Περασα απο το σημειο 5 λεπτα μετα απο το συμβαν,παρατηρησα οτι ενω ειχε καλης ποιοτητας σκαλωσιας βαρεως τυπου 3 χιλιοστων παχος σωληνα ειχε μαζι και μια σκαλωσια που δεν εκανε ουτε για χαμηλη εικοσαρα πλακα, με παχος σωληνας το πολυ 1,5 χιλιοστο(τσιγκος).Παραυτα δεν ειμαι σιγουρος οτι οφειλετε μονο σε αυτο.
Προσωπικα πιστευω οτι αν ειχαν μπει σε διαδικασια να τη δεσουν με συνδεσμους και σωληνες οριζοντια και μποτιλιαραν απανω στις κολωνες η σκαλωσια δεν πηγαινε πουθενα αλλα αυτο συνηθηζεται στις γεφυρες οπως και η μελετη σκαλωσιας οπου εκει μαλλον κατι δεν εκανε καλα ο μαστορας.
Υπαρχει και η περιπτωση να μην δουλεψε ψ που περνει παραληλα 2 ταμπανια Η και να του εκανε παγιδα το ξυλο.Επισης μου εκανε εντυπωση πως δεν κρατησαν τα σιδερα.
Τελος ειναι κριμα να βλεπεις εργολαβο με πολυ καλα εργαλεια με μεταλοτυπο που βγαζει ακριβειες διπλο ταμπανιαρισμα Η (Οτι καλυτερο στο πετσωμα πλακας)να παθαινει τετοια ζημια.Επιβλεψη εκγρηγορση ασφαλεια.....