Μετάβαση στο περιεχόμενο

betonven

Members
  • Περιεχόμενα

    13
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Κάπου στου διαόλου το κέρατο
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

betonven's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Φήμη στην κοινότητα

Single Status Update

See all updates by betonven

  1. Σχετικά με άρθρο σου το 2010 η αλήθεια είναι ότι μου κίνησε το ενδιαφέρον αυτά που γράφεις για σχέδιο εκκένωσης και βέβαια ποιός ο λόγος εργασίας σε χώρο επικινδύνων; Tι είδους χώρος ήταν αυτός και ποιός ο λόγος εργασίας σε αυτόν;

    Όσον αφορά με βάση το ισχύον νομοθετικό σύστημα για εργασίες υπόγειας εκμετάλευσης ορυκτών, υπάρχει βάση νομοθεσίας Κανονισμός Μεταλλευτικών και Λατομικών Εργασιών μεταξύ άλλων μέτρων προβλέπει και απαίτηση για σύνταξη Σχεδίου Εκκένωσης και περιοδικά την δοκιμασία του Σχεδίου με ασκήσεις ετοιμότητας. Όσον δε αφορά την παρακολούθηση επικίνδυνων αερίων ο Κανονισμός απαιτεί την παροχή συστήματος απαγωγής επικίνδυνων αερίων που εκλύονται καθώς και την παροχή αερισμού και τη μέτρηση της ατμόσφαιρας.

     

    Τώρα όσον αφορά αυτό το project που τρέξατε θα ήθελα να μάθω περισσότερα γιατί από την περιγραφή αδυνατώ να καταλάβω! Πάντως με την πρόοδο της τεχνολογίας και φυσικά πάντα σε σχέση με το τι είναι εφικτό υπάρχουν τρόποι σκεπτόμενοι τη μεγαλύτερη ιδέα!

    Ο χώρος της αυτοματοποίησης κερδίζει συνεχώς έδαφος και η τεχνολογία βρίσκει εφαρμογή σε διάφορους κλάδους και πέραν των μεταφορών  πχ σε χώρους παραγωγής όπως στη βιομηχανία τροφίμων λόγω των πολλών πλεονεκτημάτων που προσφέρει συμπεριλαμβανομένης της ταχύτητας, μείωσης του κόστους απασχολούμενου προσωπικού κλπ.

    Η έννοια των «αυτόνομα οδηγούμενων οχημάτων» με χρήση διαφόρων μέσων και διατάξεων όπως κάμερας, αισθητήρων κλπ. είναι κάτι που απασχολεί σήμερα ιδιαίτερα πολλούς κλάδους λόγω των πολλών πλεονεκτημάτων που προσφέρει.

    Το ερώτημα είναι θα μπορούσε να βρει εφαρμογή ένα τέτοιο εγχείρημα με βάση το ισχύον θεσμικό πλαίσιο και το καθεστώς πέραν από χώρους που ο επιχειρηματίας διαβλέπει κέρδος (με μείωση προσωπικού, φυρών, αύξηση ταχύτητας παραγωγής κλπ) σε χώρους ιδιαίτερα υψηλής διακινδύνευσης που η επιχείρηση έχει αποδεδειγμένα εφαρμόσει στο μέτρον του τεχνικά εφικτού μέτρα για την αποφυγή διακινδύνευσης και αυτό αποδεικνύεται με βάση τη επίδοση της; Σε τέτοιους χώρους υψηλής διακινδύνευσης παρά τα μέτρα που εφαρμόζουν, παρακολούθησης και σχεδίων ετοιμότητας για την μείωση πιθανότητας υπάρχει ακόμα η πιθανότητα πρόκλησης ατυχημάτων.

    Σε περίπτωση εφαρμογής τέτοιων τεχνολογιών ποιες οι προκλήσεις τόσο από πλευράς μηχανημάτων πχ βλάβες με τι τρόπο μπορούν αυτές να αντιμετωπιστούν πχ με περισσότερες γραμμές άμυνας σε εξοπλισμό. Θα μπορούσε να γίνει δυνατή η πλήρης αυτοματοποίηση χωρίς τη χρήση προσωπικού, δηλαδή τα μηχανήματα και ο εξοπλισμός να αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους με τη χρήση κάμερας και αισθητηρίων ή θα πρέπει να υπάρξει κάποιο προσωπικό πέραν του προσωπικού πχ για βλάβες-συντηρήσεις για απομακρυσμένο  ασύρματο τηλεχειρισμό των μηχανημάτων με χρήση και κάμερας από εξωτερικό χώρο σε κατάλληλη εμβέλεια -όπως και σήμερα σε πολλά μηχανήματα κινητού εξοπλισμού ήδη προσφέρεται από τους κατασκευαστές. Τι κίνητρα πχ ενισχύσεων δίνονται σε σχέση με το κόστος σε τέτοιους χώρους για την εφαρμογή τους;

     

     

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.