tilemachos
Μη μηχανικός-
Περιεχόμενα
18 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Φήμη στην κοινότητα
0 ΟυδέτερηProfile Information
-
Επάγγελμα
Ιδιώτης-Μη μηχανικός
-
Ειδικότητα
Ιδιώτης
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Σας ευχαριστώ πολύ και πάλι. Θα σας ενημερώσω ελπίζω αύριο.
-
Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις απαντήσεις σας. Η άποψη ότι τα στεγνα υλικά έχουν 52% περισσότερο όγκο απο τα βρεγμένα σημαίνει ότι 1m3 μπετόν θα είναι το 66% του όγκου των στεγνών μου φαίνεται πολύ μεγάλη. Αφού το λέει ένας μηχανικός δεν μπορώ να το αμφισβητήσω. Θα βαλω σε ένα τενεκέ αμμοχάλικο θα το βγάλω θα το κάνω μπετο, θα το ξαναρίξω στον τενεκέ και θα σας πώ πόσο μειώθηκε ο όγκος του. (Σας έκανα το ερώτημα για να αποφύγω το πείραμα) Έχω ένα κτισμα 55m3 που είναι τρείς παλιες αποθήκες του 1965 με θεμέλια (όχι διαγώνια αλλα μόνο όπως πάνε οι τοίχοι). Τα δάπεδα που είχε κάθε χώρος - εκτός των θεμελίων - έκατσαν γιατι απο κάτω δεν είχε γίνει σωστό μπαζωμα και γιατι το τσιμέντο το 1965 ήταν πανάκριβο. Ούτε βέβαια είχαν πλέγμα. Τα χάλασα λοιπόν, έριξα αρκετή ποσότητα χαλικού (5μ3 ), τα έβρεξα, τα πάτησα με ένα βαρύ σίδερο, έριξα σύμπληρωμα, το ξαναπάτησα και άφησα ένα βάθος 10cm για να ρίξω ένα απλο μπετό δαπέδου που δεν θα έχει καμία σοβαρή καταπόνηση. Το συνολικό εμβαδό των δαπέδων που έπρεπε να ξαναγίνουν είναι 40 τμ (απο τα 55 τμ 15 τμ είναι τοίχοι απο τσιμεντόλιθους και ένα πλάσιο θεμελίων 20cm περίπου σε κάθε δωμάτιο) επίσης έκανα την ίδια δουλεια και σε άλλο χώρο δαπέδου σε πέτρινο κτίσμα ( μέχρι το ένα μέτρο ύψος και μετά τσατμάς). Σύνολο λοιπόν 40+10 = 50 m2 επι ένα βάθος 10cm ελεγμένο μας κάνουν 5 κυβικά μπετόν. Το έφτιαξα μόνος μου με μπετονιέρα βάζοντας 4 σακιά τσιμέντο περίπου στο κυβικό αφού για τα 5 m3 μπετόν που έριξα ξόδεψα ακριβώς 19 σακιά. Για τα 5 m3 μπετόν ξόδεψα συνολικά 8 m3 αμμοχάλικο. Επειδη στην πρώτη παρτίδα που έφερε ο προμηθευτ΄ής (4m3 χαλίκι για μπάζωμα) είδα ότι ο όγκος του κώνου που σχηματίστηκε όπως το φορτηγά άδειασε το υλικo δεν ήταν 4m3 αλλα ούτε καν 3 m3 (V=1/3 εμβ. βασης x ύψος) του είπα ότι τα κυβικά δεν είναι σωστά. Δεν το αμφισβήτησε άμεσα γιατι όπως είπε του χάλασε ο φορτωτής του και δανείστηκε κάποιον που δεν είχε τον ίδιο κουβά κλπ κλπ. (Ειπε θα το ελέγξει με την πρώτη ευκαιρία γεμίζοντας ακριβώς στο χείλος το φορτηγό του που χωρά ακριβώς 3 κυβικά) Επειδή λοιπόν απο τον άνθρωπο αυτό πήρα 13 m3 (5+8) αδρανή των οποιων οι κώνοι δεν δημιοργούσαν τον αναμενόμενο όγκο επειδή για 5m3 μπετόν ξόδεψα 8m3 αμμοχάλικα (όπως τα μετρα τα χρεώνει ο προμηθευτής..) Επειδή δεν έιχα εναλλακτική επιλογή να αλλάξω προμηθευτη και η δουλεια έπρεπε να τελειώσει. (επαρχία, καραντινα) Επειδη όταν κάποιος έστω και άθελά του με "κλέβει"... θα ήθελα να το ξέρω. Απηυθηνα σε εσάς το ερώτημα. Το 66% λιγότερο μπετό σε σχέση με τα αδρανή (δηλ. το 52% που είπε ο συνάδελφος σας) και η αναλογία 5 μπετο προς 8 αδρανή =62,5% συμφωνούν εν μέρει Αν το 66% λιγότερο μπετό είναι το κάτω όριο τότε το 62,5 % που έχω εγώ είναι λίγο ακόμα πιο κάτω .. Αν όμως τα κενά 15% που εκτίμησε ο συνάδελφος σας lamlos με έξυπνο τρόπο ισχύουν τότε ή διαφορά είναι μεγάλη. Το θέμα δεν είναι τόσο οικονομικό γιατι μιλάμε για 50-75 ευρώ κόστος όσο δηλαδή κάνουν τα 2-3 κυβικά αμμοχάλικο αλλα για να ξέρω αλλη φορά να παραγγέλνω έτοιμο μπετόν και να ξεμπερδεύω. Με συγχωρείτε που σας κούρασα για ψιλοπράγματα. ΤΓ.
-
Καλημέρα σας. θα ήθελα να ρωτήσω ένα κυβικό (M3) αμμοχάλικο - με τις σωστές αναλογίες σκύρων και άμμου - 4 τσουβάλια ενισχυμένου τσιμέντου (160 Kg) και το ανάλογο νερό (100 Kg περίπου) πόσο όγκο μπετου παράγουν; παράγουν ένα κυβικό μπετού, περισσότερο ή λιγότερο;; Ευχαριστώ πολύ
-
Σας ευχαριστώ πολύ μηχανικέ από την Ρόδο. Η κόρη μου τελειώνει τώρα Πολ.Μηχ στο ΑΠΘ *************** Μη κάνεις συνεχόμενες δημοσιεύσεις αν δεν υπαρχει ιδιαίτερα σοβαρός λόγος Μη παραθέτεις ολόκληρα κείμενα άλλων που απαντάς…. Γίνεται κουραστική η ανάγνωση των θεμάτων. Με το Edit μπορείς να κάνεις τις διορθώσεις. Δες κανόνες συμμέτοχής. Didonis
-
Ο συνάδελφός σας είπε ότι επιβράδυνση της τάξης του 0.6 g (και εννοούσε προφανώς 0.6 * 10 = 6 m/sec2 ) η οποία παρατηρήθηκε από άλλο συνάδελφο ότι προκύπτει αν κάποιος μελετήσει τα νούμερα του διαγράμματος που ανέβασα, είναι μικρή και ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν καλύτερο φρενάρισμα Πιθανόν το διάγραμμα να αναφέρεται σε δεδομένα της δεκαετίας 90 ή 80. 0,6 g σημαίνει 4,6 sec για μηδενισμό ταχύτητας από 100km/h που εμένα μου φαίνεται λογικός χρόνος. Δεν μιλάμε για τον χρόνο αντίδρασης που κατά μέσο όρο θεωρείται ότι είναι 0.75 sec και βέβαια εξαρτάται από τα αντανακλαστικά κάθε οδηγού άλλα και (σε λιγότερο βαθμό) από το σύστημα ανταπόκρισης πέδησης του αυτοκινήτου.
-
Τα θυμάστε πολύ καλά antloukidis
-
Δεν είμαι μηχανικός
-
Αγαπητοί συνομιλητές, σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τη βοήθεια σας. Το θέμα είναι δυστυχώς σοβαρό και αφορά θάνατο. τα δεδομένα είναι 2-3 μέτρα παράσυρσης που είδε με τα μάτια του ένας μάρτυρας μέχρι να σταματήσει το αυτοκίνητο. (γιατι δεν είδε όλο το γεγονός αφού κοίταζε αλλού, και είπε. "ακουσα ένα μπάμ, γύρισα και είδα τον άνθρωπο μπροστά στη μάσκα του αυτοκινήτου" που τον έσυρε για 2-3 μέτρα. (και σταμάτησε). Πριν τα 2-3 μέτρα παράσυρσης προηγήθηκαν κάποια μέτρα παράσυρσης που δεν ξέρουμε πόσα ήταν ι και πριν την έναρξη της παράσυρσης μπροστά στην μάσκα του αυτοκίνήτου αλλα και κάτω απο την μηχανή του, προηγήθηκε η σύγκρουση του αυτοκινήτου με τον πεζό ο οποίος απέκτησε ροπή στρέψης - χτήπησε με το κεφάλι του στο μπροστινό μέρος του καπό - εκει που έιναι οι υαλοκαθαριστήρες και στη συνέχεια γλύστρησε απο το καπώ και έπεσε κάτω και άρχισε η παράσυρση στην άσφαλτό. Αυτο που εκτίμησα είναι 0.2 sec η στρέψη του πεζου μέχρι να χτυπήσει στο καπό και στη συνέχεια 1 sec το γλύστρημα του πεζού μέχρι να βρεθεί στην άσφαλτο. (αυτά τα νούμερα είναι αυθαίρετα και θεωρω΄΄ότι δεν μπορεί να είναι μικρότερα. Είναι δεδομένο ότι η ταχύτητα σύγκρουσης ήταν κάτω απο τα 35 Km/h Το αυτοκίνητο δηλαδή χτύπησε τον πεζό, τον ""φόρτωσε" στο καπό λόγω αδράνειας και στη συνέχεια τον άδειασε στο δρόμο και άρχισε η πραγματική παράσυρση Απο τη στιγμή λοιπόν την σύγκρουσης μέχρι την έναρξη της παράσυρσης εκτιμώ ότι ο χρόνος δεν μπορεί να είναι μικρότερος από 1.2 sec (Αυθαίρετη εκτίμηση αλλα θεωρλώ σωστή. Μπορέι και αυτο ίσως να ψαχτεί αλλα προς το παρόν το θεωρούμε δεδομένο) ο μάρτυρας δεν είδε την αρχή άλλα το τέλος της σκηνής όπως σας περιέγραψα πριν έχουμε λοιπόν απο το τέλος προς την άρχή Γ. 2-3 μέτρα παράσυρης και το αυτοκίνητο στααμάτησε (υπόψη ότι ο δρόμος είχε περίπου 3-4% κλίση κατηφόρα προς την φορά του αυτοκινήτου) Β. κάποια μέτρα παράσυρσης που δεν ξέρουμε Α. 1,2 δευτερόλεπτα κίνησης του αυτοκινήτου (επιβραδυνόμενης θεωρούμε) μέχρι να αρχίσει η παράσυρση (θεωρουμε δεδομένη την επιβράδυνση τουλάχιστον τώρα γιατί στο case study θα μελετήσω μετά και την περίπτωση της μη επιβράδυνσης ή της επιβράδυνσης που προκάλεσε στο "συστημα" το ίδιο το ΄θυμα όσο σέρνονταν στην άσφαλτο) (το μπουφάν του ήταν καταξεσκισμένο) Επειδή τα 2-3 μέτρα φρεναρίσματος δεν είναι στο διάγραμμα που ξεκινά απο τα 40 Km / h Από το διάγραμμα και υπολογίζοντας το διάστημα φρεναρίσματος για κάθε ταχύτητα (χωρίς να λάβουμε υπόψη τώρα το χρόνο αντίδρασης του οδηγού η οποία συνέβη πριν) έχουμε Στα 70 km / h το διάστημα φρεναρίσματος είναι 46-14,6 = 31,4m Στα 60 km / h το διάστημα φρεναρίσματος είναι 35,7-12,5 = 23,2m Στα 50 km / h το διάστημα φρεναρίσματος είναι 26,5-10,3 = 16,2m Στα 40 km / h το διάστημα φρεναρίσματος είναι 18,6-8,3 = 10,3m Στα 0 Km/h το διάστημα φρεναρίσματος είναι 0 Αντιστρέφοντας τα δεδομένα και απεικονίζοντας τα σε δύο κάθετους άξονες έχουμε: Έτσι η ταχύτητα για 2.5 μέτρα τελικής παράσυρσης υπολογίζεται σε 19,55Km/h Δεν την έχω τσεκάρει ακόμα με το δικό μου αυτοκίνητο. Αυριο θα κάνω το πείραμα σε ένα έρημο δρόμο. Θα τρέχω με 20 και θα φρενάρω όχι ώστε να μπλοκάρουν οι τροχοί να δώ αν το φρενάρισμα θα είναι 2-3 μέτρα. H επιβράδυνση με τον τύπο α=u^2 / (2s) (s=διάστημα ) είναι 6,18 m/sec^2 (για 20 Κμ/h αρχικη) Στη συνέχεια η ταχύτητα 1,2 δευτερόλπτα πρίν (ελάχιστος χρόνος συμβάντος) είναι u1=u0+at = 5.56+6.18*1.2 = 12.97 m/sec = 46 Km/h και το διάστημα για τα 1.2 δευτερόλεπτα είναι 11,11 μ. και ελάχιστον όπως είπαμε. δηλαδή ελάχιστη ή απομάκρυνση απο το σημείο σύγκρουης μέχρι την τελική θέση του πεζού = 11,11+2,5 = 13,61 μέτρα Το μόνο που δεν συμφωνεί με τα παραπάνω είναι τα 46 km / h γιατί όπως είπαμε η ταχύτητα σύγκρουσης δεν ήταν πάνω απο 35. (δεν ξέρω ποια είναι η ταχύτητα πέραν της οποία εκτινάσεται πίσω απο το αυτοκίνητο ο πεζός) αλλα το αυτοκίνητο μόλις είχε διενεργήσει στροφή της οποίας εγώ με το δικό μου αυτοκίνητο δεν μπόρεσα να την παρω με΄πάνω απο 28-30 Km /h. Συνεπώς πρέπει να ψάξω το λάθος 1. Στον Σαλίγκαρο (που πιστεύω δεν έιναι λάθος) 2. Στην παραδοχή ότι το αυτοκίνητο φρενάρισε με τυπικό τρόπο έχοντας πατημένο το φρένο. (Δεν υπάρχουν ίχνη φρεναρίσματος...) Αν η ισχύς φρεναρίσματος ήταν μικρότερη τότε αυτο σημαίνει ότι το έργο της τριβής για να εξουδετερώσει την αρχική κινητική ενέργεια του αυτοκινήτου με 35 Km/h ας πούμε θα είχε περίπου την ίδια απομάκρυνση από το σημείο σύγκρουσης. Ο λόγος που ζητάω λοιπόν όπως καταλάβατε κάποιον είδικό είναι επίσημα (γραπτώς) 1. Να επιβεβαιώσει τον σαλίγκαρο ή να μου υποδείξει κάτι πιο καλό (πχ και για αυτοκίνητα με μειωμένες ικανότητες φρεναρίσματος) 2. Να συμφωνήσει για τον χρόνο του 1.2 sec ότι είναι πολύ λογικός (ελάχιστος) ή να τον προσδιορίσει εξ αρχής. 2. Να επανηυπολογίσουμε στη συνεχεία το πολύ κρίσιμο διάστημα απομάκρυνσης από το σημείο σύγκρουσης για όλες τις εκδοχές τρόπου φρεναρίσματος (κάλο , μέτριο, καθόλου φρενάρισμα) Όπως θα καταλάβατε το εγχείρημα αφορά δικαστική χρήση (σε μια χαμένη δυστυχώς για μένα υπόθεση) και θα αποδείξω ότι το διάστημα απομάκρυνσης ήταν τουλάχιστον όσο το υπολογίσαμε - χωρίς να έχει σχέση πώς φρενάρισε το αυτοκίνητο. (γιατί ο ανωτέρω υπολογισμός έγινε για ένα καλό αυτοκίνητο που φρέναρε σωστά και δικαιολογημένα θα είχε ταχύτητα 45Km / h στην αρχή) Προφανώς ένα μέτριας ικανότητας φρεναρίσματος αυτοκίνητο θα είχε το ίδιο διάστημα απομάκρυνσης (ή και μεγαλύτερο) και για μικρότερη αρχική ταχύτητα. Σας ευχαριστώ για την βοήθεια.
-
Εχετε δίκιο. Απο την αρχή διατήρησης της ενέργειας έχουμε ότι F*x = 1/2mu^2 ... άρα mγx=1/2mu^2 klp klp και έβγαλα και έγώ περιπου 46Km/h που μου φαίνονται πολλά όμως
-
Καλημέρα σας Έστειλα το παρακάτω κείμενο στο ΤΕΕ και σκέφτηκα να το στείλω και σε εσάς. Με απασχολεί το παρακάτω πρόβλημα Ένα αυτοκίνητο φρενάρει (τυπικά φρένα) σε τυπικό οδόστρωμα (άσφαλτος) Το δεδομένα μας είναι χρονική στιγμή 0. Ταχύτητα 20 km / h Ζητούμενο: Ταχύτητα την χρονική στιγμή -1.2 sec (1,2 δευτερόλεπτα πριν) και βέβαια το διανυθέν διάστημα που είναι εύκολο. Θα ήθελα να μου συστήσετε βιβλιογραφία ή ένα ειδικό μηχανολόγο. ή καθηγητή στο ΕΜΠ να μου λύσει το πρόβλημα στον οποίο θα αναφέρω περισσότερες λεπτομέρειες. Έχω στα χέρια μου ένα διάγραμμα σαλίγκαρου με ταχύτητες και διαστήματα ακινητοποίησης ενός αυτοκινήτου (το επισυνάπτω) και μπορεί από εκεί με γραφικές μεθόδους να προκύψει το ζητούμενο άλλα θα είναι και επισφαλές και κουραστικό Πηγή διαγράμματος: PISA 2000 Με εκτίμηση Τηλέμαχος Γεροντόπουλος
-
Δικαιολογητικά αδείας για θέσεις στάθμευσης
tilemachos replied to tilemachos's θέμα in Άδειες-Διαδικασίες
Τηλεφωνικά μιλώντας μαζί της εμαθα αυτο που με ενδιέφερε περισσότερο. Θα κλείσω ραντεβού μαζί της για σύνταξη κανονισμού πολυκατοικίας στην οικοδόμη μας. Τότε θα την ρωτήσω να μου πει το νόμο (ή νομολογία) και θα σας απαντήσω -
Δικαιολογητικά αδείας για θέσεις στάθμευσης
tilemachos replied to tilemachos's θέμα in Άδειες-Διαδικασίες
Η απάντηση δόθηκε από δικηγόρο. Γνώρισα μια δικηγόρο ειδική σε θέματα κανονισμών πολυκατοικιών. Μου είπε ότι με ΥΔ που αντιπροσωπεύουν το 60% τουλάχιστον των ποσοστών η άδεια στάθμευσης βγαίνει. (κοινόχρηστες) Οπότε ο Μηχανικός μου έχει δίκιο. Στην πολεοδομία όμως γιατί με μπερδέψαν?? (μάλιστα μια υπάλληλος με πολύ σκαιό τόνο είπε ότι χρειάζεται ομοφωνία και ήταν σίγουρη.) Ίσως γιατί δεν είμαι Μηχανικός ή γιατί δεν ξέρουν τους νόμους που αφορούν τη δουλειά τους. Σας ευχαριστώ πάντως όλους για τις πληροφορίες σας. -
Δικαιολογητικά αδείας για θέσεις στάθμευσης
tilemachos replied to tilemachos's θέμα in Άδειες-Διαδικασίες
Ότι ρυθμίζεται και γίνεται από ανθρώπους και νόμους πρέπει να είναι πιο ξεκάθαρο αν μπορούμε ή όχι να το πετύχουμε. Θα κάνω ένα ιδιωτικό συμφωνητικό. -
Δικαιολογητικά αδείας για θέσεις στάθμευσης
tilemachos replied to tilemachos's θέμα in Άδειες-Διαδικασίες
Αγαπητέ JTB πήγα στο μηχανικό μου και του εξέθεσα το πρόβλημα. Ξερει ακριβως τα πως και γιατι της οικοδομής μου γιατι αυτος μου έβγαλε την άδεια. Μου είπε ότι μπορεί να βγάλει αυτη την άδεια και είναι απόλυτα σίγουρος ότι με ΥΔ της πλειοψηφίας των συνιδιοκτητών γίνεται. Μου ζήτησε 1800 ευρω για αυτη την εργασία. θα του δώσω 1000 μπροστά και τα υπόλοιπα στο τέλος. Ξέρω ότι η δουλειά σας είναι πολύπλοκη και δεν αμφισβητώ τη δυσκολιά της όσο απλή αδεια και αν φαίνεται. Γιαυτο ή λέει ότι μπορεί και αν δεν τα καταφέρει επιστρέφει τα χρήματα ή αλλοιως λέει απο την άρχη ότι αν δεν μπορέσω θέλω τόσα για το κόστος μου ή ότι άλλο συμφωνηθεί. Νομίζω ότι απλή αίσθηση δικαίου το υπαγορεύει. Εγω δεν ξεκαθάρισα τίποτα στον μηχανικό μου. Αυτός μου ξεκαθάρισε ότι μπορεί... -
Δικαιολογητικά αδείας για θέσεις στάθμευσης
tilemachos replied to tilemachos's θέμα in Άδειες-Διαδικασίες
Έχεις δίκαιο Χείλωνα. Εχω τον Μηχανικό που έβγαλε την άδεια πριν 9 χρόνια. Ξέρει το θέμα, ξέρει και την αρχική ιδιοκτήτρια... Δυστυχώς για το θέμα αυτο δεν έχω (μάλλον) άλλη επιλογή. Αν δεν τα καταφέρει πιστεύω εντίμως να επιστρέψει τα χρήματα που θα του δώσουμε.