Τον περασμένο Νοέμβριο αντιμετώπισα πρόβλημα ασφαλιστικής ικανότητας ενώ είχα καταβάλει τις εισφορές στον ΕΦΚΑ και απευθύνθηκα στον ΕΦΚΑ μέσω email με το παρακάτω κείμενο:
Επισημαίνεται ότι η προστασία της υγείας και η μέριμνα του κράτους για την υγεία των πολιτών είναι συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα όλων των πολιτών, συμπεριλαμβανομένου αυτών που έχουν καταβάλλει δεκάδες χιλιάδες ευρώ στους Ασφαλιστικούς Οργανισμούς. Παρακαλώ να γίνουν άμεσα οι απαραίτητες διορθώσεις, ώστε η ασφαλιστική ικανότητα να ενημερώνεται το αργότερο εντός 24ώρου από την πληρωμή των ασφαλιστικών εισφορών διαφορετικά να με ενημερώσετε εγγράφως με ποια νομική βάση στερείται την πρόσβαση στην υγεία επί 15 μέρες μετά την εξόφληση των οφειλών;
Το ερώτημα μου διαβιβάστηκε στο ΤΣΜΕΔΕ και μια υπηρεσία του ΕΦΚΑ και δυστυχώς ποτέ δεν έλαβα απάντηση. Η ασφαλιστική ενημερότητα διορθώθηκε, αλλά όχι το πρόβλημα καθώς το αντιμετώπισα ξανά πριν από μερικές μέρες. Οπότε προώθησα το ίδιο ερώτημα στον διοικητή του ΕΦΚΑ....Δεν έχω λάβει ακόμα απάντηση... Επειδή κανείς στο ΤΣΜΕΔΕ δεν απαντούσε στα δεκάδες τηλεφωνήματα μου και επειδή το βρίσκω τριτοκοσμικό να πρέπει να πάω στο ΤΣΜΕΔΕ για να γίνει αυτό που θα έπρεπε να έχει γίνει αυτόματα σε κάθε ευνομούμενη χώρα, προώθησα παραπάνω το ίδιο ερώτημα. Απάντηση στο ερώτημα μου δεν πήρα, αλλά η ασφαλιστική ικανότητα διορθώθηκε. Δυστυχώς, από ότι κατάλαβα αν δεν κάνουμε κάτι συλλογικά θα αντιμετωπίσουμε ξανά το ίδιο πρόβλημα σε ένα χρόνο...