Paris ok το βρήκα αυτό, για την ακρίβεια βρήκα 4εις πατέντες που θα μας βοηθήσουν πάρα πολύ στον σχεδιασμό να ναι καλα το freepatentsonline και το άπειρο χασομέρισμα των φοιτητών.
Όσο για την ευστάθεια που έθεσε ο aginor αν δεις την εικόνα του Πάρι και το έχω δει και σε άλλους γρύλους στην βάση και στο πιάσιμο τα ψαλίδια του έρχονται σε επαφή κάπως περίεργα, έχει γίνει διαμόρφωση και είναι στις άκρες σαν γρανάζια. Λογικά αυτό γίνεται για την συνολικά ομοιόμορφη κατανομή των φορτίων στο γρύλο ακόμα και όταν το έδαφος με το αμάξι δεν είναι παράλληλα.Αυτό ήταν ένα πρόβλημα που μας δυσκόλεψε πολύ αλλά τελικά βλέποντας άλλες λύσεις μαθαίνεις.
Απο ότι είδα και οι δοκοί που λέγαμε να βάλουμε τελικά είναι διατομής Π και όχι μασίφ που το φανταζόμασταν. Ο λόγος πρέπει να κρύβεται κάπου στην αποφυγή του λυγισμού και λογικά και στον περιορισμο του βάρους.
Επίσης τα πιασίματα των ψαλιδιών με το σπίρωμα στο περικόχλιο μας παίδεψε λίγο αλλά χάρη στις πατέντες είδαμε ότι δεν περνάμε πύρο κάπου γτ έτσι όντως θα είχαμε διασταύρωση αυτού με το σπίρωμα και δεν θα δούλευε τπτ αλλά τα δένουν με διπλή στενή συναρμογή (οκ κάρφωμα) και δουλεύει χωρίς προβλήματα.
Το μόνο μας πρόβλημα που θεωρώ ότι θα βρούμε πιο μετά είναι το πως ακριβώς θα ορίσουμε την δύναμη που ασκεί ένας μέσος άνθρωπος. Π.χ. Μία κοπελίτσα που έπαθε λάστιχο,αν είναι 50 κιλά και δεν μπορεί να ανοίξει καλά καλά ένα μπουκάλι εμφιαλωμένο πώς στο καλό θα σηκώσει το αμάξι?
Μπορώ αν βρώ εργονομικούς πίνακες στο net ή υπάρχει κάποιο βιβλίο με αυτά στην βιβλιοθήκη να πάω να ψάξω?
Ξεφυλίσαμε ένα - δύο εγχειρίδια αλλά απο ότι κατάλαβα την εργονομία δεν την αγαπούσαν και δεν είχε καμία αναφορά..
tnx που ασχολείστε με το θέμα πάντως!
Φιλικά,
Γιάννης