tyxodioktis100
Members-
Περιεχόμενα
23 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
Profile Information
-
Φύλο
Άντρας
-
Τοποθεσία
Θεσσαλονίκη...
-
Επάγγελμα
Μηχανικός
-
Ειδικότητα
Διπλ. Πολιτικός Μηχανικός
Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
tyxodioktis100's Achievements
-
Δεν ξέρω για τους πελάτες σου, αλλά οι δικοί μου που κάνουν παζάρι για 50 ευρώ, πίστεψε με το 10% είναι εξωφρενικό για αυτούς....χαχα...
-
Συγνώμη αν είναι βλακώδης η ερώτηση αλλά δεν είμαι της τελευταίας στιγμής και δεν έδωσα βάση σε αυτό το κομμάτι... Μέχρι τις 8 Δευτέρα πρέπει να γίνει η πληρωμή του παραβόλου στην τράπεζα η να έχει γίνει η υπαγωγή και να έχει απλά εκδοθεί το παράβολο? όταν λέμε επίσης πληρωμή εννοούμε ημερομηνία που πάει ο πελάτης στην τράπεζα η πότε θα φανούν τα χρήματα στο σύστημα? Υποθέτω το πρώτο απλά επιβεβαίωση. Αν ένα πράγμα δεν αντέχω είναι τα της τελευταίας στιγμής...
-
Ωραια...πεσμενο το συστημα παλι...αντε να δουμε...επιτηδες γίνεται για να στοιχειοθετήσει την παράταση η απλά μπήκαμε όλοι μέσα να κάνουμε τις υποβολές...θα δείξει....
-
Μάλιστα η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα ότι το σύστημα θα είναι τόσο ευαίσθητο σε θερμοκρασίες -7 και -8. Υπέθετα ότι θα αντέχει περισσότερο. Μαθαίνουμε λοιπόν όσο μεγαλώνουμε... Ναι όλες οι ζημιές αφορούσαν το ΖΝΧ, απλά γιατί με το πιστολάκι ξεμπλόκαρα την θέρμανση και από εκείνη την στιγμή δεν την άφησα να ξανασβήσει καθόλου... Για το ΖΝΧ δεν μπορεσα να κανω τπτ γιατι ειχε παγωσει πολυ πιο εντονα και το παρατησα.... Φυσικά και το σύστημα ήταν στο ρεύμα, αλλιώς πως θα είχα απαίτηση να λειτουργεί..(οκ βασικα πραγματα τα γνωρίζω... ) Ευχαριστώ για τις απαντήσεις...περιμενω τον υδραυλικό να δούμε ακριβώς τι έσπασε να βγάλουμε το κουστουμι σε καυστήρα 40 ημερών...κριμα....
-
Εμ αυτη ειναι η ερώτηση...? Εφόσον η αντιπαγωτική είναι ενεργοποιημένη, τότε όταν την χρειάστηκα γιατι δεν λειτούργησε? Ο υδραυλικός απαντα οτι σε όλη την πόλη το ίδιο έγινε... Τι να πω... Οι ηλιακοί ειναι αλλη πονεμενη ιστορια....
-
Καλησπέρα από μένα. Προ 2 μηνών έκανα εγκατάσταση καυστήρα αερίου συμπύκνωσης ( BAXI Duo tech ) σε δικό μου σπίτι. Συνδέθηκε με ενδοδαπέδια θέρμανση, σε καλά μονωμένο σπίτι... Προχθες που έπεσε η εξωτερική θερμοκρασία στο - 7 , και επειδή είχα τζάκι αναμμένο με αποτέλεσμα ο καυστήρας σε νερά χρήσης και νερά θερμανσης να παραμείνει σβηστος για κάποιες ώρες, οι σωλήνες παγώσαν και σταμάτησε να λειτουργεί. Με το πιστολάκι μεσα στην νύχτα άνοιξα το κουτί και ελευθέρωσα τα νερά της θέρμανσης, αλλά όχι του νερού χρήσης. Μετά από 2 μέρες ( σήμερα που η θερμοκρασία επανήλθε, ) έχουν σπάσει εσωτερικα του καυστήρα, φλάντζες συνδέσεις και ίσως και η ηλεκτροβάνα του στο κυκλωμα των νερών χρήσης. Το κύκλωμα θέρμανσης σώθηκε γιατί 2 μέρες κρατάω την ενδοδαπέδια μονιμα ανοιχτή από τον φόβο νέας παγοποίησης. Η αντιπαγωτική προστασία του ήταν από default ενεργή. Τα specs λένε ότι έχει αντιπαγωτική προστασία μέχρι -15.. Τι γίνεται εν τέλει? μηπως ειναι συνολικά λάθος η εξωτερική τοποθέτηση των μονάδων? Έγινε κάτι λάθος στην εγκατάσταση? Για δώσε οι μηχανολόγοι και οι ειδικοί τα φώτα σας. Γενικά προς ενημέρωση, στην θεσσαλονικη εγινε θεμα με τους καυστήρες αερίου που παγώσαν σε όλη την πόλη.
-
εγω πηρα τηλεφωνο, μου στειλαν μια αιτηση με μαιλ, την επεστρεψα...με....φαξ.... και μου στειλαν username και κωδικο..και μετα απλα αλλαξα τον κωδικο... μηχανοργανωση full δηλαδη...
-
αυτο που θα έπρεπε να σας προβληματίσει είναι όχι η βλακεία που διατύπωθηκε, αλλά η μηδαμινή αντίδραση του ΤΕΕ. δηλαδή ρε παιδιά να καταλάβω αυτό ειναι το συλλογικό μας όργανο? άντε συγχαρητήρια τους καθώς και συγχαρητήρια στους παλιούς μηχανικούς που διαβάζουν το forum γιατί αυτοί έμμεσα φταίνε για τα ρεζιλίκια.
-
Θα σας δώσω ένα θέμα που άκουσα και μου σηκώθηκε η τρίχα.... http://polytexnikanea.gr/WP/?p=4183 τι να πώ ρε παιδιά... αυτοί μας κυβερνάνε δυστυχώς.... εντάξει και μια οικοδομική άδεια παλιοχαρτουρα είναι άμα είναι να την κάνουν και οι κτηνίατροι..... συγνώμη αλλά συγχίστηκα πολύ και είπα να το ποστάρω έδω.... Ευχαριστώ.... Υ.Γ... στο 156:00 λέει την ατάκα...
-
απο το FAQ του ΤΕΕ...... Τα email μου προς το Yahoo! καθυστερούν ή δεν παραδίδονται καθόλου! Γιατί; Θα ήταν ευτυχές εάν αυτό συνέβαινε με ευθύνη της ΤΠ/ΤΕΕ. Θα υπήρχε τρόπος να λυθεί το πρόβλημα. Όταν οι servers του Yahoo! Mail δέχονται ένα email από την ΤΠ/ΤΕΕ, απαντούν με έναν διαγνωστικό κωδικό λάθους 421 ο οποίος σημαίνει πως ο mail server της ΤΠ/ΤΕΕ πρέπει να προσπαθήσει να παραδώσει την αλληλογραφία αργότερα. Αυτό το "αργότερα" δεν έρχεται όμως ποτέ, καθώς το Yahoo! Mail δεν δέχεται την αλληλογραφία σε καμιά από τις προσπάθειες που κάνει ο mail server. Αυτή η καθόλα αγενής συμπεριφορά δεν επηρεάζει μόνο την επικοινωνία με το Yahoo! Mail, αλλά δημιουργεί πρόβλημα σε όλη τη λειτουργία της εξερχόμενης αλληλογραφίας της ΤΠ/ΤΕΕ. Η εκτίμησή μας είναι πως αυτό γίνεται ηθελημένα, πως δηλαδή το Yahoo! Mail θέλει να "τιμωρήσει" όποιον θεωρεί δυνητικά ως network abuser, επιβαρύνοντας την υποδομή του προσθέτοντας της αχρείαστο φορτίο. Έχουμε προσπαθήσει να έρθουμε σε επικοινωνία με τους διαχειριστές του Yahoo! Mail για να διερευνήσουμε το ζήτημα, καθώς δεν μας παρέχεται ούτε καν η αιτιολόγηση της άρνησης της εξυπηρέτησης, αλλά χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Το Yahoo! Mail επιλέγει να αντιδρά σαν τη μεγάλη εταιρία με όγκο χρηστών τέτοιο ώστε να θεωρεί όλους τους άλλους παρόχους ηλεκτρονικών υπηρεσιών ασήμαντους. Παρόλο αυτό το κενό στην επικοινωνία και την έλλειψη συνεργασίας, ακολουθήσαμε όλα τα βήματα που συνιστούν στη σελίδα επικοινωνίας, υλοποιήσαμε, χωρίς να έχουμε καν την υποχρέωση, ακόμα και το πρότυπο DKIM, πρότυπο υποστηριζόμενο ανοιχτά από το Yahoo!, ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα. Αυτό βοήθησε, αλλά μόνο προσωρινά. Δεν είμαστε οι μοναδικοί που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα και μακριά από εμάς οι θεωρίες συνομωσίας. Όμως χωρίς δεδομένα και με παντελή έλλειψη συνεργασίας, ελάχιστα μπορούμε να κάνουμε για να λυθεί το ζήτημα. (Μετά από 8 μήνες και συνεχείς οχλήσεις προς το Yahoo! Mail ώστε να αποδείξουμε πως δεν είμαστε ελέφαντες, η ροή επικοινωνίας φαίνεται να έχει αποκατασταθεί.) Οι διαχειριστές του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ΤΠ/ΤΕΕ είναι πάντα στη διάθεσή σας για να εκφράσετε τη δυσσαρέσκειά σας, ερωτήσεις ή προτάσεις στη διεύθυνση [email protected].
-
το μαιλ που μου εστειλες παραδοθηκε.... μου εχουν στειλει απο τις 9:00, 2 μαιλ απο εθνικη τραπεζα, 1 δοκιμαστικο απο το hotmail μου, και ακομα... θα κανω κανα jpg με ημερομηνιες απο τα χθεσινα μαιλ καθως και απο ενα που το εστειλα απο Hotmail την παρασκευη και ηρθε χθες... τι να πω...
-
από τις 9 μου έχουν στείλει 2 μαιλ και έχω στείλει και άλλα 2 και δεν κουνιέται τπτ....
-
Καλημέρα σας. Θέλω να αναφέρω ένα πρόβλημα που αφορά πολλούς χρήστες υποθέτω. Χρησιμοποιώ στην δουλειά μου το teemail.gr εδώ και 2 χρόνια περίπου. Τον τελευταίο μήνα το σύστημα είναι στα όρια της κατάρευσης. Άλλα mail έρχονται, άλλα δεν έρχονται, η κατάσταση είναι γελοία. μου στέλνουν μαιλ το πρωί και έρχετε 3 μέρες μετά!! Σε επανελημμένα τηλεφωνήματα, μου αναφέρουν ότι υπάρχει πρόβλημα και ο εξοπλισμός είναι στα όρια του! Έλεος ρε παιδιά!!! Ένα μαιλ μας δίνεται δωρεάν ( λέμε τώρα...) και αυτό δεν μπορείται να το υποστηρίξετε?! Πολλοί μπορεί να μην έχετε παρατηρήσει το πρόβλημα ,αλλά εγώ λόγω δουλειάς στέλνω πολλά μαιλ και περιμένω άμεσες απαντήσεις, οπότε είναι κουραστικό..
-
Καλησπέρα και από μένα... 1 πελάτης λόγω αμέλειας ( και μάλιστα μου ρίχνει ευθύνη ότι δεν του το ξαναθύμησα) ξέχασε να πληρώσει την πρώτη δόση... προς το παρόν η πολεοδομία μου είπε να μην την πληρώσει γιατί δεν θα την δεχτούν.... τι γίνεται έχει καμμιά ελπίδα? ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ...και καμμιά δουλειά παραπάνω...