Μετάβαση στο περιεχόμενο

nikolaos.

Members
  • Περιεχόμενα

    8
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    ΑΘΗΝΑ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Μηχανολόγος Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

nikolaos.'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Καταρχάς σε ένα έργο κατ΄ αποκοπή υπάρχουν ομάδες εργασιών στις οποίες αντιστοιχούν συγκεκριμένα ποσά επί του προυπολογισμού ενώ η κάθε ομάδα αναλύεται περαιτέρω μέσω ποσοστών κωδικών αναθεώρησης. Για παράδειγμα εάν έχω 1.000.000,00 προυπολογισμό για την ομάδα σκυροδέματα σε ένα έργο θα υπάρχουν πχ 40% του αντίστοιχου κωδικού αναθεώρησης για C30/37 , 30% του αντίστοιχου κωδικού αναθεώρησης για οπλισμό, 10% του αντίστοιχου κωδικού για μπετόν καθαριότητας και 10% για αντίστοιχο κωδικό πρόχυτα κράσπεδα /(τυχαία τα ποσοστά στο παράδειγμα) Επομένως θα πρέπει πριν την εκκίνηση των εργασιών να γίνει μία κατά το δυνατόν ακριβέστερη προμέτρηση προκειμένου με την πρόοδο των εργασιών να μπορεί να πιστοποιείται το ανάλογο ποσοστό εκτέλεσης μιας συγκεκριμένης εργασίας ή ομάδας εργασιών.
  2. Δεν είμαι σίγουρος ότι μπορείτε να ζητήσετε αναθεώρηση για έργο που δημοπρατήθηκε μετά την έκδοση των συντελεστών. Οι αναθεωρήσεις αυτές αναφέρεται ότι ισχύουν για τα εν εξελίξει έργα ανεξαρτήτως του χρόνου δημοπράτησης δηλαδή για έργα που είχαν ήδη δημοπρατηθεί.
  3. Σε υφιστάμενη οικοδομή με ημιυπόγειο χώρο (χαρακτηρισμένος βοηθητικός) που πληροί τις προυποθέσεις κύριας χρήσης (ύψος, φωτισμός, αερισμός κλπ) μπορεί με τη βεβαίωση από την πολεοδομία να αδειοδοτηθεί ως εργαστήριο πυροσβεστήρων από τη Νομαρχία? Σχετικά με την παρ. 7 της εγκ.19 που αναφέρει για περιοχές όπου δεν επιτρέπεται λειτουργία καταστήματος σε υπόγεια, από που μπορώ να πάρω πληροφορίες σχετικές για την περιοχή του Πειραιά?
  4. Σε υφιστάμενη οικοδομή με ημιυπόγειο χώρο (χαρακτηρισμένος βοηθητικός) που πληροί τις προυποθέσεις κύριας χρήσης (ύψος, φωτισμός, αερισμός κλπ) μπορεί με τη βεβαίωση από την πολεοδομία να αδειοδοτηθεί ως εργαστήριο πυροσβεστήρων από τη Νομαρχία? Σχετικά με την παρ. 7 της εγκ.19 που αναφέρει για περιοχές όπου δεν επιτρέπεται λειτουργία καταστήματος σε υπόγεια, από που μπορώ να πάρω πληροφορίες σχετικές για την περιοχή του Πειραιά?
  5. Σε όροφο οικοδομής (άδεια 2004) με δύο διαμερίσματα , αυτά αγοράζονται το 2005 από ιδιώτη ο οποίος ζητά την ενοποίηση αυτών και ακολουθεί τροποποίηση του συμβολαίου στο οποίο πλέον εμφανίζεται ένα ενιαίο διαμέρισμα. Ο ιδιώτης σήμερα απευθύνεται σε μηχανικό για την τακτοποίηση των ημιυπαίθριων χώρων. Ο μηχανικός αναφέρει ότι στα κατατεθημένα σχέδια στην πολεοδομία υπάρχουν 2 διαμερίσματα δηλαδή δεν έχει γίνει τροποποίηση των αρχικών σχεδίων. Κατά τη γνώμη σας ποια θα πρέπει να είναι η αντιμετώπιση του παραπάνω προβλήματος όσο αφορά το κόστος της τροποποίησης καθώς και με ποια σειρά θα πρέπει να αντιμετωπιστεί (πρώτα η τροποποίηση και μετά η τακτοποίηση των ημιυπαίθριων ή το αντίστροφο)?
  6. Το πιθανότερο είναι να υπάρχει αναφορά στο καταστατικό τής πολυκατοικίας που να αναφέρεται σε ομοιομορφία εξωτερικής όψης του κτιρίου .
  7. Στα πλαίσια αντίστοιχης εργασίας συμφοιτητή μου στα ΤΕΙ Σερρών που είχε αναλάβει ίδια εργασία του είχα κάνει τη μελέτη (υπολογισμός ιστού,πλάκα έδρασης, κοχλίες ) εφαρμόζοντας απλούς τύπους που εφαρμόζαμε σε αντίστοιχες εργασίες της Σχολής. Δυστηχώς δεν θυμάμαι ποιούς ακριβώς είχα χρησιμοποιήσει μια και έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε και έκτοτε δεν έχω χρησιμοποιήσει. Στην μελέτη που προανέφερα ο ιστός τοποθετήθηκε τελικά στην ταράτσα του κτιρίου με πρόβλεψη για να μπορεί ο πυλώνας να κατέβει ώστε να μπορούν να συντηρούνται τα όργανα με ασφάλεια. Η λύση που είχαμε δώσει ήταν μεντεσέδες στην μία πλευρά του ιστού και εφαρμογή από την άλλη πλευρά σε κατάλληλο ύψος συρματοσχοίνων κατάλληλης διαμέτρου. Η κάθοδος του ιστού γινόταν από μηχανισμό τύπου ανάσυρσης σκαφών με συρματόσχοινο το οποίο κατά την κάθοδο ξετυλιγόταν.
  8. Για συνεχείς φορτίσεις-εκφορτίσεις υπάρχουν στο εμπόριο ειδικού τύπου μπαταρίες οι οποίες χρησιμοποιούνται σε ανυψωτικά μηχανήματα, περονοφόρα, κλπ βαρέως τύπου μηχανήματα, με μεγάλες απαιτήσεις αυτονομίας.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.