Μετάβαση στο περιεχόμενο

Ioannadion

Members
  • Περιεχόμενα

    15
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ioannadion's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Καλησπέρα σας, Έχω καταθέσει διάγραμμα κάλυψης και έχω δεχτεί τα εξής σχόλια: - Να απεικονισθούν οι στάθμες στις εισόδους οχημάτων και πεζών, επί της Ρ.Γ. - Στις όψεις να σχεδιαστούν οι στάθμες του εδάφους των όμορων οικοπέδων. Η περίφραξη είναι max 1,5m συμπεγές +1,5m κιγκλίδωμα. Η ερώτησή μου είναι, αρχικά εμένα το ισόγειο είναι στην ίδια στάθμη με το πεζοδρόμιο και έχω βάλει +0.00 στην είσοδο και +0.00 στο πεζοδρόμιο. Πως θέλουν να απεικονιστεί με βάση το σχόλιο; Η επόμενη ερώτηση είναι, πρέπει να πάω να μετρήσω το υψόμετρο του γείτονα και να το βάλω στις όψεις; Μην ανοίγεις χωρίς ουσιαστικό λόγο νέο θέμα και χωρίς πρώτα να κάνεις αναζήτηση σε ήδη υπάρχον, με ίδιο ή παραπλήσιο περιεχόμενο. Το θέμα σου συγχωνεύτηκε στο παρόν. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33
  2. Ο μηχανικός στην ΥΔΟΜ μας είπε, ενώ επιμείναμε 2 φορές, ότι δεν μπορεί να το περάσει αρχικά γιατί δεν είναι ασφαλές και κατά δεύτερον είπε επειδή δεν έχει ενταχθεί κάτι σχετικό στην νομοθεσία. Έχετε κάποιο παρόμοιο πρόβλημα συναντήσει εσείς;
  3. Σίγουρα βολέυει απλά αυξάνει κατά πολύ το κόστος και η αλήθεια είναι πως από πελάτες δεν παίρνουμε και τα καλύτερα σχόλια. Ακούνε όλους αυτούς τους μηχανισμούς για να εξέλθουν από την πολυκατοικία και κάπως δυστάζουν.
  4. Καλησπέρα Παύλο, οι θέσεις στάθμευσης έχουν προκύψει από μελέτη που έκανε αντίστοιχη εταιρία με αυτή που μου πρότεινες. Επίσης έχουμε κάνει και προσομοίωση, είναι μεν λίγο στενά αλλά είναι λειτουργικές.
  5. Μπορεί να κάνω και άστοχη ερώτηση αλλά θα μπορούσε να είναι αποδεκτό να μπει το αυτοκίνητο με την μούρη στον ανελκιστήρα στο υπόγειο και όταν θα φτάσει στο ισόγειο να κάνει μια απισθογωνία και εξέλθει από την οικοδομή με την μούρη; Ή πρέπει όταν το αυτοκίητο από το υπόγειο φτάσει στο ισόγειο να είναι έτοιμο να εξέλθει από την οικοδομή με την μούρη;
  6. Την είδα την απάντηση για την φύτευση, σας ευχαριστώ! Κάπου είχα διαβάσει ότι τα αυτοκίνητα για να εξέλθουν από το υπόγειο και γενικά από τους χώρους στάθμευσης δεν γίνεται με όπισθεν. Πρέπει να τους δίνεται η δυνατότητα ελιγμών 'ωστε να εξέλθουν με την μούρη. Ψάχνω να το βρω κάπου ξανά και δεν το βρίσκω. Μήπως γνωρίζεται που μπορεί να αναφέρεται; Σας ρωτάω διότι αν ισχύει αυτό το δεδομένο δεν μπορώ για κανέναν λόγο να του αλλάξω θέση γιατί θα βγαίνουν με όπισθεν μετά αναγκαστικά τα αυτοκίνητα από τον ανελκιστήρα. Αν δεν ισχύει η αναγκαστική έξοδος με την μούρη τότε να του αλλάξω θέση να μην μπλέκω παραπάνω.
  7. Το υπόγειο έχει τις ίδιες θέσεις στάθμευσης σωστά με το ισόγειο. Έχουμε πάει από κοντά και τους έχουμε εξηγήσει όλο τον μηχανισμό και την ασφάλεια και μας λένε δεν γίνεται. Αυτό το πρόβλημα το έχουμε με την ΥΔΟΜ της Νεας Ιωνιας. Αυτό που μου προτείνετε με το γραπτό ερώτημα και την αποκεντρωμένη μπορείτε να μου το εξηγήσετε παραπάνω; Είμαι νέα μηχανικός και δεν τα γμωρίζω αυτά.
  8. Καλησπέρα σας, Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με τον σχεδιασμό του χώρου στάθμευσης σε μια νέα πολυκατοικία. Έχω τοποθετήσει θέσεις στάθμευσης στο ισόγειο και στο υπόγειο. Η πρόσβαση από το ισόγειο στο υπόγειο γίνεται μέσω ανελκυστήρα οχημάτων. Στην κάτοψη που σας βάζω θα δείτε ότι ο ανελκυστήρας οχημάτων βρίσκεται στην ''τροχιά κίνησης'' των οχημάτων ισόγειου. Η μελέτη μου είναι ότι τα αυτοκίνητα του ισογείου θα μπαίνουν από την γκαραζόπορτα στα δεξιά. Η πολεοδομία όμως μου το απορρίπτει λέγοντας ότι ο ανελκυστήρας βρίσκεται στην τροχιά κίνησης των αυτοκινήτων του ισογείου. Ψάχνω παντού να βρω την νομοθεσία για τον σχεδιασμό των χώρων στάθμευσης, με τις απαιτήσεις για τρόπο είσοδο και έξοδο των οχημάτων, για τις απαιτήσεις των ελιγμών, κτλ. και δεν τα βρίσκω πουθενά. Μπορείτε με κάποιον τρόπο να με βοηθήσετε;
  9. Καλησπέρα σας, έχω ένα οικόπεδο στο Γκάζι στο οποίο έχω να κάνω προμελέτη για ανέγερση οικοδομής. Στο τοπογραφικό βλέπω ότι θεωρείται ιστορικό κέντρο βάση του ΦΕΚ 510Δ/1996 - ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Με επηρεάζει κάπως στην μελέτη μου;
  10. Το ένα του ανήκει και θέλει να αγοράσει τα 2 διπλανά για να φτάσει τον κανόνα και να χτίσει μεγαλύτερη οικοδομή
  11. Καλησπέρα σας, έχω 3 οικόπεδα τα οποία είναι κάτω από τον κανόνα της περιοχής και θέλουμε να τα ενώσουμε. Αν ενωθούν πιάνουν τον κανόνα της περιοχής. Μπορεί να γίνει η συνένωση και να χτιστεί κτίριο που να ακολουθεί τον κανόνα; Επίσης ποιες διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσουμε; Και τα τρια θα ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη. Ευχαριστώ!
  12. Το ιδεατό στερεό γιατί να το επισυνάψω; Η απορία μου είναι αν στο τοπογραφικό έχω περιορισμό ύψους, μπορώ να πάρω το Bonus της πυλωτής;
  13. Καλησπέρα σας! Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Έχω ένα οικόπεδο με περιορισμό ύψους 11μ. Αν κάνω πυλωτή με θέσεις στάθμευσης θα μπορώ να πάρω το Bonus 1 μέτρου στο ύψος ή δεν μπορώ λόγω ότι έχω περιορισμό από τοπογραφικό; Παρατηρώ πως στην περιοχή, ακόμα και νέες οικοδομές είναι με 3 ορόφους. Ίσως υπάρχει κάποιο παραθυράκι.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.