Καλησπέρα,
καταρχάς συγχαρητήρια για την ιστοσελίδα!
Έχω διαβάσει ήδη αρκετά θέματα που με διαφώτισαν ιδιαίτερα, αλλά στο σύνολο σε σχέση με τη δικιά μου περίπτωση δεν είμαι απολύτως σίγουρη πως θα πρέπει να κινηθώ.
Δυστυχώς έχω ασχοληθεί ελάχιστα με άδειες και θα ήθελα τη βοήθειά σας στο παρακάτω θέμα.
Σε διώροφη κατοικία με ΟΑ του 1964 στα βόρεια προάστια, σε δρόμο όπου υπάρχουν ήδη καφέ και εστιατόρια, θέλει ένας πελάτης μου να ενοικιάσει το ισόγειο διαμέρισμα (100τ.μ) για να το λειτουργήσει σαν καφέ -μπαρ.
Ο ιδιοκτήτης μου είπε ότι το διαμέρισμα δεν είχε κατασκευαστεί σύμφωνα με την ΟΑ, επομένως η υπάρχουσα κατάσταση διαφέρει αρκετά από αυτήν της αδείας. (έχει μετατραπεί η πρόσοψη και η κατοικία σήμερα λειτουργεί σαν δύο αυτόνομα γραφεία με επιπλέον ένα λουτρό και κουζίνα σε διαφορετικές θέσεις από την ΟΑ.
Για να λειτουργήσει σαν καφέ μπαρ θα πρέπει να γίνουν κάποιες αποξηλώσεις των εσωτερικών τοίχων, να δημιοργηθούν νέα λουτρά πιθανόν σε διαφορετικές θέσεις από τις υπάρχουσες, μπαρ κλπ.Επίσης θα γίνουν μικροεργασίες στον εξωτεικό χώρο (διαμόρφωση της αυλής με ράμπα).
Γνωρίζω ότι χρειάζεται άδεια αλλαγής χρήσης από κατοικία σε κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος, αλλά θα ήθελα να ενημερωθώ για τα παρακάτω:
1.Η άδεια αλλαγής χρήσης με καλύπτει στις παραπάνω εργασίες που θα πρέπει να γίνουν? Μπορώ να διατηρήσω τα υπάρχοντα ανοίγματα της πρόσοψης κι ας είναι διαφορετικά από αυτά της ΟΑ?
2. τι ακριβώς θα πρέπει να περιλαμβάνει ο φάκελος (αρχιτεκτονικά, τεύχη προϋπολογισμού, χρονικός προγραμματισμός, τι πίνακες απαιτούνται για ΙΚΑ και πολεοδομία?)
3.Το τοπογραφικό θα είναι ίδιο με νέο πινακάκι?
4.Ώς χώρος συνάθροισης (51-200 άτομα) απαιτείται μελέτη παθητικής πυροπροστασίας, χρειάζεται όμως και ενεργητική?
5.Απαιτείται μελέτη ύδρευσης-αποχέτευσης? Μπορούν να υπογραφούν από αρχιτέκτονα?
6.Πάω με αναλυτικό ή συμβατικό προϋπολογισμό στις αμοιβές?
7.Για να μπορέσει ο πελάτης να ελέγξει αν τον συμφέρει να το νοικιάσει γίνεται να πάρει προέγκριση από το υγειονομικό πριν από την αλλαγή χρήσης?
8.Τέλος επειδή το τράβηξα αρκετά....γνωρίζει κάποιος από την εμπειρία του πόσο καιρό χρειάζεται η έκδοση άδειας αλλαγής χρήσης και τι ποσό θα πρέπει να ζητήσω για όλη τη διαδικασία?
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων