Μετάβαση στο περιεχόμενο

magellan

Members
  • Περιεχόμενα

    29
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    Ελλάδα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

magellan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Helpful Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

7

Φήμη στην κοινότητα

  1. Αν κρίνω από το συνολικό ποσό των διαφορών που βλέπω στον Ατομικό μου Λογαριασμό Ασφάλισης και βάσει του δικού μου μισθού, κατά 99% αφορούν τόσο τον μισθωτό όσο και τον εργοδότη. Μακάρι να κάνω λάθος 😉
  2. Καλησπέρα και από εμένα. Η' εγώ δεν καταλαβαίνω καλά ή και αυτή η εγκύκλιος, αλλά και αυτοί που την γράφουν, είναι ότι να 'ναι. Στο παράδειγμα της Σελίδας 4 η εγκύκλιος αναγράφει ότι από 1/6/2020 οι εισφορές είναι 15,33 % + 26 € πχ για την 1η ασφαλιστική κατηγορία του κλάδου Πρόνοιας του τέως ΕΤΕΑΕΠ, ενώ στα Παραρτήματα 1 και 3 αναγράφεται σε όλους τους πίνακες ότι ανεξαρτήτως της Ασφαλιστικής Κατηγορίας που διαλέξαμε, θα μας κρατούνται και πάλι συνολικές ασφαλιστικές εισφορές 19,33% επί του μεικτού, πχ για ΚΑΔ0054, ΚΩΔ.ΕΙΔ.000345 ΚΠΚ311 ή ΚΑΔ0055, ΚΩΔ.ΕΙΔ.000359, ΚΠΚ311 ή ΚΑΔ0056, ΚΩΔ.ΕΙΔ.000367, ΚΠΚ311, το οποίο σημαίνει 4% για τον Κλάδο Πρόνοιας (δείτε στο Παράρτημα 3 τη σχετική ανάλυση). Άρα με βάση του Πίνακες θα μας κρατούνται για την Πρόνοια και το 4% επί του μεικτού μας και το αντίστοιχο ποσό της Ασφαλιστικής Κατηγορίας που διαλέξαμε. Επομένως διπλοπληρώνουμε για το ίδιο πράγμα? Κάνω κάπου λάθος ή όντως είναι τόσο ανίκανοι που δεν άλλαξαν ούτε τους παλιούς πίνακες?
  3. Δεν υπάρχει δυστυχώς καμία σωτηρία στο βορειότερο αφρικανικό κράτος της ΕΕ. Δεν είναι σοβαροί πολιτικοί αυτοί που κρατούν τις τύχες μας. Αχυράνθρωποι, κομματόσκυλα, χωρίς αναστολές. Επαγγελματίες πολιτικοί, που δεν έχουν δουλέψει δυστυχώς ποτέ σοβαρά εκτός των τοιχών της βουλής. Πως λοιπόν αυτοί να καταλάβουν τι σημαίνει εργασία, φόρος, ιδρώτας, άγχος για την επιβίωση. Ειμαι δυστυχώς σίγουρος ότι το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτούς που είναι στη Βουλή, δεν υπήρχε περίπτωση να το προσλάβει σοβαρός επιχειρηματίας για εργασία. Κρίμα, κρίμα Και το χειρότερο, έτσι για τα προσχήματα, ούτε λόγος να μειώσουν τουλάχιστον εν μέσω πανδημίας τους παχυλούς μισθούς τους. Έτσι κι αλλιώς δεν προσφέρουν τίποτε σε αυτούς που τους πληρώνουν, δλδ στον απλό λαό, πόσο μάλλον τώρα.
  4. Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά, Σχετικά με τη διαδικασία του web pos του viva wallet, από ότι είδα μιλάμε για express διαδικασία. - Στις 20/4 ανοίγω επαγγελματικό λογαριασμό και κάνω με mail αίτημα για να ανοίξει η επιλογή για χρέωση κάρτας. - Στις 21/4 το μεσημέρι μου ζητούν ταυτοποίηση με την αποστολή διαφόρων εγγράφων - Στις 21/4 το απόγευμα τους στέλνω τα έγγραφα που ζήτησαν μέσω του προφίλ μου στον επαγγελματικό λογαριασμό που άνοιξα και - Στις 21/4 το βράδυ μου ενεργοποίησαν τη δυνατότητα απομακρυσμένης χρέωσης καρτών. Οριακά συμπλήρωσα 24ωρο από το άνοιγμα του επαγγελματικού λογαριασμού έως και την ενεργοποίηση της απομάκρυνσης χρέωσης καρτών. Επίσης χθες άνοιξα λογαριασμό και στο freepos και από ότι είδα μπαίνω κανονικά και μάλιστα μου δίνει και τη δυνατότητα 20 δωρεάν πράξεων. Τελικά καταργήθηκε ή όχι το freepos ; Τέλος όσον αφορά τα γραφόμενα των MHD και Faethon11, η δική μου άποψη είναι ότι το viva wallet μας καλύπτει νομικά ως web pos. Εξάλλου και από τις εικόνες που ανέβασε ο Faethon11, φαίνεται ότι από το E3 του 2020 έχει χαθεί και ένας επαγγελματικός λογαριασμός άλλης τράπεζας. Άρα δεν είναι θέμα viva, αλλά πιθανώς θα πρέπει να ελέγχουμε το τι έχει ανέβει στο Ε3 και με τη σειρά μας να το πειράζουμε/αλλάζουμε αν δεν συμφωνεί με την πραγματικότητα.Το ίδιο το taxis μας δίνει αυτή τη δυνατότητα. Τέλος μετά τη χθεσινή ενεργοποίηση της επιλογής χρέωσης κάρτας στο web pos του viva, με περίσσια χαρά "έστειλα" σήμερα το pos συστημικής τράπεζας, που τζάμπα, μετά τον δωρεάν 1ο χρόνο, πλήρωνα για 21 μήνες. Πάντως σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ασχοληθώ και με το virtual pos της ΕΤΕ, γιατί το viva είναι πολύ πιθανό να εγείρει χρήματα αργότερα, αν διαπιστώσει, που θα το διαπιστώσει, ότι δεν χρησιμοποιώ αρκετά τον λογαριασμό μου. Έχει κάνει κάποιος τη διαδικασία στην ΕΤΕ; Ο επαγγελματικός plus λογαριασμός μας καλύπτει ή πρέπει να ανοίξουμε νέο όψεως, για τον οποίο χρεώνεσαι ανά μήνα εξ όσων γνωρίζω;
  5. Συνάδελφε dimitris GM δε διαφωνώ και να τους στείλω 40 σχέδια, όχι μόνο αυτά που ζητάνε, αλλά τότε ποιος ο λόγος να κάνω την πολυδιαφημισμένη ηλεκτρονική διαδικασία? Που εξυπηρετεί ακριβώς? [ Δεν ανέφερα ότι απαιτείται πρώτα η αλλαγή του Ε9, αλλά εγώ για να είμαι 1000% σίγουρος το έκανα και αυτό και με αλλαγμένο Ε9 (επαναλαμβάνω με αύξηση μ2), το οποίο διορθώνει αυτόματα τα μ2 του κτιρίου στην πλατφόρμα της ΚΕΔΕ πήγα στον Δήμο. Και εκεί μου απάντησαν: καλά το έκανες ότι έκανες, αλλά σε εμάς για να πάρεις Βεβαίωση, θα κάνεις ότι έκανες και πριν την πολυδιαφημισμένη ηλεκτρονική διαδικασία ]
  6. Το πρόβλημα το οποίο ανέφερα εγώ ήταν ότι: Κάνω τακτοποίηση (έχω αύξηση μ2), διορθώνω το Ε9, αυτόματα ενημερώνεται ηλεκτρονικά ο Δήμος και πάλι για να πάρω Ββεαίωση ΤΑΠ για συμβολαιογραφική πράξη ή ΔΕΔΔΗΕ από τον Δήμο χρειάζομαι 3 μήνες (και τώρα πλέον ποιος ξέρει πόσο) και να καταθέσω ένα κατεβατό από έγγραφα. Αυτό είναι το λιγότερο παρωδία
  7. Απλά μετά από όλα αυτά η απορία η δικιά μου είναι: Για ποιο λόγο υπάρχει η πολυδιαφημισμένη ηλεκτρονική διαδικασία για τα αδήλωτα τετραγωνικά, αφού δεν εξυπηρετεί σε τίποτε και δεν υπάρχει κανένα όφελος, χρονικό εννοώ, για όποιον την κάνει? Η απάντηση βέβαια γνωστή για τα ελληνικά δεδομένα. Έπρεπε να δοθούν κάποια χρήματα και δόθηκαν. Και με λίγο σάλτσα και διαφήμιση, φτιάξαμε κάτι πολύ καλό μεν, παντελώς άχρηστο δε, αν το ψάξεις λίγο. Μακάρι να διορθωθεί κάποια στιγμή αυτό, γιατί οι Δήμοι ζουν ακόμη στην εποχή του Πάγκαλου (του παππού) και πιο πίσω
  8. Η διόρθωση ήταν να αυξήσω τα μ2 σε 2 υφιστάμενες παροχές λόγω τακτοποιήσεων αυθαίρετων χώρων. Και μετά θέλω να κάνω τροποποίηση της σύστασης οριζοντίου και να πάρω και μία επιπελόν 3η παροχή για κάποιους από αυθαίρετους χώρους που τακτοποίησα. Καταλαβαίνω ότι θέλουν να ελέγξουν, αν και πάλι δεν το καταλαβαίνω από τη στιγμή αυτό γίνεται ηλεκτρονικά και αναλαμβάνω την ευθύνη εγώ σε αυτά που υποβάλλω, αλλά αν έχουν τον Θεό τους, όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά τι τα θέλουν? Για ποιο λόγο γίνεται η ηλεκτρονική διαδικασία και ποια η χρησιμότητά της, αφού ζητούνται τα πάντα όπως και πριν? Για αυτό κάνουν 2-3 μήνες να δώσουν βεβαίωση ΤΑΠ. Και μιλάμε για τουριστικό ΟΤΑ. Για ποια ανάπτυξη μιλάμε μετά και επίσπευση διαδικασιών?
  9. Δεν μπορώ να καταλάβω τη χρησιμότητα της εν λόγω πλατφόρμας, όταν υπάρχουν ακόμη και σήμερα, εν έτη 2020, ΟΤΑ που επιμένουν στην γραφειοκρατία. Χρειάζομαι βεβαίωση ΤΑΠ για να πάω τόσο στο ΔΕΔΔΗΕ όσο και στον συμβολαιογράφο. Τελειώνω λοιπόν την τακτοποίηση, διορθώνω το Ε9 τελευταίας 5ετίας, κάνω και τις αλλαγές ηλεκτρονικά για τα m2 και πάω στον Δήμο Ηρακλείου. Στο συνημμένο έγγραφο δείτε τι ζητάει ακόμη και σήμερα. Και όταν τους είπα μα γίνεται πλέον ηλεκτρονικά, η απάντηση ήταν εμείς θέλουμε και αυτά και όταν τους ρώτησα πόσο θα χρειαστεί για τη βεβαίωση, μου απάντησαν τουλάχιστον 2-3 μήνες κύριε, έχουμε περίπου 1800 αιτήσεις μπροστά από εσάς. Η Ελλάδα της ανάπτυξης λοιπόν που έρχεται, αλλά με μοτοσακό ...
  10. Με βάση αυτά που ίσχυαν και στον 4178 κι εγώ, αν και δεν με συμφέρει, τείνω να συμφωνήσω με την απάντηση του χρήστη armenopoulos
  11. Largy έχεις δίκιο για αυτό που γράφεις, με βάση το ανεξαρτήτως του αριθμού αυτών, αλλά ο προβληματισμός μου έχει να κάνει με το εξής: Και στον Ν. 4178/2013 υπήρχε το ανεξαρτήτως αριθμού αυτών, αλλά με βάση εγκύκλιο του εν λόγω νόμου, σου έλεγε ότι μόνο 1 αποθήκη μπορεί να μπει στην κατηγορία 3, αν πχ εσύ έχεις 2 στο οικόπεδο και η άλλη πάει με ΥΔ. Επίσης αναγράφει ο νόμος 4495 "Αποθήκη", ενώ πχ σε άλλες αυθαίρετες κατασκευές κατηγορίας 3 έχει πληθυντικό, όπως πχ "αντλητικές". Τέλος αν θυμάμαι καλά, στον 4178 έγραφαν ότι το ανεξαρτήτως αριθμού αυτών, πάει στο γεγονός ότι μπορείς να συνδυάσεις πχ δεξαμενές, με 1 αποθήκη και υπέρβαση μπαλκονιού. ​Δεν ξέρω πάλι, ίσως να τα αναλύω πολύ και να μπερδεύομαι μόνος μου. Αλλά νομίζω πάλι ότι είναι από μόνη της μπερδεμένη η κατάσταση.
  12. Έχω στείλει το παρακάτω κείμενο στο ΤΕΕ και αναμένω (να δω πότε) απάντηση. Υπάρχει κάποιος συνάδερφος να εκφέρει την άποψή του επί των ερωτήσεων αυτών? Με βάση τον Νόμο 4495/2017 μπορεί να μπει ως Κατηγορία 3 Αποθήκη έως 15 μ2 και ως 2,50 μ ύψος. Για το παραπάνω θέλω να κάνω 2 ερωτήσεις: Αν στο οικόπεδο έχω 1 αποθήκη επιφάνειας 10 μ2 έως 2,5 μ ύψος και άλλη 1 αποθήκη επιφάνειας 12 μ2 πάλι έως 2,5 μ ύψος, τότε η 1 μπαίνει σε 1 φύλλο καταγραφής ως κατηγορία 3 και η άλλη μετράει στη δόμηση ή μπορώ να κάνω 2 φύλλα καταγραφής κατηγορία 3, ένα για την κάθε αποθήκη? Αν στο οικόπεδο έχω 1 αποθήκη επιφάνειας 10 μ2 έως 2,5 μ ύψος και άλλη 1 αποθήκη επιφάνειας 4 μ2 πάλι έως 2,5 μ ύψος, ήτοι η συνολική τους επιφάνεια είναι κάτω των 15 μ2, τότε έχω 1 φύλλο καταγραφής κατηγορίας 3 και για τις 2 αποθήκες ή η 1 μπαίνει σε 1 φύλλο καταγραφής ως κατηγορία 3 και η άλλη μετράει στη δόμηση ή κάνω 2 φύλλα καταγραφής κατηγορία 3, ένα για την κάθε αποθήκη?
  13. Συνάδελφοι γεια σας και από εμένα. Δεν γράφω συχνά, αλλά παρακολουθώ ανελλιπώς τα τεκταινόμενα μέσω των συζητήσεων του site. Εγώ όταν πρόκειται για σύνταξη τοπογραφικών που δεν σχετίζονται με οικοδομική άδεια, αλλά εκπονούνται για συμβολαιογραφικές πράξεις, κατάθεση σε δασαρχεία ή αρχαιολογίες, κατάθεση φακέλων για φωτοβολταϊκά στη ΔΕΗ, το μόνο που κάνω είναι να κόβω ΑΠΥ και ανάλογα το ποσό και αυτόν που με πληρώνει να μου γίνεται ή όχι παρακράτηση 20%. Με ΤΣΜΕΔΕ, ΕΜΠ και ΦΕΜ δεν ασχολούμαι καθόλου. Δεν βρήκα άκρη ψάχνοντας εδώ μέσα, καθώς ακούω διάφορες απόψεις (Όπως και για τις Ενεργειακές Επιθεωρήσεις και τα Ν. 4014/2011, στα οποία εγώ πληρώνω ΦΕΜ να πω την αλήθεια). Θεωρείται ότι πράττω σωστά? Γιατί στην εφορία έχουν μαύρα μεσάνυχτα. Μου ήρθε ξαφνικά φλασιά, γιατί αναρωτήθηκα «το δασαρχείο, η αρχαιολογία, ίσως και οι συμβολαιογράφοι δεν είναι δημόσιες αρχές που ελέγχονται από το κράτος? Άρα κακώς δεν πληρώνω ΦΕΜ? Ή πληρώνω μόνο όταν για την θεώρηση είναι προαπαιτούμενος ο έλεγχος πληρωμής ΦΕΜ? Ή σώθηκα επειδή ποτέ δεν έχω κάνει αίτηση στο όνομά μου, αν έπρεπε να πλήρωνα ΦΕΜ?». Μεγάλο μπέρδεμα. Ο νόμος λέει ότι προκαταβλητέος φόρος επιβάλλεται πριν από τη θεώρηση ή έγκριση των μελετών από την αρμόδια (θεωρητικά δημόσια) αρχή. Αυτό δεν κάνει, αν δεν κάνω λάθος και το δασαρχείο ή η αρχαιολογία? Θεωρεί τα τοπογραφικά, τα εγκρίνει όπως θέλετε πέστε το, ώστε να προχωρήσουν οι διαδικασίες. Αν πρόκειται πχ για δασική ή αρχαιολογικού ενδιαφέροντος έκταση καταπατημένη τί συμβόλαιο να γίνει? Άρα είμαι foul? Συνήθως για να γίνουν οι συμβολαιογραφικές πράξεις μου έχουν ζητήσει πολλές φορές δασαρχείο και αρχαιολογία και για αυτό τα συνδέω μεταξύ τους, όπως συμβαίνει και με τις περισσότερες περιπτώσεις. Βέβαια πάντα σαν αιτούντας σε δασαρχεία και αρχαιολογίες δε φαίνομαι εγώ, αλλά ο ιδιοκτήτης, οπότε μήπως την γλυτώνω αφού μπορώ να επικαλεστώ ότι δεν ήξερα που θα κατέθετε το τοπογραφικό? Λέω τώρα? Υπάρχει κάποιος να μου απαντήσει υπεύθυνα. Δε θέλω να βάλω και άλλες κακές σκέψεις στο μυαλό μου.
  14. Συμφωνώ και επαυξάνω. Παράλειψη και λάθος μου. Πάλι συμφωνώ και στην προηγούμενη απάντησή μου ποτέ δεν υπονόησα ότι στο ΠΔ 270Δ/85 γίνεται αναφορά στο χαρακτήρα της οποιαδήποτε έκτασης.
  15. Δε γίνεται σε καμία νομοθεσία ονομαστική διάκριση. Προκύπτει συνδυάζοντας το γνωστό σε όλους μας άρθρο 5 του ΠΔ270Δ/85 και την παρ. 6 της Εγκ-34844/5574/104/86 "Η τήρηση αποστάσεων από δασικές εκτάσεις κλπ. (Παρ.5γ αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85) αποτελεί επί πλέον υποχρέωση των οικοδομούντων και όχι δικαίωμα τηρήσεως αποστάσεων από τα όρια μικρότερων των 15,00 μ. όταν από την Παρ.5α αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85 (δηλ. 15μ) προκύπτει ανάλογη υποχρέωση". Πως προκύπτει τώρα θα μου πεις. Είναι πολύ απλό αν διαβάσεις το bold που έκανα στην παραπάνω παράγραφο της εγγυκλίου και εξηγώ: 1) Όταν έχω ιδιωτική δασική έκταση, τότε αυτή αποτελεί τμήμα του ενιαίου οικοπέδου και από το όριο της ιδιωτικής αυτής δασικής έκτασης δεν υπάρχει νομοθεσία που να λέει κάτι διαφορετικό για επιτρεπτές πλάγιες αποστάσεις-και πως να υπάρχει αφού αποτελεί οικόπεδό μου-εκτός από την παρ. 5γ του αρθ. 2 του ΠΔ270Δ/1985, οπότε αναγκαστικά πάω στο ελάχιστο επιτρεπτό όριο των 10μ. Στη ζώνη τώρα αυτή των 10μ απαγορεύεται οποιάδηποτε οικοδομική δραστηριότητα είτε μετράει είτε όχι σε δόμηση και κάλυψη. 2) Όταν έχω δημόσια δασική έκταση, τότε το όριο αυτής αποτελεί όριο ξένης ιδιοκτησίας. Όταν έχω όριο με ξένη ιδιοκτησία μπορώ να πάω αναλόγως το οικόπεδο (βάσει του άρθ. 5 του 270Δ/85) ή τη χρήση (υπόλοιπα άρθρα του 270Δ/1985) είτε στην υποχρεωτική απόσταση των 15μ (παρ. 5α αρθ. 2 ΠΔ270Δ/85) είτε με παρέκκλιση στα 2,5, 5, 7,5 ή 10 μ. Καί έρχεται ο νομοθέτης με την εγγύκλιο και σου λέει ότι αν υπάρχει δυνατότητα να οικοδομήσεις σε μικρότερη των 10 μ απόσταση, μόνο για την πλευρά που συνορεύεις με το δασικό θα πας υποχρεωτικά στα 10 μ (στις υπόλοιπες πας άνετα στη μικρότερη δυνατή απόσταση βάσει της παρέκκλιση που εμπίπτεις), ενώ αν δεν ισχύουν για το οικόπεδο σου πλάγιες αποστάσεις μικρότερες των 15μ, τότε και από το όριο με το δασικό πας υποχρεωτικά στα 15μ. Τότε μεταξύ 10μ και 15μ επιτρέπονται κατασκευές, που δε μετρούν εννοείται στη δόμηση ή στην κάλυψη(εκτός των ανοιχτών στεγασμένων parking νομίζω), ενώ στη ζώνη των 10μ - όπως και προηγουμένως ανέφερα με την ιδιωτική δασική - απαγορεύεται οποιάδηποτε οικοδομική δραστηριότητα. Πιστεύω να βοήθησα λίγο περισσότερο. Τα έχω "λουστεί" πολλές φορές αυτά που σου λέω, οπότε στα γράφω μετά απόλυτης βεβαιότητας.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.