mastorakos
Members-
Περιεχόμενα
137 -
Εντάχθηκε
-
Τελευταία επίσκεψη
mastorakos's Achievements
-
mastorakos started following Γεωμετρικη μεταβολη
-
Σε γήπεδο 3 στρεμμάτων γινεται Τοπογραφικό Διάγραμμα Γεωμετρικών Μεταβολών το οποιο θα προσαρτηθει σε δικόγραφο αγωγής και θα κατατεθεί σε δικαστηριο επιφεροντας γεωμετρικές αλλαγές αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα . Υπάρχει απαλλοτρίωση του ετους 1967 και εχει υλοποιηθεί (προκειται για εθνική οδό) στην περιοχή έχει γίνει μελέτη προτεινoμένου σχεδίου πόλης στην οποία ο μελετητής τοποθέτησε την γραμή απαλλοτρίωσης στο προτεινόμενο σχέδιο πόλης (η τοποθετηση της γραμμης απαλλοτρίωσης σαφώς και έγινε με δική του ευθύνη (ως γίνεται εν Ελλάδη , οι Υπήρεσίες απέχουν των ευθυνών)) . Το θέμα που προκύπτει σε μένα αλλα και σε άλλα γήπεδα με πρόσωπο επι της γραμμής απαλλοτρίωσης ειναι το εξής : η γραμμή με τα σημεία Α-Β (γραμμή απαλοτρίωσης ) βρίσκεται σε σε απόσταση 0.90 μετρων κατα μέσο όρο απο τα όρια του γεωτεμαχίου στο οποίο γίνεται η μεταβολή (γραμμή 5-12 ορίο ΚΑΕΚ), το τμήμα του γεωτεμαχίου Α-Β-5-12 πρέπει να αποσπαστεί απο το γεωτεμάχιο και να ενωθεί με το ΚΑΕΚ του δρόμου το οποίο ΚΑΕΚ αποτελέιται απο 3000 σημεία . Αν τοποθετήσω στο Διαγραμμα μεταβολών το ΚΑΕΚ του δρόμου με εμβαδου 150 στρεμμάτων τοτε στο γεωτεμάχιο που κα΄νω την μεταβολή δεν θα υπάρχει ευκρίνεια λογο κλίμακας , αν δεν το τοποθετήσω τοτε δεν θα ανεβαίνει στο σύστημα του κτηματολογίου καθώς δεν θα συμφωνεί με το εμβαδόν λόγο πολιλάιν. Να συμπληρώσω ότι η τοποθέτηση της γραμμης απαλλοτρίωσης απο τον μελετητή είναι ορθή οπώς επίσης οτι το κτηματολόγιο δεν εχει λάβει υπόψιν του την ύπαρξη του ορίου απαλλοτρίωσης κατα μήκος της εθνικής οδού . Θα ηθέλα την γνώμη σας πάνω στον σχεδιασμό . Ευχαριστώ Επισυνάπτω φωτογραφία απο το autocad.
-
Σε δημοσιευμένο ΦΕΚ του 2007 (277/Δ/2007 για όποιον ενδιαφέρεται περαιτέρω) υπάρχει καθορισμός πλάτος οδού 8 μέτρων επί της οδού Αγίων Πάντων, στο συνημμένο διάγραμμα του οικισμού αναφέρει γραμμένο με μαρκαδόρο για τον ίδιο δρόμο εύρος 10 μέτρων ( πρόκειται για6τον κύριο δρόμου του οικισμού) . Μετά από αλλεπάλληλες αιτήσεις ουδείς είναι αρμόδιος να απαντήσει για το ισχυων πλάτος του συγκεκριμένου δρόμου. Η απάντηση είναι η τυπική υπεύθυνος είναι ο Μηχανικός αυτός βγάζει την άδεια οικοδομής. Υπενθυμίζω ότι το ΦΕΚ είναι του 2007, κανείς μεχρι σήμερα δεν είδε η άκουσε κάτι. Επισυνάπτω και φωτογραφίες από το ΦΕΚ. Παρακαλώ τα σχόλια σας.
-
Δυστυχως την γλώσσα την ομιλούμε και την γράφουμς λάθος , οχι όμως γιατι εμείς θέλουμε αλλά γιατι κάποιοι άλλοι θέλησαν , θέλουν και θα θέλουν. Η ελληνική γλώσσα έχει ένα (ι) και αυτό είναι το γιώτα το οποίο και ακούγεται (ι) τα δε υπόλοιπα ι δεν είναι (ι) ούτε ηχούν σαν( ι) . Αυτοι που την γεννησαν δεν ήταν άνεργοι , Επίσης το (ε) ειναι ένα με ήχο (ε) το αι δεν κανει ε αλλα (α) (ι) . Γράφουμε λάθος γιατι μιλάμε λάθος , κανεις ποτε δεν εξήγησε γιατι τα ρηματα τελειωνουν σε ω , απλα τελειωνουν γιατι ετσι απλα τελειωνουν , βάλαν την γραμματικη και οι έλληνες ξεχασαν εαυτους και γλώσσα , βαλαν κανόνες στην γλώσσα ενω διέπεται απο νόμους χωρις εξαιρέσεις . Τέλος να γραψω περι ουσιαστικων , επιρρηματων , ληγουσων ,παραληγουσων, ονομαστικων, κλισεων και οτι άλλο κατεβάσει η ανόητος Κάρα των ηλιθίων που κατέστρεψαν την γλώσσα οτι απλά δεν υπάρχουν αυτά παρα μονο στο ανόητο κεφαλάκι τους ,
-
Περι της παρεκκλίσεως των 750 ΣΤΕ 147/2016
mastorakos posted a topic in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Τυχαίως έπεσα πάνω σε αυτην (http://nomosphysis.org.gr/14089/ste-8472016-anoikodomisi-gipedoy-ektos-sxedioy-kata-parekklisi-artioy/) , όποιος εχει υπομονή ας την διαβάσει σχολιάζοντάς αργότερα τι κατάλαβε για την παρέκκλιση των 750 μ2. Ευχαριστω. -
Το πρόγραμμα δεν το έχω πλέον .Εληξε η δοκιμαστικη περίοδος .
-
Η εντολη που ψάχνεις είναι :image-cleanup-Bias. Αν θες να συνορθώσεις το χάρτη ώς προς Χ,Υ κάνε ένα line απο ένα σημείο του καννάβου προς ένα άλλο ως πρός τον άξονα Χ και άλλη μία ώς προς τον άξονα του Y(η γραμμή να ξεκινάει απο σταυρό και να τελειώνει σε σταυρό άσχετα αν ο χάρτης είναι λίγο στριμμένος). Κάνε κλίκ image-clean up-Bias θα σου ζητήση το σταθερό σου σημείο κάνε κλίκ στην αρχή της line μετά θα σου ζητήση specify X calibration distance τότε θα κλικάρεις την απόσταση απο το πρώτο σημείο που κλίκαρες μέχρι το το τέλος της γραμμής που εφτιαξες αλλά στον άξονα τον Y (προσοχη εκεί αν του δώσεις το σημείο της γραμμής που εφτιαξες ώς προς τον άξονα του Χ θα σου αλλάξει το Y και όχι το Χ που εσύ θέλεις) ,μετά θα σου βγάλει spesify desired X distance θα δώσεις την τιμή που εσύ θέλεις (500 για τον πεντάρη χάρτη ),θα σου βγάλει specify Υ calibration distance εκεί θα δώσεις πάλι το σταθερο σου σημείο και μετα θα κλικάρεις πάλι το πρώτο σημείο της γραμμης σου και μετα το τέλος της γραμμής σου στον ΑΞΟΝΑ ΤΟΥ Χ θα σου βγάλει spesify desired Υ distance θα του δώσεις την τιμή που θές (500 για πεντάρη χάρτη) και αυτό ήταν ο χάρτης σου συνορθώθηκε ως προς Χ,Υ.Αν δείς ότι πάλι έχεις διαφορά ξανακάνε το ίδιο πάλι μέχρι να φτάσεις την ακριβεια που θέλεις .Η εντολή υπάρχει MONO στο autocad raster design και όχι στο απλό autocad
-
Plotter Canon image Prograf IPF σειρά 600 (A1/24")
mastorakos replied to giannist's θέμα in Η/Υ-Hardware
@HAPKI για δοκίμασε να αλάξεις τα dpi του βάλε παραπάνω . MENU-GL2 SETTINGS- INPUT RESOLUTION βάλε 600 μετά τσέκαρε το printing quality αν είναι στο draft βάλτο στο medium ή στο high.Τσέκαρε όμως όταν δίνεις εκτύπωση απο το autocad και το print quality εκεί να είναι στο medium ή sto high αντίστοιχα. -
Περιεχόμενο σπουδών Αγρονόμου Τοπογράφου Μηχανικού
mastorakos replied to -jayhawk-'s θέμα in Εκπαίδευση
Καλή επιτυχία σε ότι και αν διαλέξεις. -
Αρτιότητα εκτός σχεδίου - Εντός ζώνης
mastorakos replied to fotislit's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Η απόσταση των 500 μετράει απο το συνεκτικό τμήμα του οικισμού το προυφιστάμενο του 1923.Υπάρχουν και οικισμοί με δύο συνεκτικά τμήματα εκ των οποίων το ένα προυφίσταται του 1923. -
Και εγώ το GGCAD kai GGTOP έχω και είμαι ευχαριστημένος .Είναι δύο προγρραμματα που καλύπτουν της ανάγκες ενός τοπογράφου .Αν πάρεις όλο το πακέτο κάνεις ότι θέλεις. Το πυθαγόρας είναι και αυτό πολύ καλό βελγικής προελεύσεως και ευκολο στην χρήση του. Προσωπικά με έχει εντυπωσιάση το MSCADD 2010 καναδικής προελευσης το οποίο είναι σχεδιαστικό και υπολογιστικό μαζί (είναι σαν το autocad απλα υπολογίζει και λύνει οδευση στην οθόνη του σχεδιαστικού βλέπεις σημεία και στάσεις κατευθείαν ), κάνει και για τους κατόχους gps, δέν γνωρίζω αν υπάρχει ολόκληρο το προγραμμα στην Ελλάδα ,κάποια εταιρία είχε αναλάβει να το αντιπροσωπέυση εδώ δεν ξέρω αν το έκανε .Υπάρχει demo version μπορειτε να το κατεβάσετε να το δουλεψετε βεβαια είναι στα αγγλικα . Ενα απο τα avantage του είναι ότι δεν χρειάζεστε σχεδιαστικο προγραμμα κάνει ότι κάνει και το autocad.
-
Σωλήνα γαλβανιζέ 1.1/2 πάχους 2χιολ. 2μέτρα ύψος ,συρματόπλεγμα 14 1,5 ύψος και σύρμα περασμένο πάνω κάτω και χιαστί με απόσταση τοποθέτησης των πασσάλων κάθε 2μέτρα και μπετό στην βάση του στύλου σύνολο υλικά και εργασία 17 ευρό/μέτρο.
-
Σειρά 241 12 μήνες Τεχνικό Σώμα,Κορινθο-Πάτρα-Αθήνα-και 8μήνες στην Αρχίπολις της Ρόδου.Ειδικότητα Τεχνίτης τροχοφόρων οχημάτων.Στη Ρόδο άλαξα ειδικότητα Συντηρητης στρατοπέδου και φυλακιών.
-
Αν αυτό το ερώτημα το κάνεις σε έναν Τοπογράφο- Μηχανικο περνώντας απο το γραφείο του δεν νομίζω να σε χρεώση.Σε προτρέπω να πάς σε κάποιον κοντά σου να εξετάση το θέμα σου .Δεν εξαρτάται μόνο απο τους παράγοντες που μας αναφέρες ποιο πάνω.
-
@Γιαννης-ιος Δέν μας τα λές καλά .Αν τα μπετά είναι στραβά και το χτίσιμο ίσιο πάλι θα πάρει σοβά παραπάνω,οπότε δεν είναι συνδιασμος των τριών αλλά τεσσάρων.Ελαστικός σοβάς δεν υπάρχει όπως δεν υπάρχει ελαστικό τσιμέντο , δεν υπάρχει πολύ καλό σφήνωμα αλλά σφήνωμα υπο συγκεκριμένη γωνία .Παρακαλώ πρόσεχε τη γράφεις Λάθος τεχνική αυτή θέλεις μεγαλύτερο μήκος αγκύρωσης στον κόμβο και τις περισσότερες φορές δεν είναι εφικτό.Το νερομένο σκυρόδεμα φένεται με γυμνό μάτι ,είναι πολύ απλό να το καταλάβεις ,καμία εταιρία μπετού δεν πουλάει νερό αντί σκυροδέματος.Το νερό προστίθεται στο εργοτάξιο μετά απο εντολή του εργολάβου-εκάστοτε τεχνίτη και είναι καθαρά θέμα εργασιμότητας του σκυροδέματος.Για να το αποφύγεται απλά βάλτε περοσσότερο ρευστοποιητη στο σκυρόδεμα ώστε να καταστεί εργάσιμο και δεν θα χρειαστή η προσθήκη νερού.