Μετάβαση στο περιεχόμενο

econa

Members
  • Περιεχόμενα

    26
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Contact Methods

  • Skype
    periferomenos

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    Σπερχειάδα
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Μηχανολόγος Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

econa's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

0

Φήμη στην κοινότητα

  1. Είναι παλιό αλλά πρέπει να λέγεται για να μη ξεχνιέται. Το Πολυτεχνείο σε συνεργασία με το Υπουργείο θα πρέπει να ρυθμίσει τα πράγματα ώστε μετά το πέμπτο εξάμηνο οι φοιτητές να έχουν πλήρη δικαιώματα τεχνολόγου. Φυσικά με την συνδιαμόρφωση του προγράμματος σπουδών. Για να μπορούν εργαζόμενοι να καλύπτουν τα έξοδά τους και παράλληλα να εξασκούνται γιαυτό που τους περιμένει...
  2. Ένα μεγάλο μπράβο για δύο λόγους. Καταρχήν τα χρήματα δεν δόθηκαν στο αδηφάγο Κράτος για να τα στείλουν στη συνέχεια στη Γερμανία. Είναι ο πολιτισμός, που σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη περίοδο, βάλλεται από το Κράτος και πρέπει να υποστηριχθεί από όποιον μπορεί και όπως μπορεί. Είναι εθνική επιταγή που όλοι μας με τις δυνάμεις μας πρέπει να υπηρετούμε. Να σημειωθεί ότι δεν είμαι άνθρωπος των τεχνών, αλλά αγαπάω ότι είναι Ελληνικό.
  3. Ευχαριστώ πολύ
  4. ευχαριστώ είναι αρκετά χρήσιμο
  5. Οι πολυκατοικίες στη Σμύρνη το 95% της τοιχοποιίας είναι μπετό, το έζησα, το είδα να κατασκευάζεται. Καρφί να μη προσπαθήσεις να βάλεις μόνο..
  6. Το αλουμίνιο αντέχει το είδα εδώ στη Χίο. Παρεπιπτόντως ενδιαφέρον έχει και αυτό
  7. Χρόνια Πολλά σε όλους. Αναφορικά με το ερώτημά μου, τώρα που το ξανακοιτάζω, μοιάζει περισσότερο φιλοσοφικό παρά τεχνικό, κατα συνέπεια αγνοήστε το.
  8. Συνάδελφοι, αν γνωρίζει καποιος. Για την περίπτωση συνεργείου σε γεωτεμάχιο εκτός σχεδίου με είσοδο-έξοδο σε δημοτική εδιέξοδη οδό πλάτους τριών μέτρων και με απόσταση 50 μ από διασταύρωση τύπου Τ, δεν καλύπτεται ο περιορισμός της ορατότητας 70μ λόγω μήκους του δρόμου, υπάρχει κάποια πρόβλεψη για να δωθεί άδεια εισόδου -εξόδου?
  9. Προς επίλυση παρεξηγήσεων 1. Απο το πρωτο post αναφέρθηκα σε νόμους και νομολογία μόνο. 2. Οι υπάλληλοι του Υπ. Μετ. μου απάντησαν εχθές τηλεφωνικά κατόπιν δικής μου κλήσης και ανεπάλληλες επισκέψεις σε αίτηση που έχει ΑΡ. ΠΡΩΤ. 1-11-10, τα συμπεράσματα δικά σας. 3. Με τα γραφόμενά μου δεν υπερασπίζομαι κανέναν φορέα, απλά γνωρίζω εμπειρικά δύο πράγματα α. Άγνοια νόμου προκαλεί την αυθαιρεσία της διοίκησης. β. Το Κράτος (νομοι, ΠΔ, ΒΔ, Διοικητική δομή κλπ) δεν φτιάχτηκαν το 2010- ευτυχώς, αλλά προϋπήρχε πρίν από μένα, το σέβομαι, το υπηρετώ και επιθυμώ όλοι μας να κάνουμε το ίδιο. Όπως και να έχει η αλήθεια θα φανεί στο τέλος, εμείς να είμαστε καλά. Ευχαριστώ και πάλι για την ανταλλαγή απόψεων, με βοήθησε να κρατήσω την ισορροπία των λόγων μου.
  10. Αγαπητέ συναδελφε, το ΤΕΕ έχει θεσμικό ρόλο στην Πολιτεία. Ο ρόλος του είναι νομικά κατοχυρωμένος και εκτιμώ οτι μία νομολογία από την νομική υπηρεσία που θα περιλμβάνει τα προαναφερθέντα, έχει μεγαλύτερη ισχύ από την δική μου, δική σου, ή κάποιου στελέχους του ΥΠ. ΜΕΤ. Αυτό για να μήν ισοπεδώνουμε τα πάντα σε αυτό τον τόπο. Από την άλλη επιμένω ότι νόμος ή άρθρο που δεν καταργείται ή αντικαθίσταται απο μεταγενέστερη διάταξη ή νομο, ισχύει defacto και dejure, μιλάει η εμπειρία Ετοιμάζω άμεσα έγγραφο αίτημα προς ΤΕΕ για να υπάρχουν τεκμήρια
  11. fraafr σε ευχαριστώ. Δες στο thread που με παρέπεμψες την άποψη μου. Θα εκτιμήσω κάποιο σχόλιο
  12. Ένσταση! Κάποιο λάθος κάνουμε, ή κανω, σχετικα με την νομολογία του θέματος. Συγκεκριμένα : Από την ερμηνεία του ΠΔ 66/21-07-10 Άρθρο 2 και του ν. 1575/85 Άρθρο 4, προκύπτουν τα ακόλουθα: Στο Άρθρο 2 παρ.1 α του ΠΔ 66/10 αναφέρεται «….. άρθρο 4 παρ 4α (διπλωματούχος μηχανικός αυτοκινήτων )και παρ. 4β (τεχνολόγος μηχανικός αυτοκινήτων) του ν.1575/85 όπως ισχύει,» Ακολουθώντας την παραπομπή στο ν. 1575/85 Άρθρο 4: «Οι κάτοχοι πτυχίου μιας από τις πιο κάτω σχολές εξαιρούνται από την υποχρέωση προϋπηρεσίας και εξετάσεων και με την υποβολή των δικαιολογητικών που προβλέπονται από τις υπουργικές αποφάσεις των παρ. 8 και 9 του άρθρου 3 παίρνουν άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Α «Διπλωματούχου μηχανικού αυτοκινήτων»….. Δεδομένου ότι σαφώς αναφέρεται στο ΠΔ 66 η ισχύς του ν.1575/85 και δεν καταργείται αυτός από κάποιο άρθρο του ή στις μεταβατικές διατάξεις. Επιπλέον και σύμφωνα με τον ν. 1225/81 για τους Διπλωματούχους Μηχανικούς ο μόνος φορέας που χορηγεί «Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος» είναι το ΤΕΕ. Κρίνεται ότι η αναφορά στο Άρθρο 2 του ΠΔ 66/10 των προσόντων που θα πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι κάτοχοι της άδεια ασκήσεως επαγγέλματος αφορά μόνο τους αποφοίτους ΤΕ. Καμία αναφορά στο ΠΔ66/10 δεν ορίζει για τους ΠΕ, 100ώρες ΚΕΚ , απλά αναφέρει σαν κατώτερο αριθμό ωρών παρακολούθησης στο ίδιο άρθρο. Εκτιμώ ότι το λόγο έχει το ΤΕΕ και μόνο βάσει του 1225/81. Απόψεις παρακαλώ
  13. Έτσι για να αναθερμάνουμε λίγο μια "παλιά " συζήτηση. Σήμερα με ενημέρωσαν από Δνση Συγκοινωνιών ότι για να πάρω άδεια εγκαταστάτη συσκευών LPG αυτοκινήτων θα πρέπει να προσκομίσω πιστοποίηση από πιστοποιημένο ΚΕΚ. Που μεταφράζεται σε τουλάχιστον 100 ώρες θεωρία και πρακτική σε κάποιο ΚΕΚ. ΠΔ 66/21-07-10. Είναι εξόφθαλμη η αλλαγή από τον προηγούμενο Ν1575/85 που εξαιρούσε του ΠΕ από προυπηρεσία ή εξετάσεις. Τι λέει άραγε το ΤΕΕ για την εξέληξη αυτή?
  14. Είχα και εγώ την ίδια απορία με τον vgpp. Τελικά επέλεξα τη λύση που φαίνεται στο διάγραμμα συνδεσης που επισυνάπτω. Η οποία μου φαίνεται και πιό σωστή.
  15. Η ερώτηση τίθεται σε λάθος βάση, ίσως και σε λάθος Forum. Το σωστό ερώτημα, κατά την απόψή μου φυσικά, θα ήταν: "Τι δυνατότητες υπάρχουν στη χώρα που ζούμε, για νέο επιστήμονα, με όρεξη για εργασία, να προοδεύει σε όλους τους τομείς, του οικονομικού συμπεριλαμβανομένου".
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.