Μετάβαση στο περιεχόμενο

Alexander_

Members
  • Περιεχόμενα

    7
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alexander_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Reacting Well Rare
  • Week One Done
  • First Post Rare

Recent Badges

1

Φήμη στην κοινότητα

  1. @Aether σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Εάν έχω καταλάβει καλά θα πρέπει να κάνω τα εξής: 1. Πηγαίνω στο MyData και χαρακτηρίζω σύμφωνα με την απάντηση τού συναδέλφου @thkera το τιμολόγιο το οποίο περιέχει το πάγιο που έχω αγοράσει, δηλαδή το ασύρματο τηλέφωνο αξίας -μαζί με το ΦΠΑ- 60 Ευρώ. 2. Πηγαίνω στο MyData και κάνω εγώ την εγγραφή της απόσβεσης, σύμφωνα με τις δικές σου οδηγίες. Στη Σύνοψη θα βάλω ολόκληρο το ποσό της αγοράς του παγίου, δηλαδή τα 60 Ευρώ? 3. Την εγγραφή της απόσβεσης θα την κάνω μέχρι την υποβολή της φορολογικής μου δήλωσης, ώστε να συμπληρώσω και τον αντίστοιχο κωδικό στο έντυπο Ε3, σωστά έχω καταλάβει? Σε ευχαριστώ πολύ και πάλι για την απάντησή σου και την πολύτιμη βοήθειά σου εκ των προτέρων.
  2. Thkera, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. ... ... και εγώ πιστεύω ότι το σωστό είναι να το χαρακτηρίσω ως πάγιο. Θα μπορούσες να με κατευθύνεις όσον αφορά στον τρόπο με τον οποίο θα πρέπει να κάνω την απόσβεση, γιατί δεν γνωρίζω τον τρόπο? Και μέχρι πότε θα πρέπει να κάνω την απόσβεση? Η αγορά έγινε τον Δεκέμβριο. Σε ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σου.
  3. Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους !!! Θα ήθελα να ρωτήσω το εξής: Έχω αγοράσει ένα ασύρματο τηλέφωνο. Πώς θα το χαρακτηρίσω στο MyData? Ως γενικό έξοδο ή ως αγορά παγίου? ... ... εάν το χαρακτηρίσω ως αγορά παγίου θα χρειαστεί να κάνω και απόσβεση ή όχι? Η συνολική αξία είναι γύρω στα 60 Ευρώ. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την βοήθειά σας.
  4. Ναι, από όσο γνωρίζω γίνεται αναμόρφωση των εξόδων και τελικά δεν αναγνωρίζεται τίποτα. Όμως νομίζω πως πρέπει να βάλω κάποια γενικά έξοδα που έχουν να κάνουν με την έδρα της επιχείρησης (όπως αγορά γραφικής ύλης, αγορά καθαριστικών επιφανειών (εννοώ κάποια γενικά απορρυπαντικά καθαρισμού), ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ενοίκιο επαγγελματικής έδρας, αγορά ηλεκτρονικού υπολογιστή) ώστε κάθε τρίμηνο να έχω και την ωφέλεια ενός μικρού ποσού ΦΠΑ. Επειδή ως έδρα της επιχείρησης μου έχω δηλώσει ένα μέρος από την μόνιμη κατοικία μου στην οποία μένω με τους γονείς μου (δηλαδή ένα χώρο 10 τετραγωνικά μέτρα από συνολικά 100 τετραγωνικά μέτρα) έχω προβληματιστεί στα εξής: 1. Οι λογαριασμοί ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, COSMOTE (λογαριασμός κινητής τηλεφωνίας) δεν είναι στο όνομα μου αλλά στο όνομα του πατέρα μου. Παίζει αυτό κάποιο ρόλο ώστε να μην μπορώ να χρησιμοποιήσω τους λογαριασμούς αυτούς? 2. Οι λογαριασμοί αυτοί που έχουν εκδοθεί δεν έχουν εξοφληθεί πλήρως, αλλά έχουμε πληρώσει ένα μέρος ως έναντι. Αυτό νομίζω δεν πρέπει να με απασχολεί, γιατί με ενδιαφέρει να βάλω τα έξοδα που αφορούν την επιχείρησή μου, ανεξάρτητα εάν αυτά έχουν πληρωθεί ή όχι. Σωστά ή κάνω κάποιο λάθος? 3. Εάν ο λογαριασμός της ΔΕΗ είναι για παράδειγμα -για τα 100 τετραγωνικά μέτρα όλης της κατοικίας- 500 Ευρώ, εγώ θα βάλω το ποσό του λογαριασμού που αναλογεί στα 10 τετραγωνικά μέτρα? Δηλαδή θα δηλώσω το 1/10 που σημαίνει 50 ευρώ? 4. Επίσης, η ΔΕΗ αφορά μία περίοδο από 10/06/2022 έως 08/08/2022. Άρα δεν καλύπτει όλο το τρίμηνο ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ. Θα κάνω αναγωγή του ποσού του λογαριασμού, με άλλα λόγια των 50 ευρώ, στις ημέρες που αφορούν το τρίμηνο αυτό? ... ... και για την περίοδο που δεν καλύπτεται, δηλαδή από τις 09/08/2022 μέχρι τις 30/09/2022, που πολύ πιθανόν δεν θα έχω λάβει τον επόμενο λογαριασμό δεν θα βάλω τίποτα? Εάν μπορείτε να με βοηθήσετε στα ερωτήματά μου αυτά μέσα από την δική σας εμπειρία θα σας ήμουν ευγνώμων. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους προκαταβολικά για τον χρόνο σας.
  5. Ναι, εννοώ την περιοδική δήλωση ΦΠΑ που πρέπει να υποβληθεί μέχρι το τέλος Οκτωβρίου για το τρίμηνο ΙΟΥΛΙΟΥ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.
  6. Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Αλλά τι έξοδα θα βάλω για το τρίτο τρίμηνο του 2022 ? Εννοείς το ρεύμα να το δηλώσω στο επόμενο τρίμηνο, όπου θα έχω και τους δύο λογαριασμούς για όλη την περίοδο ?
  7. Καλημέρα σε όλους και καλό φθινόπωρο. Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής όσον αφορά στην καταχώρηση εξόδου (και πιο συγκεκριμένα του λογαριασμού της ΔΕΗ) στο mydata. ΙΣΤΟΡΙΚΟ: Έχω κάνει έναρξη επιτηδεύματος στις 18/07/2022 και φορολογούμαι ως μισθωτός με μπλοκάκι. Επίσης, έχω δηλώσει ως επαγγελματική έδρα της επιχείρησής μου ότι χρησιμοποιώ έναν χώρο ίσο με 3 τετραγωνικά μέτρα στη μόνιμη κατοικία μου. Ο λογαριασμός της ΔΕΗ έχει εκδοθεί στις 24/08/2022 και αφορά την περίοδο 23/06/2022 έως 22/08/2022 (61 ημέρες). Σκέφτηκα λοιπόν ότι μπορώ να κάνω αναγωγή του λογαριασμού μου στην περίοδο 18/07/2022 έως 22/08/2022 (36 ημέρες), πιο αναλυτικά δηλαδή αναγωγή στην περίοδο από την έναρξη της επιχείρησής μου μέχρι την τελευταία ημερομηνία του λογαριασμού. α. Μου δημιουργείται λοιπόν το ερώτημα το τι έξοδο ρεύματος θα βάλω στο mydata για την περίοδο από τις 23/08/2022 έως τις 30/09/2022, όταν ο επόμενος λογαριασμός θα εκδοθεί στις αρχές του Νοεμβρίου, οπότε και θα πρέπει να έχω υποβάλει και την περιοδική δήλωση ΦΠΑ? Συνεπώς με τον λογαριασμό αυτό καλύπτω μόνο ένα μέρος του τρίτου τριμήνου του 2022 με το εν λόγω έξοδο της ΔΕΗ. β. Ο λογαριασμός αφορά στο ρεύμα ολόκληρης της κατοικίας μου. Για να βάλω το ρεύμα που αντιστοιχεί στα 3 τετραγωνικά μέτρα της επαγγελματικής μου έδρας θα πρέπει να κάνω στη συνέχεια αναγωγή στα 3 τετραγωνικά μέτρα τα οποία αποτελούν την επαγγελματική μου έδρα? Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας. Είναι η πρώτη φορά που πρέπει να ενημερώσω το mydata από πλευράς εξόδων, οπότε και έχω αγχωθεί σε μέγιστο βαθμό.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.