Καλημέρα σε όλα τα μέλη του forum,
Καλημέρα σας κύριε Δαπέργολα,
Έτυχε να διαβάσω τη συγκεκριμένη συνομιλία σχετικά με την Α/Θ REMKO και το πρόβλημα που αντιμετωπίσατε πρόσφατα και μου έκανε εντύπωση το ότι αναφέρατε αρχικά πως δεν είχατε ιδιαίτερη υποστήριξη από την αντιπροσωπία.
Επειδή τυχαίνει να εκπροσωπώ την εταιρία ERGON που είναι ο αντιπρόσωπος της REMKO στην Ελλάδα και για να μη δημιουργηθεί καμία λάθος εντύπωση θα ήθελα να διευκρινίσω ότι ουδέποτε ενημερωθήκαμε για τη συγκεκριμένη βλάβη του μηχανήματος, όπως επίσης ότι εξαρχής η προμήθεια και εγκατάσταση της εν λόγω αντλίας δεν πραγματοποιήθηκε από την εταιρία μας.
Ενδεχομένως αυτό να οφείλεται στο γεγονός ότι η αγορά έγινε πριν τη συνεργασία μας με τον γερμανικό οίκο, μιας και πρόκειται για παλαιότερο μοντέλο.
Θα ήθελα επίσης με την ευκαιρία να επιβεβαιώσω ότι η Remko πάντοτε ανταποκρίνεται σε οποιοδήποτε πρόβλημα με αμεσότητα, σοβαρότητα και υπευθυνότητα, όπως άλλωστε αναφέρατε και στα σχόλιά σας. Σε περίπτωση που είχατε επικοινωνήσει με την εταιρία μας εξαρχής, το πρόβλημά σας θα είχε λυθεί πολύ πιο άμεσα.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση και ευχόμαστε να μη χρειαστεί να αντιμετωπίσετε ανάλογο πρόβλημα στο μέλλον.
Με εκτίμηση για την ΕΡΓΚΟΝ ΕΚΟΥΙΠΜΕΝΤ ΑΕΤΕ
Χρήστος Καπαγέρωφ
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός