Μετάβαση στο περιεχόμενο

cdr

Members
  • Περιεχόμενα

    46
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Contact Methods

  • Website
    http://electrotech-techblogg.blogspot.gr/

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Τοποθεσία
    Πτολεμαιδα
  • Επάγγελμα
    Ιδιώτης-Μη μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Επαγγελματίας Τεχνικού Κλάδου

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

cdr's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Φήμη στην κοινότητα

  1. Ας επανέρθουμε !!!! προσωπικα πιστευω ότι πρεπει πρωτα να εντοπίσουμε τι φταει και δεν βελτιώνεται ( αν συμφωνείται ως προς το βελτιώνεται ) ο κλαδος , γενικοτερα και όχι μονο οι τεχνικοι του κλαδου .( κατά την αποψη μου εχει τασεις για καταρευση ο κλαδος αλλα τελος παντων ). αν λοιπον καταγράψουμε τι κατά την αποψη του καθενος , τι φταει τοτε εκτιμω , ότι θα βρεθουν και οι καταληλες προτασεις για λυση η βελτιωση . ας προσπαθήσουμε να ομαδοπιοισουμε αυτά τα προβλήματα . 1) νομολογια 2) φορολογια 3) ασφαλιστικο 4) εκπαιδευση 5) κουλτουρα προσθεσται ότι άλλο νομιζεται .....
  2. Για την ισχυ που απαιτείται δεν μπορω να σε βοηθησω αλλα θα σου προτεινα να βρεις καποια στοιχεια με βαση το εργο που θα παραγει , πχ ποσοτητα ,ταχυτητα αερα , στατικη πιεση . αν βρεις το εργο που πρεπει να παραγεις θα μπορουσες ποιο ευκολα να κανεις αναγωγη στην απαιτουμενη ισχυ . για το θεμα τις εγκατεστημενης ισχυος είναι μονόδρομος για αυτά τα μεγεθη ( 250 kva > ) η συνδεση σε δικτυα μεσης τασης 20KV . δηλαδή υποσταθμος 20 kv > 0,6kv >0.4 kv . βασικη αιτια είναι το οικονομικο. συνηθεστερη ( παντα με κριτήρια οικονομικα ) επιλογή για μεγεθη πανω από 315kw και εως 1000kw είναι η επιλογή για κινητήρες 690V. στην περιοχη μου λειτουργουν αρκετοι κινητήρες με ρυθμιστες στροφων σε ισχυ 700-900 kw ( αντλιες ) , για αρκετα χρονια και εχουν αποδειχθεί αξιόπιστες εφαρμογες . η ρυθμιση στροφων με ένα ινβερτερ ( drive ) είναι η πρακτικοτερη εφαρμογή .
  3. με το που υπερβεις το οριο μετραει τον χρονο ασχετα με το ποσο εχεις υπερβει δεν υπαρχει καποια καμπυλη δηλαδη που να "μαζευει" τον χρονο. http://www08.abb.com/global/scot/scot209.nsf/veritydisplay/56f56bae475a5325c1257d50002d806f/$file/2CSC444001B0201.pdf
  4. Διαταξη με τοροειδη , τοποθετω αρκετα συχνα , και λειτουργει αψογα , παρεχοντας μεγαλυτερη ευελιξια . π.χ μια μοναδα στον γενικο με ρυθμιση στα 100 mA ( πολλες φορες αθροιστοικα πχ κάθε υποπινακας 10+10+16+15 σε mA αναγκαζουν έναν γενικο ΔΔΕ να πεφτει χωρις να υπαρχει αμμεση αιτια ) και μια επιμέρους σε κάθε αναχωρηση υποπινακα 30mA. προσωπικη μου αποψη , χωρις να θιξω κανεναν , τα παντα είναι θεμα σωστης μελετης- κατασκευης , και όχι "πονηριες" με βαση το κοστος κτλπ . ασφαλεια χωρις κοστος απλα δεν υπαρχει . και με βαση την υπαρχουσα νομικη κατασταση ο καθενας μας παιζει το κεφαλι του κορωνα γραματα . υπαρχουν οντως περιπτώσεις που η τοποθετηση είναι προβληματικη , και θα πρεπει ειται να τις περιορίζουμε αν όχι να τις εξαλείφουμε . θα μπορουσε π.χ να υποβαλεται μαζι με την ΥΔΕ , και ένα εντυπο με παρατηρήσεις ,που αφου γινεται αποδεκτο από τον πελατη ( υπογραφη ) να απαλασει τον εγκαταστατη , κατασκευαστη , μηχανικο από θεματα !!!. το εχω ξαναγραψει και παλαιοτερα , αλλα θα επιμείνω να λεω ότι αφου ο ελεγχος δεν γινεται από κανεναν πρακτικα , καλο θα ειταν για τον κλαδο να μπορούσαμε με μεικτες επιτροπες να κανουμε αυτοελεγχο , ενας υπάλληλος ΔΕΔΗΕ ,έναν από το τοπικο σωματειο - ΤΕΕ - και οποιον αλλον εμπλεκεται αλλαγη κάθε 3 μηνες , ανακοινωσεις ελεγχων σε site του τοπικου επιμελητηριου , αξιολογηση -βαθμολογηση -βελτιωση . γενικοτερα αναβαθμιση ποιοτητας υπηρεσιων .
  5. Μια και δεν είμαι μηχανικος , και στην θεωρια δεν τα παω και τοσο καλα , εχω εντοπισει το συνημενο . πιστευω να βοηθαει PumpSaveUserManual.pdf
  6. από αυτά που ειδα στα βιντεο συμπεραίνω ότι το μοτερ περιστρέφεται κατά την εκκινιση . και όχι μονο περιστρέφεται αλλα και σε αναποδη φορα από την ζητουμενη. θα σου προτεινα να δεις την μεθοδο εκκινισης .2101 start fuction υποθετω ότι εισαι σε ραμπα . μηπως να δοκίμαζες σε scan+boost αφου αλλαξεις σε scalar
  7. απο το βιντεο φαινεται οτι μολις η ροπη πεσει κατω απο 200% τοτε το drive ακουει . να υποθεσω οτι δεν αλαχθηκαν ορια ροπης ?
  8. Μιλτο μπορεις να μας πεις την μαρκα και τον τυπο του drive ? και αν σου ειναι ευκολο να μετρησεις την ταση την ωρα του προβληματος . εξαερισμος φουσκας ?
  9. ενας καλος προμηθευτης . www.pilianidis.gr
  10. κοιτα το pdf αν δεν βγαλεις ακρη κανε ένα pm το μαιλ σου να σου στειλω το αρχειο . πες μας αν είναι σε v7 η v8 η version του soft comfort που τρεχεις ? η σειρα είναι ai σε analog comparator , ευρος 0-400 και on 20 off 30 . LOGO!Soft Comfort - forum ai 20-30c.pdf
  11. Προσοχη !!! δεν υπαρχει συμβατοτητα σε επιπεδο επεκτάσεων . Compatibility: · Programs of older LOGO! units will run without any restrictions · Same connecting points as LOGO! 6 · Expansion modules of LOGO! 6/7 cannot be employed with LOGO! 8 basic units · LOGO! 8 expansion modules cannot be employed with older LOGO! basic units (including LOGO! 7).
  12. Δυο μοναδες υφίστανται και εχουν διασυνδεθεί στην περιοχη μου .( Δυτικη Μακεδονια ) Η μια στην Καστορια , με ισχυ 800kva σε λειτουργεια , η άλλη Kοζανη 160 kva στο σταδιο δοκιμων . και τα δυο εργα εχουν γινει από τοπικο γραφειο μηχανικων , με τοπικους τεχνικους και πληρη αυτοματη διαδικασια , με πολύ καλα εως τωρα δεδομενα , η δε μοναδα τις Κοζανης ανηκει στους ιδιους τους μελετητες - κατασκευαστες . δεν γνωριζω αν επιτρεπεται να δωσω στοιχεια επαφης (διαφηση κτλπ ). οποιος επιθημει , πμ και παρεχονται , εκτος αν ο admin , moderator ,( καλησπέρα Μιλτο ) μας επιτρεπει .
  13. υπαρχει λυση στο πρβλημα σου αλλα με το σχετικο κοστος θα χρειαστείς δυο επιπλέον ρελε τα οποια θα βαλεις πριν τον κινητηρα . ενας ελεγκτης διαδοχης φορας θα σου κανει την υπολοιπη δουλεια σε σχεση με του τερματικούς και τα νεα ρελε και ένα χρονικο αναλογα με τον τυπο ελεγκτή . στην μια περιπτωση ο ασφαλεοδιακοπτης θα τροφοδοτεί με μια φορα τα δυο νεα ρελε με φορα α και στην άλλη με φορα β (rst A ) ( tsr B ) αναλογα την φορα ο ελεγτης διαδοχης θα επιτρεπει παντα σε συνδυασμο με τους οριακους την αναλογη κινηση μεσω του αναλογου νεου ρελε . ριξε μια ματια στο σχεδιο . μια απορια παντως την εχω ? πως το καταφέρατε ετσι ? FORUM 3.pdf
  14. Ποιες φασεις θα αναστρεψει το plc!!?????? σε αυτά τα κυκλώματα δεν εχει λογικη να παιρνει το plc την ισχυ . η συνηθη διαταξη είναι αυτό που σου ειπαν η συνάδελφοι . εχεις έναν κινητηρα ο οποιος οδηγείται από δυο ρελε , ένα για πορεια α και ένα για πορεια β . αν σε σειρα από την εξοδο (do) του plc με την εντολη για πορεια α περασει ενας οριακος η διακοπτης τερματος όταν ενεργήσεις σε αυτόν μηχανικα θα διακοψει την εντολη προς το ρελε και θα σταματησει την κινηση με πορεια α. η άλλη κατασταση ( πορεια β ) είναι ανεξαρτητη και εχει αλλον οριακο και μπορει ανα πασα στιγμη να δωθει εντολη για πορεια β ! το plc εντελει τα ρελλε όχι τις φασεις . τα ρελε κανουν την αλαγη τον φασεων . οι τερματικοι διακοπτουν την εντολη προς την αναλογη πορεια όταν ενεργουν . αν δεν βγαλεις ακρη πες να σου κανω ένα σχεδιο η φωναξε έναν τεχνικο .
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.