ρε παιδια εγω εχω ακουσει οτι ο μχανικοσ αεροσκαφων ειναι σπανιο επαγγελμα για τιν ελλαδα και λιγοι εχουν θελησει και ορεξη να ασχολιθουν με αυτο το ειδος.επισης τα επωμενα χρονια 2 - 6 περνουν ολοι συνταξη και πολυ δυσκολα θα βρουν αλλους ανθρωπους να κανουν αυτοι τι δουλεια.
ακουστε τι λεει ι σχολη και ελπιζω να ειναι αλιθεια αυτα που γραφουν...
Οι θέσεις εργασίας ήταν σχετικά περιορισμένες στην δεκαετία του 1990. Σήμερα όμως η ειδικότητα του μηχανικού αεροσκαφών είναι είδος προς εξαφάνιση στην Ελλάδα και διεθνώς, λόγω :
• Προβλεπόμενης συνταξιοδότησης χιλιάδων τεχνικών από την εγχώρια Αεροπορική Βιομηχανία, τα επόμενα 2 -6 χρόνια.
• Έλλειψη ενθουσιασμού προς το επάγγελμα, των Ελλήνων αποφοίτων του Λυκείου
• Εμφάνιση και γιγάντωση ιδιωτικών αεροπορικών εταιρειών που έλαβαν σημαντικό μερίδιο αγοράς, από την πνέουσα τα λοίσθια Ολυμπιακή Αεροπορία.
• Το νέο εργατικό Δίκαιο που δεν επιτρέπει στους συνταξιούχους μηχανικούς της Π.Α, να εργάζονται μετά την σύνταξή τους.
• Στην εγκατάλειψη των επιδοτούμενων εκπαιδεύσεων μηχανικών από τις αεροπορικές εταιρείες, λόγω περικοπής των προϋπολογισμών τους.
• Στην κατάργηση της ειδικότητας από τις Ιδιωτικές Τεχνικές σχολές, λόγω επαγγελματικού κορεσμού τη δεκαετία του 1990 – 2000.
Οι απολαβές των τεχνικών αεροσκαφών κυμαίνονται από € 1000 έως € 2500, ανάλογα της προϋπηρεσίας.
επισης η σχολη πρωτοπόρη στην αεροπορική τεχνολογία (από το 1975) θέλουν να ενθαρρύνουν τα νέα παιδιά να σπουδάσουν το επάγγελμα του Τεχνικού Αεροσκαφών, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να αποκτήσουν το αεροπορικό ιδεώδες μέσω της άριστης θεωρητικής κατάρτισης, ώστε να γίνουν οι αυριανοί στυλοβάτες της μεγάλης παγκόσμιας αεροπορικής οικογένειας.
ωπος ειπα και επανω ελπιζω να ειναι αληθεια αυτα αλλιως δεν ξερω τι θα κανω μετα