Μετάβαση στο περιεχόμενο

GPER

Core Members
  • Περιεχόμενα

    331
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    1

2 Ακόλουθοι

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Ηλ/γος-Μηχ/γος Μηχ/κος

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

3.334 profile views

GPER's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

129

Φήμη στην κοινότητα

  1. Από που συνάγεται (νόμος, Υ.Α., εγκύκλιος) η υποχρεωτική επίσκεψη κάθε μήνα και η μη παράλειψη κάποιου μήνα ? Τη κατανομή των 25 ωρών ή παραπάνω, τη καθορίζει ο ΤΑ και την αποδέχεται ή μη το ΣΕΠΕ. Σημείωση : είναι σύνηθες οι 25 ώρες να κατανέμονται ετήσια ανά δίμηνο (αλλά και τρίμηνο).
  2. Θεωρείται παροχή υπηρεσιών, άρα παρακράτηση 20%
  3. Συνάδελφοι, δεν έχω καμιά ληξιπρόθεσμη ούτε ρυθμισμένη οφειλή εισφορών. ακολουθώ τα βήματα για την έκδοση ασφαλιστικής ενημερότητας και μετά από αναμονή (αρκετή) που γράφει "προς επεξεργασία" βγαίνει το κουτάκι "έκδοση βεβαίωσης". Όσο και να το κλικάρω δεν ανοίγει καμιά βεβαίωση. Ξέρει κανείς τι συμβαίνει ? κάνω κάπου λάθος (παρόλο που ακολούθησα τις οδηγίες) ? Γιατί την δείχνει μόνο δύο ημέρες ? που εξαφανίζεται μετά ? πρέπει να την βρω κάπου αλλού και να την τυπώσω ? Γιατί αναφέρει πως μπορείς να την τυπώσεις μόνο την ίδια ημέρα ? Σε κάθε περίπτωση πως μπορώ να την βγάλω και να την τυπώσω ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια.
  4. "Giorgos1987" που το άκουσες αυτό για τα λιωμένα μέρη του γερανού ? Βέβαια για να σκοτωθούν οι δυο εργαζόμενοι που ήταν σε επαφή με το γερανοφόρο ήρθε σε επαφή αγωγός υπό τάση με το γερανοφόρο
  5. Η εργασία (αντικατάσταση στύλου) γινόταν σε αγωγούς χωρίς τάση (νέα γραμμή)
  6. Συνήθως οι πληροφορίες που δίνουν τα ΜΜΕ σε παρόμοιες περιπτώσεις είναι συγκεχυμένες και ανακριβείς, ιδιαίτερα για ένα τέτοιο εξειδικευμένο ζήτημα. Ορθόν είναι να περιμένουμε το πόρισμα των ειδικών πραγματογνωμόνων που έχουν διορισθεί για τη διερεύνησή του. Σε κάθε περίπτωση δεν φταίει η "κακιά στιγμή" γιατί απλά αυτή δημιουργείται είτε από την έλλειψη μέτρων ασφάλειας, είτε την ελλιπή εκπαίδευση, είτε την παραβίαση κανόνων ασφαλείας, είτε ακόμα και από τη μη αντίληψη - εντοπισμό του κινδύνου. Δυστυχώς το ηλεκτρικό ρεύμα δεν συγχωρεί οποιαδήποτε παράλειψη ή λανθασμένη ενέργεια.
  7. Ευχαριστώ Sakis 1. Οι κατασκευαστές inverter, τι προτείνουν σχετικά με την τοποθέτηση ΔΔΡ η για εξασφάλιση προστασίας έναντι ηλεκτροπληξίας ? 2. Μπορεί να μπεί ΔΔΡ στην είσοδο του inverter ?
  8. Στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις και στις τερματικές γραμμές τροφοδοσίας μηχανημάτων - εξοπλισμού όπου πλέον έχουμε inverter, μπορούμε να τοποθετήσουμε Διακόπτη Διαρροής Ρεύματος ή θα διακόπτεται συνεχώς η λειτουργία ? Προσφέρεται ασφάλεια έναντι διαρροής από τον ίδιο τον inverter ?
  9. Εκδίδεις ΥΔΕ για ότι ελέγχεις μια συγκεκριμένη στιγμή. Βγάλε μια τώρα και όταν τελειώσει την ανακαίνιση βγάλε μια νέα που επιβάλλεται λόγω της ανακαίνισης (εφόσον αλλάζει η ηλεκτρική εγκατάσταση).
  10. Σε κάθε περίπτωση εάν έχει οριστεί Πραγματογνώμονας από το Δικαστήριο, πολύ δύσκολα (δυστυχώς ή ευτυχώς) ανατρέπεται η άποψη που θα εκφράσει, ιδιαίτερα εάν είναι στοιχειωδώς τεκμηριωμένη. Όσο πιο καλά τεκμηριώσει την γνώμη σου τόσο περισσότερες πιθανότητες να εισακουστεί έχεις
  11. Σε κάθε περίπτωση οι υπηρεσίες του Τ.Α. δεν πρέπει να έχουν σαν κυρίαρχο στοιχείο το "παρουσιολόγιο".
  12. ο χρόνος κατανέμεται κατά (και όχι ανά) μήνα και δεν μπορεί να υπολείπεται των δύο ωρών ανά επίσκεψη και .... πάντα υπό την κρίση του επιθεωρητή εργασίας. Άρα αν κάτι είναι "δεσμευτικό" είναι μόνο το 2ωρο. Ορθώς διότι π.χ. σε εποχιακές εργασίες θα πρέπει να κατανεμηθούν μόνο το διάστημα που υπάρχει εργασία. Ορθώς λοιπόν μπορεί να γίνει κατανομή ανά 2μηνο ή και 3μηνο, με την προϋπόθεση να εξηγηθεί και γίνει κατανοητό από τον επιθεωρητή εργασίας Προφανώς και έχει (τουλάχιστον μέχρι τώρα) η εν λόγω κατανομή και ιδιαίτερα - όπως ορθά αναφέρεις - σε επιχειρήσεις μικρού κινδύνου. Μήπως συνάδελφε ξεπερνάς το ετήσιο όριο των ωρών απασχόλησης ?
  13. Γιατί και τι πρόβλημα θεωρείς ότι μπορεί να δημιουργηθεί με βάση την εικόνα που έστειλες?
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.