Μετάβαση στο περιεχόμενο

athka

Members
  • Περιεχόμενα

    66
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ.Μηχ/ος Παραγωγής και Δ/σης

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

athka's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

2

Φήμη στην κοινότητα

  1. Όχι δεν μου βγάζει την επιλογή! Μόνο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ και έχω ξεκινήσει από ΤΣΜΕΔΕ το 2009. Ευχαριστώ για το input, πιθανότατα κάτι τέτοιο είναι, θα προσπαθήσω να βγάλω άκρη.
  2. Καλησπέρα, προσπάθω να την κάνω online... Μου βγάζει σφάλμα "δεν βρέθηκε ασφαλιστική ικανότητα στον τέως φορέα που έχει επιλεχθεί". Βέβαια δεν μου δίνει δυνατότητα επιλογής φορέα, εμφανίζει μόνο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.
  3. Καλησπέρα σας, γνωρίζετε αν έχουμε κάποια ιδιαίτερη διαδικασία ή απαίτηση για την αναγνώριση της αναρρωτικής και την χορήγηση του επδόματος ασθενείας από τον ΕΦΚΑ; Είχα μία εβδομάδα αναρρωτική αυτόν τον μήνα και μέσω του online συστήματος ηλεκτρονικής αίτησης του ΕΦΚΑ, αντιμετωπίζω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα που αναφέρει η AndrNoe παραπάνω. Σε επικοινωνία με το τοπικό ΙΚΑ, μου επιβεβιαώνουν ότι τα στοιχεία μου είναι εντάξει, έχω ασφαλιστική ικανότητα, δεν υπάρχει εκκρεμότητα οφειλών και δεν μπορούν να βρουν τι φταίει... Είχα μία παλαιότερη έναρξη που τώρα είναι σε αδράνεια, μου είπαν όμως ότι φαίνομαι ως μισθωτός και δεν επηρεάζει αυτό. Αν γνωρίζετε κάτι... Ευχαριστώ.
  4. Το θέμα είναι πως η εγκύκλιος 27, που περιλαμβάνει και αριθμητικά παραδείγματα, αναφέρεται συνεχώς μόνο στον κλάδο κύριας σύνταξης και ναι, όσον αφορά αυτόν τον κλάδο, η νομοθεσία και η εγκύκλιος είναι ξεκάθαρες - δεν θα εφαρμοστεί ελάχιστο για όσους είναι μισθωτοί πλήρους απασχόλησης και παράλληλα αυτό-απασχολούμενοι. Με τους άλλους κλάδους όμως τι γίνεται (επικουρικό, εφάπαξ, υγείας); Τα 10 € του ΟΑΕΔ είμαι σίγουρος πως θα μας τα φορτώσουν. chrisgrigo, δεν είναι μόνο τα δικά σου που δεν μπορούν να υπολογίσουν ακόμη. Μετά από τηλεφωνήματα στον ΕΦΚΑ και ερωτήματα στο τοπικό επαρχιακό ΤΣΜΕΔΕ, αυτό που τελικά μου είπαν είναι πως περιμένουν η περίπτωση αυτή να "λυθεί" με την επικείμενη εκκαθάριση εισφορών βάσει εισοδημάτων 2016 που λέγεται πως θα γίνει εντός του μήνα.
  5. Δεν νομίζω ότι το θέμα είναι να κλείσει. Για τα ρεύματα που εξετάζουμε ούτε το ηλεκτρόδιο μπορούμε να το θεωρήσουμε σαν μία σταθερή αντίσταση, ούτε το σασί σαν έναν καλής ποιότητας αγωγό με σταθερό δυναμικό σε όλο του το μήκος. Πιστεύω ότι το φαινόμενο προέρχεται από την χωρητική δράση της μπαταρίας. Αν σύνδεες τον αρνητικό πόλο ενός ηλεκτρολυτικού πυκνωτή σε μία μεταβαλλόμενη τάση, έχοντας παράλληλα τον θετικό στον αέρα, δεν θα συνέβαινε απολύτως τίποτα. Όμως ο θετικός πόλος μιας μπαταρίας πρέπει να βρίσκεται 12 V πάνω από τον αρνητικό. Αν το δυναμικό στον αρνητικό πόλο κυμαίνεται πρέπει να υπάρχει και η αντίστοιχη μεταβολή στον θετικό ώστε η διαφορά να είναι σταθερή. Αυτό δημιουργεί ρεύμα μέσα στην μπαταρία.
  6. Καλησπέρα, ναι δικαιούσαι εφόσον υπάρχει κάποιο πρόγραμμα στο οποίο να μπορείς να ενταχθείς. Αυτά που αναφέρεις είναι περσινά και παλαιότερα, όμως περιμένουμε ένα νέο, το οποίο λογικά θα σε καλύπτει, μέσα στο φθινόπωρο Έχει ανακοινωθεί από την άνοιξη και απ' ότι καταλαβαίνω θα ανοίξει κ αυτό με την δόση μας... edit: Πρόσεξα ότι έχεις ήδη ξεκινήσει εργασίες. Σου συνιστώ άμεσα να απευθυνθείς σε γραφείο που ασχολείται με αυτά για να μην χάσεις το πρόγραμμα λόγω καμιάς γραφειοκρατικής λεπτομέρειας.
  7. Οι περισσότεροι παίρνουν τα περιστρεφόμενα για ομορφιά κυρίως, αν κ αλήθεια είναι πως τώρα που κοιτούσα σόμπες όντως πέτυχα μια εταιρεία που συνιστούσε συγκεκριμένα περιστρεφόμενα κατά την εγκατάσταση. Όλα αυτά όμως έχουν να κάνουν με το αν τραβάει η καμινάδα, αν δεν είχες πρόβλημα βάλε ότι σου αρέσει.
  8. Το σώμα της ηλεκτροκόλλησης και ο αρνητικός πόλος της μπαταρίας είναι συνδεδεμένα μέσω του σασί και βρίσκονται σε δυναμικό 0. Όμως η ηλεκτροσυγκόλληση δίνει τάση AC, συνεπώς κατά την ημιπερίοδο που το ηλεκτρόδιο έχει αρνητική τάση θα έχουμε ρεύμα από την δαγκάνα της ηλεκτροκόλλησης και από τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας προς το ηλεκτρόδιο, επειδή όπως είπαμε αυτά βρίσκονται σε δυναμικό 0 και το ηλεκτρόδιο βρίσκεται σε αρνητικό δυναμικό τάξης ~ -30V. Το συνολικό αυτό ρεύμα είναι όσο είναι ρυθμισμένη η συσκευή (αν θυμάμαι καλά 70Α), το πόσο προέρχεται από τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας έχει να κάνει με τις εσωτερικές αντιστάσεις της μπαταρίας και της συσκευής ηλεκτροκόλλησης. Εν πάσει περιπτώσει η μπαταρία προμηθεύει κάποιες 10άδες A και το ρεύμα αυτό έχει αντίστροφη φορά καθώς φεύγει από τον αρνητικό πόλο. Εσωτερικά στην μπαταρία πηγαίνει από τον θετικό πόλο προς τον αρνητικό σαν να ήταν ρεύμα φόρτισης - παρόλο που η μπαταρία προμηθεύει ενέργεια, ενώ σε κανονική σύνδεση εσωτερικά στην μπαταρία το ρεύμα θα ήταν από τον αρνητικό προς τον θετικό της πόλο. Τώρα οι μπαταρίες έχουν συγκεκριμένο όριο στο αντίστροφο ρεύμα που μπορούν να δεχτούν, το γνωστό όριο ρεύματος φόρτισης. Επειδή εν προκειμένω το ρεύμα είναι μεγαλύτερο οι μπαταρίες υπερθερμάνθηκαν και έσκασαν, όπως θα έσκαγε και ένας ηλεκτρολυτικός πυκνωτής αν είχε συνδεθεί αντίστροφα, ακόμη κ με ρεύμα πολύ μικρότερο από της προδιαγραφής λειτουργίας του. Γι αυτό υπάρχει τεχνική οδηγία να αποσυνδέονται οι μπαταρίες πριν χρησιμοποιηθεί ηλεκτροκόλληση στο όχημα. Δεν είμαι πολύ καλός στην χημεία, αλλά οι πυκνοί λευκοί ατμοί ίσως να ήταν και οξείδιο του μολύβδου;; Επίσης, επειδή αναφέρθηκε αρκετά ποστ πριν κάτι για επισκευή πόλων με χρήση καμινέτου, μία άλλη πολύ βασική οδηγία που θα βρείτε σε οποιοδήποτε εγχειρίδιο που έχει να κάνει με μπαταρίες, ακόμη και απλές AA, είναι να μην χρησιμοποιείται κανενός είδους πηγή θερμότητας όχι μόνο γενικά στην μπαταρία αλλά και ειδικά επί των πόλων αυτής. Δεν κατέχω τις λεπτομέρειες του γιατί, αλλά επειδή η απαγόρευση αφορά κάθε πηγή θερμότητας συμπεριλαμβανομένων πχ. κολλητηριών και όχι αποκλειστικά την χρήση φλόγας, υποθέτω ότι έχει να κάνει με υπερθέρμανση του ηλεκτρολύτη.
  9. Μας δείχνει στο σχήμα από που τροφοδοτείται ο λέβητας. Στα προηγούμενα υποθέτω ότι υπάρχει λέβητας για ζεστό νερό λόγω του ότι είναι ξενοδοχείο. Αυτό κάλλιστα μπορεί να μην ισχύει κ να χρησιμοποιείται ηλεκτρικό, αλλά και σε αυτήν την περίπτωση για την ερώτηση του stefan δεν αλλάζει κάτι.
  10. Αυτό κάνουν όταν η βάνα τους είναι ανοικτή. Όταν όμως το νερό τους γίνει χλιαρό, κλείνεις την βάνα και ανάβεις τον καυστήρα. Τότε λοιπόν είναι καλύτερα να θερμαίνεις νερό χλιαρό, προθερμασμένο από τους ηλιακούς, παρά κρύο, απευθείας από το δίκτυο. edit: Συνάδελφε, νόμιζα πως απάντησε ο stefa. Το νόημα της διάταξης του σχήματος είναι πως όταν το απόγευμα-βραδάκι, το νερό των ηλιακών λόγω της κατανάλωσης βρίσκεται σε χαμηλότερη από την επιθυμητή θερμοκρασία, απαιτείται λιγότερη ενέργεια για να θερμάνουμε το χλιαρό αυτό νερό στην επιθυμητή θερμοκρασία απ' όση θα απαιτούνταν αν χρησιμοποιούσαμε απ' ευθείας νερό δικτύου.
  11. Ναι και πολύ καλά έκαναν. Έτσι το νερό προθερμαίνεται απ' τον ήλιο και ο καυστήρας χρειάζεται να δουλέψει λιγότερο. Θα σου πρότεινα να φωνάξεις τον υδραυλικό και να του ζητήσεις να αλλάξει τις 3 πάνω βάνες με μία χειροκίνητη τρίοδη. Έτσι κ εσύ θα καταλαβαίνεις καλύτερα τι κάνεις και δεν θα έχεις αυτό το φαινόμενο: Επίσης σε ένα τέτοιο σύστημα θα ήθελα πολύ καλά μονωμένους όσους από τους σωλήνες που συνδέουν τα ηλιακά είναι εκτεθειμένοι στον αέρα. Βέβαια εγώ βρίσκομαι στη βόρεια Ελλάδα.
  12. Για που είναι; Σε αρκετές περιπτώσεις οι υπηρεσίες δίνουν υποδείγματα - ακριβώς επειδή θέλουν να συμπεριλαμβάνονται συγκεκριμένα στοιχεία στην μελέτη. Δικαίωμα υπογραφής γενικά έχεις, αν όμως η συγκεκριμένη οικονομοτεχνική μελέτη προκύπτει από απαίτηση συγκεκριμένου νόμου, πρώτα τσέκαρέ τον. Βέβαια θα πρέπει να έχεις δηλώσει τον αντίστοιχο ΚΑΔ στην εφορία για να κόψεις απόδειξη.
  13. Η γέφυρα Η είναι για να ελέγξει την φορά περιστροφής του κινητήρα. Αν θες να ελέγξεις τον ρυθμό περιστροφής θα χρειαστείς κάποια διάταξη υποβιβασμού τάσης. Η διάταξη Step-Down θα δούλευε, αλλά η ευκολότερη και συνήθης τεχνική σε εφαρμογές με ελεγκτή είναι η διαμόρφωση εύρους παλμού (PWM). Βασικά ανοιγοκλέινεις τους διακόπτες που ελέγχουν τον κινητήρα ώστε να επιτύχεις τον ρυθμό περιστροφής που θες. Δεν χρειάζεται να αλλάξεις κάτι στο ηλεκτρικό κύκλωμα, η γέφυρα αρκεί. Στο πρόγραμμα είναι η διαφορά.
  14. Βλέπω ότι έχεις 83 mA διαθέσιμα για το καθένα. Δεν αποκλείεται να μην αρκούν. Θα πρέπει να δεις το datasheet του contactor ώστε να ξέρεις πόσο ρεύμα χρειάζονται. Άλλη πιθανότητα είναι να μην επαρκεί ο αερισμός του μετασχηματιστή. Βασικά, τι ελέγχεις;
  15. Η μηχανική ισχύς που αποδίδει το σύστημα κινητήρας-έλικα στον αέρα ισούται με την κινητική ενέργεια που κερδίζει ο αέρας, που με την σειρά της είναι: 0,5 * m' * uave2 Από την αρχή διατήρησης της ορμής έχεις, αρχική ορμή (=0) + ώθηση = τελική ορμή = m' * uave Τώρα, για την μέση ταχύτητα του ρευστού υπάρχει ένας τύπος που έχει να κάνει με την ταχύτητα περιστροφής και τον οποίο θα πρέπει να βρεις...
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.