Μετάβαση στο περιεχόμενο

notasodi

Members
  • Περιεχόμενα

    10
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

notasodi's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Αυτή είναι άλλη μία απαράδεχτη άποψη που βλέπω μέσα σε αυτό το φόρουμ και ο λόγος αυτών τον απόψεων για άλλη μία φορά είναι το πρωσοπικό όφελος. Με τα λεγόμενα σου λες στους αποφήτους ΤΕΙ "αν γουστάρεται επαγγελματικά δικαιόματα δωστε εξετάσεις να περάσεται στις πανεπηστιμιάρες μας όπου γίνεται πραγματική δουλεια (και δεν τα ξίνουμε όπως εσείς, έχουμε φοβερό επίπεδο από κάθε άποψη), ελάτε να ξανακάνεται για κανα 3 χρονάκια τα ίδια πράγμματα που ψευτοδιδαχτήκατε και μετά θα έχεται δικαιώματα..." ΟΧΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΔΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΧΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΑΙ ΕΣΕΙΣ. ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΜΩΖΟΥΝ, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΚΠΟΝΩ ΣΤΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΝΟΝΙΚΑ (ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΝΩΣΕΙς), ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΕ ''ΣΕΝΑ'' ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΚΑΩ ΚΑΜΙΑ 500ΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΤΣΙΦΡΑ ΣΟΥ... ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;;; Το ξαναλέω το βασιλικό διάταγμα που υσχείει και σήμερα ορίζει τα δικαιώματα σύμφωνα με τα δεδομένα εκείνης της εποχής.... Αν θέλεται ψαξτε να μάθεται το πως ήταν τότε εκείνα τα ''ΤΕΙ'' ειχαν αλλη ονομασία διαφορετικά ετη σπουδών και τελείως διαφορετική δομη... Συγκεκρημένα για τον κλάδο μου έβγαζαν εργοδηγούς, και οι γνώσεις όπου πέρναν από την σχολή ήταν τόσες ουτως ώστε να είναι σε θέση να ξέρουν 5 πράγματα επάνω στο αντικείμενο, να διαβάζουν σχέδια κτλπ... ουτε δυναμικές κάνανε ουτε στατικές ουτε τα υπόλοιπα μαθήματα όπου κάνουν τα τει σήμερα.... Δεν είναι δυνατόν να σου λένε... ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΠΟΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ 3ΟΡΟΦΟ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΧΙ....ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΑΥΤΟ.... ΟΙ ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΗΜΕΝΑ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!! ΓΙΑΤΙ;;; ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΑ ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΑΤΙΚΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ ΟΔΟΠΟΙΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ;; ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΤΕΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΜΕ ΤΙς ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΑΝΤΙΔΡΑΝΕ;;;;;ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ.... ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ; ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ;;;;; ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛ. ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΩΝ ΑΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ...ΜΗΝ ΤΑ ΕΝΟΧΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!! ΕΛΕΟΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ.........
  2. Από την άποψη σου και μόνο ότι απορρίπτεις τις απόψεις των φοιτητών καταλαβαίνει κάποιος το πόσο κολλημένο άτομο μπορεί να είσαι, σε συνδυασμό και με το παραπάνω μήνυμα σου που το παίζεις και νταβατζής (σταματήστέ μην αρχίσω και κάνω αυτό μη σας πάρει ο διάολος τον πατέρα και δεν ξέρω και γω τί γράφεις).. ΝΤΑΒΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΙ ΝΤΑΒΑ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ, ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΕΣΥ ΕΜΕΝΑ.... Γίνε άνθρωπος πρώτα και μετά κάνε συζητήσεις σε φόρουμ, μάθε να μιλάς και να μην θεωρείς τον εαυτό σου σαν κάτι ξεχωριστό ..Αν το φόρουμ εδώ δεν δέχεται απόψεις φοιτητών ή οτιδήποτε (αν και πέρα από αυτό δεν ξέρεις το τι είμαι εγώ και το τι έχω κάνει, αντίστοιχα για τον οποιοδήποτε εδώ μέσα). Αν λειτουργούν έτσι όλοι οι απόφοιτοι (δεν ξέρω και το τι είσαι!!) με αυτόν τον τρόπο τότε λυπάμαι πραγματικά, πρέπει να τα μαζέψουμε και να φύγουμε τα νέα παιδιά από αυτόν το τόπο γιατί μάλλον το σύστημα εδώ συντηρεί άτομα με τις σκέψεις τις δίκιες σου... ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΛΥΠΑΜΑΙ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.....
  3. Συμφωνώ απόλυτα με τα λεγόμενα σου Αλλά από ότι βλέπεις οι ΚΥΡΙΟΙ - ΛΑΜΠΡΟΙ επιστήμονες των ΑΕΙ συνεχίζουν να μην θέλουν να κοιτάξουν την πραγματικότητα και να βλέπουν τα πράγματα σύμφωνα με αυτό που τους βολεύει. Εμείς οι αλήτες της τεχνολογικής εκπαίδευσης τελειώνουμε ένα ψευτό ΤΕΙ και ζητάμε και επαγγελματικά δικαιώματα;;; Είναι λάθος αυτό, πως τολμάς να ζητάς αυτά που υποτίθεται ότι μας αναλογούν αφού δεν έχουμε καθόλου γνώσεις.... Η γνώση προσφέρεται μόνο από τα Πανεπιστήμια της χώρας, εκεί που σκύβουν το κεφάλι και γίνεται πραγματική δουλειά, εκεί που ποτέ δεν γίνονται σκάνδαλά με διάφορα προγράμματα, εκεί που τα πάντα λειτουργούν τέλεια... Έρχεσαι εσύ ο αγράμματος ανίδεος και ζητάς δικαιώματα;;;;; Πόσο έγραψες ρε φίλε στις πανελλήνιες και θες δικαιώματα;;; Πίνεται καφέδες με τους καθηγητές σου και νομίζεις ότι κάνεις μάθημα;;; Μεταπτυχιακά;;; Κάνεις;;; ΟΧΙ... Ε βέβαια αφού δεν σε δέχονται τα ΑΕΙ στα μεταπτυχιακά τους προγράμματα... Να δεχτούνε αλήτες- αγράμματους;;;; Ελπίζω να καταλάβατε την ειρωνική διάθεση μερικοί γιατί πιστεύω αρκετοί είναι αυτοί όπου θα τους φαίνονται αρκετά φυσιολογικά λόγια, τα παραπάνω...... Ανοίξτε λίγο τα μυαλά σας και μην λειτουργείτε με το προσωπικό σας βόλεμα, γιατί αυτό είναι που έκανε αυτό το κράτος τα τελευταία χρόνια... ΜΠΟΥ...ΕΛΟ
  4. Είσαι εκτός θέματος, που κολλάει αυτό που λες για την αποτυχία στις εξετάσεις; Μου φαίνεται ότι εσύ κρίνεις το αν κάποιος είναι καλός μηχανικός ή γενικότερα ικανός για τον εκάστοτε κλάδο, αυτός που έχει μεγάλη επιτυχία στις πανελλήνιες εξετάσεις... ΜΕ την λογική σου τότε ας δίνουν όλοι πανελλήνιες ας δηλώνουν και το τι θέλουν να γίνουν (γιατροί μηχανικοί κτλπ), ας κλείσουν όλες οι σχολές στην Ελλάδα και ας δίνονται πτυχία σύμφωνα με τον βαθμό των εξετάσεων... Θα τρελαθούμε τελείως;; Το αν μπορεί κάποιος να αντεπεξέλθει στην προσπάθεια όπου χρειάζεται να γίνει μηχανικός γιατρός η οτιδήποτε δεν είναι με βάση τις πανελλήνιες, ξεκολλάτε λίγο με αυτό το θέμα... Δεν είναι βάση μίας τέτοιας κουβέντας αυτό.. Πέρασα αυτά τα μαθήματα πήρα αυτές τις γνώσεις (εξειδίκευση) από την τάδε σχολή, το ορθό είναι να έχω και τα ανάλογα επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με αυτό, επίσης σύμφωνα με την εμπειρία, αυτοί είναι οι παράγοντες και όχι ο βαθμός των πανελλήνιων
  5. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!!!!!! Με τέτοιες ανοιχτές απόψεις ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ γίνει διάλογος και να λύνονται ΄κάθε είδους προβλήματα!!!..
  6. Εσύ είσαι προκλητικός μου φαίνεται; Που το έχεις δει αυτό να συμβαίνει; Συνήθως απόφοιτοι ΤΕΙ όπου εισάγονται σε ΑΕΙ έχουν μεγάλο ποσοστό επιτυχίας, και αυτό πηγάζει από την μεγάλη προσπάθεια όπου έκαναν πρώτον για να τελειώσουν στην ώρα τους και με πολύ καλούς βαθμούς το ΤΕΙ και δεύτερον στην μεγάλη προσπάθεια όπου έκαναν για να εισαχθούν σε κάποιο ΑΕΙ με σκοπό να αποκτήσουν περισσότερα επαγγελματικά δικαιώματα. Και τα περισσότερα μαθήματα τα περνάνε με βαθμό αφού ήδη τα έχουν διδαχτεί, έχω κάνει άπειρες συζητήσεις με καθηγητές μου στην σχολή και από τις εμπειρίες τους κατάλαβα ότι ισχύει το ακριβώς αντίθετο από αυτά που λες, αλλά τι περιμένει κάποιος από ένα άτομο όπου βλέπει τα πράγματα μονόπλευρα και φανατισμένα.. Είναι δικαίωμα σου βέβαια να το κάνεις αυτό αλλά μη προκαλείς παιδιά τα οποία έχουν κάνει αρκετά μεγάλες προσπάθειες στη ζωή τους για να αποκτήσουν κάτι στο οποίο δεν είχαν μέχρι στιγμής γιατί κάποιοι τεχνοκράτες δεν είναι σε θέση διαλόγου και κρατούν τα πάντα για την πάρτι τους χωρίς να έχουν πρόθεση αντικειμενικής άποψης........ Και όσον αφορά αυτό που λες για τον όγκο της ύλης στις εξετάσεις σε πληροφορώ ότι τις ίδιες ώρες έχουν ΤΕΙ και ΑΕΙ για κάθε μάθημα, επίσης και στα τει υπάρχουν μαθήματα με 400 και 500 σελίδες ύλης στις εξετάσεις, επίσης έχουμε και εργαστήρια υποχρεωτικά στα περισσότερα μαθήματα και αν θές να συγκρίνεις έναν συνεπεί φοιτητή του ΑΕΙ με έναν του ΤΕΙ δεν βλέπω μεγάλη διαφορά πέραν του ότι ο ένας ειδικέυεται περισσότερο σε θέματα πρακτικά - τεχνικά και ο άλλος εξιδεικέυεται σε έπιστημονικές - θεωρητικές γνώσεις, δεν υποτιμώ κανέναν από τους δύο, και οι δύο χρειάζονται στην επιστήμη του μηχανικού και κανένας δεν είναι κατώτερος του άλλου... Αλλά αν δεν ξέρεις κάτι και μιλάς έτσι γενικά προσβάλοντας κάποια άτομα καλύτερα πρώτα να ψάχνεις για στοιχεία και να μην τα βγάζεις από το μυαλό σου...
  7. Νομίζω ότι μεροληπτείς στις σκέψεις σου και λειτουργείς με βάση το προσωπικό σου συμφέρων σύμφωνα με αυτά που γράφεις για το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων και δυστυχώς με τέτοιες απόψεις δεν μπορεί να γίνει συζήτηση επί της ουσίας για αυτό το τόσο σημαντικό θέμα όπως αυτό των επαγγελματικών δικαιωμάτων Καταρχάς δεν έχει καμία συσχέτιση ο βαθμός πρόσβασης μίας σχολής με τα επαγγελματικά δικαιώματα, όπως και με το τι γνώσεις παρέχει μία σχολή. Αν θες να μιλήσω και με παραδείγματα υπάρχουν πολλά, για παράδειγμα μία φίλη μου πέρασε στην σχολή βρεφονηπιοκόμων στην Θεσσαλονίκη με βαθμό 18,5 γενικότερα είναι μία σχολή με αρκετά μεγάλες βάσεις, όμως η δυσκολία της συγκεκριμένης σχολής απέχει κατά πολύ από την δυσκολία εισαγωγής στη σχολή. Αλλά δεν κολλάω σε αυτό. Καταρχάς τι είναι ο βαθμός εισαγωγής; Ορίζεται από την ζήτηση της εκάστοτε σχολής. Αν θεωρητικά από αύριο βγάλει μία ανακοίνωση κάποιος οργανισμός και αναφέρει ότι «ζητούνται 50.000 απόφοιτοι πολιτικών δομικών έργων ΤΕ για πρόσληψη μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 6 ετών με μηνιαίες απολαβές 3.000 ευρώ» τότε η συγκεκριμένη σχολή την επόμενη κιόλας χρονιά ενδέχεται να είναι στις περιζήτητες σχολές της Ελλάδας. Οπότε είναι όπως καταλαβαίνεις τελείως άσχετο να θέτεις σκέψεις με βάση τον βαθμό εισαγωγής. Θα έπρεπε να δημιουργούνται ιδρύματα και να ορίζονται εξαρχής ο σκοπός δημιουργίας και λειτουργίας των ιδρυμάτων καθώς και τα επαγγελματικά τους δικαιώματα, το πιο σημαντικό όμως να διδάσκονται τα αναγκαία μαθήματα και να δίδεται η απαραίτητη γνώση για να μπορούν οι απόφοιτοι της εκάστοτε σχολής να αντεπεξέλθουν σε αυτά τα επ. δικαιώματα.Ν Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια δημιουργούσαν σχολές για να αναπτυχθούν επαρχιακές πόλης παίζοντας με τα όνειρα τον νέων παιδιών.... Τα δικαιώματα των μηχανικών ΤΕ ορίζονται από βασιλικά διατάγματα έως τώρα στην Ελλάδα, αν σε ενδιαφέρει το θέμα ψάξε να βρεις πόσα έτη ήταν τα ΤΕΙ εκείνη την εποχή και τι ακριβώς μαθήματα δίδασκαν και αντίστοιχα το τι γίνεται τώρα; Εμένα προσωπικά η γνώμη μου είναι και αυτό θέλω να έχω δικαίωμα υπογραφείς σε μελέτες στις οποίες είμαι σε θέση να εκπονήσω. Το θέμα γενικότερα δεν έχει να κάνει στο να κυνηγάνε οι μηχανικοί των ΤΕ τα δικαιώματα των ΠΕ. Το θέμα είναι γενικότερο στον κλάδο των μηχανικών, ο ένας μπαίνει στα χωράφια του άλλου. Να φανταστείς ο Αρχιτέκτονας έχει δικαίωμα στα στατικά αλλά και εγώ που είμαι πολιτικών δομικών έργων έχω δικαίωμα σε αρχιτεκτονικά, τοπογραφικά έχοντας μόνο βασικές γνώσεις σε αυτά. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να ρυθμιστούν αυτά τα θέματα με βάση τις διδακτικές μονάδες, δηλαδή, δεν με ενδιαφέρει τι είσαι πως λέγεται η σχολή σου αλλά τι έχεις διδαχτεί και αντίστοιχα θα έχεις αυτά τα επαγγελματικά δικαιώματα και στη συνέχεια ανάλογα με την εμπειρία σου αναβαθμίζεσαι. Έτσι λύνονται τέτοιου είδους θέματα και πιστεύω πως είναι αρκετά εύκολο το θέμα να λυθεί αλλά όσο θα υπάρχουν ανθρώποι που κοιτάνε αποκλειστικά και μόνο το προσωπικό τους συμφέρων και έχουν φανατικές απόψεις (και δεν αναφέρομαι μόνο στους τειτίζηδες ούτε στους αειτζηδες), δεν πρόκειται να λυθεί τίποτα απόλα αυτά τα θέματα.
  8. Γιατί συσχετίζεις τον βαθμό εισαγωγής σε μία σχολή με τα επαγγελματικά δικαιώματα; Καλώς ή κακός ο τρόπος εισαγωγής στα ανώτατα ιδρύματα είναι αυτός, από κει και πέρα η ποιότητα και η ποσότητα των γνώσεων όπου σου δίνει μία σχολή είναι άσχετη με τον βαθμό πρόσβασης αυτής. Οκ εδώ μπορεί κάποιος να πει ότι κάποιος όπου στις Πανελλήνιες έγραψε μ.ο. 6 ή 7 πώς μπορεί να γίνει μηχανικός, εν μέρη θα χει δίκιο αλλά αν είναι σε θέση να βγάλει την σχολή ο συγκεκριμένος τότε προφανώς αξίζει να είναι μηχανικός (θεωρητικά όλα αυτά και πρακτικά ίσως να ναι πολύ σπάνιο αυτό το φαινόμενο). ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΠΤ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΣΧΟΛΗΣ. Παράδειγμα: Αν θεωρητικά από αύριο βγάλει μία ανακοίνωση κάποιος οργανισμός και αναφέρει ότι «ζητούνται 50.000 απόφοιτοι πολιτικών δομικών έργων ΤΕ για πρόσληψη μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 6 ετών με μηνιαίες απολαβές 3.000 ευρώ» τότε η συγκεκριμένη σχολή την επόμενη κιόλας χρονιά ενδέχεται να είναι στις περιζήτητες σχολές της Ελλάδας. Οπότε είναι όπως καταλαβαίνεις τελείως άσχετο να θέτεις σκέψεις με βάση τον βαθμό εισαγωγής. Γιαυτό μη λέμε ότι θέλουμε. Να θίξω ένα θέμα πιο συγκεκριμένο αν θέλεις, οι απόφοιτοι από το ΤΕΙ πολιτικών δομικών έργων είναι σε θέση βάση ελληνικής νομοθεσίας να υπογράφουν στατικά εως 3όροφων οικοδομών, σε αυτό δεν υπάρχει ορθή λογική (και αν διαφωνεί κάποιος με αυτό πολύ θα θελα να ακούσω την γνώμη του), από την στιγμή όπου είσαι σε θέση να υπογράφεις 3όροφο μπορείς να κάνεις στατική μελέτη και για 5-7-8-9 ορόφους μελέτης (είναι κάτι το οποίο ισχυρίζονται και καθηγητές ιδρυμάτων απόφοιτη Α.Ε.Ι.) και αν όλη αυτή η θεωρία δεν πείθει τότε ας πάμε στην πράξη. Πόσα κρούσματα έχουμε ακούσει και γνωρίζουμε όπου μηχανικοί Τ.Ε. εκπονούν μελέτες όπου δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής και δίνουν κάποια χρήματα σε μηχανικούς Π.Ε αγοράζοντας έτσι την υπογραφή τους. Να πω και κάτι άλλο για να μην θεωρηθεί οτι μεροληπτώ, γιατί να έχει ένας μηχανικός Τ.Ε. δικαιώματα σε αρχιτεκτονικά, τοπογραφικά και σε άλλες μελέτες από την στιγμή όπου δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις; Όπως αντίστοιχα και οι αρχιτέκτονες, γιατί να έχουν δικαίωμα υπογραφείς στατικών μέχρι 3οροφου από την στιγμή που δεν έχουν ιδέα από στατικά. Γενικότερα θα ήθελα να πω σε όλους τους φίλους του φόρουμ όπου προβληματίζονται γιαυτό το θέμα και παραθέτουν απόψεις να μην μεροληπτούν προς το προσωπικό τους συμφέρων και να κοιτάνε το θέμα αντικειμενικότερα. Η άποψή μου είναι ότι θα πρέπει να καταμεριστούν τα επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με τις γνώσεις στο κάθε αντικείμενο, πχ.. δεν με ενδιαφέρει πως λέγεται η σχολή σου αει τει η οτιδήποτε, αλλά πόσες διδακτικές μονάδες έχεις διδαχτεί για το κάθε αντικείμενο;; αυτές... οκ έχεις αυτά τα δικαιώματα σε κάθε κλάδο... Δεν είμαι σύμφωνος με την ΕΞΙΣΩΣΗ των Τ.Ε και Π.Ε αλλά το ορθότερο όλων είναι να έχουν αντίστοιχα δικαιώματα σύμφωνα με τις γνώσεις που σου παρέχει η κάθε σχολή..
  9. Γιατί συσχετίζεις τον βαθμό εισαγωγής σε μία σχολή με τα επαγγελματικά δικαιώματα; Καλώς ή κακός ο τρόπος εισαγωγής στα ανώτατα ιδρύματα είναι αυτός, από κει και πέρα η ποιότητα και η ποσότητα των γνώσεων όπου σου δίνει μία σχολή είναι άσχετη με τον βαθμό πρόσβασης αυτής. Οκ εδώ μπορεί κάποιος να πει ότι κάποιος όπου στις Πανελλήνιες έγραψε μ.ο. 6 ή 7 πώς μπορεί να γίνει μηχανικός, εν μέρη θα χει δίκιο αλλά αν είναι σε θέση να βγάλει την σχολή ο συγκεκριμένος τότε προφανώς αξίζει να είναι μηχανικός (θεωρητικά όλα αυτά και πρακτικά ίσως να ναι πολύ σπάνιο αυτό το φαινόμενο). ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΆΓΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΘΜΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΠΤ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΒΑΘΜΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΕΙΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΗΣ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΣΧΟΛΗΣ. Παράδειγμα: Αν θεωρητικά από αύριο βγάλει μία ανακοίνωση κάποιος οργανισμός και αναφέρει ότι «ζητούνται 50.000 απόφοιτοι πολιτικών δομικών έργων ΤΕ για πρόσληψη μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 6 ετών με μηνιαίες απολαβές 3.000 ευρώ» τότε η συγκεκριμένη σχολή την επόμενη κιόλας χρονιά ενδέχεται να είναι στις περιζήτητες σχολές της Ελλάδας. Οπότε είναι όπως καταλαβαίνεις τελείως άσχετο να θέτεις σκέψεις με βάση τον βαθμό εισαγωγής. Γιαυτό μη λέμε ότι θέλουμε. Να θίξω ένα θέμα πιο συγκεκριμένο αν θέλεις, οι απόφοιτοι από το ΤΕΙ πολιτικών δομικών έργων είναι σε θέση βάση ελληνικής νομοθεσίας να υπογράφουν στατικά εως 3όροφων οικοδομών, σε αυτό δεν υπάρχει ορθή λογική (και αν διαφωνεί κάποιος με αυτό πολύ θα θελα να ακούσω την γνώμη του), από την στιγμή όπου είσαι σε θέση να υπογράφεις 3όροφο μπορείς να κάνεις στατική μελέτη και για 5-7-8-9 ορόφους μελέτης (είναι κάτι το οποίο ισχυρίζονται και καθηγητές ιδρυμάτων απόφοιτη Α.Ε.Ι.) και αν όλη αυτή η θεωρία δεν πείθει τότε ας πάμε στην πράξη. Πόσα κρούσματα έχουμε ακούσει και γνωρίζουμε όπου μηχανικοί Τ.Ε. εκπονούν μελέτες όπου δεν έχουν δικαίωμα υπογραφής και δίνουν κάποια χρήματα σε μηχανικούς Π.Ε αγοράζοντας έτσι την υπογραφή τους. Να πω και κάτι άλλο για να μην θεωρηθεί οτι μεροληπτώ, γιατί να έχει ένας μηχανικός Τ.Ε. δικαιώματα σε αρχιτεκτονικά, τοπογραφικά και σε άλλες μελέτες από την στιγμή όπου δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις; Όπως αντίστοιχα και οι αρχιτέκτονες, γιατί να έχουν δικαίωμα υπογραφείς στατικών μέχρι 3οροφου από την στιγμή που δεν έχουν ιδέα από στατικά. Γενικότερα θα ήθελα να πω σε όλους τους φίλους του φόρουμ όπου προβληματίζονται γιαυτό το θέμα και παραθέτουν απόψεις να μην μεροληπτούν προς το προσωπικό τους συμφέρων και να κοιτάνε το θέμα αντικειμενικότερα. Η άποψή μου είναι ότι θα πρέπει να καταμεριστούν τα επαγγελματικά δικαιώματα σύμφωνα με τις γνώσεις στο κάθε αντικείμενο, πχ.. δεν με ενδιαφέρει πως λέγεται η σχολή σου αει τει η οτιδήποτε, αλλά πόσες διδακτικές μονάδες έχεις διδαχτεί για το κάθε αντικείμενο;; αυτές... οκ έχεις αυτά τα δικαιώματα σε κάθε κλάδο... Δεν είμαι σύμφωνος με την ΕΞΙΣΩΣΗ των Τ.Ε και Π.Ε αλλά το ορθότερο όλων είναι να έχουν αντίστοιχα δικαιώματα σύμφωνα με τις γνώσεις που σου παρέχει η κάθε σχολή..
  10. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ NIKOSKOURTIS Νομίζω ότι μεροληπτείς στις σκέψεις σου και λειτουργείς με βάση το προσωπικό σου συμφέρων σύμφωνα με αυτά που γράφεις για το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων και δυστυχώς με τέτοιες απόψεις δεν μπορεί να γίνει συζήτηση επί της ουσίας για αυτό το τόσο σημαντικό θέμα όπως αυτό των επαγγελματικών δικαιωμάτων Καταρχάς δεν έχει καμία συσχέτιση ο βαθμός πρόσβασης μίας σχολής με τα επαγγελματικά δικαιώματα, όπως και με το τι γνώσεις παρέχει μία σχολή. Αν θες να μιλήσω και με παραδείγματα υπάρχουν πολλά, για παράδειγμα μία φίλη μου πέρασε στην σχολή βρεφονηπιοκόμων στην Θεσσαλονίκη με βαθμό 18,5 γενικότερα είναι μία σχολή με αρκετά μεγάλες βάσεις, όμως η δυσκολία της συγκεκριμένης σχολής απέχει κατά πολύ από την δυσκολία εισαγωγής στη σχολή. Αλλά δεν κολλάω σε αυτό. Καταρχάς τι είναι ο βαθμός εισαγωγής; Ορίζεται από την ζήτηση της εκάστοτε σχολής. Αν θεωρητικά από αύριο βγάλει μία ανακοίνωση κάποιος οργανισμός και αναφέρει ότι «ζητούνται 50.000 απόφοιτοι πολιτικών δομικών έργων ΤΕ για πρόσληψη μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 6 ετών με μηνιαίες απολαβές 3.000 ευρώ» τότε η συγκεκριμένη σχολή την επόμενη κιόλας χρονιά ενδέχεται να είναι στις περιζήτητες σχολές της Ελλάδας. Οπότε είναι όπως καταλαβαίνεις τελείως άσχετο να θέτεις σκέψεις με βάση τον βαθμό εισαγωγής. Θα έπρεπε να δημιουργούνται ιδρύματα και να ορίζονται εξαρχής ο σκοπός δημιουργίας και λειτουργίας των ιδρυμάτων καθώς και τα επαγγελματικά τους δικαιώματα, το πιο σημαντικό όμως να διδάσκονται τα αναγκαία μαθήματα και να δίδεται η απαραίτητη γνώση για να μπορούν οι απόφοιτοι της εκάστοτε σχολής να αντεπεξέλθουν σε αυτά τα επ. δικαιώματα.Ν Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια δημιουργούσαν σχολές για να αναπτυχθούν επαρχιακές πόλης παίζοντας με τα όνειρα τον νέων παιδιών.... Τα δικαιώματα των μηχανικών ΤΕ ορίζονται από βασιλικά διατάγματα έως τώρα στην Ελλάδα, αν σε ενδιαφέρει το θέμα ψάξε να βρεις πόσα έτη ήταν τα ΤΕΙ εκείνη την εποχή και τι ακριβώς μαθήματα δίδασκαν και αντίστοιχα το τι γίνεται τώρα; Εμένα προσωπικά η γνώμη μου είναι και αυτό θέλω να έχω δικαίωμα υπογραφείς σε μελέτες στις οποίες είμαι σε θέση να εκπονήσω. Το θέμα γενικότερα δεν έχει να κάνει στο να κυνηγάνε οι μηχανικοί των ΤΕ τα δικαιώματα των ΠΕ. Το θέμα είναι γενικότερο στον κλάδο των μηχανικών, ο ένας μπαίνει στα χωράφια του άλλου. Να φανταστείς ο Αρχιτέκτονας έχει δικαίωμα στα στατικά αλλά και εγώ που είμαι πολιτικών δομικών έργων έχω δικαίωμα σε αρχιτεκτονικά, τοπογραφικά έχοντας μόνο βασικές γνώσεις σε αυτά. Η προσωπική μου άποψη είναι ότι πρέπει να ρυθμιστούν αυτά τα θέματα με βάση τις διδακτικές μονάδες, δηλαδή, δεν με ενδιαφέρει τι είσαι πως λέγεται η σχολή σου αλλά τι έχεις διδαχτεί και αντίστοιχα θα έχεις αυτά τα επαγγελματικά δικαιώματα και στη συνέχεια ανάλογα με την εμπειρία σου αναβαθμίζεσαι. Έτσι λύνονται τέτοιου είδους θέματα και πιστεύω πως είναι αρκετά εύκολο το θέμα να λυθεί αλλά όσο θα υπάρχουν ανθρώποι που κοιτάνε αποκλειστικά και μόνο το προσωπικό τους συμφέρων και έχουν φανατικές απόψεις (και δεν αναφέρομαι μόνο στους τειτίζηδες ούτε στους αειτζηδες), δεν πρόκειται να λυθεί τίποτα απόλα αυτά τα θέματα.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.