Μετάβαση στο περιεχόμενο

David Winston

Members
  • Περιεχόμενα

    49
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

Profile Information

  • Φύλο
    Δεν απαντώ
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αγρονόμος & Τοπογράφος Μηχ/κός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

10.348 profile views

David Winston's Achievements

Apprentice

Apprentice (2/15)

  • Helpful Rare
  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

24

Φήμη στην κοινότητα

  1. "[Μ]ετά από μια φυσική καταστροφή, ακολουθεί πάντα η αναγέννηση..." Αυτά είναι.... το πιάσατε το υπονοούμενο ε? Που έλεγε και ο Μητσικώστας κάποτε... Τι νομίζατε τα φωτοβολταϊκά είναι μόνο πράσινη μπίζνα?
  2. Μια χαρά, βρήκαμε λοιπόν ποιος θα φταίει απο δω και πέρα όταν καίγεται η χώρα από τους εμπρηστές της παραδοσιακής και πλεον και της πράσινης μπίζνας ως Ευρωπαίοι που είμαστε. Έβριζαν οι δεξιοί τους αριστερούς, έβριζαν οι αριστεροί τους δεξιούς, τώρα αριστεροδέξιοι είπαν " Δεν κάνουμε τα κοροϊδα τα γνωστά υπεύθυνους, να βρίζουμε αυτούς?". Άρα φέτος το καλοκαίρι δεν θα φταίει ο "80άχρονος παππούλης που πήγε να κάψει τα χόρτα". Θα φταίει αυτός που δεν πλήρωσε το νταβατζηλίκι (ο τέντυ-μπόης) για να είναι ασφαλές το χωράφι του, ακόμη και αν δεν έχει τίποτα το καύσιμο. Ούτε η μαφία τέτοια πράγματα...
  3. Εγώ απο την κουβέντα πάντως κρατάω δυο πράγματα που μου κακοφαίνονται κιόλας. 1) Οτι ο Τοπογράφος είναι απλά Τοπογράφος για τους λαϊκούς, ενώ "Μηχανικός" μπορεί να είναι μόνο ο Πολιτικός ή ο Αρχιτέκτονας.... Μέγα λάθος κυρίες και κύριοι λαϊκοί... Συνεχίστε με αυτά τα μυαλά κορόιδα να πάτε για τοπογραφικά σε Πολιτικούς Μηχανικούς αντί για Τοπογράφους Μηχανικούς και να πληρώνετε ταυτόχρονα εκτός από την κανονική αμοιβή του Τοπογράφου (γιατί επι τω πλείστων αυτός κάνει όλη τη δουλειά απο τη μέτρηση μέχρι τη σχεδιάση, το τρέξιμο στις υπηρεσίες εως και τις εκτυπώσεις) και το σχεδόν ισάξιο της κανονικής αμοιβής καπέλο του κυριου Πολιτικού και παλαιότερα του κυρίου Αρχιτέκτονα. Εγκλήματα της αδράνειας του κοιμώμενου συλλόγου των Τοπογράφων και των βολεμένων του ΤΕΕ. 2) "Συμφωνήσατε με τον Τοπογράφο να το δειξει". Δυστυχώς συμβαίνει και το έχω κάνει και γω. Απαράδεκτο, όμως, να γράφεται έτσι ωμά και να διδάσκονται. Ο Τοπογράφος έχει ευθύνη απέναντι στο νόμο και δεν μπορει να παίρνει στην καμπούρα του τα αμαρτήματα ξένων. Επίσης είναι επαγγελματίας μηχανικός, όχι chef να του λες πως θες το τοπογραφικό, τι να φαίνεται τι να μην φαίνεται ή πόσο να στο βγάλει το χωράφι είτε για "να χτίζει" ειτε για να μη γκρινιάζει η κάθε φοβική συμβολαιογράφος, που νομίζει ότι το τοπογραφικό είναι δίσκος σερβιρίσματος που εκτός απο το κύριο έδεσμα περιλαμβάνει και τα συναφή μεζεκλίκια, τυριά κλπ (περι αναφοράς εμβαδού κτηρίου μιλώ χωρίς να συνοδεύεται απο κάτοψη). Το έχουμε που το έχουμε καταντήσει το τοπογραφικο διάγραμμα κλόουν (σαν τα παράσημα που φορούσε ο Ταξίαρχος Θεοχάρης, όπως τον διακωμωδούσε ο Σεφερλής κάποτε) με τόσες σφραγίδες και υπογραφές που μας ζητούν οι φοβικοί συμβολαιογράφοι να βάζουμε, αντι για μια μοναδική που θα έιναι και ηλεκτρονική.
  4. Πωπωπω με το που θίχτηκε ένα θέμα που επηρεάζει και τους μεγαλοκατασκευαστές εκτός απο τους μικρομεσαίους, αμέσως το ΤΕΕ σε ανακοινώσεις και εξώδικα. Για όλα τα άλλα ύπνος βαθύς. Θύμωσε η παλακίδα...
  5. Σωστά, τουλάχιστον όπως το βλέπω εγώ. Απο τη στιγμή που τα 32m του καθενός δεν θα αποτελούν πρόσωπο σε εγκεκριμένη οδό (ασχετως αν χρησιμοποιειται ή είναι ασφαλτοστρωμένη), είναι σαν να είναι τυφλά. Αρτιότητα = Ελάχιστο εμβαδόν && Ελάχιστο Πρόσωπο σε ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ οδό (και εντός σχεδίου και εκτός μετά του 2003 στα σίγουρα). Πρέπει να ισχύουν ταυτόχρονα και τα δυο. Πήγαινε ρώτα στο δήμο μήπως την αναγνωρίζει σαν δημοτική/ κοινοτική οδό προϋφιστάμενη του 1977. Αν σου πουν ναι, μετά πήγαινε στην πολεοδομία και ρωτησέ τους να σου απαντήσουν γραπτώς αν το δέχονται και αυτοί για να δώσουν αύριο μεθαύριο άδεια με χαρακτηρισμό δημοτική οδός. Αν σου απαντήσουν θετικά κόψτα ως δύο άρτια και οικοδομησιμα αφου θα εχουν πρόσωπο σε δημοτική οδό και το εμβαδό. Και να πωληθούν και να δημιουργηθεί θέμα στο μέλλον, θα μπορείς να επικαλεστείς την απάντηση της πολεοδομίας. Δυστυχώς μας έχουν αφήσει ξεβράκωτους και εκτεθειμένους συνάδελφε και το ΤΕΕ δεν κάνει τίποτα για αυτό. Υ.Γ. Διορθωση πιο πριν είπα διπλή διαχωριστική γραμμή κακώς. Εννοούσα διαχωριστική γραμμή με δυο αντίθετα ρεύματα κυκλοφορίας και πήγαινε και έλα. Απ'ότι μου είπες έχει δυο ρεύματα, οπότε σου προτείνω να ψάξεις για απαλλοτρίωση εκει που σου είπα. Επιπλέον τηλεφώνησε και στην Περιφέρεια μήπως έχουν αυτοί εκεί πέρα, την απαλλοτριωση.
  6. Ευχαριστώ πολύ Θεοχάρη και Κωνσταντίνε τώρα είδα τις απαντήσεις σας.
  7. Για μένα συνάδελφε δεν πρέπει καν να προχωρήσεις σε κατάτμηση μέχρι να βγει τουλάχιστον το νομοσχέδιο για τα εκτος σχεδίου. Για να μην εισαι εκτεθειμενος σ'το λεω. Απο τη στιγμη που δεν εχουν το απαιτουμενο πρόσωπο σε εγκεκριμένη οδο, δηλαδή με ΦΕΚ, είτε αυτό είναι 25m ή 45m , δεν είναι ούτε άρτια. Η αρτιότητα εξετάζεται πάντα σε σχέση με το εμβαδο ΚΑΙ το πρόσωπο. Παλαιότερα έπαιζε ρόλο και το βάθος, όχι πλεον. Και το τονιζω γιατι προσφατα άκουσα και απο αλλο συνάφελφο ότι "το πρόσωπο έχει να κάνει μόνο για την οικοδομησιμότητα". Μέγα λάθος. Μπορεί πχ ενα οικόπεδο να έχει και το πρόσωπο και το εμβαδό, αλλα επειδη ο δρόμος δεν εχει διανοιχθει να μην μπορει να οικοδομήσει. Στην περίπτωση αυτή γράφουμε άρτιο και θα καταστει οικοδομησιμο μετα τη διανοιξη της εγκεκριμένης οδου. Εγω πάντως στη θέση σου συνάδελφε θα πήγαινα στην πολεοδομία, τεχνική υπηρεσία δήμου, κτηματική, Δ12 και δεν ξέρω που αλλού έτσι όπως τα έχουν κάνει, να ρωτήσω μηπως υπάρχει καμμια απαλλοτριωση εκει. Γιατι αγροτικη οδο πλατους 30m δυσκολα συναντάς. Μήπως έχουν καθοριστεί γραμμές ήδη. Υ.Γ. Απο τη στιγμή που λες ότι η αγροτικη οδός έχει ασφαλτοστρωθεί θέλω να ρωτήσω. Ο δρόμος έχει διπλή διαχωριστική γραμμή? Γιατι συνηθως στα εκτός σχεδίου η διπλή διαχωριστική γραμμή είναι ένα καλό hint για πιθανή ύπαρξη απαλλοτρίωσης. Φτάσαμε βλέπεις να παρατηρούμε καταστάσεις και να λειτουργούμε σαν τους Ινδιάνους στο κράτος που ζούμε για να βρίσκουμε απαντήσεις.
  8. Με την κατάτμηση του μεγάλου σε δυο, ο χρόνος δημιουργίας του κάθε αγροτεμαχίου θα θεωρείται σήμερα, άρα μετά του 2003 οπότε θα πρέπει αναγκαστικά να έχουν, το καθένα, 25m πρόσωπο σε εγκεκριμένο δρόμο αν είναι δημοτικός ή 45m αν είναι επαρχιακός, εθνικός κτλ. Επίσης κάθε ένα θα πρέπει να διαθέτει και κατα τον κανόνα εμβαδό. Αν είσαι εκτος σχεδίου και εκτός κάποιας ΖΟΕ ή Νatura τότε πας με 4000m2. Αν είσαι σε natura θες τουλάχιστον 10000m2. Σε ΖΟΕ εδώ στην Αττική τουλάχιστον 20000m2. Μπορείς να κάνεις κατάτμηση σε δυο μη άρτια και επομένως ούτε οικοδομήσιμα αν στην περιοχή που είσαι ισχύει μόνο το ΦΕΚ270Δ και δεν υπάρχει τίποτε άλλο (πχ ΖΟΕ, ΓΠΣ,Natura,κτλ). Βέβαια να κόψεις σε δύο μη άρτια είναι τρελό, απλά το αναφέρω. Αυτό που έχεις γράψε άρτιο και οικοδομήσιμο με την επιφύλαξη της απόφασης 176/2023 του ΣΤΕ. Να μην τα κόψουν ακόμη μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο προτείνω. Υ.Γ. Και μια απορία δική μου. Τα κληροτεμάχια μπορούν να κατατμούνται? Για όποιον καλο συνάδελφο γνωρίζει.
  9. Υπέροχη ιστορία, θέλουμε και άλλες τέτοιες φίλε kan62, το έχεις με τη διήγηση. Εκτος απο απολαυστικές είναι και διδακτικές. Πραγματικά το πιστεύω ότι η εξιστόρηση αποτελεί την καλύτερη διδακτική μέθοδο. Η λεπτή ειρωνεία και τα σχόλια του αφηγητή είναι όλα τα λεφτά πάντα στις ιστορίες. Αν μπορούσες να βάλεις και φανταστικούς διαλόγους θα το απογείωνες. Έτσι όμορφα έγραφε ο Τσιφόρος κάποτε.
  10. Κάθησα έψαξα την περιπτωσή σου, φίλε μηχανολόγε. Αν είσαι το μεσαίο σπίτι, όπως έχεις πινέζα, δεν έχεις τόσο θέμα. Συνεχίζεις να έχεις πρόσωπο σε εγκεκριμένη οδο, απλά σου περιορίζει την επιλογή εξόδου (σου λεει μόνο προς τα αριστερά) και καταλαβαίνω ότι είναι σπάσιμο. Την μεγαλύτερη ζημιά την παθαίνει ο δεξιά σου όπως δείχνεις στο Α2, που φαντάζομαι ενώ θα βγάζει το αμάξι σήμερα από τον δρόμο στην φάτσα του, πλεον του λεει εκεί είναι άλλο οικόπεδο και φάτσα έχεις μόνο από τα δεξιά, αυτός θα έπρεπε να τρέχει για τροποποίηση. Πάντως συμφωνώ μεγάλη βλακεία έκαναν με το αδιέξοδο.
  11. Ή θα χρησιμοποιήσεις γεωδαιτικό σταθμό (total station) και γεωδαιτικό δέκτη (gnss rover) αν θελεις ένταξη στο ΕΓΣΑ'87 ή θα συνεργαστείς με ένα συνάδελφο Τοπογράφο Μηχανικό να σου το κάνει. Χωρίς παρεξήγηση, θεωρώ άστοχη έως αστεία την ερώτηση σου για laser και κλισιόμετρο...
  12. Κάτι τέτοιες κουβέντες με κάνουν να νιώθω πολύ τυχερός, μέσα στη γκίνια μας να ζούμε σε αυτό το μπ...., να υπάρχει αυτό το λατρεμένο site. Για να βοηθήσω και γω στην κουβέντα και να κάνω quote τον Γερόλυκο και τον Tetris που τα είπανε υπέροχα, στέλνω το παρακάτω. Το βρήκα μετά απο πολύ ψάξιμο αφού με ταλαιπωρεί και μένα προσωπικά το θέμα με γωνιακό οικόπεδο με δρόμο απο τη μια και πεζόδρομο απο την άλλη καθως μου κόβει τα μισά parking. (κακώς τον θεωρούν πεζόδρομο βέβαια αφού είναι οδός ηπίας κυκλοφορίας κανονικά, αλλά αφού τον βάφτισε ο μηχανικός ¨πεζόδρομο" αντί για το χυδαίο "πουτ....δρομο" που υποθέτω αρχικά σκεφτόταν να γράψει όταν τον είδε στο ύπαιθρο χωμάτινο, στενό, τρισάθλιο και ερημωμένο, τον λέμε πεζόδρομο μην πάρουμε και καμμιά ευθύνη ως υπαλληλάκια του δημοσίου, μόνο το μισθουλάκο και τα τριημεράκια... ααα και βεβαίως και τα μαυράκια από τις δουλίτσες εκτός από τα κρατικά αργύρια... ουφφφ τα είπα πάλι). Ελπίζω να το βρείτε χρήσιμο όσοι το κατεβάσετε. ΝΣΚ 296_98 - Για γωνιακά οικόπεδα με πεζόδρομο.pdf
  13. Θα μπορούσε κάποιος παρακαλώ από το φόρουμ που θα δεί την απάντηση μου, να απαντήσει σε αυτή την πολυ καλη ερωτηση του συναδέλφου? Φροντίζουμε να τηρούμε τους κανόνες της κοινότητας: 6. Δεν παραθέτουμε ολόκληρα μηνύματα για λόγους οικονομίας του forum. Έγινε αφαίρεση τμήματος παράθεσης. Didonis
  14. Αμα παρατηρήσεις τη μορφολογία των ισοϋψών, δυστυχώς αυτό τεκμαίρεται συνάδελφε. Ακόμη και αν δεν είχε τη διακεκομμένη γραμμή δηλαδή, είναι φως φανάρι ότι περνάει ρέμα. Καλά θα κάνουν να ντρέπονται στην πολεοδομία. Τα συλλυπητήριά μου και καλή δύναμη. Ποια περιοχή είναι αυτή? Αν κάνεις offset τη γραμμή του ρέματος 30m δεξιά προφανώς δεν σου περισσεύει κάτι απο το οικόπεδο, σωστά? Εγώ θα ξεκινούσα με ερώτηση στην πολεοδομία αρχικά αν δίνει άδειες ακόμη και με προσωρινή οριοθέτηση ή τις έχει παγώσει γενικώς.
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.