Ναι, από όσο γνωρίζω γίνεται αναμόρφωση των εξόδων και τελικά δεν αναγνωρίζεται τίποτα.
Όμως νομίζω πως πρέπει να βάλω κάποια γενικά έξοδα που έχουν να κάνουν με την έδρα της επιχείρησης (όπως αγορά γραφικής ύλης, αγορά καθαριστικών επιφανειών (εννοώ κάποια γενικά απορρυπαντικά καθαρισμού), ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ενοίκιο επαγγελματικής έδρας, αγορά ηλεκτρονικού υπολογιστή) ώστε κάθε τρίμηνο να έχω και την ωφέλεια ενός μικρού ποσού ΦΠΑ.
Επειδή ως έδρα της επιχείρησης μου έχω δηλώσει ένα μέρος από την μόνιμη κατοικία μου στην οποία μένω με τους γονείς μου (δηλαδή ένα χώρο 10 τετραγωνικά μέτρα από συνολικά 100 τετραγωνικά μέτρα) έχω προβληματιστεί στα εξής:
1. Οι λογαριασμοί ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, COSMOTE (λογαριασμός κινητής τηλεφωνίας) δεν είναι στο όνομα μου αλλά στο όνομα του πατέρα μου. Παίζει αυτό κάποιο ρόλο ώστε να μην μπορώ να χρησιμοποιήσω τους λογαριασμούς αυτούς?
2. Οι λογαριασμοί αυτοί που έχουν εκδοθεί δεν έχουν εξοφληθεί πλήρως, αλλά έχουμε πληρώσει ένα μέρος ως έναντι. Αυτό νομίζω δεν πρέπει να με απασχολεί, γιατί με ενδιαφέρει να βάλω τα έξοδα που αφορούν την επιχείρησή μου, ανεξάρτητα εάν αυτά έχουν πληρωθεί ή όχι. Σωστά ή κάνω κάποιο λάθος?
3. Εάν ο λογαριασμός της ΔΕΗ είναι για παράδειγμα -για τα 100 τετραγωνικά μέτρα όλης της κατοικίας- 500 Ευρώ, εγώ θα βάλω το ποσό του λογαριασμού που αναλογεί στα 10 τετραγωνικά μέτρα? Δηλαδή θα δηλώσω το 1/10 που σημαίνει 50 ευρώ?
4. Επίσης, η ΔΕΗ αφορά μία περίοδο από 10/06/2022 έως 08/08/2022. Άρα δεν καλύπτει όλο το τρίμηνο ΙΟΥΛΙΟΣ-ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ-ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ. Θα κάνω αναγωγή του ποσού του λογαριασμού, με άλλα λόγια των 50 ευρώ, στις ημέρες που αφορούν το τρίμηνο αυτό?
... ... και για την περίοδο που δεν καλύπτεται, δηλαδή από τις 09/08/2022 μέχρι τις 30/09/2022, που πολύ πιθανόν δεν θα έχω λάβει τον επόμενο λογαριασμό δεν θα βάλω τίποτα?
Εάν μπορείτε να με βοηθήσετε στα ερωτήματά μου αυτά μέσα από την δική σας εμπειρία θα σας ήμουν ευγνώμων.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους προκαταβολικά για τον χρόνο σας.