Μετάβαση στο περιεχόμενο

alpapamarin

Members
  • Περιεχόμενα

    4
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

alpapamarin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Φήμη στην κοινότητα

  1. Να προσθέσω επίσης ότι βάσει της τελευταίας οικ. άδειας έχει εξαντληθεί και ο συνελεστής δόμησης.
  2. Αγαπητοί συνάδελφοι, θα ήθελα τη γνώμη σας στο παρακάτω θέμα: Σε υφιστάμενο νόμιμο ισόγειο, το οποίο βάσει της τελευταίας οικ. άδειας χωρίζεται σε garage (41 m2) και σε κατάστημα(49m2, συμπεριλαμβανομένου του κοινόχρηστου κλιμακοστασίου του κτιρίου εμβαδού 14m2), ο πελάτης μου θέλει να κάνει αλλαγή χρήσης σε κατοικία. Σε μεταγενέστερο χρονικά της αδείας, συμβόλαιο σύστασης οριζοντίου ιδιοκτησίας, ως προς τον ισόγειο χώρο δεν γίνεται αναφορά στο garage καθόλου και δηλώνεται στο ισόγειο μόνο το κατάστημα με εμβαδό 76m2. Να σημειώσω ότι η τελευταία οικ. άδεια αφορούσε μετατροπή μέρος ισογείου σε garage και προσθήκη ενός τμήματος στο β' όροφο. Αυτό που έχω καταλάβει εγώ είναι ότι μπορώ να τακτοποιήσω με τη γνωστή διαδικασία των ημιυπαιθρίων το garage (41m2) σε κατοικία, ενώ για το κατάστημα (49m2) πρέπει να εκδωθεί καινούργια οικ. άδεια που θα αφορά την αλλαγή χρήσης σε οικία. Το μεταγενέστερο συμβόλαιο (σύσταση οριζοντίου ιδιοκτησίας) θα μου δημιουργήσει πρόβλημα ? (μη παρουσία garage, διαφορά στα τετραγωνικά του καταστήματος), ή μπορώ να αποφύγω να το εμφανίσω? Στην Πολεοδομία που πήγα για να μάθω τα δικαιολογητικά, μου είπαν ότι μπορεί να γίνει αλλαγή χρήσης για το κατάστημα σε οικία αλλά το ότι το garage μπορεί να "τακτοποιηθεί" και να επιστρέψει στην προηγούμενη χρήση του που ήταν και αυτό κατάστημα. Έχει λογική αυτό??? Ίσως κούρασα, αλλά έχω μηδενική εμπειρία σε αντίστοιχα θέματα. Οποιαδήποτε παρατήρηση θα είναι ευπρόσδεκτη.
  3. Το θέμα αφορά οικοδομή με άδεια του 1995, με τάξη μεγέθους ΕΚΚΟ 25.000.000δρχ. Ο ιδιοκτήτης δεν έχει πρωτότυπα τιμολόγια στα χέρια του και ισχυρίζεται ότι τα κατέθετε μαζί με τις φορολογικές δηλώσεις (η εκτίμηση μου είναι ότι τα είχε και τα έχει χάσει). Σε έλεγχο που κάναμε στην αρμόδια εφορία μας είπαν ότι υπάρχουν αντίγραφα τιμολογίων στις δηλώσεις και έχουμε κάνει αίτηση για να τα πάρουμε και εμείς. Οι ερωτήσεις που έχω να κάνω είναι οι ακόλουθες :α) Αν π.χ. στο αρχικό ΕΚΚΟ η εκτίμηση για εκσκαφές ήταν 1.000.000 δρχ και εμείς έχουμε τιμολόγιο με ποσό μικρότερο ή δεν έχουμε τιμολόγιο τι γίνεται? Υποθέτω το ίδιο γίνεται και για όλο το πλήθος εργασιών. β) Ποιές εργασίες πρέπει να έχουν περατωθεί για να θεωρηθεί ένα σπίτι ότι έχει τελειώσει για την εφορία? Δηλαδή π.χ. μπορούμε για να μειώσουμε το ποσό του αρχικού ΕΚΚΟ που πρέπει να δικαιολογήσουμε, να τους πούμε ότι κλιματιστικά δεν έχουμε βάλει ακόμα αλλά θα προσκομμίσουμε τιμολόγια αντίστοιχα του ΕΚΚΟ σε 1-2 χρόνια? Το ίδιο και για εργασίες όπως χρωματισμοί, ανελκυστήρας κτλ. Ή είναι δεσμευτικό να έχουν καλυφθεί όλες οι παράμετροι του ΕΚΚΟ? γ) Ποιό είναι το χειρότερο σενάριο εφόσον καταλήξουμε σε ένα ποσό π.χ. 10.000.000 δρχ του ΕΚΚΟ το οποίο δεν μπορούμε να δικαιολογήσουμε? Ευχαριστώ προκαταβολικά
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.