Πραγματι, υπάρχει κατι παραπανω απο ορατο το ενδεχομενο προσωρινης παυσης των εργασιων.
Δεν χωραει αμφιβολία οτι αποπλευρας Δημοσίου οι καθυστερησεις που αφορουσαν τις απαλλοτριώσεις και τις μετατοπισεις των δικτύων ΟΚΩ ήταν και ειναι μια απο τις αιτίες των καθυστερήσεων.
Παρολα αυτα οταν ενα τέτοιο έργο κατα ενα ποσοστο 50% εξαρτάται απο κεφαλαια των τραπεζών και των εταιριών και το υπόλοιπο 50% απο διοδια και συμμετοχή του δημοσίου, καταλαβαινεις οτι οποιαδηποτε καθυστερηση θα αποτελεσει αφορμή για αιτήματα (claims) πασης φυσης (οικονομικά, αναθεώρηση συμβασεων κτλ).Το Δημόσιο, εθελοτυφλώντας για το τι παει να πει καθυστερηση - συμβατικη - υπέγραψε μια συμβαση , η οποία καλύπτει τους εργολάβους σε καθε ενδεχόμενο.Και οταν λεω εθελοτυφλεί, εννοώ οτι δεν ειναι δυνατον γνωρίζοντας πως λειτουργεί το συστημα, να δεσμευεσαι να παραδωσεις ελευθυερη τη γη μεσα σε ενα χρόνο, όταν δεν υπάρχει κτηματολογια στην περιοχή, οταν τα δικαστήρια ορίζουν δικασιμο για προσωρινή τιμή μετα απο 6-9 μηνες (οχι αποφασιζουν.....)όταν οι ΟΚΩ ειναι πλέον εταιρίες με μετόχους πλέον του Δημοσίου, οι οποίες κοιτάνε και αυτές τους προυπολογισμούς τους και τα κέρδη τους, θα εργαστούν στους δικούς τους ρυθμούς και με βάση το δικό τους χρονοδιαγραμμα και τρόπο που στις περισσότερες των περιπτώσεων λειτουργεί αρνητικά στην πρόοδο του έργου.
Ολα τα παραπάνω αποτελούν την βάση για να πιέσουν οι εταιρίες το δημοσιο, για αναθεώρηση της σύμβασης, μακροχρονια εκμετάλευση και αλλα παραπλευρα συμπληρωματικα έργα μοσχοπληρωμένα για να ρεφάρουν την υποτιθέμενη χασούρα (βλ. νεα γραμμη ΟΣΕ).
Βεβαια ολα τα παραπάνω θα έχουν αντίκτυπο σε εργατικο δυναμικό (ενας ακομα μοχλός πίεσης), ύφεση της τοπικής οικονομίας και φυσικά κάποιες δεκάδες τροχαία καθημερινά........