Μετάβαση στο περιεχόμενο

modaristis

Members
  • Περιεχόμενα

    12
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Τοποθεσία
    Ξάνθη

modaristis's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Φήμη στην κοινότητα

  1. Καλησπέρα. Ενδιαφέρουσα δουλειά. Τον υπολογισμό των εντατικών μεγεθών την κάνεις με Μέθοδο Πεπερασμένων Στοιχείων? Αν ναι, βάλε να εμφανίζονται και οι μετακινήσεις. Επίσης, με αυτόν τον τρόπο μπορείς να βρίσκεις και τάσεις-παραμορφώσεις. Τέλος, στο βέλος κάμψης κάνε την μετατροπή σε mm. Είναι πιο ευανάγνωστο. Καλή συνέχεια.
  2. Μάλιστα. Σας ευχαριστώ και τους δύο για τις απαντήσεις σας, με καλύψατε απόλυτα!
  3. Γεια σας, Στο μάθημα Δομικά Υλικά ΙΙ του δευτέρου εξαμήνου στο ΔΠΘ, αυτή την περίοδο, εξετάζουμε την περίπτωση που αμφισβητείται η ποιότητα του σκυροδέματος ενός φορτίου ή μιας παρτίδας. Σε ένα υποθετικό παράδειγμα, 3 πυρήνες και το φορτίο δεν είναι αποδεκτό. Κόβουμε 6 και η παρτίδα δεν είναι αποδεκτή, οπότε κόβουμε άλλους 6 ώστε να συμπληρωθεί η 12άδα. Κάνουμε τον επανέλεγχο αλλά δεν ικανοποιείται ο κανόνας αποδοχής. Από 'κει και πέρα τι κάνουμε? Το βιβλίο «ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ» του Αθανάσιου Χ. Τριανταφύλλου αναφέρει: Γενικά θέλω να σας ρωτήσω τι κάνουμε αν και μετά τους 12 πυρήνες η παρτίδα δεν είναι αποδεκτή. Ό,τι παραπάνω στοιχεία μπορείτε να μου δώσετε θα ήταν χρήσιμα. Και δεν αναφέρομαι μόνο εγκυκλοπαιδικά, αλλά τι γίνεται στην πράξη. Για παράδειγμα, αν συμβεί κάτι τέτοιο δε θα ήθελα να ήμουν στη θέση του μηχανικού που θα πει στον ιδιοκτήτη ότι η οικοδομή που φτιάχνει, και δεν έχει καν τελειώσει ακόμα, ότι θέλει ενίσχυση.
  4. Ναι το ΔΠΘ μαζί με το Παν. Πατρών και το ΑΠΘ κάνουν πολύ καλή δουλειά, και από άποψη προγράμματος σπουδών (που πάνω κάτω σε όλη τη χώρα είναι ίδιο), αλλά και από άποψη διδασκόντων σε πολλά μαθήματα. Το ΕΜΠ δεν το συμπεριλαμβάνω, παρόλου που παράγει και έρευνα, καθώς οι καθηγητές κατά βάση είναι μεγάλης ηλικίας χωρίς πολύ όρεξη για δουλειά (δεν είναι ρατσιστικό και κομπλεξικό σχόλιο προς το ΕΜΠ), χωρίς βέβαια να σημαίνει ότι δεν κάνει καλή δουλειά όπως και τα άλλα, αφού και μόνο οι φοιτητές που μπαίνουν είναι πολύ υψηλού επιπέδου (με βάση πάνω από τα 19200). Αν σου πω ότι τα υπολοιπα τα κατάλαβα απολύτως θα σου πω ψέματα, αλλά τη γενική ιδέα την έχω. Πρώτο είμαι ακόμα
  5. Μάλιστα. Ευχαριστώ για την απάντησή σου!
  6. Ενδιαφέρον. Εγώ απλά ανέφερα τις 28 μέρες ως το σημείο που το μπετόν έχει αναπτύξει όλες τις αντοχές του. Γενικά, υποθέτω, ότι ανάλογα με το στοιχείο μπορείς να ξεκαλουπώσεις μετα τις 7 μέρες που το σκυρόδεμα έχει αναπτύξει το 70% των αντοχών. Σωστά;
  7. Τι εννοείς χτίζουμε? Τούβλα? Πρέπει και να ξεκαλουπώσεις! Συνήθως ξεκαλουπώνουμε στις 28 μέρες που το μπετόν έχει αναπτύξει τις αντοχές του. (Περίμενε να απαντήσει κανείς άλλος, μη σε πάρω στο λαιμό μου. Φοιτητής είμαι)
  8. Αν κατάλαβα καλά ενδιαφέρεσαι για υποθαλάσσια σκυροδέτηση. Αυτό που σε ενδιαφέρει είναι το τσιμέντο σου να αναπτύσσει πολύ γρήγορα αντοχές (τελική αντοχή <= 6 ώρες), για να μην σε παρασύρουν τα ρεύματα του νερού. Ακόμα σε ενδιαφέρει το τσιμέντο να έχει περισσότερες C3A φάσεις, ώστε να προστατεύεται ο οπλισμός από το χλώριο της θάλασσας (μην ξεχνάς ότι η θάλασσα περιέχει αλάτι, NaCl). Αν όμως σκυροδετείς έργα με πολύ μεγάλο όγκο, π.χ. πυλώνες γέφυρας, θες να περιορίσεις και την παραγόμενη θερμότητα για να μην σου κάνει ρωγμές. Αυτά για το τσιμέντο. Όσον αφορά το σκυρόδεμά σου, προτιμάς ένα υδαρές (νερουλό) σκυρόδεμα, ώστε να γεμίσει εύκολα το καλούπι. Για την αύξηση της κάθισης χωρίς να αυξήσεις την ποσότητα του νερού χρησιμοποιείς ρευστοποιητές. Θα μπορούσες να προσθέσεις πρόσθετα, επιταχυντικά και στεγανοποιητικά, τα οποόα θα εμποδίσουν το νερό να εισχωρήσει, οπότε και το χλώριο. Αυτά που σου έγραψα είναι μια περίληψη (κρίσης) από τις σημειώσεις μου στη σχολή. Αν έχω κάνει κάποιο λάθος ας με διορθώσει κάποιος, καθώς δεν είμαι 100% σίγουρος για την απάντησή μου. Ελπίζω να βοήθησα!
  9. Το έχουμε υποχρεωτικό, που δεν ασχολούμαστε μόνο με την σύνθεση αλλά και με πολλά άλλα θέματα γύρω από το σκυρόδεμα, για παράδειγμα αυτή την περίοδο εξετάζουμε θέματα γύρω από δοκίμια και πυρήνες. Το μάθημα λέγεται Δομικά Υλικά ΙΙ. Δεν ξέρω αν στα επόμενα έτη υπάρχει κάτι αντίστοιχο για επιλογή και σε ποιον τομέα, αλλά θα το έχω στα υπ'οψην μου. Ευχαριστώ για τη συμβουλή! Αυτό που ανέφερα για την εργασιμότητα είναι αν έχει πήξει εν μέρει το σκυρόδεμα μέχρι να φτάσει στην οικοδομή.
  10. Ένα πολύ ωραίο δυνατό soulful κομμάτι με μπόλικο σαξόφωνο
  11. Όπως μας μαθαίνουν στη σχολή φέτος (στο μάθημα των δομικών υλικών) μπορείς να χρησιμοποιήσεις ρευστοποιητές, τα έξοδα των οποίων θα επιβαρύνουν την εταιρεία παραγωγής του σκυροδέματος! Σε κάθε περίπτωση όμως αν δεις ότι το μπετόν δεν είναι εργάσιμο ή ότι δεν έχει τη ρευστότητα την οποία έχεις παραγγείλει καλό θα ήταν να το στείλεις πίσω.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.