Andante
Members-
Περιεχόμενα
25 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Profile Information
-
Φύλο
Δεν απαντώ
-
Επάγγελμα
Φοιτητής
-
Ειδικότητα
Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
Andante's Achievements
Newbie (1/15)
1
Φήμη στην κοινότητα
-
Όσο αυξάνεις τη μάζα των πλακών, μεγαλύτερες αδρανειακές δυνάμεις θα εισάγονται στο κτίριο, κάτι που σημαίνει οτι θα έχεις μεγαλύτερες μετακινήσεις και μεγαλύτερη περίοδο για την ίδια όμως πλευρική δυσκαμψία (και την ίδια ένταση σεισμού), η οποία καθορίζεται από τα υποστηλώματα κυρίως, το είδος τους και τον αριθμό τους. Αν έχεις την ίδια πλευρική δυσκαμψία στα δύο συστήματα που μελετάς τότε οι μετακινήσεις που μετράς είναι ένα μέτρο της αδρανειακής δύναμης που εισάγεται (της μάζας των πλακών στην ουσία), αν όχι πρέπει να κάνεις αναγωγή για να ποσοτικοποιήσεις άμεσα την επίδραση της αύξησης της μάζας στις προκαλούμενες μετακινήσεις. Στην ερώτησή σου, ναι η περίοδος έχει να κάνει με τις μετατοπίσεις αν μιλάμε όμως για την ίδια δυσκαμψία.
-
ναι απόλυτα, ως προς τη μεσαία στήριξη. έχει ληφθεί και συνεργαζόμενο πλάτος με βάση τους κανονισμούς
-
Το στατικό σύστημα είναι μία συνεχής δοκός 2 ανοιγμάτων με στηρίξεις απλές εδράσεις και η ένταση σχεδιασμού ένα κατακόρυφο ομοιόμορφα κατανεμημένο φορτίο κατά μήκος, σε όλο το μήκος. Το πρόβλημα είναι υπερστατικό και για τον υπολογισμό της μεσαίας αντίδρασης απαιτείται και μία εξίσωση συμβιβαστού. Αν το λύσω στο χέρι π.χ με χρήση της μεθόδου του μοναδιαίου φορτίου ή με χρήση υπέρθεσης από έτοιμες λύσεις τα ΕΙ (δυσκαμψίες) δεν είναι ίδιες για θετικές και αρνητικές ροπές και όταν τα βάλω στις εξισώσεις μου βγάζει μία αντίδραση μειωμένη στη μέση (σε σχέση με το αν οι δυσκαμψίες ήταν ίδιες). Το πρόβλημα είναι όταν πάω να φτιάξω διάγραμμα ροπών π.χ οι αντιδράσεις στις ακραίες στηρίξεις είναι τόσο μεγάλες που το κατανεμημένο φορτίο δεν καταφέρνει να αντιστρέψει το πρόσημο της ροπής στη μεσαία στήριξη κάτι που μου φαίνεται λίγο παράλογο. Δεν ξέρω έχω μπερδευτεί άσχημα...
-
θα ήθελα να ρωτήσω εάν η αντίδραση στην μεσαία στήριξη επηρεάζεται από το γεγονός ότι η διατομή δεν έχει την ίδια δυσκαμψία για θετική ή αρνητική ροπή αφού το σκυρόδεμα λειτουργεί μόνο για θετικές ροπές. Η διατομή αποτελείται από μια πλάκα σκυροδέματος στο πάνω μέρος, που συνδέεται με διατομή διπλού ταύ με το κάτω πέλμα πλατύτερο από το πάνω. Στην περιοχή της μεσαίας στήριξης το σκυρόδεμα φέρει διαμήκη οπλισμό για παραλαβή των αρνητικών ροπών.
-
Χαίρετε, είμαι φοιτητής Πολ. Μηχ. Πάτρας και επειδή σκέφτομαι για δουλειά στο εξωτερικό, θα ήθελα κάποιες πληροφορίες για την αναγνώριση του διπλώματος, τις προοπτικές που ανοίγει και την ισοδυναμία του με τις αντίστοιχες ακαδημαικές βαθμίδες του εξωτερικού. Συγχωρέστε με εάν υπάρχει ανάλογο θέμα, αλλά μέσα στο χαος των δημοσιεύσεων, δεν έχω την όρεξη να ψάξω. Το 5ετές δίπλωμα Πολιτικού Μηχανικού σαν τι αναγνωρίζεται στο εξωτερικό ; Με ενδιαφέρει κυρίως η ισοτιμία σε αγγλοσαξωνικές χώρες (ΗΠΑ, Καναδάς,Αυστραλία,Ηνωμένο Βασίλειο) στην Γερμανία αλλά και στην Ιαπωνία. Υπάρχει η αντιστοιχία με master τελικά ή όχι; Μπορεί να σταθεί σε γενικές πάντα γραμμές από μόνο του, για την εύρεση αξιοπρεπούς εργασίας ή απαιτείται μεταπτυχιακό; Σε περίπτωση επιπλέον 2ετούς μεταπτυχιακού τι μεταβάλλεται όσον αφορά την ακαδημαική κατάταξη σε αυτές τις χώρες ; Γενικά δεν έχω την διάθεση να προχωρήσω σε μεταπτυχιακό, αφού γνωρίζω οτι πολλά προγράμματα σπουδών μηχανικών στο εξωτερικό είναι 3ετή και περιλαμβάνουν βασική μόνο εκπαίδευση χωρίς εξειδίκευση. Επίσης θα ήθελα πληροφορίες για τα πρώτα βασικά βήματα που μπορεί να κάνει κάποιος στην κατεύθυνση εύρεσης εργασίας σε αυτές τις χώρες, στον συγκεκριμένο πάντα τομέα. Ας με διαφωτίσει κάποιος πάνω σε αυτά, κατά προτίμηση άτομα που έχουν ψαχτεί ή δουλεύουν έξω και γνωρίζουν από πρώτο χέρι. Ευχαριστώ πολύ.
-
Τι λένε μερικοί τυπικοί κανονισμοί όσον αφορά κλιμακοστάσια σε απλές οικοδομές ;
-
Χαίρετε συνάδελφοι. Σαν δευτεροετής φοιτητής είπα και εγώ να χρησιμοποιήσω το ωραίο αυτό forum για να μάθω κάποια βασικά πράγματα. Μελετώ αυτή την περίοδο τις κλίμακες κτλπ. έχω καταλάβει γενικά την μεθοδολογία χάραξης και μεταρρύθμισης των σκαλοπατιών αλλά έχω απορίες πάνω σε κάποια πρακτικά θέματα. Στην σχολή σαν ασκήσεις π.χ μας αναθέτουν να φτιάξουμε μία κλίμακα τύπου Π και να κάνουμε μεταρρύθμιση εάν έχουμε σαν δεδομένο ότι το ύψος που έχουμε να καλύψουμε είναι π.χ. 2.98 μ το πλάτος του σκαλοπατιού π.χ 1.20 μ και το φανάρι 40 εκατοστά. Δεν υπάρχει δηλαδή περιορισμός στο μήκος της γραμμής ανάβασης. Ακολουθούμε λοιπόν την κλασσική διαδικασία όπου ορίζουμε ένα ύψος σκαλοπατιού και στο τέλος έχουμε τον αριθμό των πατημάτων έχοντας ορίσει το μήκος της γραμμής ανάβασης και προχωράμε στην μεταρρύθμιση που είναι κάτι τετριμμένο. Αυτή η διαδικασία όμως συναντάται και στην πράξη ; Αυτό που σκέφτομαι είναι ότι πιό λογικό ας πούμε είναι εκ των προτέρων σαν μελετητής να έχεις ορίσει ή να σου έχουν ορίσει έναν χώρο γνωστών και ορισμένων διαστάσεων για το κλιμακοστάσιο και στην συνέχεια να κληθείς να σχεδιάσεις την σκάλα με βάση τους χωρικούς περιορισμούς. Δείτε π.χ. το αρχείο που έχω ανεβάσει. Έστω ότι το ύψος που θέλω να καλύψω είναι 3.98 μ. Ποιά είναι η διαδικασία βήμα προς-βήμα που ακολουθώ σε αυτήν την περίπτωση για όσο το δυνατόν πιο ακριβή αποτελέσματα και τήρηση της σχέσης 2*υ +π=0.62-0.64 ; Πως ξεκινάω ; Το πρόβλημα είναι ότι εκτός από το συγκεκριμένο ύψος έχω να καλύψω και ενα συγκεκριμένο μήκος γραμμής ανάβασης. Τα λέω σωστά; Kάθε βοήθεια θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
-
Aν είναι εφικτή η κατασκευή είναι ένα άλλο θέμα, εγώ απλά μελετώ την χάραξη ισοκλινούς εφόσον αυτό εξετάζομαι στα πλαίσια της Οικοδομικής. Αλλά να σου πώ την αλήθεια έχω δεί παρόμοια πράγματα με κεραμοσκεπή, ειδικά σε μοναστήρια, που έχουν αίθρια κτλπ. Σίγουρα όμως για να βγεί τέτοια δουλειά θα θέλει εξειδικευμένο συνεργείο.
-
Συνάδελφοι ευχαριστώ πολύ για την άμεση ανταπόκριση, ειλικρινά δεν περίμενα να λάβω τόσα μηνύματα. Δυστυχώς όμως τα σχέδια που κάνατε δεν είναι αυτό που ζητώ. Μιλάω για πλήρως ισοκλινή στέγη που σημαίνει ότι και από τις πλευρές του αιθρίου αναπτύσσονται κεκλιμμένα επίπεδα προς την γραμμή απορροής αυτή την φορά (εξωτερικό περίγραμμα). Το να φτιάξω την στέγη όπως θα την έφτιαχνα χωρίς αίθριο και έπειτα να αποκόψω το κομματάκι πάνω από αυτό δεν είναι και τόσο δύσκολο. (Αυτό όντως γίνεται και με χαρτόνι) @ noutsaki Ευχαριστώ πάρα πολύ! Σημ. την στέγη τελικά την έφτιαξα κατά τις 2 χθές. (Το πώς είναι ενα άλλο θέμα)
-
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει με αυτή τη στέγη, δεν ζητώ απαραίτητα να μου τη λύσει αλλά να μου πεί απο πού να ξεκινήσω. H στέγη θέλω να είναι ισοκλινής. Στη μέση υπάρχει αίθριο τετραγωνικής μορφής στραμμένο κατά 45 μοίρες όπως στο σχήμα, τοποθετημένο συμμετρικά μέσα στο νοητό τετράγωνο. Σημ. Μου έχει σπάσει τα νεύρα αυτή η στέγη, δεν θέλω autocad κτλπ. μόνο με επίλυση στο χέρι.
-
Αγνοούμε την δεύτερη τάξη όπως λές, δευτεροετής είμαι δεν έχω φτάσει ακόμα τόσο μακριά.. Να επισημάνω ότι μιλάμε για διαφορετικά όρια διαρροής σε εφελκυσμό και σε θλίψη. Πλήρη πλαστικοποίηση της διατομής σημαίνει ότι παντού σε αυτή την διατομή έχουν αναπτυχθεί τάσεις ίσες με την τάση διαρροής. Ας υποθέσουμε ότι η τάση διαρροής σε θλίψη είναι μικρότερη από αυτήν σε εφελκυσμό. Όσο αυξάνουμε το κατακόρυφο φορτίο, πρώτα θα διαρρεύσει το ακραίο τμήμα της διατομής κάτω από τον ουδέτερο άξονα που υπόκειται σε θλίψη. Αυξάνοντας και άλλο το φορτίο έως του σημείου να έχει πλαστικοποιηθεί πλήρως το τμήμα της διατομής κάτω από τον ουδέτερο άξονα, δύο πράγματα μπορεί να έχουν συμβεί με το άνω τμήμα της διατομής. Ή δεν θα έχει διαρρεύσει καθόλου εάν το όριο διαρροής σε εφελκυσμό είναι αρκούντος υψηλό, ή ένα τμήμα του έχει πλαστικοποιηθεί. Η ερώτησή μου είναι η εξής. Από αυτό το σημείο και πέρα η διατομή μπορεί να παραλάβει και άλλο φορτίο χωρίς να διαρρεύσει; Εννοώ από το σημείο που το κάτω από τον ουδέτερο άξονα τμήμα της διαρροής έχει πλαστικοποιηθεί πλήρως. Θεωρητικά από όσο μπορώ να σκεφτώ, επιπλέον κατακόρυφο φορτίο σημαίνει την ανάπτυξη συνισταμένης ορθής τάσης στην διατομή, αφού το κάτω τμήμα έχει εξαντλήσει πλέον την δυνατότητά του να σηκώσει και άλλα θλιπτικά φορτία. Θέλω τα φώτα σας... Κάποιος ρε παιδιά...
-
Θέλω την βοήθειά σας συνάδελφοι, πιστεύω ότι ξέρω την απάντηση αλλά θέλω να βεβαιωθώ. Έστω πρόβολος που στο ελεύθερο άκρο του καταπονείται με κατακόρυφη δύναμη P προς τα κάτω (Η δύναμη περνάει από το κ.β. της διατομής). Το υλικό θεωρείται απόλυτα ελαστοπλαστικό (που σημαίνει ότι μετά το ελαστικά γραμμικό τμήμα του σ-ε, η καμπύλη γίνεται οριζόντια) με διαφορετικά όρια διαρροής σε θλίψη και σε εφελκυσμό τα οποία θεωρούνται γνωστά. Για την ιστορία η διατομή είναι κοίλη ορθογωνική, αν και δεν παίζει κάποιον ρόλο στην ερώτηση που θέλω να κάνω. Προφανώς η άσκηση αναφέρεται στην καταπόνηση διατομών της ράβδου λόγω της ανάπτυξης καμπτικής ροπής. Η ερώτησή μου είναι η ακόλουθη. Πότε θα καταρρεύσει η ράβδος; (Για ποιά τιμή δηλαδή της δύναμης P)
-
Δεν ξέρω ρε παιδιά αν είναι τόσο προφανές αυτό με το offset όταν υπάρχει άνοιγμα μέσα... Τελοσπάντων. Προσωπικά σε αυτή την φάση δεν ενδιαφέρομαι για έτοιμες λύσεις (AutoCad), χρειάζομαι μία μέθοδολογία που να περιγράφει την διαδικασία χάραξης ισοκλινούς βήμα-βήμα. Σκοπός μου μόνο δεν είναι να χαράξω στέγη σε μια απλή κατοψούλα αλλά και σε πολύπλοκες κατόψεις με πολλές γωνίες, ανοίγματα στο εσωτερικό, ημικυκλικά τμήματα, ακανόνιστες κατόψεις κτλπ. Το πρόβλημα στα πολύπλοκα σχήματα είναι ότι δεν ξέρεις από που να ξεκινήσεις και πώς να προχωρήσεις. Υπάρχει αυτή η μεθοδολογία κάπου γραμμένη ;
-
Σε περίπτωση που υπάρχει αίθριο εντός της κατόψεως, λειτουργεί το κόλπο με τα offset?
-
Χαίρετε. Ψάχνω να βρώ βιβλία, αρχεία pdf, οποιουδήποτε είδους σημειώσεις, ή site που να περιγράφουν την διαδικασία χάραξης ισοκλινούς στέγης με την γενική μέθοδο. Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει θα το εκτιμήσω πολύ. Το υλικό που μας δίνουν στην σχολή είναι πενιχρό και ψάχνω εδώ μέσα μπάς και βρώ τίποτα για να μελετήσω.