Κατ΄ αρχήν να αναφέρω ότι οι εργασίες κατασκευής της πέργκολας δεν έχουν ξεκινήσει μέχρι σήμερα.
Όσον αφορά τους λόγους της ανάκλησης θα προσπαθήσω να είμαι σύντομη διότι πρόκειται για υπόθεση με πλούσιο παρασκήνιο.
Λοιπόν, ο λόγος της ανάκλησης είναι ότι η υπηρεσία δόμησης υποστηρίζει ότι το τμήμα του οικοπέδου που προτίθεται να κατασκευαστεί η πέργκολα δεν ανήκει πλέον στον πελάτη μου αλλά έχει καταστεί δημοτικός δρόμος.
Συγκεκριμένα ο πελάτης μου είναι ιδιοκτήτης κατοικίας η οποία κατασκευάστηκε επί οικοπέδου κατά την έννοια της κάθετης ιδιοκτησίας ενός μείζονος οικοπέδου με πρόσωπο επί δημοτικού δρόμου. Το μείζον οικόπεδο αποτελείται από 4 τμήματα, το 4ο από αυτά αποτελεί τον κοινόχρηστο χώρο πλάτους 4,00μ, για την πρόσβαση των τριών άλλων τμημάτων στον δημοτικό δρόμο. Το οικόπεδο του πελάτη μου έχει πρόσωπο μόνο επί του τμήματος 4 δηλ. του κοινόχρηστου χώρου πλάτους 4,00μ και είναι ο μόνος που δεν έχει κατασκευάσει περίφραξη επί του ορίου του προς αυτό, σε αντίθεση με τους γείτονες του. Σε παρελθόντα χρόνο ο Δήμος κατά την συνήθη τακτική του κατά τις προεκλογικές περιόδους τσιμεντόστρωσε παρανόμως τον ιδιωτικό κοινόχρηστο χώρο τμήμα 4, με αποτέλεσμα ο ακάλυπτος (τσιμεντωστρομένος επίσης, αλλά από τον πελάτη μου) χώρος του οικοπέδου που μεσολαβεί μεταξύ της κατοικίας του και του κοινόχρηστου να μοιάζει ενιαίος, με μοναδική οριοθέτηση τον αρμό μεταξύ τον δύο τσιμεντωστρομένων τμημάτων. Να σημειώσω ότι το ακίνητο βρίσκεται σε οικισμό προ του '23 χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο και χαρακτηρισμένο παραδοσιακό. Το σκεπτικό λοιπόν της ανάκλησης βασίζεται στον Ν. 1337/1983 και συγκεκριμένα στο αρθ. 28 που αναφέρεται σε κοινόχρηστους μέσα σε εγκεκριμένα σχέδια πόλεων και αναφέρει
"Ιδιωτικοί δρόμοι, πλατείες και λοιποί χώροι κοινής χρήσεως που έχουν σχηματιστεί με οποιοδήποτε τρόπο έστω και κατά παράβαση των κείμενων πολεοδομικών διατάξεων και που βρίσκονται μέσα σε εγκεκριμένα σχέδια πόλεων, θεωρούνται ως κοινόχρηστοι χώροι που ανήκουν στον οικείο Δήμο ή Κοινότητα"
και θεωρεί ότι ο Δήμος τσιμεντόστρωσε ενιαία τον ιδιωτικό κοινόχρηστο χώρο καθώς και το ακάλυπτο τμήμα του οικοπέδου του πελάτη μου, με την ανοχή του, διότι όπως αναφέρει δεν είχε οριοθετήσει το τμήμα του, και επομένως πλέον ο ακάλυπτος χώρος έχει καταστεί δημοτικός δρόμος.
Η απόφαση ανάκλησης της υπηρεσίας δεν αναφέρει πουθενά την δυνατότητα προσφυγής όπως αναφέρει ο dimitrisGM αντιθέτως προώθησε το αίτημα προσφυγής προς το ΣΥΠΟΘΑ συνοδευόμενο από την δικής της εισήγηση, όπως προανέφερα.
Δεν είχα σκοπό αρχικά να μπω στην ουσία της υπόθεσης διότι ξεφεύγει από το θέμα της αρμοδιότητας ή μη του ΣΥΠΟΘΑ για τις ΕΕΜΚ.
Η βασική μου απορία είναι αν το ΣΥΠΟΘΑ δηλώνει αναρμόδιο τότε ποιος είναι;