Μετάβαση στο περιεχόμενο

Α.ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ

Members
  • Περιεχόμενα

    44
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

2 Ακόλουθοι

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Τοποθεσία
    Λεωνίδιο
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Πολιτικός Μηχανικός Τ.Ε.Ι.

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Α.ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

4

Φήμη στην κοινότητα

  1. https://www.b2green.gr/el/post/55641/stochos-tou-ypen-i-energopoiisi-tou-pliroforiakou-tou-exoikonomo-ii-entos-tis-imeras
  2. Παράταση 40 ημερών στη διαδικασία ανάρτησης των δασικών χαρτών δίνει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Η παράταση θα περιλαμβάνεται σε τροπολογία που θα κατατεθεί σε σχέδιο νόμου του υπ. Eσωτερικών που συζητείται αυτές τις μέρες στη βουλή. Υπενθυμίζεται ότι έχει δοθεί ήδη μια προθεσμία στη διαδικασία ανάρτησης η οποία θα έληγε κανονικά μεθαύριο Πέμπτη. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Περιβάλλοντος, «η παράταση σκοπεύει να δώσει επαρκή χρόνο σε όλους τους ενδιαφερόμενους ώστε να εξαντλήσουν εντός του Αυγούστου και μέχρι τις 7 Σεπτεμβρίου, όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποφευχθεί ο μεγάλος συνωστισμός που υπάρχει στις αρμόδιες υπηρεσίες, λόγω της μεγάλης προσέλευσης του κοινού. Πηγή: http://www.kathimeri...dasikoys-xartes Click here to view the είδηση
  3. Παράταση 40 ημερών στη διαδικασία ανάρτησης των δασικών χαρτών δίνει το υπουργείο Περιβάλλοντος. Η παράταση θα περιλαμβάνεται σε τροπολογία που θα κατατεθεί σε σχέδιο νόμου του υπ. Eσωτερικών που συζητείται αυτές τις μέρες στη βουλή. Υπενθυμίζεται ότι έχει δοθεί ήδη μια προθεσμία στη διαδικασία ανάρτησης η οποία θα έληγε κανονικά μεθαύριο Πέμπτη. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Περιβάλλοντος, «η παράταση σκοπεύει να δώσει επαρκή χρόνο σε όλους τους ενδιαφερόμενους ώστε να εξαντλήσουν εντός του Αυγούστου και μέχρι τις 7 Σεπτεμβρίου, όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να αποφευχθεί ο μεγάλος συνωστισμός που υπάρχει στις αρμόδιες υπηρεσίες, λόγω της μεγάλης προσέλευσης του κοινού. Πηγή: http://www.kathimerini.gr/919906/article/epikairothta/ellada/paratash-40-meres-stoys-dasikoys-xartes
  4. Πάντως λες και δεν είχαμε άλλη δουλειά όλοι απίκο είμαστε βραδιάτικα
  5. Συνάδελφε λογικά θα σου ζητήσουν υπογραφή της μελέτης από αρχιτέκτονα ή έστω συνυπογραφή. Ακόμα και να μην έχει θέμα η πολεοδομία θα έχει το Σ.Α. (πρώην Ε.Π.Α.Ε.)
  6. Με τον νέο νόμο για τη νομιμοποίηση αυθαιρέτων να βρίσκεται ακόμη σε δημόσια διαβούλευση (έως τις 10 Οκτωβρίου), οι υπηρεσίες του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας αποφάσισαν να δώσουν παράταση στον ισχύοντα νόμο 4178/2013. Η προθεσμία υπαγωγής αυθαιρέτων για νομιμοποίηση στον 4178 λήγει στις 8 Οκτωβρίου. Όπως επεσήμαναν στο «Βήμα» στελέχη του υπουργείου, υπολογίζεται ότι χρειάζεται περίπου ένα δίμηνο έως ότου ολοκληρωθεί η διαβούλευση, εξεταστούν τα σχόλια και οι παρατηρήσεις που έχουν γίνει από φορείς και πολίτες και ενσωματωθούν οι όποιες αλλαγές μπορεί να προκύψουν στο τελικό κείμενο του νομοσχεδίου, το οποίο θα εισαχθεί στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση. Είναι αξιοσημείωτο ότι το ενδιαφέρον για τις νέες ρυθμίσεις είναι μεγάλο καθώς, έως σήμερα, έχουν υποβληθεί 1.789 σχόλια επί της διαβούλευσης. Τις περισσότερες παρατηρήσεις συγκεντρώνει το άρθρο 64 (179 σχόλια), το οποίο επεκτείνει την απαίτηση επισύναψης βεβαίωσης μηχανικού σε όλες τις μεταβιβάσεις ή στη σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων χωρίς κτίσμα. Μπουλντόζες στα τελεσιδίκως αυθαίρετα Όσον αφορά τα αυθαίρετα κτίσματα τα οποία έχουν κριθεί με αμετάκλητη δικαστική απόφαση ως κατεδαφιστέα, νέα απόφαση Διοικητικού Εφετείου έκρινε πρόσφατα ότι αποτελεί υποχρέωση του κράτους η άμεση κατεδάφισή τους. Διαφορετικά, το Δημόσιο θα κληθεί να αποζημιώσει τους πολίτες που έχουν θιγεί από την παραβατική συμπεριφορά των αυθαιρετούχων. Πάντως, ελάχιστες κατεδαφίσεις αυθαιρέτων έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, και αυτές για το θεαθήναι. Μάλιστα, δεν είναι λίγα τα παραδείγματα που βουλευτές και υπουργοί μπήκαν μπροστά στις μπουλντόζες για να προστατέψουν τις περιουσίες των ψηφοφόρων τους. Δεν πάει ούτε ένας χρόνος από τότε που ο υπουργός Εσωτερικών κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής, μετά τις πιέσεις βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, είχε αποστείλει έγγραφο στην Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής ζητώντας να αναβάλλει προσωρινά κατεδαφίσεις αυθαιρέτων που είχαν τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις κατεδάφισης. Περισσότερα στο http://www.tovima.gr...cle/?aid=832953 Click here to view the είδηση
  7. Με τον νέο νόμο για τη νομιμοποίηση αυθαιρέτων να βρίσκεται ακόμη σε δημόσια διαβούλευση (έως τις 10 Οκτωβρίου), οι υπηρεσίες του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας αποφάσισαν να δώσουν παράταση στον ισχύοντα νόμο 4178/2013. Η προθεσμία υπαγωγής αυθαιρέτων για νομιμοποίηση στον 4178 λήγει στις 8 Οκτωβρίου. Όπως επεσήμαναν στο «Βήμα» στελέχη του υπουργείου, υπολογίζεται ότι χρειάζεται περίπου ένα δίμηνο έως ότου ολοκληρωθεί η διαβούλευση, εξεταστούν τα σχόλια και οι παρατηρήσεις που έχουν γίνει από φορείς και πολίτες και ενσωματωθούν οι όποιες αλλαγές μπορεί να προκύψουν στο τελικό κείμενο του νομοσχεδίου, το οποίο θα εισαχθεί στη Βουλή για συζήτηση και ψήφιση. Είναι αξιοσημείωτο ότι το ενδιαφέρον για τις νέες ρυθμίσεις είναι μεγάλο καθώς, έως σήμερα, έχουν υποβληθεί 1.789 σχόλια επί της διαβούλευσης. Τις περισσότερες παρατηρήσεις συγκεντρώνει το άρθρο 64 (179 σχόλια), το οποίο επεκτείνει την απαίτηση επισύναψης βεβαίωσης μηχανικού σε όλες τις μεταβιβάσεις ή στη σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο συμπεριλαμβανομένων των ακινήτων χωρίς κτίσμα. Μπουλντόζες στα τελεσιδίκως αυθαίρετα Όσον αφορά τα αυθαίρετα κτίσματα τα οποία έχουν κριθεί με αμετάκλητη δικαστική απόφαση ως κατεδαφιστέα, νέα απόφαση Διοικητικού Εφετείου έκρινε πρόσφατα ότι αποτελεί υποχρέωση του κράτους η άμεση κατεδάφισή τους. Διαφορετικά, το Δημόσιο θα κληθεί να αποζημιώσει τους πολίτες που έχουν θιγεί από την παραβατική συμπεριφορά των αυθαιρετούχων. Πάντως, ελάχιστες κατεδαφίσεις αυθαιρέτων έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, και αυτές για το θεαθήναι. Μάλιστα, δεν είναι λίγα τα παραδείγματα που βουλευτές και υπουργοί μπήκαν μπροστά στις μπουλντόζες για να προστατέψουν τις περιουσίες των ψηφοφόρων τους. Δεν πάει ούτε ένας χρόνος από τότε που ο υπουργός Εσωτερικών κ. Παναγιώτης Κουρουμπλής, μετά τις πιέσεις βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, είχε αποστείλει έγγραφο στην Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής ζητώντας να αναβάλλει προσωρινά κατεδαφίσεις αυθαιρέτων που είχαν τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις κατεδάφισης. Περισσότερα στο http://www.tovima.gr/society/article/?aid=832953
  8. Συνάδελφε ο οικισμός όταν βγήκε η αρχική Ο.Α. ήταν παραδοσιακός ή απλά ήταν υποχρεωτική η στέγη; Γιατί σε περίπτωση που ήταν παραδοσιακός ίσως υπάρχει κι άλλη λύση.
  9. Καλησπέρα συνάδελφε ένα πρακτικό προγραμματάκι είναι το dcad (δίνει διαστάσεις συντεταγμένες κ.α.) θα το βρείς στο link http://www.michanikos.gr/old/downloads.php?do=file&id=468
  10. Με συγχωρείς λάθος το κατάλαβα. Λογική ακούγεται η προτάση σου συνάδελφε αν και όλα όσα λέμε είναι υποθέσεις. Σήμερα μίλαγα στο τηλ. μ' έναν συνάδελφο που μου είπε πως κάποια στιγμή είχε βρεί κάτι σχετικό στην νομοθεσία θα το ψάξει και θα επικοινωνήσει.
  11. Ναί όντως συνάδελφε λάθος μου είναι 105. Στην παρ. 2 αναφέρει "απέναντι από τα ακραία Ο.Τ." οπότε δεν μας καλύπτει. Έχω μιλήσει με τόσες υπηρεσίες και άκρη δεν έχω βγάλει. Μ' έναν συνάδελφο που έχει δουλέψει κατά καιρούς στην περιοχή μου είπε πως παλιότερα που του έχει τύχει ακριβώς το ίδιο ένωσε τα δύο άκρα του ανοικτού Ο.Τ. όπως είπες και εσυ στο πρώτο post, θεωρώντας όμως πως εντός σχεδίου είναι όλη η έκταση εντός του Ο.Τ. και εκτός η υπόλοιπη χωρίς να θεωρεί πως η ένωση είναι και οικοδομική όταν τον ρώτησα για σχετική νομοθεσία που το υποστηρίζει μου είπε πως κάπου το είχε βρεί αλλά δεν θυμάται.. Δεν ξέρω έχω μπερδευτεί.
  12. Συνάδελφε ειλικρινά σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Θα συμφωνήσω πως η συγκεκριμένη περίπτωση έχει "στοιχεία" και από τις δύο παραγράφους αλλά ουσιαστικά η παρ. 2 αναφέρεται σε απέναντι από τα ακραία οικοδομικά τετράγωνα ιδιοκτησίες οπότε αναγκαστικά νομίζω την ξεχνάμε. Για την παρ 3 όπως αναφέρεις κ εσύ παραπάνω αφού το (ΦΕΚ 106/Δ/1994) θεωρεί την περιοχή εντός σχεδίου εμείς πως μπορούμε να την θεωρήσουμε εκτός; Εκτός κ αν ο συντάξας του εν λόγω ρυμοτομικού πέρα από τα λίγα οικοδομικά τετράγωνα που έκλεισε σε ένα τμήμα του ρυμοτομικού τα υπόλοιπα τα άφησε "εν δυνάμει" έτσι ώστε κάποια στιγμή με κάποια επέκταση να τα κλείσουν-τροποποιήσουν. Με αυτή την λογική ίσως να μπορούσαμε να επικαλεστούμε την παρ. 3 αν και μου φαίνεται τραβηγμένο. Πάντως στην πολεοδομία με όσους μηχανικούς μίλησα (6-7) μου είπαν πως αυτή η περίπτωση που έχω πέφτει στο κενό και πως δεν την καλύπτει η νομοθεσία...
  13. Συνάδελφε να επισημάνω πως όλη η περιοχή είναι περιβόλια και χωράφια, πως καμια οδός απ όσες φαίνονται στο ρυμοτομικό σχέδιο δεν έχουν διανοιχθεί και πως μπροστά από τα οικοδομικά τετράγωνα και την κεντρική οδό -που ούτε και αυτή έχει διανοιχθεί- είναι παραλία μη οριοθέτημένη. Όσον αφορά στο άρθρο 29 του ΓΟΚ ΠΑΡ 2 2. 'Οταν στα ακραία σημεία των εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων προβλέπεται η ύπαρξη δρόμου και απέναντι από τα αντίστοιχα οικοδομικά τετράγωνα προβλέπονται ρυμοτομικές γραμμές, η δόμηση των οικοπέδων που έχουν πρόσωπο στο δρόμο αυτόν γίνεται με βάση το πλάτος του, όπως προβλέπεται από το σχέδιο μέχρι την απέναντι ρυμοτομική γραμμή. Αν απέναντι από τα οικοδομικά τετράγωνα που βρίσκονται στα ακραία σημεία του ρυμοτομικού σχεδίου που έχει εγκριθεί μέχρι τη 13-3-83 προβλέπεται οικοδομική γραμμή, τα γήπεδα που έχουν πρόσωπο στη γραμμή αυτή, εφ'όσον έχουν δημιουργηθεί μέχρι τη δημοσίευση του νόμου αυτού είναι οικοδομήσιμα μόνο κατά το τμήμα τους, το οποίο έχει επιφάνεια που αντιστοιχεί στις ελάχιστες απαιτούμενες για το εμβαδόν και το πρόσωπο διαστάσεων αρτιότητας οι οποίες προβλέπονται από τις πολεοδομικές διατάξεις που ισχύουν για το απέναντι οικοδομικό τετράγωνο. Τα γήπεδα αυτά οικοδομούνται μόνο κατά το παραπάνω τμήμα τους, σύμφωνα με τους όρους δόμησης που ισχύουν για το απέναντι οικοδομικό τετράγωνο, με τον περιορισμό ότι ο συντελεστής δόμησης δεν επιτρέπεται να είναι μεγαλύτερος από τον οριζόμενο στο Αρθ-6 του Ν-1337/83, όπως ισχύει. Για τα παραπάνω τμήματα οικοπέδων, τα οποία θεωρούνται ότι ευρίσκονται εντός σχεδίου, έχουν εφαρμογή όλες οι πολεοδομικές διατάξεις που εφαρμόζονται για τις εντός σχεδίου περιοχές. Η κατάτμηση των παραπάνω γηπέδων επιτρέπεται μόνο σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για τη δόμηση σε περιοχή εκτός σχεδίου πόλης. Υπόλοιπο τμήμα των γηπέδων αυτών, πέρα από εκείνο που έχει τις παραπάνω ελάχιστες διαστάσεις αρτιότητας, οικοδομείται σύμφωνα με τις διατάξεις για τη δόμηση εκτός σχεδίου μόνο εφόσον το εμβαδόν του υπόλοιπου αυτού τμήματος καλύπτει το ελάχιστο απαιτούμενο εμβαδόν για τη δόμηση εκτός σχεδίου" (Σ.Σ Οι παρ.1 και 2 τίθενται ως αντικατεστάθησαν με την παρ.1 Αρθ-24 του Ν-2831/00 ΦΕΚ-140/A/13-6-00. ΠΑΡ 3 3. Γήπεδα σε περιοχές εκτός σχεδίου πόλης που έχουν πρόσωπο σε δρόμους, για του οποίους έχουν ήδη θεσπισθεί ειδικοί όροι δόμησης και οι οποίοι σημειώνονται στο εγκεκριμένο διάγραμμα με οικοδομική γράμμη ή με δύο γραμμές, ρυμοτομική και οικοδομική, οικοδομούνται με τους πιο πάνω ειδικούς όρους, μόνο κατά το τμήμα τους που έχει επιφάνεια ίση με την ελάχιστη επιφάνεια άρτιου οικοπέδου που προβλέπεται από τις ειδικές αυτές διατάξεις. Υπόλοιπο τυχόν τμήμα των γηπέδων αυτών, πέρα από εκείνο που έχει την παραπάνω ελάχιστη επιφάνεια αρτιότητας, οικοδομείται σύμφωνα με τις διατάξεις για τη δόμηση εκτός σχεδίου, μόνο εφόσον το εμβαδόν του υπόλοιπου αυτού τμήματος καλύπτει το ελάχιστο απαιτούμενο εμβαδόν για τη δόμηση εκτός σχεδίου. Πιστεύω πως η περίπτωσή μας δεν ταιριάζει στις παραγράφους 2 κ 3 του άρθρου 29 γιατί δεν μπορούμε να το θεωρήσουμε οτί βρίσκεται απέναντι από τα ακραία οικοδομικά τετράγωνα μιας σχεδόν όλα τα οικοδομικά τετράγωνα στο ρυμοτομικό αυτό είναι ανοικτά και δεν υπάρχουν άλλα πίσω τους οπότε ποιά θα θεωρήσουμε ακραία; Ακόμα βρίσκεται εντός ενός ανοιχτού οικοδομικού τετραγώνου και όχι απέναντι. Συνεπώς δεν είμαστε στην παρ. 2. Η παρ 3 αναφέρει ΄΄ γήπεδα που έχουν πρόσωπο σε δρόμους, για του οποίους έχουν ήδη θεσπισθεί ειδικοί όροι δόμησης και οι οποίοι σημειώνονται στο εγκεκριμένο διάγραμμα με οικοδομική γράμμη ή με δύο γραμμές, ρυμοτομική και οικοδομική, οικοδομούνται με τους πιο πάνω ειδικούς όρους΄΄ ακόμα και να θεωρούσαμε πως είναι εκτός σχεδίου (που δεν συμφωνώ) κανένας δρόμος δεν έχει διανοιχθεί. Εκτός απ αυτό βρίσκεται εντός ενός ανοιχτού οικοδομικού τετραγώνου και δεδομένου πως στο ρυμοτομικό αυτό δίνει όρους δόμησης με μια ΄΄σειρά΄΄ μόνο ανοικτά οικοδομικά τετράγωνα πώς μπορούμε να το θεωρήσουμε εκτός σχεδίου και να ΄΄πάρουμε΄΄ σαν εντός την αρτιότητα και το πρόσωπο που θέλουμε όπως αναφέρει στην παρ. 3 ; Και το υπόλοιπο θα θεωρηθεί εκτός αγνοώντας την προβλεπόμενη μη διανοιχθείσα οδό που διέρχεται στο υπόλοιπο τμήμα της ιδιοκτησίας;
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.