Ιδιώτης μου έθεσε το εξής ζήτημα:"Έχω αναθέσει σε έναν μηχανικό μια δουλειά.Όμως ο καιρός περνάει και η άδεια δεν βγαίνει.Εγώ βιάζομαι.Η επικοινωνία με τον μηχανικό δεν είναι καλη.Μπορώ να πάρω πίσω τον φάκελο από την πολεοδομία;Ή τί μπορώ να κάνω για να σταματήσει ο μηχανικός να χειρίζεται τη δουλειά;M'άλλα λόγια μπορώ να τον παύσω;"
Δεν προτίθεμαι έτσι κι αλλιώς να αναλάβω κάτι τέτοιο(άλλωστε δεν ασχολούμαι με έκδοση οικ.αδειών,διεκπεραίωση φακέλων κτλ).Εξάλλου το βρίσκω ίσως αντισυναδελφικό.Ωστόσο,γνωρίζετε κάτι επ'αυτού;Αν ο πελάτης είναι δυσαρεστημένος με έναν μηχανικό μπορεί να σταματήσει τη διαδικασία έκδοσης της άδειας και να τον αλλάξει;Ο μηχανικός έχει τρόπο άμυνας;Υπάρχει σχετική νομοθεσία;
ΥΓ:Δεν γνωρίζω περαιτέρω λεπτομέρειες όπως για πόσο καιρό εκκρεμεί η άδεια,αν έχει πληρωθεί ο μηχανικός.