Καλησπέρα. Τον Δεκέμβριο του 2017 έστειλα την υπεύθυνη δήλωση για να έχω προαιρετική ασφάλιση ως μηχανικός στον εφκα και έχοντας πληρώσει κανονικά τις εισφορές. 15 Φεβρουαρίου 2018 έως 31 Ιουλίου 2018 εργάστηκα ως μισθωτός και μου πλήρωνε τις εισφορές μου ο εργοδότης. Επειδή τα ειδοποιητήρια συνέχισαν και εκδιδόταν κανονικά, και ενώ σταμάτησα να τα πληρώνω (από αυτό του Μαρτίου 2018 και μετά), άρχισα να στέλνω email σε efka και tsmede, στα όποια ο ένας υπεύθυνος με στέλνει στον άλλον και έχω καταλήξει στο τμήμα εισφορών, αλλά χωρίς συγκεκριμένη απάντηση.
Στις ερωτήσεις τι ενέργειες πρέπει να κάνω και αν πρέπει να πληρώνω τα ειδοποιητήρια και αν θα χρεωθώ με τόκους δεν έχω πάρει καμία απάντηση. Πως να αντιμετωπίσω το θέμα; Να πληρώσω τις οφειλές μου; Δύσκολο και οικονομικά να το κάνω, βέβαια. Με ποιον άλλον τρόπο να κινηθώ;
Σημειώνω πως βιβλία δεν έχω και δεν είχα ανοιχτά σε ΔΟΥ.