-
Περιεχόμενα
28 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Contact Methods
-
Skype
geopas21
Profile Information
-
Φύλο
Άντρας
-
Τοποθεσία
ΝΗΣΟΣ ....
-
Επάγγελμα
Μηχανικός
-
Ειδικότητα
Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
2.152 profile views
GP's Achievements
Newbie (1/15)
0
Φήμη στην κοινότητα
-
Παράπονα από τα τμήματα υποστήριξης των εταιρειών λογισμικού
GP replied to Χ Επισκέπτης 1's θέμα in Προγράμματα Η/Υ
το λογισμικό δεν είναι κακό (πέραν της δυσκολίας του στην χρήση, το ελλιπές εγχειρίδιο χρήσης και τις αδυναμίες που παρουσιάζει) απλά στις όποιες δυσκολίες του, προστίθενται και οι ανάρμοστες συμπεριφορές των παρόχων του και τότε λες το γνωστό : «ήταν στραβό το κλήμα…» -
Παράπονα από τα τμήματα υποστήριξης των εταιρειών λογισμικού
GP replied to Χ Επισκέπτης 1's θέμα in Προγράμματα Η/Υ
για ευνόητους λόγους δεν μπορώ να το δημοσιεύω έτσι. όποιος θέλει μέσω p.m. ευχαρίστως να του πω. Pappos ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σου. θα το ψάξω (να δω το κόστος και την υποστήριξη) και θα πράξω. Ούτως ή άλλως με βλέπω, όπως ανέφερα, να μπαίνω σε νέα έξοδα. -
Παράπονα από τα τμήματα υποστήριξης των εταιρειών λογισμικού
GP replied to Χ Επισκέπτης 1's θέμα in Προγράμματα Η/Υ
Καλημέρα pappos.. λάθος δεν κάνεις καθόλου. είμαι σίγουρος γι' αυτό. και επιπλέον το "εταιρεία" θα μπορούσες να το πεις απλά και τεχνικό γραφείο …… φαντάζομαι να έχεις πάει από κει και άρα ξέρεις!!!! Τι θα έκανες εσύ στην θέση μου; Θεωρείς υπερβολική την αντίδρασή μου; Όσο για τα πέτρινα ναι όντως παρουσιάζει σφάλμα με τις εκκεντρότητες και γενικά (σύμφωνα με τα λεγόμενα τους) υπάρχει ένα θεματάκι στην εφαρμογή των ευρωκωδίκων. Για τις σιδηρές κατασκευές ίσα ίσα που (πάλι κατά την γνώμη τους) μόνο το πρόγραμμά τους απεικονίζει γραφικά τις μεταλλικές συνδέσεις σε διπλή τομή και όψη αφού τους έχει λύσει. Και εδώ υπάρχει θεματάκι, όπως παραδέχθηκε ο υπεύθυνος σε κουβέντα που αναγκαστικά προέκυψε μετά από απορία μου, στην επικοινωνία της νέας έκδοσης του λογισμικού με το αντίστοιχο κομμάτι επίλυσης των κόμβων. Το πρόγραμμα είναι καλό (αν και έχει αρκετές αδυναμίες) αλλά δεν αρκεί μόνο αυτό συνάδελφε. Ας μην συνεχίσω όμως γιατί δεν παλεύεται η κατάσταση. Η εικόνα που έδωσα παραπάνω αρκεί. Ψάχνω λύση και όποιος θέλει μπορεί να προτίνει, αν και μου φαίνεται ότι τελικά θα φύγουν αρκετά € € € € € για νέες συνεργασίες που να ανταποκρίνονται όμως στις ανάγκες του μηχανικού!!!! -
Παράπονα από τα τμήματα υποστήριξης των εταιρειών λογισμικού
GP replied to Χ Επισκέπτης 1's θέμα in Προγράμματα Η/Υ
Συνάδελφοι γεια σας. Επανέρχομαι για να μην ξεχαστεί το θέμα μιας και είναι πολύ σοβαρό, αναφέρω ότι έχω αγοράσει πρόγραμμα στατικών από το 2007 και μέχρι σήμερα το υποστηρίζω κάθε χρόνο ώστε να μην χάνω τα νέα χαρακτηριστικά του και α κ ό μ α___π α ρ α κ α λ ά ω για την ελλειπή και με άσχημο τρόπο παρεχόμενη «τεχνική υποστήριξη» την εταιρεία η οποία το μόνο που την νοιάζει είναι να μου τα πάρει (όχι ότι με ήξερε και από πριν, αλλά έτσι νιώθω). Το λέω αυτό με πλήρη επίγνωση. Αρχικά αγόρασα την βασική έκδοση και την επόμενη χρονιά τα πεπερασμένα και τα μεταλλικά δηλαδή συντήρηση πάνω από 600 € + ….. το χρόνο. Και ρωτώ: έχω δικαίωμα ή όχι να ζητήσω υποστήριξη μέχρι την τελευταία ημέρα ισχύος της συντήρησης; Και αν έχω αυτό το δικαίωμα η εταιρεία τι πρέπει να κάνει; Νομίζω ότι είναι αυτονόητη η απάντηση. Όμως έχω να πω τα εξής (μιλώντας για εμένα γιατί έτσι έχουν γίνει): 1. δεν υπολογίζουν τον μηχανικό και φέρονται σαν να τους χρωστάει συνέχεια. 2. δεν υπάρχει ποτέ χρόνος για να ακούσουν το πρόβλημα. Και αν τύχει και σε ακούσουν (βασικά ένας είναι που «πάντα» ακούει και ο «άλλος» βάζει την …….. τεχνογνωσία και το όνομα) σε προσβάλουν και σου λένε ότι έκανες λάθος. 3. όποτε στείλω απορία με e-mail είναι σίγουρο ότι δεν θα έρθει απάντηση και επομένως μετά από 2-3 μέρες παίρνω εγώ τηλέφωνο. Εδώ είναι τα ζόρικα. Πάντα κάτι ανακαλύπτω γιατί το εγχειρίδιο χρήσης (σύμφωνα με τον εξουσιοδοτημένο τεχνικό σύμβουλο/προγραμματιστή/«εγώ ξέρω εσύ δεν ξέρεις»/πάντα πολυάσχολο/…………) εγώ δεν το έχω διαβάσει καθόλου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 4. το εγχειρίδιο χρήσης δεν ανταποκρίνεται πλήρως στο πρόγραμμα (τα 2 πρώτα χρόνια τους έστειλα αρκετές δικές μου παρατηρήσεις που είχα εντοπίσει στο εγχειρίδιο χρήσης αλλά η δικαιολογία ήταν από τότε ότι κάποιος πρέπει να ασχοληθεί με αυτό και στην εταιρεία δεν υπήρχε ο χρόνος). Να πω όμως και τούτο: εφέτος, το 2011, η νέα έκδοση έχει (λένε) το εγχειρίδιο (τουλάχιστον το ένα μέρος του) ενημερωμένο. Το ίδιο μου είχαν πει και για εκείνο του 2010 (το οποίο έχω και άρα μπορώ να πω την γνώμη μου) αλλά και πάλι βρήκα κάτι. Το πρόγραμμα έχει χαρακτηριστεί ως δύσχρηστο και πολυπαραμετρικό και είναι βασικό όταν ξεκινάς την εκμάθησή του να έχεις ένα καλό οδηγό. Αλοίμονο !!! 5. το πρόγραμμα δεν στο δείχνουν αλλά αφού το αγοράσει κάποιος πρέπει να «σπάσει» τα μούτρα του και να ξεστραβωθεί να το καταλάβει (αν βέβαια δεν έχεις κάποιον που το ξέρει να σου δείξει) και μετά ααααααν (τολμήσει και) έχει καμιά απορία ας ρωτήσει (την 1η φορά τολμάς γιατί δεν ξέρεις τι σε περιμένει…, τις επόμενες αρχίζεις να το σκέφτεσαι. Πάντως μαγκιά τους γιατί σε βάζουν από νωρίς να το καταλάβεις αυτό και να μην κάνεις συχνά αυτό το ……λάθος. έχουν και δουλείες οι άνθρωποι, τι ενοχλώ και εγώ με τις απορίες μου; ) συνάδελφοι έχω να γράψω πάρα πολλά ακόμα (και είμαι αρκετά απογοητευμένος με το όλο ζήτημα της αντιμετώπισης τόσο σαν μηχανικός όσο και από την ανθρώπινη πλευρά) αλλά νομίζω να έδωσα μια εικόνα του τι πρόβλημα αντιμετωπίζω. Μπορεί να μην αναφέρω το όνομα του προγράμματος εδώ αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι ο μόνος που έχει παράπονο από την εταιρεία αυτή. Πρόταση που κάνω σε κάθε ενδιαφερόμενο για αγορά λογισμικού: 1. Ρωτήστε γνωστούς και φίλους τι προγράμματα έχουν και αν υπάρχει δυνατότητα να σας βοηθήσουν/συμβουλέψουν στην εκμάθηση του ή όπου μπορούν να λύσουν απορίες σας. 2. δείτε τι παίζει στην αγορά και κυρίως στην περιοχή σας. 3. αν η εταιρεία που σας το πουλάει, μπορεί να σας κάνει ή κάνει γενικά σεμινάρια εκμάθησης του λογισμικού της. 4. ρωτήστε μηχανικούς που έχουν ήδη το λογισμικό για το/τα εγχειρίδιο/α χρήσης 5. δείτε το ωράριο υποστήριξης ώστε να μπορείτε να ζητάτε υποστήριξη εκείνες τις ώρες και ρωτήστε π ό σ ο ι είναι οι μηχανικοί που απαντούν στην τεχνική υποστήριξη του λογισμικού. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι μόνο ένας, όπως στην περίπτωσή μου (και πάρα πολύ σπάνια δεύτερος ο οποίος όμως δεν δίνει διευκρινήσεις για το λογισμικό) δεν αρκούν για να καλύψουν τους πελάτες τους ειδικά αν το πρόγραμμα είναι ευρέως γνωστό και το έχουν αρκετοί. 6. ζητήστε επίδειξη του λογισμικού 7. συναντήστε τους παρόχους του λογισμικού σας πριν την αγορά του, ώστε να έχετε και μια εικόνα για τα άτομα με τα οποία θα αρχίσετε μια επαγγελματική συνεργασία και ρωτήστε τους ότι θέλετε να ξέρετε. Αυτό μετράει πολύ. Τον άλλο τον βλέπεις στα μάτια. Κλείνοντας να πω ότι συμφωνώ με αυτά που έχει γράψει ο συνάδελφος “classicb” παραπάνω και ο συνάδελφος “Abstract” στο ότι «καταβάλω τεράστιες προσπάθειες να είμαι κόσμιος στην αντιμετώπιση αυτού του θέματος» ,όμως έρχεται κάποια στιγμή που ο κόμπος φτάνει στο χτένι. -
Συνάδελφοι γεια σας. Μετά απο μια μικρή έρευνα παραθέτω μερικά links και κάποιες εταιρείες που αφορούν γενικά στο παρόν θέμα. http://www.greenpeace.org/greece/137368/137468/138147 http://dir.forthnet.gr/265-0-gr.html http://www.mapei.gr/'>http://www.mapei.gr/ και επιπλέον ATLACOLL A.B.E.E. 210 55 56 265 AURO 2310 248 148 BERLING A.B.E.E. 22620 31663 BONDEX 2310 778 350-68 CHROMOLAC 210 52 28 004 DRUCKFARBEN ΕΛΛΑΣ Α.Ε.Β.Ε. 210 55 19 500 DUROSTICK N. XOYLHS A.B.E. 210 55 98 350 MAPEI HELLAS SA 210 74 72 983 http://www.mapei.gr/ NOVENTA 210 82 18 502 VITEX 801 1000 800 ΒΕΡΝΙΛΑΚ 210 52 38 511 ΒΕΧΡΩ Α.Ε. 210 48 16 101 ΒΙΒΕΧΡΩΜ 801 11 55 600 ΙΝΤΕΡΚΑΣ - ΑΦΟΙ Δ. ΚΑΜΠΑΡΑΚΗ Ο.Ε. 210 95 21 772 ΝΕΟΤΕΧ Α.Β.Ε.Ε. 210 52 23 534 ΧΡΥΣΗ ΙΩΛΚΟΣ Ε.Π.Ε. 210 68 20 754 ΧΡΩΤΕΧ Α.Ε. 210 52 30 116-9 GP
-
συνάδελφοι, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. τα πράγματα δεν είναι καθόλου απλά όπως βλέπετε. Δυστυχώς ο εξαερισμός είναι ελλιπής και δεν υπάρχουν απαγωγές. Μια σκέψη είναι να γίνουν τρύπες, όπου αυτό είναι εφικτό και να περαστούν αγωγοί (κατόπιν μελέτης) ώστε να εξασφαλιστεί αρχικά ο εξαερισμός. Κρίνω δε αναγκαία την σύνδεση με το δίκτυο αποχέτευσης σε αρκετά σημεία όπου υπάρχει συγκέντρωση υδάτων. Στα σημεία αυτά το δάπεδο των αποδυτηρίων είναι ψηλότερα από αυτό των εξωτερικών διαδρόμων χωρίς υδροστόπ. Παράθυρα υπάρχουν σε όλα (σχεδόν) τα αποδυτήρια (έχει και 3 τυφλά) αλλά είναι σε μεγάλο ύψος και έχω την εντύπωση ότι δεν ανοίγουν (συχνά τουλάχιστον). Επομένως ο εξαερισμός γίνεται προς το εσωτερικό. Το πρόβλημα είναι πως γίνεται η καταπολέμηση της μούχλας σε πρώτο στάδιο και τι είδους βαφές προτείνετε για το καλύτερο αποτέλεσμα. Εννοείται ότι σε ένα τέτοιο χώρο δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν ούτε εγγυήσεις ούτε να γίνουν θαύματα, απλά επιβάλλεται να δοθεί μια λύση που θα αντέξει όσο γίνεται περισσότερο. Πάντως πρώτα σκέφτομαι μια λύση στο θέμα του εξαερισμού και της απομάκρυνσης του νερού όπου χρειάζεται, και στην συνέχεια να γίνει ο καθαρισμός, η προετοιμασία του υποστρώματος και τέλος το βάψιμο.
-
συνάδελφοι γεια σας. Αντιμετωπίζω μια πολύ σοβαρή κατάσταση και θα ήθελα τις γνώμες σας. Σε ένα μικρό κλειστό κολυμβητήριο υπάρχει πολύ έντονο το πρόβλημα της μούχλας, μιας και η συμπυκνώσεις υδρατμών είναι ατέλειωτες, κυρίως το χειμώνα. Το φαινόμενο είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο (πράσινο-κίτρινο-καφέ και μαύρες κηλίδες) και η αντιμετώπισή του, όπως καταλαβαίνετε, πρέπει να είναι η καλύτερη δυνατή αφού αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά και την ανθρώπινη υγεία. Σε έρευνα που έκανα στην αγορά, βρήκα προϊόντα, κυρίως βαφές (υγροαπωθητικές, με μυκητοκτόνα κατά της μούχλας, στεγανωτικές), τα οποία όμως επειδή δεν έχω χρησιμοποιήσει, είμαι επιφυλακτικός στον κάθε εμπορικό αντιπρόσωπο. Όλοι υπόσχονται άριστα αποτελέσματα για τα προϊόντα τους βέβαια. Είναι γνωστό ότι το πρόβλημα της μούχλας θέλει ιδιαίτερη αντιμετώπιση. Μετά από οπτικό έλεγχο διέκρινα τριχοειδής ρηγματώσεις σε αρκετά σημεία και ενώ το υπάρχον χρώμα βαφής είναι πλαστικό, εντούτοις έχει επηρεαστεί και αυτό έντονα. Το πρόβλημα είναι εντονότερο στους κατακόρυφους εξωτερικούς τοίχους των αποδυτηρίων (υπόγειος ημιώροφος) και στους αποθηκευτικούς χώρους τόσο του ισογείου όσο και τους υπογείους και όχι τόσο στο έδαφος. Θέλω να ρωτήσω πώς επιτυγχάνεται ένας δραστικός καθαρισμός (όχι χλωρίνη που διάβασα εδώ http://www.michanikos.gr/showthread.php?t=4462) και κατάλληλη προετοιμασία του υποστρώματος ώστε να «κάτσει» όσο γίνεται καλύτερα η προστατευτική βαφή (χρώμα, γαλάκτωμα, ρητίνες) και δεύτερον ποια υλικά (εταιρείες, μάρκες) μου προτείνετε από την εμπειρία σας, όσοι έχετε ασχοληθει; Υπάρχει πρακτικός τρόπος (ποσοτικού) ελέγχου της υγρασίας σε μια επιφάνεια; Να διευκρινίσω ότι ο χώρος είναι θερμαινόμενος και επομένως το μόνο σίγουρο είναι η συνεχής ύπαρξη της υγρασίας. Η κάλυψη είναι με χοντρή στρογγυλή τέντα με στήριξη στην κορυφή της και περιμετρικά μικρά ανοίγματα που εδράζονται στην περίμετρο του κτίσματος. Οι λεκέδες που εμφανίζει είναι πολύ έντονοι σε διάφορα σημεία της. Γνωρίζει κάποιος να μου πει εμπειρικά, μια καλή στεγάνωση τι χρονικό ορίζοντα έχει στις συνθήκες που έχω περιγράψει; Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
δεν ξέρω για τους άγγλους, αλλά η μούχλα που υπάρχει στα ιταλικά σπίτια (σε κυριλάτες πόλεις τύπου Φλωρεντία, Περούτζια, Μπολόνια, Μπάρι, Μιλάνο, Ρώμη), δεν υπάρχει πουθενά αλλού. αυτό βέβαια έχει φοβερό αντίκτυπο και στην προσωπική υγειινή του καθενός. είχα και γω (κοκέτη) συγκάτοικο που δεν είχε ούτε πετσετα προσώπου....(ας ήταν καλά τα ΣΚ που γύριζε σπίτι του).
-
X.R.Y.S.A. δεν είναι τυχαίο ότι τα καλύτερα αρώματα είναι τα γαλλικά !!!! καλύπτουν τα…πάντα..!! εξάλλου υπάρχουν και οι αλλεργικοί στο…σαπούνι, όπως ο Shrek. Να πω και κάτι ακόμα το όποιο δεν αναφέρθηκε και είναι πολύ οικείο σε όλους μας αντικείμενο. το χρησιμοποιούμε καθημερινά και μάλιστα στο τραπέζι την ώρα του φαγητού. Το γνωστό μας τηλεκοντρόλ. Δεν πιστεύω να πλένουμε τα χέρια μας κάθε φορά πριν αλλάξουμε κανάλι. κατέχει μάλιστα μία από τις πρώτες θέσεις σε παθογόνους μικροοργανισμούς μαζί τα αναφερόμενα, στην αρχή, από το Μαράκι. Πάντως η πολιτεία, εκτιμώ, ότι θα μπορούσε να κάνει περισσότερα για την δημόσια υγιεινή.
-
χρόνια πολλά και σε σένα Kostasth το πρόβλημα είναι βασικά αν μπορείς να μεταφέρεις το κείμενο σε text editor και έπειτα εύκολα το μεταφέρεις σε περιβάλλον cad. αν έχεις scanner με OCR που να αναγνωρίζει τα ελληνικά (φαντάζομαι το κείμενο στην εικόνα είναι ελληνικό), τότε μετά από μια σάρωση αντιγράφεις το κείμενο αρχικά σε αρχείο κειμένου ώστε να μπορείς να το τροποποιήσεις όπως θέλεις και κατόπιν το περνάς με αντιγραφή-επικόλληση στο cad με τις ανάλογες εντολές (multiline text, single line text, κλπ). στο cad δεν αναγνωρίζουν τα ελληνικά όλες οι γραμματοσειρές. ελπίζω να σε κάλυψα.
-
Καλή Ανάσταση σε όλους μας και ό,τι καλύτερο επιθυμεί ο καθένας μας. Επίσης εύχομαι σε όσους ταξιδεύουν, όπως ΟΛΟΙ φεύγουν χαρούμενοι για να περάσουν τις άγιες μέρες με τους αγαπημένους τους, έτσι ΟΛΟΙ να επιστρέψουν με το καλό. Χρόνια πολλά και στους εορτάζοντες.
-
Συνάδελφοι γεια σας. Γνωρίζει κάποιος να μου πει πώς μπορεί ένας μηχανικός να κάνει εγγραφή στο «e-poleodomia» (http://www.poleodomia.gov.gr/) ώστε να μπορεί να ελέγξει τις άδειες του ή τα δικαιολογητικά που απαιτούνται κατά περίπτωση? Δύο δικαιολογητικά (π.χ. βεβαίωση κτηματολογίου) δεν μου τα έβγαλε ότι χρειάζονται σε δική μου περίπτωση και μου το είπε ένας πολεοδόμος, ο οποίος είναι εγγεγραμμένος και μπορεί να επιλέγει συνδυασμούς περιπτώσεων (π.χ. νομιμοποίηση-άρθρο 22 και αλλαγή χρήσης) για τα δικαιολογητικά αυτά, κάτι που δεν ισχύει για όποιον δεν είναι εγγεγραμμένος και πρέπει να βάζει κάθε φορά το τι χρειάζεται και να βλέπει κατά περίπτωση τα δικαιολογητικά. ευχαριστώ.
-
ευχαριστώ πολύ. θα δω τον νόμο και αν έχω απορίες θα επανέλθω. να πω επίσης ότι το φαρμακείο θεωρείται «κατάστημα» και δεν εμπίπτει σε αυτά υγειονομικού ενδιαφέροντος.
-
Πρώτα πρώτα ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση όλους σας. Θέλω να δω τις προϋποθέσεις για να ανοίξει ένα φαρμακείο. Δηλαδή τι χώροι απαιτούνται, ελάχιστες διαστάσεις χώρων, κτιριοδομικά πού ανήκει, απαιτείται wc για το κοινό και πρόσβαση για ΑΜΕΑ, επιτρέπεται η γυψοσανίδα/τσιμεντοσανίδα (για χωρίσματα) μιας και ειναι κατάστημα υγειονομικού ελέγχου; Βασικά αυτά με ενδιαφέρουν αλλά ενδεχομένως να βρω και άλλα μελετώντας την νομοθεσία. Και πάλι σας ευχαριστώ πολύ.
-
συνάδελφοι γεια σας. Ενδιαφέρομαι για την έκδοση άδειας φαρμακείου σε οικισμό κάτω των 2000 κατοίκων. Ο αντίστοιχος νόμος είναι ο 1963/1991 (ΦΕΚ 138 Α'). γνωρίζει κανείς που μπορώ να τον βρω σε ηλεκτρονική μορφή?