Γεια σας. Ήθελα να ρωτήσω μήπως και γνωρίζει κάποιος συνάδελφος πώς γίνεται μια συμφωνία βραχυχρόνιας μίσθωσης εκτός ιδιωτικής πλατφόρμας μίσθωσης. Πιο συγκεκριμένα: Ένας κύριος, δεν μπορεί πια να διαχειριστεί τα έξι ενοικιαζόμενα δωμάτιά του. Για αυτά είχε βγει άδεια ανέγερσης οικοδομής κατοικίας, όπου στη συνέχεια τα δήλωσε στον ΕΟΤ, έκανε επαγγελματικό το ρεύμα και τα λειτουργούσε. Τώρα τα επανέφερε όλα στην αρχική κατάσταση, δηλαδή, παρέδωσε το σήμα στον ΕΟΤ, άλλαξε το επαγγελματικό σε οικιακο ρεύμα και έχει ξανά μια διώροφη μονοκατοικία (όπως βγήκε και στην άδεια) που τυγχάνει να έχει διαμορφωθεί σε 3 διαμερίσματα στο ισόγειο και 3 στον 1ο χωρίς σύσταση οριζοντίου. Οπότε τώρα μέσα στα νόμια πλαίσια πάντα, εάν θέλει να νοικιάσει μέρος του κτιρίου, δηλαδή ένα διαμέρισμα, από όσα διάβασα μπαίνει στο Μητρώο Ακινήτων Βραχυχρόνιας Διαμονής όπου εκεί δηλώνει την ιδιοκτησία και κρατά ημερολόγιο. Από εκεί και πέρα δεν ξέρω, πρέπει να γίνει ιδιωτικό συμφωνητικό μεταξύ ιδιοκτήτη και ενοικιαστή. Αυτό γίνεται και στο gov.gr ; Γίνεται χειρόγραφα; Θέλει άλλου είδους συμφωνητικό που πρέπει να καταχωριστεί αλλού στην εφορία; Μετά ο ιδιοκτήτης πρέπει να έχει POS ή μπορεί να γίνει κατάθεση σε τράπεζα ή με μετρητά; Θεωρείται ελεύθερος εππαγγελματίας;