Μετάβαση στο περιεχόμενο

killertomato

Core Members
  • Περιεχόμενα

    1.491
  • Εντάχθηκε

  • Τελευταία επίσκεψη

  • Days Won

    9

killertomato last won the day on Αύγουστος 5 2023

killertomato had the most liked content!

2 Ακόλουθοι

Profile Information

  • Φύλο
    Άντρας
  • Τοποθεσία
    near your kitchen
  • Επάγγελμα
    Μηχανικός
  • Ειδικότητα
    Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός

Τελευταίοι επισκέπτες προφίλ

7.841 profile views

killertomato's Achievements

Community Member

Community Member (4/15)

  • Helpful Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare

Recent Badges

729

Φήμη στην κοινότητα

  1. σίγουρα έχουμε συναντήσει παρόμοια προβλήματα. Κάποιες φορές λύνονται στον προιστάμενο της ΥΔΟΜ Προσωπικά δεν έχω φτάσει σε πιο προχωρημένη υπηρεσία , ισως είναι η Περιφέρεια Σε μια κόντρα που είχα με τον ελεγκτή κάποτε του είπα να μου γυρίσει πίσω τον φάκελο της προέγκρισης ως μη αποδεκτό και να δικαιολογήσει στα σχόλια για ποιο λόγο ακυρώνεται και βάσει ποιων διατάξεων. Τελικά δεν το έκανε και κάθησε μαζί μου να βρούμε τη λύση για να προχωρήσει κάνοντας πίσω στις παράλογες απαιτήσεις. Εικάζω ότι περισσότερο θα έμπλεκε μετά αυτός (θα το πήγαινα δικαστικά) και προτίμησε να προχωρήσει Μπορεις να ριξεις και μια ματιά στην επιτροπή διαφάνειας https://aead.gr/genika/faq-ipovoli-kataggelion ισως βρεις κάτι ενδιαφέρον αλλα να ξέρεις οτι και να κάνεις πρέπει να είναι πλήρως τεκμηριωμένο (ευτυχώς με το ηλεκτρονικό σύστημα αδειών όλες οι ενέργειες και οι ημερομηνίες καταγράφονται). Φρόντισε να έχεις και ένα καλό δικηγόρο για συμβουλές
  2. πολύ σωστή παρατήρηση, εφόσον ο πίνακας χιλιοστών είναι αυτός που έχει κατατεθεί και στον συμ/φο όταν έγινε η σύσταση οριζοντίων ιδιοκτησιών τα χιλιοστά όπως φαίνονται εκεί τα αποδεχτήκατε όταν αγοράσατε το διαμέρισμα. Ο δικηγόρος και ο μηχανικός σας θα έπρεπε να σας συμβουλεύσουν να μην προχωρήσετε σε αγορά εφόσον έκριναν εκείνοι ότι υπάρχει λάθος ή μη νόμιμος υπολογισμός. Επίσης να προσθέσω και το εξής για τα ποσοστά συνιδιοκτησίας , έχω παρατηρήσει ότι αρκετοί συνάδελφοι φτιάχνουν τον πίνακα όχι βάσει αντικειμενικής αξίας αλλά μόνο βάσει μ2. Μία άλλη παράμετρος είναι και τα περίφημα ημιυπαίθρια όπου κάποτε τα έκλειναν. Σε όλους τους πίνακες δεν υπολόγιζαν αυτές τις επιφάνειες με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις απο την πραγματικότητα γιατί κάποια διαμερίσματα είχαν κλειστό ημιυπαίθριο, άλλα όχι. Έτσι οι δαπάνες υπολογίζονται λάθος λόγω διαφοερτικού πραγματικού όγκου/μ2/θερμαντικών σωμάτων-απωλειών και το λάθος συνεχίζεται.. Προσωπικά συνιστώ σε τέτοιες περιπτώσεις να γίνεται μια γενική συνέλευση και να αποφασίζουν όλοι να συντάσσεται ένας ΝΕΟΣ ανεπίσημος πίνακας όπου θα καταγράφει όλα τα διαμερίσματα με τις αυθαιρεσίες τους και την πραγματική κατάσταση για πιο δίκαιη κατανομή των δαπανών της πολυκατοικίας. Αυτός ο πίνακας θα παραδίδεται στη διαχείριση και θα προκύπτουν οι σωστες δαπάνες. Βέβαια προϋποθετει τη σύμφωνη γνώμη όλων και είναι μια ιδιωτική συμφωνία μεταξύ τους.
  3. οι ελάχιστες διαστάσεις μια θέσης είναι 4.5*2.25 σύμφωνα με το νόμο δείτε τα σχέδια της ηλεκτρονικής ταυτότητας (εφόσον αγοράσατε πρόσφατα θα τα βρείτε με το ηλ. κλειδί) και μετρήστε να δείτε αν ισχύουν θα σας συμβούλευα να αναθέσετε σε ένα μηχανικό να κάνει τον έλεγχο αν δεν γνωρίζετε
  4. νομίζω οτι το γεγονός που πρέπει πρώτα να αγοράσεις το αυτοκίνητο και μετά να κάνεις αίτηση για την επιδότηση μη γνωρίζοντας αν θα τη λάβεις είναι αρκετά αποθαρρυντικό.
  5. να σημειώσω ότι ήδη μια ναυτιλιακή εταιρεία ΔΕΝ δέχεται ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα καράβια της ενώ αρκετές (αν όχι όλες) τα δέχονται με φορτισμένες μπαταρίες εως 40% σύμφωνα με οδηγίες του αρμόδιου υπουργείου υπό τον φόβο εκδήλωσης πυρκαγιάς. Προφανώς η Ελλάδα έχει πολλά ακόμα να μάθει
  6. ο ελεγκτής δόμησης βλέπει λοιπόν ότι τα σχέδια δεν έχουν εφαρμοστεί και ότι υπάρχει υπέρβαση του ποσοστού εξωστών που ενδεχομένως να είναι και υπέρβαση δόμησης αν έχει εξαντληθεί το ποσοστό, θα επιλέξει στο πόρισμα το ανάλογο πεδίο και όντως μετά ο επιβλέπων μηχανικός θα πράξει τα δέοντα. Ο ρόλος του ελεγκτή εκτός απο το να ελέγχει την εφαρμογή ή όχι των σχεδίων πρέπει να αιτιολογεί τις αποκλίσεις ή παραβάσεις. Δεν καταλαβαίνω που υπάρχει διαφωνία
  7. δυνητικά έχουμε 2 παραβάσεις , 1. τα στηθαία ως τμήμα της όψης μπορεί να έχουν προσμετρηθεί στην επιφάνεια υπολογισμού των έρκερ οπότε να υπάρχει πρόβλημα νομιμότητας των έρκερ (αν υπάρχουν) 2. Εφόσον δεν υπάρχει διακριτό όριο μεταξύ των προστεγασμάτων και του δώματος τότε αυτά θεωρούνται εξώστες και υπολογίζονται στο ποσοστό εξωστών. επιπρόσθετα οι εξώστες αυτοί εφόσον δεν φέρουν κιγκλίδωμα στην άκρη τους είναι επικίνδυνοι για πτώση. Αρνητικό πόρισμα απευθείας
  8. αερίζονται καλά οι χώροι; μήπως είναι πολυ θερμοί και γίνονται υγροποιήσεις με αποτέλεσμα να εμφανίζεται η μούχλα; Καλέστε κάποιο μηχανικό να δει το χώρο από κοντά
  9. να ενημερώσω ότι στη ΔΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ τα κόβουν ΟΛΑ και δεν χρειάζεται να γίνει κάτι ηλεκτρονικά. Καλού κακού όμως πάρτε ένα τηλέφωνο το ταμείο πριν ξεκινήσετε για επιβεβαίωση
  10. πρέπει να υπάρχει ελάχιστη διάσταση 2.25 για την είσοδο του αυτοκινήτου στο 2ο χώρο και δεν μπορεί η μία είσοδος να εξυπηρετήσει και τις 2 ΘΣ
  11. αν όταν αγόρασες το διαμέρισμα ίσχυε ο 4014/11 και μπήκε καθαρή βεβαίωση για τη μεταβίβαση τότε θα υπάρχει πρόβλημα. Σε κάθε άλλη περίπτωση η αυθαιρεσία τακτοποιείται με τον ισχύοντα νόμο 4495/17 (και τις τροποποιήσεις του)
  12. εδώ εμείς βρήκαμε μπροστά μας τις αμαρτίες 50-60 χρόνων και ολα λειτουργούν ρολοι. Με την ιδια λογική ότι είναι προβληματικό σήμερα θα είναι η συνέχεια της κότας με τα χρυσά αυγά για τους μηχανικούς της επόμενης γενιάς. Δεν βλέπω και πολλούς μηχανικούς να αγχώνονται και ούτε ένα πειθαρχικό (ίσως ελάχιστα; ) για ψευδείς δηλώσεις...Στην απίθανη χώρα μας τα τελευταία χρόνια μόνο ένας άμοιρος μηχανικός/πολιτικός κατάφερε και πλήρωσε τις αμαρτίες του, άλλοι ακόμα παρτάρουν
  13. εχω να παρατηρήσω τα εξής, όσο περνάει ο καιρός τα πράγματα αρχίζουν και ξεχειλώνουν, μηχανικοί μετράνε ότι τους πουν οι ιδιοκτήτες, αγοραστές έχουν κουραστεί να ψάχνουν και θέλουν να τελειώνουν να μπουν σε ένα σπίτι. Έχουμε βρεθεί εδώ 30-40 άτομα που προσπαθούν να βγάλουν άκρη αν τα 15-20εκ αποτελούν αυθαιρεσία ή όχι. Η κατάσταση στην πιάτσα είναι χαοτική και κυριαρχεί η ατιμωρισία, κάποια ακίνητα έχουν μπλοκάρει γιατί έχουν σοβαρά θέματα αλλά σε γενικές γραμμές ότι ειναι "χοντρικά" σωστό μεταβιβάζεται. Η γενικότερη αίσθηση που έχω είναι οτι ο σωστός μηχανικός αρχίζει και παραγκωνίζεται και κυριαρχεί ο "ευέλικτος". Μάλλον ούτε στραβός γιαλός υπάρχει ούτε στραβά αρμενίζουμε, απλά σε λίγο δεν θα αρμενίζουμε καν
  14. το ότι είναι ηλίθιοι επαληθεύεται και με τον πρόσφατο νόμο για την πυροπροστασία των κτιρίων κοντά σε δασικά. Δεν υπάρχει ελπίδα λέμε
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.