Δυστυχώς δεν ασχολούμαι με σχεδιαστικά. Νομίζω ότι διαφαίνεται καθαρά το πεδίο ορισμού έστω και σε αυτό πρόχειρο edit της κάτοψης αναφέροντας τις διαστάσεις του προβλήματος έστω προσεγγιστικά αφού δεν απεικονίζεται πουθενά ο υπάρχον παράτυπος χώρος. Το αυτοκίνητο είναι SUV με μήκος 4.67, πλάτος 1,87 κ κύκλο στροφής 10,4.
Επιπρόσθετα, ούτε ο στύλος ή το δέντρο απεικονίζονται κάπου άρα δεν έχω την επακριβή τους θέση με συντεταγμένες αλλά κατά προσέγγιση δηλαδή ο στύλος είναι προβολή του Ζ πίσω από τη μάντρα που κάνει σαν πι ενώ η πόρτα ξεκινάει από το Ζ (πλάτος 3μ) και 1 μ περίπου απέχει το δέντρο από το τέλος της (προς το Ε) όπως τα έχω τοποθετήσει στο αρχικό σχέδιο άνωθεν. Ορίστε η κάτοψη παρακάτω στις πραγματικές διαστάσεις (1:50) αν βοηθάει περισσότερο.
Με απλά μαθηματικά όμως το πρόβλημα είναι ότι αν έχουμε έναν κύκλο με διάμετρο 10,4 (ρ=5,2) τότε ιδανικά χρειάζεται κανείς 1.5 μήκος αυτοκινήτου για να στρίψει κάθετα όπερ σημαίνει χώρος διαστάσεων τουλάχιστον 7x7 με αφετηρία την είσοδο για στάθμευση πχ στο P2 κινούμενο προς τα εμπρός (για έξοδο το αντίστοιχο με όπισθεν). Σαν οριοθέτηση λοιπόν του γκαράζ στη μία διάσταση έχω μόνο 6 μέτρα περίπου ενώ στην άλλη δεν έχω περιορισμό (~10μ).
Αυτά στο δικό μου το μυαλό που δεν είμαι αρχιτέκτονας είναι λογικά, αλλά αναρωτιέμαι η πολεοδομία θα δώσει το οκ για είσοδο - έξοδο πχ 4 μέτρα πλάτος; Γι' αυτό ρώτησα αν υπάρχει περιορισμός βάση νομοθεσίας για πόρτα ίση με το μισό της φάτσας ή αν μπορεί να επεκταθεί στα 6 μέτρα.