Καλησπέρα σε όλους, μου ανέθεσε πριν λίγες μέρες πελάτης μου την ανανέωση πιστοποιητικού πυροπροστασίας το οποίο λήγει σε 4 ημέρες, δεν γνωρίζω την διαδικασία και προσπαθώ να βγάλω μια άκρη.
Επρόκειτο για ένα κατάστημα οπτικών στο οποίο δεν έχουν γίνει αλλαγές απο την υφιστάμενη μελέτη, την οποία έχω έντυπη όπως και το πιστοποιητικό που λήγει.
Από ότι διάβασα χρειάζομαι τρείς υπεύθυνες δηλώσεις, μια απο τον ιδιοκτήτη, μια δική μου και μια του συντηρητή των πυροσβεστήρων, τα οποία και έχω. Το κόκκινο βιβλίο όμως που χρειάζεται δεν το έχει ο ιδιοκτήτης.
Υπάρχει από ότι κατάλαβα μια διαδικασία μέσω του e-adeies την οποία και δεν ξέρω καθόλου.
Χρειάζεται να πληρώσω και δύο παράβολα, ένα 15 ευρώ και ένα 20 ευρώ, το πρώτο μέσω του iban της πυροσβεστικής το δεύτερο δεν κατάλαβα αν πρέπει να πληρωθεί στον ίδιο λογαριασμό.
Συνάδελφοι μήπως θα μπορούσε να με κατατοπίσει κάποιος με την όλη διαδικασία ; Είμαι νέος μηχανικός και την συγκεκριμένη διαδικασία δεν την έχω τολμήσει ξανά και αν δεν επρόκειτο για υποχρέωση δεν θα το τολμούσα με την πληροφόρηση που έχω.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον πολύτιμο χρόνο σας.