Μετάβαση στο περιεχόμενο

BAS

Core Members
  • Περιεχόμενα

    3.570
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    61

BAS last won the day on Απρίλιος 2

BAS had the most liked content!

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

10.124 profile views

BAS's Achievements

Explorer

Explorer (5/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Helpful Rare
  • Well Followed Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

2,5k

Φήμη στην κοινότητα

  1. Στις κάθετες έπρεπε να γίνονται δεκτές αποκλίσεις έως 5 %. Γιατί τώρα έχουμε περίπτωση να έχουν χτίσει οι συνιδιοκτήτες, να είναι μέσα στο 5 % η απόκλιση, άρα να θεωρείται σωστή η άδεια τους και να μην έχουν κανένα ενδιαφέρον να γίνει τροποποίηση της σύστασης, οπότε είτε εμποδίζεται να χτίσει ο τελευταίος, είτε υποβάλλει το τοπογραφικό της σύστασης και τελειώνει. Γιατί τα άλλα όλα που διαβάζουμε είναι νομικές ανοησίες, ότι δεν μπορεί να πειραχτεί το κουτί της κάθετης που μετρήθηκε πριν 60-70-100 χρόνια.
  2. Θέλω να σε ευχαριστήσω που το ανέβασες. Το είχα αγοράσει αυτό το βιβλίο πριν 40+ χρόνια, αλλά δυστυχώς κάποιος που δεν θυμάμαι μου το ζήτησε και δεν το επέστρεψε ποτέ. Για εκείνη την εποχή ήταν πολύ χρήσιμο βοήθημα.
  3. Ευθύνεται η νοοτροπία του 80, που έδωσε την ευθύνη στον μηχανικό να ελέγχει τον εαυτό του και τον πελάτη του. Είδαμε πόσο καλύτερα είναι τώρα με τους ελεγκτές δόμησης. Βέβαια δεν ξεχνάμε ότι πριν το 83 που είχαμε την παραλαβή του κτιρίου από την πολεοδομία, κατά την επιστροφή των υπαλλήλων μετά την αυτοψία, χανόταν και ο φάκελλος του έργου. Επίσης δεν κατάλαβα τι ενοχλούσαν τον ΓΟΚ/85 τα πατάρια, τα δώματα και τα έρκερ, που υπήρχαν με τους προηγούμενους ΓΟΚ ?
  4. Ξαναθυμίζω ότι πατάρια, έρκερ και δώματα είχαμε και με τον ΓΟΚ/73 και παλαιότερους. Ο αποτυχημένος ΓΟΚ/85 με το πάθος κάποιων για τις μεζονετουπόλεις που έγινε το πάρτι των αυθαιρεσιών και τους ημιπαίθριους δημιούργησαν όλα τα θέματα. Την ίδια δε εποχή καταργήθηκαν οι αυτοψίες της πολεοδομίας για την παραλαβή των κτιρίων και υποχρέωσαν τους επιβλέποντες μηχανικούς να ελέγχουν τους εαυτούς τους, μπαίνοντας σε κόντρες με τους πελάτες τους. Επίσης πατάρια και σοφίτες, αλλά και τεράστια κλιμακοστάσια δεν αυξάνουν τον επιτρεπόμενο όγκο του κτιρίου. Ο ΝΟΚ είναι μια χαρά νόμος. Ολοι λέγαμε ότι τα κτίρια πρέπει να ορίζουν κάλυψη, ύψος και όγκο και να ησυχάσουμε από τον πελατειακό καθορισμό του ΣΔ. Τα ψηλά κτίρια δεν είναι πρόβλημα. Οι οριζόντιες πολυκατοικίες είναι το πρόβλημα που δεν αφήνουν πραγματικό ακάλυπτο χώρο.
  5. Πάντως για το θέμα του ύψους, αρκεί να δει κάποιος τις μεζονετουπόλεις και αυτές φτιάχτηκαν με το έκτρωμα του 85, όπου έχουμε διόροφες κατά τον επιτρεπόμενο ΣΔ, αλλά τετραόροφες κατά τον πραγματοποιούμενο και νομιμοποιημένες πλέον, όπου σε κάθε οικόπεδο, αντί να έχουμε 4 - 5 ορόφους με τον ίδιο χαμηλό ΣΔ, ας πούμε 1 που σημαίνει κάλυψη κάτω από 25 %, έχουμε κάλυψη 60 % ή και περισσότερο αν πήγαν με χαμηλά κτίρια, οι δε πρασιές είναι μία συνέχεια εισόδων και ραμπών υπογείου, με ελάχιστο πράσινο ανάμεσα που το περιποιείσαι με το ψαλιδάκι για τα γένια...😇 Αυτό φαίνεται σε διάφορες περιοχές, γειτονικές όπου έχουμε περιοχές με ψηλά κτίρια και μεγάλους κήπους και αποστάσεις ανάμεσα στα κτίρια και περιοχές με κολλητές μεζονέτες στενούς δρόμους και διπλάσιο πληθυσμό από αυτόν του σχεδιασμού, αφού συχνά αντί για μεζονέτες με playroom, ισόγειο, α΄ όροφο και σοφίτα, αυτά γίνονταν δύο σπίτια με το ένα ημιυπόγεια υπνοδωμάτια και ισόγειο σαλόνι κουζίνα και το άλλο με σαλόνι κουζίνα στον πρώτο και υπνοδωμάτια στην σοφίτα. Αυτό μάλιστα επειδή τα μισά και πλέον, γιατί είχαν και κλεισμένους ημιυπαίθριους ήταν αυθαίρετα έβγαινε μία πολύ χαμηλότερη μέση τιμή, από αυτή των κανονικών διαμερισμάτων των ψηλών κτιρίων, που συνήθως είχαν ένα ημιυπαίθριο κλεισμένο, οπότε τα αγόραζε ο κόσμος σαν ζεστό ψωμάκι. Το ύψος δεν νομίζω να κάνει κακό σε κάτι. Αντίθετα αφήνει πιο μεγάλες αποστάσεις στα κτίρια, δημιουργεί θέα και καλύτερο περιβάλλον. Εχω δει όμως σε μεζονετούπολη και μια ζωγραφιά Κάτοψη της μεζονέτας νόμιμη 50 τμ συν 10 τμ κλειστός ημιυπαίθριος, σύνολο 60. Στο ισόγειο το υπερυψωμένο σαλόνι - κουζίνα - wc, στον πρώτο όροφο 2 υπνοδωμάτια και μπάνιο, στην σοφίτα το μάστερ με μπάνιο, στο ημιυπόγειο ταβέρνα και υπνοδωμάτιο με μπάνιο, κάτω από αυτό, γκαράζ με ράμπα γκρεμού, κάτω από το γκαράζ αποθήκη και κάτω από την αποθήκη, μηχανοστάσιο ανελκυστήρα, λεβητοστάσιο και διάφορα άλλα. Σύνολο 7 επίπεδα και ήταν συγκρότημα 4 μεζονετών αυτό.. Εννοείται με άδεια και όχι με ευθύνη μηχανικού, όπως κατηγορούν τους μηχανικούς τώρα.
  6. Τα κλιμακοστάσια μέχρι τον ΓΟΚ/85 με το μικρό ασανσέρ, μια χαρά έβγαιναν με 11 τμ. Μην πω και με λιγότερα. Πάντα με σκάλα 1,20 πλάτος και μιλώντας για οροφοδιαμέρισμα. Με τον ΓΟΚ/85 δεν έβγαιναν κάτω από 14, ενώ με τον ΝΟΚ, δεν βγαίνουν κάτω από 18. Δεν είδα να μειώνουν τους όρους δόμησης πουθενά στην Αθήνα. Ο ίδιος ΣΔ παραμένει. Επίσης ο ΓΟΚ/85 μπορεί να ήταν μακροβιώτερος, αλλά και αυτός άλλαξε 2-3 φορές με αποφάσεις του ΣτΕ και αν κατηγορείται για κάτι, είναι για τους ημιυπαίθριους. Από την άλλη υπάρχει ένα όριο για το οποίο οι συντελεστές δεν μπορούν να μειώνονται. Γιατί βλέπουμε να μειώνονται οι χαμηλοί συντελεστές και να παραμένουν ακλόνητοι οι ψηλοί συντελεστές και αυτό δείχνει εξυπηρέτηση συμφερόντων. Οι τοπικές κοινωνίες είναι υπεύθυνες για τα χάλια της χώρας, γιατί ισχυρές τοπικές μειοψηφίες και ισχυρά συμφέροντα, αποφασίζουν με μόνο γνώμονα το στενό τους ατομικό συμφέρον. Το βλέπουμε ξεκάθαρα στο πως ορίστηκαν τα όρια των οικισμών σε όλες της περιοχές κυρίως την δεκαετία της φαυλότητας του 80, ώστε να βοηθηθούν οι κολλητοί κάθε τοπικής εξουσίας, το βλέπουμε ξεκάθαρα σε περιπτώσεις που αρνήθηκαν να γίνουν περιφερειακοί δρόμοι σε χωριά και μικρά μέρη, γιατί ο τυροπιττάς ή ο ψαρέμπορας ήθελε να περνάει η εθνική οδός έξω από το μαγαζί του, το βλέπουμε στους όρους δόμησης, που ας πούμε σε βόρειο προάστιο ο δήμαρχος, μείωσε τον μέσο συντελεστή στα μεγάλα οικόπεδα έξω από το κέντρο κατά 60 τμ που είναι από 2 έως 10 %, ενώ στο κέντρο που τα οικόπεδα είναι μικρά, τον μείωσε 30 % και σε μία περιοχή που φαίνεται έχει κάποιο ιδιαίτερο λόγο το αύξησε 15 %. Και βέβαια όλοι αυτοί των τοπικών κοινωνιών, ως καλές συμμορίες που είναι έχουν και ένα στρατό στα κοινωνικά δίκτυα, που προφανώς με ανταλλάγματα, επιτίθενται σε όποιον τους κράξει για τις περίεργες αποφάσεις τους. Τώρα για τον ΝΟΚ ας αποφασίσουν ότι θέλουν. Ετσι και αλλιώς οι οικοδομές που χτίζονται είναι ελάχιστες σαν σύνολο, αλλά είναι όλες επικεντρωμένες στις περιοχές που μπορούν να σηκώσουν το αυξημένο κόστος κατασκευής. Αυτό σημαίνει ότι το πρόβλημα στέγασης θα εντείνεται, αλλά το να γυρίσουμε στην οικοδομική απραξία της περασμένης δεκαετίας, δεν είναι κάτι το δύσκολο, κυρίως γιατί αυτή την στιγμή την αγορά την κινεί είτε ως κατασκευή, είτε ως αγορά, ξένο χρήμα. Αν το θέλουν θα το πετύχουν. Αλλωστε όλα τα έχουμε πετύχει σε αυτή την χώρα. Να κλείσουν όλες οι βιοτεχνίες, όλες οι βιομηχανίες, τον τουρισμό δεν μπορούμε να τον διαχειριστούμε με τον σωστό τρόπο, κλείσαμε για 10 χρόνια και την οικοδομή, να την κλείσουμε εντελώς, ευτυχώς που μπαίνουν στην ΕΕ κάτι Αλβανίες, Β. Μακεδονίες και Μολδαβίες και έτσι οι μισθοί όσων μείνουν στην χώρα, δεν θα είναι οι χαμηλότεροι στην ΕΕ. Μέχρι να μας περάσουν και αυτοί και να δούμε ποιοί θα πληρώνουν τους δημοσίους υπαλλήλους και τις συντάξεις όλων μας. Α και τους δημάρχους και τα έργα τους...
  7. Το άρθρο και γενικά η αρθρογραφία εξυπηρετεί τον αισχρό λαϊκισμό των δημάρχων. Αρχικά να ξεκαθαρίσουμε ότι οι κατασκευαστές χτίζουν αυτό που τους επιτρέπουν οι όροι δόμησης και ο ΝΟΚ ή ΓΟΚ. Επίσης οι κατασκευαστές ΔΕΝ είναι οικοπεδούχοι. Γίνονται εφ΄ όσον αγοράσουν το οικόπεδο από τον οικοπεδούχο, ή τα πάρουν αντιπαροχή. Αρα σε κάθε περίπτωση γνωρίζουν τι χτίζεται και αποφασίζουν αν θα επενδύσουν τα λεφτά τους. Οπότε η δαιμονοποίηση των κατασκευαστών και η αθωώτης των ήδη κατοίκων πάνω στα νομιμοποιημένα αυθαίρετα τους, των δημάρχων που δεν έχουν φτιάξει πολεοδομικά σχέδια και αυξομοιώνουν τα ύψη ή τον συντελεστή δόμησης κατά το δοκούν ή κατ΄ εντολήν των ψηφοφόρων τους και βέβαια των οικοπεδούχων που δεν έχουν χτίσει ακόμα και βλέπουν τους άλλους που έχτισαν και με μεγαλύτερους ΣΔ και τώρα τους κουνάνε και το δάχτυλο, όλο αυτό το σκηνικό μαζί με την ασχετοσύνη των αποφασιζόντων τα πάντα σε εντελώς αντιδημοκρατική λογική, είναι για επιθεώρηση Σεφερλή. Επίσης πατάρια, έρκερ και δώματα, υπήρχαν σε όλους τους ΓΟΚ πριν από το έκτρωμα του 1985. Οπως και το 1 μέτρο ύψος αν έκανες πιλοτή. Τα κλιμακοστάσια κάποτε ήταν 10-11 τμ με μικρά ασανσέρ και πλατύσκαλα και τώρα κάτω από 17 δεν βγαίνουν με την θέση ΑΜΕΑ, άρα είναι απόλυτα λογικό που αφαιρούνται. Αυτό που θα έδινε την λύση είναι όπως είπε ο συνάδελφος ο όγκος σε συνδυασμό με το στερεό. Σε περιοχές που οι ΣΔ είναι μεγάλοι, του τύπου 3 και εκεί πλέον πρέπει να κάνεις πιλοτή για τις θέσεις στάθμευσης και τα οικόπεδα πολύ μικρά, κατά παρέκκλιση δηλαδή που δεν παίρνουν μπόνους, το ύψος πρέπει να είναι κατά ΝΟΚ. Γιατί αν γυρίσουμε στα ύψη του 1950 θα πρέπει να γυρίσουμε και στις καλύψεις του ΓΟΚ/55, δηλαδή 70 % για τα μεσαία, 85 % για τα γωνιακά, 92,5 % για τα τρίφατσα και αν κάνουμε μαγαζιά στο ισόγειο, 100 %. Σε κάθε περίπτωση λοιπόν οι κατασκευαστές χτίζουν αυτό που επιτρέπεται. Αν δεν είναι συμφέρον δεν χτίζουν. Οπότε είναι λαϊκισμός της κακιάς ώρας κάθε τέτοια λογική. Από την άλλη όταν σου λένε ότι μπορείς να κάνεις αυτό εδώ και 12 χρόνια και μετά έρχεται ο κάθε πικραμμένος και σου λέει ότι σε κοροιδέψαμε δεν ισχύει αυτό, ε αυτό δεν θεωρείται ότι είσαι σε ευνομούμενη πολιτεία. Γενικά με τα ακίνητα υπάρχουν οι τζάμπα μάγκες. Αυτοί που γκρέμισαν παλιά σπίτια και έχτισαν διαμερίσματα και τώρα σκίζουν τα ιμάτια τους, για να μην γκρεμιστούν τα παλιά σπίτια των άλλων, με κύριο στόχο να πουλήσουν μούρη και μαγκιά στους γείτονες και να κρατήσουν την όποια θέα τους Επειδή ένα παλιό σπίτι χωρίς μόνωση, θέλει περίπου 25 ευρώ τον χρόνο ανά τμ για θέρμανση στην Αθήνα και σε ανάλογου ψύχους περιοχές, θέλει και άλλα λεφτά για κλιματισμό, ενώ το εξοικονομώ είναι για γέλια, θα πρότεινα να κρατηθούν όλα τα παλιά, αλλά χωρίς ποτέ ΕΝΦΙΑ, με άμεση καταβολή 1000 ευρώ ανά τμ ώστε να πάνε ενεργειακά στην Γ κατηγορία και κάθε 5 χρόνια να τους δίνονται 50 ευρώ ανά τμ για συντήρηση του κτιρίου. Που θα βρεθούν τα λεφτά ? Μα με πολλαπλασιασμό του ΕΝΦΙΑ των φωνασκούντων που είναι τζάμπα μάγκες. Να δούμε πόσο μάγκες είναι όταν πληρώνουν. Τα λέω αυτά γνωρίζοντας από πρώτο χέρι πόσο δύσκολο είναι να συντηρήσεις και να θερμάνεις ένα τέτοιο σπίτι, που μόλις κλείσεις την θέρμανση, σε μισή ώρα έχει επανέλθει το κρύο.
  8. Υποτίθεται ότι μέσα στον επόμενο μήνα θα συνεδριάσει η ολομέλεια του ΣτΕ για το θέμα. Λογικά μέχρι τέλους του χρόνου θα έχει τελειώσει το θέμα, γιατί ήδη υπάρχουν εκατοντάδες μπλοκαρισμένες άδειες που περιμένουν να εκδοθούν.
  9. Οπως είπαν και οι άλλοι συνάδελφοι στην Ελλάδα όλα είναι πιθανά. Επειδή όμως ο νόμος ισχύει ήδη 12 χρόνια και υπάρχει πάντα η λεγόμενη ασφάλεια δικαίου, θεωρώ ότι δεν πρόκειται να έχουμε τέτοιες διαδικασίες. Δεν ξέρω που βρίσκεται νομικά και το αίτημα της αποζημίωσης της Μπλέ Κέδρος για το ξενοδοχείο που θέλουν να κατεδαφίσουν τους δύο τελευταίους ορόφους, εφ΄ όσον βρεθεί μηχανικός να υπογράψει βέβαια, αλλά σε τέτοια περίπτωση ο κατασκευαστής πωλητής έχει εγκεκριμένη άδεια, άρα η λογική κάποιων έστω και "νομομαθών" ελληνικού τύπου βέβαια νομομάθεια, ότι θα μπορεί να κηρυχθεί αυθαίρετη η οικοδομή, θα προκαλέσει σωρεία αιτήσεων αποζημίωσης κατά του Ελληνικού κράτους. Και αν μέχρι τώρα οι Ελληνες κατασκευαστές φοβούνται να το πάνε στα άκρα, υπάρχουν πολλές ξένες εταιρείες που κατασκευάζουν με άπειρο χρήμα και με στρατιές διεθνών δικηγόρων, που ίσως θελήσουν να κάνουν μία πλακίτσα στους νομομαθείς και στο ελληνικό κράτος, που αφήνει τους νομομαθείς να παίζουν τέτοια επικίνδυνα παιχνίδια.... Δηλαδή αν μία εταιρεία που έχει κάνει κάποια έργα στα νότια προάστια, βρεθεί να της ζητάνε αποζημιώσεις εκατομμυρίων, τι θα κάνει ? Νομίζω οι έχοντες καβαλήσει το καλάμι της εξουσίας, ότι μπορεί να βρεθούν σε δύσκολη θέση...
  10. Μια χαρά ανάπτυξη έχει και η Ηπειρος. Θεσσαλονίκη - Γιάννενα σε 2,5 ώρες αντί για 7. Αθήνα - Γιάννενα σε 4 ώρες αντί για 6. 65 % μέση πληρότητα έχουν τα ξενοδοχεία και η βραχυχρόνια στα Γιάννενα. Η Ισπανία έχει ακτογραμμή λίγο παραπάνω από αυτή της Εύβοιας. Επίσης έχει τουρισμό εδώ και 100 χρόνια και υπερτουρισμό εδώ και 60. Και τώρα κάποιοι ξύπνησαν για τα 4-5 υπερτουριστικά νησιά που έχει. Το πως θα εξελιχθεί ο τουρισμός εξαρτάται από τις τοπικές κοινωνίες. Τώρα αν οι υπάρχοντες ξενοδόχοι στενοχωριούνται αν τους έρθει ανταγωνισμός, αυτό δεν είναι τοπική κοινωνία, αλλά δεν είναι και προς το συμφέρον τους.
  11. Με τον Καλαματιανό όντως έχουμε πάει και σε μιάμιση ώρα. Με τα όρια όμως στις 2 ώρες είσαι εύκολα. Επειδή όμως είστε βολεμένοι, πρέπει να σας βάζουν να κάνετε μία φορά την εβδομάδα την διαδρομή Ιστιαία - Χαλκίδα - Κύμη, για να νοιώσετε τι σας έχουμε χαρίσει οι υπόλοιποι σε εσάς τους βολεμένους.
  12. Το θέμα είναι να αποφασίζουν οι τοπικές κοινωνίες, ως κοινωνίες με προοπτική, όχι ως τοπικά συμφέροντα. Υπερτουρισμό και άναρχη ανάπτυξη έχει σε 3-4 νησιά και εκεί οι τοπικές κοινωνίες μια χαρά κονόμαγαν τόσα χρόνια. Φέτος που έπεσε η Μύκονος και η Σαντορίνη, άρχισαν να λένε για υπερτουρισμό. Αλλά υπάρχει και η υπόλοιπη χώρα η οποία μαραζώνει. Εχεις υπολογίσει τι κόστος θα είχε να φύγει το εμπόρευμα μιας βιοτεχνίας από την Αστυπάλαια για τον Πειραιά ? Μάλλον περισσότερο από όσο το κόστος του προϊόντος. Αυτό που όμως δεν βλέπουμε είναι ότι οι χρήσεις γης σε όλη την χώρα ακόμα δεν έχουν γίνει. Μόνο γελοιότητες και κομματικές σπέκουλες. Σαν τα όρια των οικισμών. Από την μάντρα του Κώστα, στην Μάντρα του Γιάννη, ώστε να βάλουμε μέσα και το κτήμα του Μπάμπη που μας ψηφίζει, αλλά να αφήσουμε έξω το κτήμα του Θανάση που ψηφίζει τους άλλους. Οπότε με τόσο ανέντιμο πρότερο βίο που έχουν όλοι οι ασχολούμενοι με τα κοινά στις τοπικές κοινωνίες, αφού χωρίς κομματική στήριξη δεν τους ψηφίζει κανείς και δεν πέφτει και χρήμα για την ψήφο, πως θα πάμε παρακάτω ?
  13. Το ότι ο δρόμος στα Παραδείσια έπαθε καθίζηση, όπως και το θέμα της γέφυρας που καθυστέρησε, δεν αλλάζει το τελικό γεγονός ότι εδώ και χρόνια η περιοχή έχει υποδομές ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ σε σχέση με την υπόλοιπη χώρα. Οπως και όλη η Πελοπόννησος. Τώρα για την ανάπτυξη τυχαίνει και εγώ να ξέρω από τον φίλο μου που είναι μεγάλο σόι και οι περισσότεροι ζουν στην Μεσσηνία όπως και από φίλους του, αλλά και από πελάτες που είχαμε στο Δώριο και στην ευρύτερη περιοχή του, αλλά και άλλους από την Ζαχάρω τι ανάπτυξη έχουν τα τελευταία 20 χρόνια. Οπότε μια χαρά είναι ο δρόμος από την Τσακώνα μέχρι την Κυπαρισσία και τον έχω κάνει και θα γίνει και αυτός αυτοκινητόδρομος. Αρα όχι μικρό καλάθι δεν κρατάω αλλά κοφίνα μεγάλη. Οσο για το αν πας σε 2 ώρες, με τα όρια μέχρι το Νοσοκομείο Καλαμάτας από Αττική Οδό. Προσωπικά σε ώρες με όρια και σε μερικές περιπτώσεις 10-20 χλμ παραπάνω, φτάνω χαλαρά στην Μικρή Μαντίνεια στο 2ωρο. Μέση ωριαία ταχύτητα πάνω από 115 χλμ, αφού στα διόδια περνάω με πομποδέκτη. Ενώ στην Εύβοια η μέση ωριαία ταχύτητα είναι 50-55 χλμ για τα πεδινά κομμάτια και 40-45 για τα ορεινά. Οπως όταν πηγαίναμε στα Γιάννενα από την Κατάρα.
  14. Ισως το πρόλαβε για λίγους μήνες, αλλά δεν θα πω για τις τοπικές περιοχές, γιατί δεν τις ξέρω, δεν έχω πάει άλλωστε κάτω από την Κυπαρισσία και δυτικότερα της Μεθώνης. Αλλά επειδή έχω φίλο κολλητό Καλαματιανό και επισκέφθηκα την Μεσσηνία για πρώτη φορά το 2000, είδα όλη την ανάπτυξη που έφεραν οι δρόμοι, αλλά και το ξενοδοχείο που το έβαλε στον τουριστικό χάρτη. Σήμερα λέει ότι το ανύπαρκτο παλαιότερα πέραν των Ικάρων, αεροδρόμιο της Καλαμάτας έχει 15-20 πτήσεις τσάρτερ την ημέρα. Το 2000 για να πάμε στην Καλαμάτα από την Αθήνα θέλαμε σχεδόν 4 ώρες. Και πριν τον Κορίνθου- Τρίπολης ήθελες 6 ώρες. Τώρα πας σε 2 με τα όρια, έχουμε πάει και σε μιάμιση με εκείνον στο τιμόνι. Η Καλαμάτα έχει γεμίσει ξενοδοχεία και airbnb, οι οικοδόμοι δουλεύουν συνέχεια, ο πρωτογενής τομέας το ίδιο. ΜΗΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΧΑΡΙΣΤΟΙ, εσείς ο βολεμένοι Πελοποννήσιοι, γιατί και στην Λακωνία, πάς στην Μάνη στο Ταίναρο σε 3.15, ενώ ήθελες 5 ώρες και πριν τον Κορίνθου - Τρίπολης 7. Οπως και η Ηπειρος έχει ανέβει πολύ με τον τουρισμό. Στην παρατημένη Εύβοια χτες σκοτώθηκαν 2 νέα παιδιά σε τροχαίο και πριν λίγες μέρες είχαν γίνει και άλλα, αφού οι δρόμοι είναι 5-6 μέτρα πλάτος το οποίο είναι και μεταβλητό. Ετσι ο πληθυσμός μειώνεται και οι νέοι μόλις τελειώσουν το σχολείο φεύγουν, αφού δουλειές δεν υπάρχουν, παρ΄ ότι είναι εύφορο μέρος, οι βιομηχανίες και οι βιοτεχνίες έκλεισαν με την κρίση, η Χαλκίδα έχει χρόνια να δει καινούργια πολυκατοικία, ενώ οι φωτιές και οι καταστροφές αποτελειώνουν το έργο, αλλά δεν έχουμε παράπονο. Από μελέτες για έργα μια χαρά πάμε. Οπως και διορισμούς σε ομάδες εργασίας στην Αθήνα. Για να γυρίσουμε λοιπόν στο αρχικό θέμα, μακάρι να γίνονται τέτοια έργα σε όλη την χώρα. Το πόσα, το που και το πως θα γίνονται βεβαίως και να το συζητήσουμε. Αλλά με έντιμο και λογικό τρόπο, όχι με σύγκρουση συμφερόντων βολεμένων, εναντίον των υπόλοιπων.
  15. To Κράτος κατ΄ εντολή Πισσαρίδη θέλει να κλείσει όλους τους μικρομεσαίους γιατί λέει φοροδιαφεύγουν και θέλει να γίνουν μόνο μεγάλες εταιρείες και τα ίδια λένε και στην ΤτΕ που παίρνουν σύνταξη 3500 τον μήνα, όπως διαβάσαμε. Ποιος μικρομεσαίος θα φτιάξει το οτιδήποτε στην Αστυπάλαια, όταν θα ελπίζει μόνο στον Σκοπελίτη, καραβάκι των 30 μ για δρομολόγιο. Επίσης σε αυτά τα μοντέλα δεν θα είναι μόνο τουρίστες. Θα πουληθούν και βίλλες που σημαίνει τουρισμό πέραν του 5μήνου που για την Αστυπάλαια δεν τον βλέπω πέραν του διμήνου σήμερα.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.