-
Περιεχόμενα
20 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Profile Information
-
Τοποθεσία
Ν. Ντία
-
Επάγγελμα
Μηχανικός
-
Ειδικότητα
Φοιτητής
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Lalis's Achievements
Newbie (1/15)
0
Φήμη στην κοινότητα
-
Ευχαριστώ για την βοήθεια, έστω και καθυστερημένα. Τελικά το ποσό που μου ζητούν δεν έχει να κάνει σε καμιά περίπτωση με εργατικά και υλικά. Είναι όπως όλα τα υπόλοιπα ΠΑΓΙΑ των ΔΕΚΟ. Δηλαδή μη μετρήσιμα μεγέθη (αφού κανένας δεν θα πάει να μετρήσει μήκος, πλάτος, βάθος, κλπ) απλά τα κοστολογούμε ΤΟΣΟ αν σου αρέσει. Αν όχι νερό από τα ποτάμια...
-
Συνάδερφοι καλημέρα και καλό καλοκαίρι. Έχω το εξής πρόβλημα με τη Δ.Ε.Υ.Α. Έχω κάνει αίτηση για ύδρευση και αποχέτευση για μια οικοδομή από το 2008. Οι υπάλληλοι του δήμου έκανα αυτοψία και δεν βρήκαν σύνδεση στην οικοδομή. Έτσι η Δ.Ε.Υ.Α. μου έβγαλε ένα Α κοστολόγιο το οποίο περιλάμβανε κοπή ασφάλτου, άμμο, μπετό, επαναπλήρωση με άσφαλτο, σωλήνες αποχέτευσης, φρεάτιο, εργατικά, σωλήνες ύδρευσης, ρακόρ, υδρομετρητή κ.α. Σύνδεση τελικά υπάρχει και έκανα αίτηση για νέα αυτοψία. Ήρθαν λοιπόν τα παιδιά και πράγματι βρήκαν ότι όλα είναι πλήρη. Το μόνο λοιπόν που θα χρεώσουν, σύμφωνα με τα λεγόμενά τους, είναι η τοποθέτηση του υδρόμετρου. Φτάνοντας όμως στο ταμείο της Δ.Ε.Υ.Α. οι υπάλληλοι μου είπαν ότι εφ όσον υπάρχει σύνδεση θα πληρωθεί αναδρομικά ολόκληρη η κατασκευή. Δηλαδή έκανα τόσο αγώνα ένα χρόνο να αποδείξω ότι δεν χρειάζεται να πληρώσω τα μαλλιοκέφαλά μου και τελικά μου λένε ότι πρέπει να τα πληρώσω. Η σύνδεση αυτή, έμαθα ότι έχει κατασκευαστεί από παλαιά εργολαβία ανακαίνισης του δικτύου της περιοχής. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση? Τι να κάνω? Εφ όσον ήταν αντικείμενο της εργολαβίας εγώ γιατί πρέπει να πληρώσω?
-
Καλησπέρα συνάδερφοι. Πρόσφατα είδα σε βιβλίο τοπογραφίας το σύμβολο cot και μετά ακολουθεί γωνία. (π.χ. cot a) Τι σημαίνει? Στο βιβλίο αυτό δεν υπάρχει ευρετήριο συμβόλων να το επεξηγεί. Επίσης δεν νομίζω ότι είναι αναγραμματισμός με το cos διότι παρακάτω αναφέρει σε άλλη περίπτωση το συνημίτονο. Τι είναι λοιπόν?
-
Καλημέρα. Θέλω να ταξινομήσω ένα Μ.Ε. και για την έγκριση τύπου χρειάζομαι τον αριθμό και τον τύπο του κινητήρα. Το μηχάνημα είναι ασφαλτοδιανομέας Renault S130. Έχω τον αριθμό πλαισίου. Γνωρίζει κανείς κάποιο σχετικό τμήμα της Renault στην Ελλάδα ή στην Γαλλία που να έχει μητρώο με τα οχήματά της? Υπάρχει κάποιο mail επικοινωνίας? Μπορεί να ταξινομηθεί Μ.Ε. χωρίς αριθμό κινητήρα? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Καλυσπέρα συνάδερφοι. Έχουν πολυσυζητηθεί όλα τα ταχύμετρα, λίγο πολύ, εκτός απο ένα. Το trimble. (Οποιαδήποτε σειρά) Δέν έχω διαβάσει τίποτα σχετικό εδώ και δεν έχει αναφερθεί ποτέ κάτι (νομίζω). Γενικά όμως δεν γίνεται κουβέντα και στην πιάτσα. Γιατί? Υπάρχει καμιά αντιπροσωπεία στην Ελλάδα? Έχει κανείς εμπειρία απο οποιοδήποτε όργανό της? Σε τί τιμές παίζει περίπου? Γιατί αυτή η αφάνεια?
- 289 απαντήσεις
-
- topcon
- ακρίβεια γεωδαιτικού σταθμού
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Εγκατέστησα ήδη το 2006 και μου έλεγε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Δεν τρέχει το Autocad applications.
-
Τέλος πάντων δέν έχει σημασία τι κάνει το Πλαίσιο. Το θέμα είναι τι να κάνω γιατί καίγομαι σε δουλειές και δέν έχω Autocad. Καμιά πρόταση?
-
Και τί έκανες agios? Φορμάτ και ξανά xp? Δεν υπάρχει άλλη λύση? Απο το Πλαίσιο δέν εγγυόνται, εάν κάνω εγώ φορμάτ, αν πάθει κάτι. Αλλά και οι ίδιοι δέν εγκαθηστούν xp.
-
Καλημέρα. Αγόρασα πρόσφατα ένα υπολογιστή με Vista. Εγκατέστησα το Autocad 2006 αλλά όταν πάω να το τρέξω μου εμφανίζει το μήνυμα: 'Το Autocad Application σταμάτησε να λειτουργεί'. Δοκίμασα το Autocad 2009 ενός φίλου στον ίδιο υπολογιστή και εμφανίζει ακριβώς το ίδιο μήνυμα. Τί μπορεί να συμβαίνει?
-
Καλησπέρα. Καλό θα είναι για τη συνέχεια της συζήτησης να κατανοήσουμε το πρόβλημα και ύστερα να προτείνουμε λύση. Όπως δηλαδή έχουμε μάθει να κάνουμε, σαν μηχανικοί. Το πρόβλημα ανάγεται από πολύ παλιά. Από τότε που δημιουργήθηκε το Ελληνικό κράτος. Θέλοντας να δημιουργήσουμε σαν Έλληνες ένα οργανωμένο κρατικό τομέα, όλοι μαζί αποδεχτήκαμε τα εξής: Δώσαμε δικαιώματα σε άτομα και σε φορείς ώστε να συνεισφέρουν στην ανοικοδόμηση του κράτους. Μερικά από τα άτομα αυτά ήταν και οι Πολιτικοί Μηχανικοί. (Τότε δεν υπήρχε το πλήθος ειδικοτήτων που υπάρχει σήμερα) Αφότου καταφέραμε και δημιουργήσαμε κράτος έπρεπε να επαναδιαπραγματευτούμε τα δικαιώματα αυτά που παραχωρήσαμε στους Μηχανικούς. (Βλέπετε ότι αρμοδιότητα είχε ένας μηχανικός στην Ελλάδα του 50 έχει και σήμερα με μικρές αλλαγές.) Πάντα το κράτος στηριζόταν στους Πολιτικούς Μηχανικούς. Αυτό μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει κανείς αν κοιτάξει το κοινοβούλιο ως έχει σήμερα, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, Προέδρους και διοικητές ΔΕΚΟ, Πρυτάνεις Πανεπιστημίων, Δημόσιους λειτουργούς, στελέχη Εταιρειών κλπ. Ήταν το δεκανίκι του κράτους. Αυτά τα δικαιώματα λοιπόν ήταν έκτακτα και κατ επέκταση δανεικά. Και όπως λέει και ο λαός δανεικά κι αγύριστα. Ποτέ δεν επιστράφηκαν. Αντί αυτού οι Πολιτικοί μηχανικοί εδραίωσαν την κυριαρχία τους στον Ελληνικό χώρο. Δημιούργησαν ένα ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ ΤΕΕ που επηρεάζοντας το νομοθετικό σώμα ουσιαστικά νομοθετούσε υπέρ του.(μέχρι και κόμμα μηχανικών υπάρχει το οποίο είναι κοινοβουλευτικό κόμμα τα τελευταία είκοσι χρόνια) Όλα αυτά βέβαια έως ότου μπήκαμε στην ΕΕ. Τότε άρχισαν οι πρώτοι κλυδωνισμοί στο ΤΕΕ. Βλέπεται η Ευρώπη έχει στους κόλπους της μέλη όπως η Γερμανία και η Αγγλία όπου ο κλάδος του Πολιτικού Μηχανικού δεν δημιούργησε απλά. ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΕ. (καλό είναι λοιπόν να μην εκφραζόμαστε με όρους όπως π.χ. μάτωσα στο Ε.Μ.Π. ενώ αν πήγαινα Αγγλία θα τελείωνα σε τέσσερα χρόνια, καθώς αν όντως κάποιος μάτωνε θα ήταν και ανάλογη η πορεία του και φυσικά τα έργα του. Δεν φτιάχτηκε ακόμα καμία Μάγχη ή κανένας πύργος του Άιφελ στην Ελλάδα. Και τέλος πάντων δεν μπορεί οι Ευρωπαίοι να είναι βλάκες κι εμείς οι έξυπνοι.) Η κουβέντα αυτή, κατά τη γνώμη μου, δεν θα έπρεπε να είναι επ. δικαιώματα στους αποφοίτους ΤΕΙ αλλά πλήρη ταύτιση της χώρας μας με την Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Αν λοιπόν υπάρχουν σκεπτόμενοι άνθρωποι σε αυτή τη χώρα ας δώσουν το δικαίωμα στους απόφοιτους ΤΕΙ να ενταχθούν με πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα και που ξέρεις μπορεί και να ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΗΣΟΥΝ αφού άλλοι δεν μπορούν. Θα ήθελα να προσθέσω ότι γίνεται τόσος λόγος, διαμάχες κόντρες για το τίποτα. Το ΤΕΕ το μόνο που το ενδιαφέρει είναι οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ. Δεν νοιάζεται για καμία άλλη σχολή. Το μόνο που κρυφό κοιτάει, και πολεμάει λυσσαλέα, είναι οι αντίστοιχες σχολές ΤΕΙ (Δομικών και Πολιτικών Έργων Υποδομής γιατί εκεί είναι η πίτα στην Ελλάδα). Γι αυτό και διέσπασε ένα τμήμα δυνατό στη Ελλάδα το λεγόμενο Μικρό Πολυτεχνείο. (Το οποίο μετά από τόσα χρόνια αποδείχτηκε πολύ μεγάλο, καθώς τροφοδοτούσε με γνώστες του αντικειμένου τα εργοτάξια.) Το ίδιο επιδιώκει πάντα. Γνωρίζεται ότι υπήρχε σχέδιο κατάτμησης του Έργων Υποδομής σε Συγκοινωνιακούς και Υδραυλικούς? Ήταν το 2003 με την αλλαγή του κύκλου σπουδών. Ήθελαν κάποιοι να διαλέγουμε τομέα. Δηλαδή το 1ο βήμα για την διαίρεση. Μήπως αυτό συνάδει με το σκεπτικό διαίρει και βασίλευε? Δεν φτάνει που χωρίστηκε, ΚΑΚΩΣ, σε Δομικούς και Υποδομής κάποιοι ελπίζουν και περαιτέρω διαίρεση. Θα φανεί κάπως υπερβολικό αλλά οι απόφοιτοι ΤΕΙ είναι οι «Μετανάστες» των εργοταξίων. Κάνεις τη δουλειά τέλεια αλλά όταν ζητάς ένσημα σε διώχνουν. Όσο καιρό κάνεις τη δουλειά έχεις τις τεχνικές γνώσεις. Όταν ζητάς επ δικαιώματα είσαι ανίκανος! Το ίδιο ακριβώς είχε πει στη βουλή (αν δεν κάνω λάθος) ο κ. Σουφλιάς, για την πολιτική βέβαια:. «Υπάρχουν τα άλογα και τα μουλάρια. Τα μουλάρια κάνουν τη δουλειά αλλά τα άλογα είναι αυτά που παίρνουν τα βραβεία». Τέλος πάντων γινόμαστε κουραστικοί σε πολλούς και στην τελική στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Απλά η αναγνώριση της δουλειάς μας δεν είναι μόνο η πληρωμή στο τέλος του μήνα. Πρέπει να είναι και ηθική. Γι αυτήν παλεύουμε οι περισσότεροι. Αυτό πρέπει να γίνει αντιληπτό από τους Συναδέρφους Π.Ε. Εργασιακά οδεύουμε όλοι στον μεσαίωνα. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δώστε μας την ηθική ικανοποίηση να συνεχίσουμε να κάνουμε αυτό που ΑΓΑΠΑΜΕ.
-
Καλησπέρα και πάλι. Αυτά που έχω γράψει έως τώρα δεν είναι μέρος κάποιας προσπάθειας να υποστηρίξω τη σχολή που τελείωσα. Δεν είναι καν γλαφυρή περιγραφή. Είναι πραγματικότητα. Τη σχολή που τελείωσα τη στήριξα όσο ήμουν φοιτητής στα δύσκολα. (Ήμουν εκεί και όχι Μύκονο) Τη σχολή που τελείωσα τη στηρίζω με την μέχρι τώρα επαγγελματική πορεία μου. (Συνεχής επίμονη κοπιώδης και κακοπληρωμένη προσπάθεια) Τη σχολή που τελείωσα θα τη στηρίζω ακόμα και αν κρεμάσουν αύριο το πρωί όλους τους απόφοιτους στην Ομόνοια. (Μόνο να μου κάνουν τα εισιτήρια να πάω) Στόχος όλων των παραπάνω είναι να αναδείξω ένα πρόβλημα και σε αυτό και μόνο κάνω κριτική. Ποίο είναι αυτό? Πιστεύω ακράδαντα ότι ο καλύτερος κριτής του γονιού είναι το παιδί, του δασκάλου ο μαθητής και του καθηγητή ο φοιτητής. Και επειδή όλοι έχουμε περάσει από τα τρία αυτά στάδια γνωρίζουμε ποιος μας κάνει καλό και ποίος όχι. Θεωρώ λοιπόν ότι έχοντας όλα αυτά τα χρόνια Πολυτεχνίτες καθηγητές έχω διαμορφώσει πλέον άποψη τι ρόλο βαράνε! Και επειδή διαβάζω κάποιες απόψεις για το ποίοι είναι τι ξέρουν τι όχι οι απόφοιτοι ΤΕΙ, ένας από αυτούς κι εγώ, θέλω να πω τα εξής: Γνωριζόμαστε από κάπου? Κοιμόμαστε στο ίδιο κρεβάτι? Ξυπνάμε μαζί το πρωί? Έχω διδάξει σε κανένα απόφοιτο πολυτεχνείου και δεν το θυμάμαι? Δεν έχετε ιδέα τι σημαίνει απόφοιτος ΤΕΙ τι ξέρει τι όχι. Τι δικαιώματα έχει. Δεν ξέρετε καν αν απειλείστε από το συγκεκριμένο μηχανικό σε ποιο βαθμό και αν θα ωφελούμασταν όλοι από μια παράλληλη πορεία.(εκτός της οικονομικής που υπάρχει ήδη). Τυφλός φανατισμός. Αν οι Παλαιστίνιοι είχαν αυτό το φανατισμό θα είχαν εκδιώξει προ πολλού τους Ισραηλίτες.(Επικαιρότητα) Εμείς όμως βλέπουμε και κρίνουμε. Αυτοί είναι η διαφορά μας. Όλα αυτά που περιέγραψα παραπάνω μάλλον δεν προβληματίζουν κανένα? Σε μια σχολή τόσο μπ..... όσο ακούγεται ποτέ κανένας καθηγητής δεν έχει χάσει ούτε ευρω (Πληρώνονται από τη γραμματεία). Η γραμματεία κάνει λάθη μόνο στους φοιτητές............ Κανένας καθηγητής δεν έχει χάσει ούτε ένα έγγραφο πρόσληψης, απόλυσης, σύμβαση, πρόγραμμα, υπερωρίες, ένσημα ΤΣΜΕΔΕ κ.α. Αυτά δεν σας προβληματίζουν? Εγώ είμαι σχεδόν πεπεισμένος ότι αυτό για το οποίο πληρώνονται είναι για να ΜΗΝ μας διδάσκουν, να ΜΗΝ μας περνάνε, να ΜΗΝ μας γνωρίζουν να ΜΗΝ μας θυμούνται κλπ. έχοντας πάντα άνωθεν εντολές. Κάποιος θα πει: Τι λες ρε φίλε. Άλλη δουλειά δεν είχαν οι άνθρωποι. Ή ακόμα θα σκεφτεί κάποιος: Τι θεωρίες συνομωσίας είναι αυτές? Έστω ότι κάνω λάθος. Ποίος αποκαλείτε γονιός χωρίς να αγαπάει τα παιδιά του και να μη θέλει να προοδεύσουν? Ποίος αποκαλείτε δάσκαλος χωρίς να αγαπάει τους μαθητές του και να μη θέλει να προοδεύσουν? Ποίος αποκαλείτε καθηγητής χωρίς να αγαπάει τους φοιτητές του και να μη θέλει να προοδεύσουν και να τον ξεπεράσουν? Για τα πρώτα δυο δεν έχω απάντηση. Για το τρίτο έχω. Άνθρωποι που έχουν συμφέρον για τους ίδιους και τον κλάδο τους. Αυτό λοιπόν είναι το προφίλ των Πολιτικών Μηχανικών καθηγητών ΤΕΙ. Αυτό προσπάθησα να σκιαγραφήσω. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα των ΤΕΙ. Αυτοί οι άνθρωποι στα ΤΕΙ τρώνε στα ΤΕΙ πίνουν και αλλού πάνε και το δίνουν............ Αυτοί οι άνθρωποι είναι διοργανωτές του ΠΑΡΤΙ και εμείς οι καλεσμένοι............
-
Καλησπέρα. Με αφορμή μια άποψη που διάβασα στο πολύ δημοφιλές άρθρο Προσχέδιο Π.Δ. για τα επαγγελματικά δικαιώματα Αποφοίτων ΤΕΙ Θέλω να πω τα εξής (δεν συνεχίζω από εκεί γιατί θα βγούμε εκτός θέματος και μέρες που είναι ας το κάνουμε ευχάριστο κι όχι αντιπαράθεση). Ακούγονται κάποιες ανακρίβειες για το τι γίνεται μέσα στις σχολές. Κατ αρχήν πολλοί από τους απόφοιτους ΤΕΙ αποφοίτησαν το λύκειο με μοναδικό τους στόχο ένα από τα πολυτεχνεία. Έχοντας λοιπόν δηλώσει στα μηχανογραφικά όλες τις πολυτεχνικές σχολές και εν συνεχεία όλες τις αντίστοιχες σχολές ΤΕΙ. Μιλάμε δηλαδή για ανθρώπους με υψηλό βαθμό απολυτηρίου αλλά κάποια δέκατα τους στερούν αυτό που άλλοι απολαμβάνουν. Βλέπετε μερικοί σε αυτή τη χώρα κάνουν πραγματικά αυτό που τους αρέσει από παιδιά με οποιοδήποτε κόστος. Γενικά όμως τα πράγματα δεν είναι πάρτι στα ΤΕΙ. Από προσωπική και μόνο εμπειρία σας ενημερώνω ότι υπήρξε καθηγητής (Επώνυμος Φωστήρας Πολυτεχνίτης) ο οποίος έκανε Face Control για να σε περάσει το μάθημα. Κι όλα αυτά σε προφορική εξέταση ατομική χωρίς δεύτερο καθηγητή (για να μην έχουμε και μάρτυρες). Οι ερωτήσεις του? Πόσο χρονών είσαι ΡΕ? Κι αν ήσουν ώριμος, όπως έλεγε, σε περνούσε. Σοβαρότητα και ευγένεια. Για να συνεχίσω όμως το ΠΑΡΤΙ που νομίζουν κάποιοι αρκεί να πω ότι υπήρξε καθηγητής (Πολυτεχνίτης) που μας έβριζε δίχως έλεος. Ο λόγος? Μα προφανής. Περάσαμε στη Λάθος σχολή. Δεν ήταν όλοι έτσι βέβαια. Υπήρχαν και οι επαγγελματίες. Διάβαζες περνούσες. Με 5. Γιατί όπως έλεγαν το 5 είναι άλλη μια καλή επίδοση.......... Πραγματικά όμως δεν ήταν όλοι έτσι. Υπήρχαν και καλοί. Κάποιοι ωρομίσθιοι (Πολυτεχνίτες) μελλοντικοί Δόκτορες που έδιναν αβέρτα πτυχιακές. Αναρωτήθηκε κανείς που πήγαιναν οι πτυχιακές? Ήταν υποτιμήματα του Διδακτορικού του φυσικά. Και σας ρωτώ. Ποίος Θα ψάξει εάν ένα διδακτορικό είναι κλεμμένο από τη βιβλιοθήκη του ΤΕΙ? Μα προφανώς κανείς. Η καλύτερη κρυψώνα. Τι να πρωτοθυμηθώ! Για την άριστα οργανωμένη γραμματεία! Που περνούσες δέκα μαθήματα στην εξεταστική και καρδιοχτυπούσες να σου τα περάσουν όλα στην αναλυτική βαθμολογία? Γιατί Γραμματεία = Ταμείο. Απομακρύνθηκες Τέλος. Υπήρχαν όμως και crash test. Μεγάλα. ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ. Με ότι αυτό συνεπάγεται. Δηλαδή αφαίρεση μαθημάτων εισαγωγή καινούργιων. Μα εγώ τα είχα περάσει όλα. Και τι έγινε μωρέ. Μόνο 10 μαθήματα βγάλαμε και στη θέση τους βάλαμε άλλα. Ε και? Στα 60 της σχολής τι είναι 10? Ξανά από την αρχή. ΕΓΓΡΑΦΕΣ. Από τα ξημερώματα στη σχολή. Ούτε τα καλά πάρτι τέτοια επιτυχία. 5 το πρωί έξω από αίθουσα να περιμένουμε να ανοίξει κάποιος! Έλεος............. Ή στην πρακτική που ο επόπτης καθηγητής δεν ερχόταν ποτέ. Του πήγαινες τα χαρτιά ότι ολοκλήρωσες τη δουλειά και σου έλεγε: Ναι αλλά εγώ δεν ήρθα να ελέγξω. Ήθελε πρόσκληση ο μικρός........... Αλλά η χαρά του καθηγητή είναι στην εξεταστική. Εκεί ξεδίνει βρε αδερφέ. Με μια λέξη Ρεσιτάλ. Όποιος δεν έχει κάνει εξεταστική σε ΤΕΙ δεν ξέρει τίποτα. Δεν έχει σημασία η ύλη. Το πνεύμα μετράει. Γι αυτό όποιος γράψει υπολογιστικό μάθημα πρέπει να στύψει το μυαλό του σε πράξεις επί πράξεων μέχρι να μην βλέπει την πόρτα. Να τον πάρουν σηκωτό! Αν πάλι δίνεις μάθημα θεωρητικό πάντα υπάρχει η υποσημείωση της υποσημείωσης. 1ο Θέμα μαθήματος: Εκδόσεις του βιβλίου και ημερομηνία έκδοσης? Αυτό ήταν το εύκολο. Ακολουθούσε και το δύσκολο. Δυο Θέματα όλα κι όλα και φυσικά αρνητική βαθμολογία! Κι όταν ακόμα δεν υπήρχε αρνητική βαθμολογία δεν υπήρχαν θέματα. Καλά ακούσατε δεν υπήρχαν θέματα. ΘΕΜΑ: Γράψτε ένα από τα θέματα που διδαχτήκατε μέσα στο εξάμηνο και επιλύστε το! Ένταξη υπήρξε και φορά που τα θέματα ήρθαν με φαξ από νησί λόγω θερινών διακοπών. Φυσικά οι επεξηγήσεις δόθηκαν από κινητό ΝΟΚΙΑ 1600 σε ανοικτή ακρόαση. Hi tech. Ξέχασα. Δίνω το πρωί, το απόγευμα αύριο μεσημέρι και βράδυ μεθαύριο απόγευμα και βράδυ και καπάκι δεύτερη εξεταστική με το ίδιο πρόγραμμα. Αλλά φυσικά ποιο δύσκολα θέματα γιατί μεσολάβησε Σάββατο και Κυριακή και προετοιμαστήκαμε καλύτερα. Έλεος....... Κι όταν η κατάσταση ξέφευγε και γινόταν κανά φραστικό επεισόδιο φοιτητών με κάποιον καθηγητή η εντολή ήταν σαφής. ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ από το τάδε εξάμηνο και πάνω. Σαν το στρατό τη πληρώνουμε όλοι μαζί. Δημοκρατικοί θεσμοί εντός του άσυλου! Μίας και λέμε για στρατό! Έπαιρνες άδεια για να δώσεις το μαθηματάκι που χρωστάς από το Δήκα αλλά ο καθηγητής έκανε καπρίτσια και δεν σου υπέγραφε το φύλλο πορείας και τη σχετική βεβαίωση. Σε ξέρω από κάπου σου έλεγε? Συγγνώμη αλλά στο στρατό ξέρεται μου έκοψαν τα μαλλιά! Και δεν φτάνει που στα έκοψαν καραφλιάζεις και από τα 10 Φ που σου ρίχνει ο Δήκας γιατί δεν έφερες βεβαίωση. Σου γράφει και την άδεια.........Άντε και Καλός Πολίτης........ Αλλά το καλύτερο στο τέλος. Τελετή ορκωμοσίας. Γονείς ,φίλοι, συγγενείς, τα παιδιά σου (γιατί όλοι έχουν κάνει παιδιά μέχρι να αποφοιτήσουν) κ.α. Περνώντας πριν από τη γραμματεία δεν υπάρχεις! Δεν ορκίζεσαι δεν παίρνεις πτυχίο δεν λες όρκο! Γιατί λείπει ένα χαρτί από το πρώτο έτος που συνόδευε την ακτινογραφία θώρακος!!!!!! Είναι η πραγματικότητα που είδα όλα τα χρόνια στη σχολή και τώρα που το καλοσκέφτομαι ναι είναι όντως ΠΑΡΤΙ. Ελπίζω όλοι να γελάσατε γιατί όλα τα παραπάνω τα έζησα με τα μάτια μου. Πολλοί μάλιστα από τους εργαζομένους στο ίδρυμα (Απλώς εργαζόμενοι δεν τους αρμόζει ο τίτλος ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ούτε ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ) είναι φίλοι μας, γνωστοί μας, συγγενείς μας και κυρίως ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΣΑΣ. Μαζέψτε τους. Αν τα παραπάνω δικαιολογούν το μίσος των ΤΕΙτζήδων δικαιολογήστε μας. Αν όχι δεν τρέχει τίποτα απλώς γελάστε. Μόνο που όλα αυτά σε κάνουν να γυαλίζει το μάτι σου. Και πιστέψτε με είναι το καλύτερο πτυχίο. Για αυτό μας προτιμούν στην αγορά εργασίας. Μάτι γυαλί και φύγαμε λοιπόν. Καλή χρονιά..........
-
Καλημέρα συνάδερφοι. Έχω αναλάβει να αποτυπώσω ένα τμήμα ενός οικοπέδου το οποίο έχει αρχαιολογικά ευρήματα και δεν έχει ακόμα χαρακτηρισθεί Αρχαιολογικός χώρος. Η αποτύπωση αυτή γίνεται ώστε να οριοθετηθεί η περιοχή ενδιαφέροντος, να κατατεθεί στην εκάστοτε Υπηρεσία από την Εφορία Αρχαιοτήτων της περιοχής, να γίνουν τομές και στην συνέχεια εφόσον συντρέχει λόγος και υπάρξουν ευρήματα να απαλλοτριωθεί και να χαρακτηρισθεί αρχαιολογικός ο χώρος. Πρόκειται για έναν παραθαλάσσιο οικισμό. Σύμφωνα με τον Αρχαιολόγο είναι Υστερομηνωικός ή Ρωμαϊκός. Τα όρια και οποιαδήποτε λεπτομέρεια μου έχει υποδειχθεί από τον Αρχαιολόγο. Το ερώτημα λοιπόν είναι τι ιδιαιτερότητες έχει σε σχέση με ένα απλό τοπογραφικό. Τι δήλωση πρέπει να κάνει ο μηχανικός και τι λογαριασμό θα καταθέσω στην αρμόδια υπηρεσία για την αμοιβή? Πώς θα υπολογισθεί? Συνυπογράφει και ο Αρχαιολόγος? Υπάρχει ακόμα πιθανότητα, εφόσον ανακαλυφθεί (η χαμένη Ατλαντίδα που δεν πιστεύω) κάτι, να χρειαστεί να γίνουν χαράξεις τομών, αποτύπωση πετρών-ευρημάτων κ.α. Αυτά πως πληρώνονται? Με τιμολόγιο? Οι περισσότερες Εφορίες Αρχαιοτήτων γνωρίζω ότι δεν πληρώνουν. Ακόμα οι περισσότεροι ιδιοκτήτες μόλις πάρουν μυρωδιά τι γίνεται παίρνουν τα όπλα γιατί οι αρχαιολογικοί χώροι απαλλοτριώνονται με 8 ευρώ το μέτρο. Ειδικά εκεί που είναι φιλέτο δεν νομίζω ότι θα είναι και πολύ φιλικός. Ποια η θέση μου σαν μηχανικός? Η αποτύπωση θα γίνει παρουσία Αρχαιολόγου αλλά δεν θέλω να βρεθώ χρεωμένος από τη υπηρεσία και με μια μήνυση καπέλο από τον ιδιοκτήτη.
-
Καταρχήν θέλω να ζητήσω συγνώμη για την ταραχή που προκάλεσα. Όλες οι απόψεις είναι χρήσημες αλλά μην χάνουμε το νόημα και κυρίως το θέμα. Τα στάδια που περιέγραψε ο geokasto είναι μια αρχή στη λύση του προβλήματός μου. Στο 1ο και στο 3ο η μεθοδολογία είναι τυφλοσούρτης. Τί γίνεται όμως με την επιλογή της θέσης? Η μελέτη του δρόμου έχει τον άξονα του τεχνικού σε ένα αντίστοιχο άξονα μιας διατομής. Οπότε τι είναι σωστό? Να βάλω το τεχνικό επάνω σε μια υψομετρική οριζοντιγραφία και να το στρέψω μέχρις ότου έχω την επιθυμητή γωνία? Όταν γίνει αυτό έχω το εξής πρόβλημα. Η φυσική ροή του νερού στο υφιστάμενο έδαφος δημιουργεί μαιανδρισμούς. Αυτό σημαίνει ότι το τεχνικό εισόδου (πτερυγότοιχοι) πρέπει να είναι κάθετα στη ροή. Πράγμα εύκολο. Με το τεχνικό εξόδου τί γίνεται? Αναγκαστικά θα πρέπει να διώχνει το νερό προς άλλη κατεύθηνση απο την αρχική. Αυτό γιατί αν ορίσουμε τρία σημεία (είσοδος, άξονας, έξοδος τεχνικού) που αναγκαστικά είναι συνευθειακά τότε ο άξονας του τενικού συμπίπτει με τον άξονα της εκάστοτε διατομής, η είσοδος με την φυσική ροή του ρέματος, αλλά λόγω του μαιανδρισμού η έξοδος δεν ακολουθεί την φυσική ροή. Είναι δηλαδή σαν να στρίβει το ρέμα σε εκείνο το σημείο. Μιά λύση είναι να μην συμπίπτει ο άξονας του τεχνικού με τον άξονα της διατομής αλλά να συμπίπτουν είσδος και έξοδος με τη φυσικη ροή. (Το έχει ήδη απορρίψει η υπηρεσία με το πρόσχημα ότι είναι Μετακίνηση του τεχνικού) Τί είναι σωστό λοιπόν? Ακόμα η λοξότητα του τεχνικόυ δημιουργεί το εξής πρόβλημα. Η κατα μήκος κλίση των πτερυγότοιχων πρέπει να είναι τέτεια ώστε να συγκρατεί το επίχωμα. Πώς μπορεί να υπλογισθεί ώστε να μην υπερχειλίζει το επίχωμα και να μήν χρειάζεται όπως σε όλα τα τεχνικά στην Ελλάδα αφού κατασκευαστούν να συμπληρωθούν με μπετό αργότερα?
-
Τροποποίηση-νομιμοποίηση λήξασας άδειας μη αποπερατωμένου
Lalis replied to Dimis's θέμα in Άδειες-Διαδικασίες
Κατ αρχήν ευχαριστώ για την βοήθεια, είναι πολύτιμη. Για την αναθεώρηση της άδειας τί χρειάζεται απο την πολεοδομία? Υπάρχει η περίπτωση να μην αλλάζει ο χώρος στάθμευσης? Κι άν ναι μόνο σε η/υ?