Συναδελφε Topsurv,
νομίζω ότι η τεχνική υποστήριξη δεν έχει να κάνει τόσο με την καταγωγή ενός προϊόντος αλλά με την αντιπροσωπία-μαγαζί που σου το πούλησε. Εξάλλου υπάρχουν αντιπροσωπίες οι οποίες πουλάνε κινέζικα και αντίστοιχα γιαπωνέζικα προιόντα οπότε η εξυπηρέτηση σε περίπτωση προβλήματος η η τεχνική υποστήριξη αφορά αποκλειστικά την αντιπροσωπία και όχι τη φίρμα. Αν κάνω λάθος διορθώστε με.
Έχω διαβάσει αρκετές συζητήσεις σε αυτή τη σελίδα σχετικά με την αξιοπιστία των κινέζικων προϊόντων και δε θέλω να επαναλάβω πράγματα που έχουν ξαναειπωθεί. Θέλω να θέσω όμως το εξής θέμα. Ως γνωστό σε πολλά πράγματα και ειδικά σε τοπογραφικό εξοπλισμό "ότι πληρώσεις παίρνεις". Την άποψη αυτή συμμερίζομαι και εγώ για πολλούς λόγους. Μήπως όμως δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα? Π.χ. πριν ένα χρόνο το μοντέλο PM3 RTK είχε τιμή κοντά στα 12Κ. Μέσα σε ένα 6μηνο η τιμή του έιχε πέσει στα 6.5Κ!!! Δηλαδή εάν κάποιος αγόραζε το μηχάνημα με τη μειωμένη τιμη λίγους μήνες αργότερα, θα αγόραζε κάτι υποδεέστερο ποιοτικά. Όχι βέβαια. Θα αγόραζε το ίδιο ακριβώς πράγμα σε τιμή 50% χαμηλότερη.
Θέλω να πω εν τέλει το εξής. Πιστεύω ότι οι τιμές των γιαπωνέζικων τοπογραφικών οργάνων ήταν ακόμη και και μέχρι πρόσφατα υπερτιμημένες και αυτό γιατί πολύ λίγες εταιρίες είχαν μέχρι τώρα την τεχνογνωσία για την κατασκευή τους οπότε επικρατούσε μονοπωλιακή κατάσταση όσον αφορά τις τιμές. Τώρα που μπήκε στο παιχνίδι και ο Κινέζος όμως και έσπασε κατά κάποιο τρόπο το μονοπώλιο πιστεύω ότι θα μπούνε τα πράγματα στη θέση τους και κυρίως οι τιμές θα πάνε εκεί που πρέπει να είναι στα μεν και στα δε προιόντα (κινέζικα, γιαπωνέζικα, αμερικάνικα κτλ.) Και μάλιστα θα παίρνεις ότι πληρώνεις όπως γινόταν πάντα, αλλά το γιαπωνέζικο θα το παίρνεις φθηνότερα απ ότι θα το έπαιρνες εάν δεν υπήρχε το κινέζικο. Κάτι ανάλογο νομίζω συμβαίνει και με τα άλλα προιόντα στα οποία έχουν εισχωρήσει τα κινέζικα.