Καλημέρα.
Μια καλή τακτική για να προλαμβάνουμε (στον βαθμό του εφικτού) δυσάρεστες καταστάσεις με προμηθευτές/αναδόχους είναι:
1. Να ενημερώνουμε τους πελάτες μας ώστε το πρώτο ερώτημα που θα θέτουν σε υποψήφιους προμηθευτές/αναδόχους να είναι το αν αναλαμβάνουν δουλειές μέσω ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ και αν ναι με ποιους όρους (κάποιοι πχ στα προηγούμενα προγράμματα που δεν έπαιζε ενδιάμεση εκταμίευση και ήξεραν ότι θα έχουν πολλούς μήνες αναμονής μέχρι να εξοφληθούν, συμμετείχαν μεν στο πρόγραμμα αλλά απαιτούσαν εξόφληση με την παράδοση και δεσμεύονταν βάσει συμφωνητικού ότι θα επιστρέψουν την επιχορήγηση όταν την λάβουν).
2. Όταν ο πελάτης έχει πλέον πάρει προσφορές από υποψήφιους προμηθευτές/αναδόχους που τον έχουν διαβεβαιώσει ότι ασχολούνται με το πρόγραμμα και πριν κλείσει συμφωνία μαζί τους, να ζητάμε ΑΦΜ και επωνυμία ώστε να τσεκάρουμε αν στοιχειωδώς έχουν κάνει εγγραφή στην πλατφόρμα του προγράμματος (ή έστω στου προηγούμενου), ώστε να έχουμε μια σχετική διασφάλιση ότι είναι ενήμεροι με τις διαδικασίες και δεν θα ταλαιπωρηθούμε όλοι κι όλοι πριν την ολοκλήρωση.
Για τα κλιματιστικά τώρα που γράφει ο @Paul_Mix, το ζήτημα είναι μάλλον εμπορικό και όχι τεχνικό: κάποια μοντέλα κάποιων εταιρειών έχει αποφασίσει ο προμηθευτής ότι θα τα δίνει στις τιμές του προγράμματος, κάποια άλλα (ακριβότερα προφανώς κι ας έχουν τις ίδιες προδιαγραφές ισχύος που θέτει το πρόγραμμα) όχι. Μπορείς να τον ρωτήσεις πόσο θέλει παραπάνω για να τα δώσει και αυτά μέσω προγράμματος, λογικά θα δεχτεί.