Συνάδελφοι, θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας σχετικά με το ενδεχόμενο αγοράς κάποιων ΜΕ σε σχέση με τη χρησιμοποίηση υπεργολάβων
Πρόκειται για ένα έργο που αφορά συντήρηση πλακοστρώσεων στην Αττική σε διάφορα διάσπαρτα σημεία, για 9 μήνες.
Η επιλογή του υπεργολάβου έχει τα πλεονεκτήματα της ευελιξίας, του δεδομένου κόστους (τουλάχιστον στο περίπου), της λιγότερης επίβλεψης κλπ. Αντίθετα, τώρα με τις μειωμένες τιμές μηχανημάτων λόγω κρίσης, δεν ξέρω αν θα άξιζε η αγορά πχ ενός φορτηγού και ενός φορτωτή ή jcb και ίσως και η πώλησή τους μετά. Εκτός από τα έξοδα αγοράς, την ασφάλιση των μηχανημάτων και του οδηγού και τη μισθοδοσία του οδηγού, βλέπετε κανένα άλλο έξοδο; Οι εμπειρότεροι μπορούν να με κατατοπίσουν λίγο; Εφόσον πχ με 9000 βρίσκεις jcb και με άλλα 8000 ένα φορτηγό ανατροπή, μήπως αξίζει να κάνει κανείς την κίνηση; Θεωρείτε ότι σε 9 μήνες θα γίνει απόσβεση; Τουλάχιστον συνυπολογίζοντας και την αξία μεταπώλησης αξίζει; Ή συμβουλεύετε να κάτσουμε στα αυγά μας και να δουλέψουμε μεροκάματο τα μηχανήματα; Κάθε γνώμη ευπρόσδεκτη. Νομίζω μπορεί να ανοίξει μία ενδιαφέρουσα κουβέντα πάνω σε αυτά.