Αγαπητέ evans, είχα περάσει και εγώ ΜηχΟΠ το 2000 με τις εξετάσεις του τότε νέου συστήματος (14 μαθήματα κτλ κτλ κτλ) και εγώ υπήρξα καλός μαθητής αλλά μου συνέβησαν διάφορα και σε μια εποχή που το 25% των μαθητών αρίστευσε στις πανελλήνιες (λόγω εύκολων θεμάτων) εγώ έβγαλα 17,9. Ημουνε πεποισμένος ότι θα πέρναγα σε πολυτεχνική σχολή οπότε είχα δηλώσει μόνο 11 σχολές. Σαν τελευταία δήλωσα την ΜηχΟΠ περισσότερο για πλάκα αφού ούτε γνώριζα τι ήταν η σχολή αυτή και επαναλαμβάνω ήμουν σίγουρος ότι πέρναγα στους ΗΜΜΥ. Δυστοιχώς όμως τα πραγματα δεν έγιναν όπως τα περίμενα. Πέρασα τελικά ΜηχΟΠ. Είχα και εγώ τις ίδιες απορρίες με εσένα δεν ήξερα τι να κάνω. Τελικά αποφάσισα να πάω για ένα εξάμηνο, να δώ τι παίζει και μετά βλέπουμε.
Εγώ προσωπικά απογοητεύτηκα. Οι κομματικές παρατάξεις οργιάζαν προωθώντας τις παράγκες τους, με αποτέλεσμα τις συνεχεία καταλήψης για ψύλου πήδημα. Και όταν δεν είχαμε κατάληψη οι καθηγητές σπάγαν πλάκα με εμάς αντί να μας κάνουν μάθημα γιατι δεν μας είχαν διδάξει στο σχολείο ολοκληρώματα. Μας αποκαλούσαν στόκους, ξύλα απελέκητα κτλ λες και εμείς αποφασίσαμε να μη μάθουμε ολοκληρώματα. Ακόμα και στο μάθημα σχεδίου που είχαμε μας ανάγκασαν να πάμε να αγοράσουμε υλικά αξίας 50,000δρχ που δε θα χρησιμοποιούσαμε ποτέ με αποτέλεσμα όποιοι απο εμάς απλά βρισκόμασταν εκεί για να πάρουμε μια γεύση μας πετάγαν έξω από τη τάξη. (Μετά από τόσα χρόνια βέβαια το τελευταίο δε το θεωρώ παράλογο. Είτε ακολουθείς τους κανόνες ή πας σπίτι σου... αλλά εδώ είναι Ελλάδα). Επί 3 μήνες κάθε Τρίτη πρωί είχαμε μάθημα με τίτλο "Εισαγωγή στο Αντικειμενο του ΜηχΟΠ". Μάταια πηγαιναμε αφού ο καθηγητής προτιμούσε να μας μιλάει για τους κομματικούς του και ιδεολογικούς του αγώνες στα νιάτα του. Τελικά κάποια στιγμή κάποιος καθηγητής μας είπε οτι θα κάνουμε γεωτρήσεις.
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ.
Τη χρονιά που πέρασα στο πολυτεχνείο, βγήκε η πρώτη φουρνια των ΜηχΟΠ στην Ελλάδα. Οπότε δεν είχαμε να ρωτήσουμε καποιον επαγγελματία να μας πεί τι θα κάνουμε.Οι προοπτικές του τμήματος τελικά φάνταζαν απίστευτες. Ο ΜηχΟΠ ασχολείται με το υπέδαφος, μελετά τη δομή του και αποφασίζει για το αν είναι ικανό να στηρίξει μια κατασκευή, από περίπτερο μέχρι γέφυρα. Τουλάχιστον στο εξωτερικό απαιτείται η υπογραφή και ενός αντίστοιχου μηχανικού. Εδώ όμως δεν υπάρχουν τέτοια πράγματα. Το αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν από τους 90 περίπου φοιτητές που περάσαμε τότε ή ήμασταν εν πάσει περιπτώσει στο τμήμα, τα χριστούγεννα παρατήσαμε τη σχολή οι 30 και το Πάσχα άλλοι 10. Από εκεί και πέρα δε ξέρω ουτε ποιοι έμειναν ούτε αν τελείωσαν.
Έχοντας στο μυαλό μου το μπάχαλο που βιωσα επί 5 μήνες και δεδομένου ότι για να ξαναδώσω πανελλήνιες έπρεπε να ξαναεξεταστώ σε 14 μαθήματα τον επόμενο Σεπτέμβριο τα μάζεψα ήρεμα ήρεμα και πήγα στην Αγγλία. Δεν θα μπω στη συζήτηση σύγκρισης Ελλάδας και εξωτερικού, τη θεωρώ γελοία στη βάση της.
Η δικιά μου εμπειρία πάντως μου επιβάλει να σε συμβουλέψω να μην ακολουθήσεις αυτη τη σχολή. Δεδομένου και αυτών που είπαν οι φίλοι πιο πάνω για τα εργασιακά δικαιώματα, καλύτερα να ξαναδώσεις πανελλήνιες και να προσπαθήσεις για κάτι καλύτερο. Και το εξωτερικό δεν το προτείνω εκτός αν αυτό που σε ενδιαφέρει προτίστως είναι το να περνάς καλά. Οι καλές σπουδές όπου και αν τις κάνεις, δύσκολες είναι.