Μετάβαση στο περιεχόμενο

jimjimre

Members
  • Περιεχόμενα

    120
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Αθήνα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Ηλ/γος Μηχ/κός & Μηχ/κός Υπ/στων

jimjimre's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Φήμη στην κοινότητα

  1. το λες και το ξαναλές..άστο αφού δεν έχεις δίκιο. Το να λες ότι έκανα λογισμό πολλών μεταβλητών και διαφορικές εξισώσεις έχει μεγάλη διαφορά σε επίπεδο δυσκολίας ασκήσεων και ποσότητας ύλης απο σχολή σε σχολή... φυσικά και αξίζει να περάσεις πολυτεχνείο. Περισσότερα δικαιώματα και κύρος. Απλά πράγματα. Απο κει και πέρα αν μπορείς να συνδυάσεις με δουλειά τις σπουδές σου ακόμα καλύτερα, η εμπειρία είναι σημαντική παντού πλέον με τις λιγοστές προσλήψεις που γίνονται.
  2. κύριε Ροδόπουλε , εντάξει... μην λέμε ότι δεν έχει πολιτική το ΤΕΕ γιατί καταντάει κάπως αστείο.. εννοείται οτι έχει πολιτική και το θέμα είναι αν συμφωνούμε ή όχι με αυτήν. Το ΤΕΕ είναι παντοδύναμο και το γνωρίζουμε όλοι αυτό...
  3. συνεργείο μπορείς να ανοίξεις , την δουλειά την ξέρεις? στις μελέτες θα μπεις δύσκολα, στον σχεδιασμό με υπολογιστή πιο εύκολα, σαν ελεύθερος επαγγελματίας θες κάποια χρόνια για να έχεις κάποια αξιοπρεπή υπογραφή απο την κτήση του πτυχίου(νομίζω 3). Στην επίβλεψη συνεργείων για βιομηχανίες ή γενικά εταιρίες μπορεί να μπεις αλλά παίζει αρχικά να βάλεις και εσύ ένα χεράκι( όχι απαραίτητα).
  4. δεν έχει σχέση ο βαθμός του α.τ.ε.ι με τις κατατακτήριες, με εξετάσεις γίνεται σε 3 μαθήματα, παρόλα αυτά, ένα καλό βαθμό να βγάλει στο α.τ.ε.ι γιατί δεν ξέρεις αν θα μπορέσει να περάσει με κατατακτήριες και να αναγκαστεί να στραφεί σε μεταπτυχιακά ή έξω που ο βαθμός μετράει
  5. maraki17 δεν είναι μόνο οι πανελλήνιες αλλά και το επίπεδο σπουδών μέσα στην σχολή που διαφέρει. Η δυσκολία σε ένα πολυτεχνείο όπως και να το κάνουμε είναι μεγαλύτερη, αλλού σε μεγαλύτερο και αλλού σε μικρότερο βαθμό, επιπλέον υπάρχει και 1 παραπάνω έτος. Τώρα αυτά που λες για τα μιάσματα δεν νομίζω ότι τα λέει κανένας σοβαρά και παράλληλα να είναι σοβαρός, είπαμε ότι και οι απόφοιτοι α.τ.ε.ι μπορούν να πάνε καλά στην επαγγελματική τους ζωή
  6. jim atlas τα έχεις μπλέξει τα πράγματα,α.τ.ε.ι-πολυτεχνείο είναι η σωστή σειρά, ανήκουν τριτοβάθμια εκπαίδευση και δεν έχουν σχέση με ι.ε.κ. όσον αφορά το σεμινάριο, δεν είναι πτυχίο πληρώνεις, σου μαθαίνουν κάποια πράγματα πάνω σε ένα θέμα και τέλος, δεν παίρνεις επαγγελματικά δικαιώματα από αυτό.
  7. επιπλέον αν είσαι άνεργος, το βάζεις και στο βιογραφικό σου..
  8. :) φίλε με το ι.ι.ε.κ ο κόσμος καίγεται. Κανένας δεν έχει άμεση επαγγελματική αποκατάσταση, Εκτός αν πας για δάσκαλος,πριν κορεστεί και αυτός ο κλάδος.
  9. η κατάργηση των τ.ε.ι με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Το έχω πει και παραπάνω ότι δεν έχει νόημα η ύπαρξη μηχανικών 2 ταχυτήτων σε θέμα γνώσεων και σπουδών.Μπλέκονται τα πράγματα έτσι.
  10. και εμείς αυτό λέμε, άλλο μηχανικός άλλο εργοδηγός.
  11. και άμα ξέρει και από χαμαλοδουλειές γιατί να μην κάνει και αυτές , μετά τη στατική μελέτη και να υπογράφει ? επίσης άμα είναι και ιδιοκτήτης μπορεί να πληρώνει και τον εαυτό του 3 μισθούς. Έκαστος στο είδος του. Ο υπομηχανικός ελέγχει τους τεχνίτες και μηχανικός τους υπομηχανικούς, απλά πράγματα. Ειδικά σε μεγάλες επιχειρήσεις αυτή είναι η ιεραρχία, η οποία υπάρχει και τώρα(αει-τει-κοκ). Θες να είσαι υπομηχανικός που να υπογράφει?τότε τι τον θες τον ελεγκτή από πάνω σου?
  12. τα τελ και ιεκ βρίσκονται σε επίπεδο υπομηχανικού? δεν νομίζω. Αυτό που ρώτησα είναι με βάση ποια ανάγκη υπήρχε αυτή η εξέλιξη στα τ.ε.ι αφού προφανώς οι ανάγκες σε μηχανικούς καλύπτονταν από τους απόφοιτους πολυτεχνείου. Ψηφοθηρική την θεωρώ αυτήν την εξέλιξη και τίποτα άλλο, όχι πως έχει καμία σημασία τώρα, απλά μου κάνουν εντύπωση αυτές οι "ώριμες" και μετά "σκέψεως" πολιτικές αποφάσεις. choutos, αν δεν εποπτεύει ο τεχνικός σύμβουλος του κράτους αυτές τις εξετάσεις ποιος θα το κάνει? το υπουργείο παιδείας? είναι μία άποψη και αυτή.
  13. ένα ερώτημα: με ποιο σκεπτικό αποφασίστηκε τα τ.ε.ι να γίνουν ανώτατα? και το κενό που άφησαν όσον αφορά την ανώτερη εκπαίδευση (υπομηχανικοί κ.τ.λ) πως θα καλυφθεί? αν όλοι μπορούν φτάνουν στο ανώτερο σκαλί της τεχνικής ιεραρχίας την δουλειά ανάμεσα στον τεχνίτη και τον μηχανικό ποιος θα την κάνει? συνεχίζω να μην βλέπω την χρησιμότητα των τ.ε.ι σαν α.τ.ε.ι. Εντάξει θα μου πείτε ότι έγινε έγινε, αλλά υπήρξε καμία ανάγκη για την ανωτατοποίηση των τ.ε.ι? ήταν ψηφοθηρικό δώρο προς μία ομάδα πτυχιούχων ή νόμιζαν ότι είχαμε ανάγκη από περισσότερους μηχανικούς?
  14. συνάδελφε apostol, μην πέφτεις από τα σύννεφα κιόλας. Σε περιφερειακά τ.ε.ι η κατάσταση δεν είναι και ότι καλύτερο. Στο τ.ε.ι Πειραιά που ήμουνα εγώ δεν ήταν τόσο χάλια όσο αναφέρει ο daron αλλά γενικότερα "εκπτώσεις" ως ένα βαθμό γίνονταν και εκεί. Οσο για τις μελέτες που θα υπογράφουν οι "κακοί" απόφοιτοι, να σου πω την αλήθεια δεν νομίζω οτι μετά το πτυχίο οι συγκεκριμένοι θα διαπρέψουν σε οτιδήποτε έχει σχέση με μελέτη..οι περισσότεροι από αυτούς θα πάρουν άλλες κατευθύνσεις (άλλα επαγγέλματα). Αυτό το νόημα πρέπει να έχουν οι εξετάσεις μετά το πτυχίο / δίπλωμα πριν ξεκινήσεις ένα επάγγελμα.. το φιλτράρισμα των άσχετων.
  15. το διάβασμα το σταμάτησες μετά τις πανελλήνιες?
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.