Μετάβαση στο περιεχόμενο

Darth Vader

Members
  • Περιεχόμενα

    43
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Ηλ/γος Μηχ/κός & Μηχ/κός Υπ/στων

Darth Vader's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

5

Φήμη στην κοινότητα

  1. Το Η/Ζ εφόσον γίνονται τα service στα προβλεπόμενα χρονικά περιθώρια ανα 250h ή μία φορά το χρόνο (όποιο έρθει πρώτο) θα πρέπει να εκκινεί μία φορα το δεκαπενθήμερο με φορτια είναι το ιδανικό, αν όχι μια φορα το μήνα υποχρεωτικά με φορτίο, διαφορετικά θα ανέβουν λάδια στην πολλαπλή και θα δεις να καπνίζει κιόλας. Είναι σημαντικό να πιάσει τους 80 βαθμούς κελσίου το νερό στο ψυγείο έτσι ώστε να κυκλοφορήσουν τα νερά, λόγω του ότι θα ανοίξει ο θερμοστάτης (χωρίς φορτίο θα αργήσει). Πριν την εκκίνηση να ελέγξεις αν η προθέρμανση του νερού λειτουργεί (λόγο παλαιότητας αν είναι πριν του 90, μπορεί να μην έχει ή να μην δουλέυει). Θα πρέπει να ελέγξεις και την κατάσταση της μπαταρίας, το ότι φορτίζει δεν σημμαίνει και ότι μπορεί να δώσει τα ονομαστικά αμπερώρια για να γυρίσει τη μίζα. Οι προστασίες του κινητήρα (υπερθέρμανση, υπερτάχυνση, χαμηλή πίεση λαδιού) πως ξέρεις ότι λειτουργούν, αν τα έχει όλα αυτά βεβαια? Ο πίνακας χειρισμού εκτός απο την χειροκίνητη λειτουργία έχει επιλογή δοκιμή ή τεστ? Η νοοτροπία "τόσα χρόνια μόνο μπρος τη βάζαμε" μου θυμίζει το " εγώ έτσι τα βρήκα απο τους προηγούμενους" Αν θες να μου πεις τα KVA και τη μαρκα του πετρελαιοκινητήρα ίσως να μπορέσω να σου βρω τον κατασκευαστή
  2. Είναι ακριβώς όπως τα λες.................... Τουλάχιστον ήμουν μισθωτός και πληρώθηκα στο φουλ. Τελικά τον ζήλο δεν τον αναγνωρίζει κανείς!!!!!! Βεβαια δεν μπορεις στον επόμενο εργοδότη να πεις ότι δεν θα δουλέυεις πολύ, γιατί απλά είναι στον άνθρωπο το πόσο θα δουλέυεις.
  3. Καλημέρα, μέχρι πέρσι κατασκεύασα στο σύνολο 10 βαλίτσες οι οποίες λειτούργησαν και λειτουργούν εύρυθμα...............η εταιρεία τον Μάρτιο προσέλαβε εναν νέο υπάληλο για να τις διαχειρίζεται (πατάει κουμπί ΟΝ - βλέπει το καντράν - πατάει κουμπί OFF) και εμένα με απέλυσε...........................καλό!!!!!!!
  4. Η κατασκευή της βαλίτσας έχει γίνει και ήδη πέρασε τις δοκιμές. Έχω ήδη κατασκευάσει άλλες 3 με αρκετές βελτιώσεις απο την πρώτη και τις έχω δοκιμάσει και τις 4 σε πραγματικές συνθήκες. Όλα δούλεψαν ρολόι χωρίς το παραμικρό ελάττωμα. Σύντομα θα ξεκινήσω να κατασκευάσω άλλες 6. Τελικά χρησιμοποίησα Converter αντι inverter.
  5. Όπως έχω αναφέρει απο την αρχή, οι μπαταρίες+converter (ή Inverter)+μικροεξοπλισμός θα είναι όλα μέσα σε μια βαλίτσα (SKB). Ο 24βολτος εξοπλισμός θα τροφοδοτείται εξωτερικά της βαλίτσας σε απόσταση 1 το πολύ 2 μέτρα. Όλος ο εξοπλισμός θα μεταφέρεται και θα λειτουργεί σε σημεία για λίγες ώρες που μπορεί να έχει ρεύμα αλλά μπορεί και να μην έχει. Στις περιπτώσεις που έχει ρεύμα ολος ο εξοπλισμός θα τροφοδοτείται μέσο του φορτιστή (και παράλληλα θα συντηρούνται και οι μπαταρίες). Στις περιπτώσεις που δεν έχει ρέυμα όλος ο εξοπλισμός θα τροφοδοτείται μέσο των μπαταριών και μόνο. Σε περίπτωση που ενδέχεται να χρειαστεί περισσότερη διάρκεια λειτουργίας θα συνδέω παράλληλα εξωτερική μπαταρία αυτοκινήτου. To όλο ερώτημα είναι: Επιλέγω Converters (τρεις) ή Inverter; Θέλω κάτι που να είναι robust reliable και να αντέχει σε κραδασμούς και δονήσεις (όχι κατα την λειτουργία αλλά μόνο κατα την μεταφορά) Με το Inverter θα έχω απώλειες, μετατροπή DC - AC - DC, άρα και μεγαλύτερη κατανάλωση ισχύος, αλλά όλος ο εξοπλισμός είναι έτοιμος να δουλέψει με εναλλασσόμενο (μέσω των δικό τους τροφοδοτικών για τον καθένα ξεχωριστά) Απο την άλλη με τους converters θα χρειαστώ 3 διαφορετικούς που πιθανόν το κόστος, ο όγκος και το βάρος τους να ξεπερνάει τον Inverter.
  6. Για τις μπαταρίες έχω προμηθευτεί φορτιστή CTEK 12V/5.0Α, ο συγκεκριμμένος μπορεί να φορτίσει αλλά και να συντηρήσει τις μπαταρίες μου. Η εταιρεια που εμπορέυεται τόσο τους Inverter (που μου προτείνεις) αλλά και τους Converter, έχει έδρα στην Ελλάδα και μάλιστα έχω ήδη επικοινωνήσει μαζί τους, ίσως μάλιστα να μπορούν να μου κατασκευάσουν έναν Converter και για τις 3 τάσεις εξόδου που χρειάζομαι. Βασικός παραγοντας είναι και ο όγκος που καταλαμβάνουν, έχω περιορισμένες διαστάσεις στην βαλίτσα. Ο εξοπλισμός που θα τροφοδοτείται τουλάχιστον για τα 24V κοστίζει κοντά στα €2000,00 ο ένας και είναι τρεις. Μια άλλη απορία που έχω είναι αν μπορώ στα άκρα του κάθε εξοπλισμού (DC) να συνδέσω παράληλα απο 2 διαφορετικές πηγές. Δηλαδή, στα ακρά της τροφοδοσίας 24VDC να είναι συνδεδεμένα ταυτόχρονα ρέυμα απο την πηγή των συσσωρευτών και ρέυμα απο εναλλασόμενη πηγη μέσο του μετασχηματιστή που έχει ο ίδιος ο εξοπλισμός. Ο λόγος που θέλω ένα επιπλέον backup τροφοδοσίας είναι σε περίπτωση που συμβεί κάτι με την παροχή DC (απο τις μπαταρίες) και μείνω ξεκρέμαστος.
  7. Τον Inverter δεν θα μπορώ να τον "κρύψω" λόγω του ανεμιστήρα του και αναγκαστικά θα πρέπει να είναι στην επιφάνεια, εκτός και αν με έναν πλαστικό σωλήνα οδηγούσα τον φρέσκο αέρα από την επιφάνεια (πρόσωπο στο πολυκαρβονικό) κάτω στον ανεμιστήρα του Inverter. Τα 100W είναι η μέγιστη ισχύς, εξάλλου θα έχω την δυνατότητα να συνδέσω παράλληλα και μια μπαταρία αυτοκινήτου.
  8. Ευχαριστώ και τους δύο για την άμεση ανταπόκριση. Η βαλίτσα προορίζεται να λειτουργεί σε εξωτερικό περιβάλλον, υπο βροχή και μεγάλες θερμοκρασίες (κλίμα Ελλάδας όλες τις εποχές). Η λειτουργία της θα είναι για 5 ώρες την ημέρα 1 -2 φορές την εβδομάδα, για αυτό χρειάζομαι μία αξιόπιστη troublefree κατασκευή Τα φορτία είναι: 24VDC/1.0A 24VDC/1.0A 24VDC/1.0A 5VDC/3A 9VDC/0.6A Σύνολο 100W Οπότε θα χρειαστώ DC/DC 12/24VDC 5A DC/DC 12/5VDC 5A DC/DC 12/9VDC 2A Ο 24βολτος εξοπλισμός θα είναι εκτός βαλίτσας, οπότε το DC θα ταξιδέψει 1-2m. Πέραν της συστοιχίας των μπαταριών (12V56Ah) θα έχω εφεδρική μπαταρία αυτοκινήτου να την συνδέσω παράλληλα (12V60Ah) Ποιους converters θα μου προτείνατε για την εφαρμογή μου, δεδομένου ότι οι μπαταρίες και οι converters θα είναι στον ίδιο χώρο, στο πάτο της βαλίτσας και θα καλύπτονται απο ένα φύλλο πολυκαρβονικού 5mm. οπότε δεν θα είναι επισκέψιμοι τουλάχιστον κατα την διάρκεια λειτουργίας τους.
  9. Καλησπέρα, θα ήθελα την γνώμη σας για τα ακόλουθα. Σε μια ηλεκτρολογική κατασκευή θα χρησιμοποιήσω 12V συστοιχία μπαταριών για τροφοδοσία ηλεκτρονικού εξοπλισμού. Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός έχει διαφορετική τάση εισόδου 24VDC, 5VDC και 12VDC. Καθότι όλος ο εξοπλισμός θα είναι φορητός (θα τοποθετηθεί μέσα σε βαλιτσα SKB για μεταφορά και λειτουργία) τι είναι πιο σωστο να γίνει: α) Να χρησιμοποιήσω DC/DC converter για την μετατροπή της τάσης ξεχωριστά για την τροφοδοσία του κάθε ηλεκτρολογικού εξοπλισμού ή β) Να χρησιμοποιήσω DC/AC Inverter έτσι ώστε μέσω της εναλλασσόμενης τάσης να συνδέσω τα τροφοδοτικά που συνοδεύουν όλο τον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό. Να ληφθεί υπόψη ότι με ενδιαφέρει η αξιοπιστία του συστήματος. Το σύνολο των φορτίων που θα τροφοδοτηθούν δεν ξεπερνάνε τα 250W. Σε περίπτωση τροφοδοσίας απο εξωτερική πηγή θα έχω μόνιμα συνδεδεμένο ένα 12V/5A για φόρτιση/συντήρηση των μπαταριών. Σας ευχαριστώ
  10. Το 110% γίνεται για μία ώρα ανα 12 ώρες συνεχούς λειτουργίας, και επίσης δεν λέγεται load test αλλά stand by operation. Στο παράδειγμα που ανέφερα μιλάω όταν και οι δύο γεννήτριες τις λειτουργούμε σε continuous operation.
  11. Αν είναι γεννήτρια και όχι μπουζούκι τότε σίγουρα αναγράφεται και ο συντελεστής ισχύος και η τάση εξόδου, η ένταση, το IP, το SAE, η ημερομηνία κατασκευής, ο τύπος της γεννήτριας και μάλιστα τα Ampere τα αναγράφει όχι μονο για τους 27C αλλά και για τους 40C. Αλλά Ελλάδα είναι εδώ τα πάντα μπορείς να βρεις, απλά μάθε να ξεχωρίζεις και να συγκρίνεις αυτά που σου πουλάνε.
  12. Μεγαλύτερο συνημήτονο συνεπάγεται περισσότερο φορτίο στη γεννήτρια. Για παραδειγμα δύο ίδιες γεννήτριες (ίσης ισχύος) οι οποίες λειτουργουν η μία με cosφ 0,8 και η άλλη με cosφ 1, όταν θα δεχτούν να καλύψουν φορτίο ίσης εντάσεως, αυτή με το μεγαλύτερο cosφ θα δέχεται μεγαλύτερο φορτίο απο αυτήν με το μικρότερο cosφ. Με λίγα λόγια αν έχεις μια γεννήτρια η οποία κατα τον κατασκευαστή σου μπορεί να δεχτεί 30KVA και 43Α ανα φάση με cosφ 0.8, και εσύ να δίνεις φορτίο στη γεννήτρια 43Α με το φορτίο σου να είναι cosφ 1 αλλά να μην μπορεί η γεννήτρια να το σηκώσει το φορτίο.
  13. 1ον Soft start σε 1φ κινητήρα δεν υφίσταται και 2ον οι 1φ γεννήτριες μπορουν να φτάσουν και το 100% σε 1 βήμα. Προσοχή μίλάμε για ποιοτικές γεννήτριες και όχι μπουζούκια
  14. Οι δημοσιογράφοι πήρανε παράταση μέχρι την 01/12/2012, ξέρεις τώρα για να μην γίνει συνωστισμός στα ταμεία και δεν προλαβαίνει ο ΕΟΠΥΥ τις εισπράξεις.
  15. Αν μπορούσες να βάλεις την πρόταση ή έστω και την παράγραφο θα βοηθούσε πολύ για να καταλάβουμε που αναφέρεσαι
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.