το τέρμα της μάντρας;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.